Net zoiets als een weddenschap aangaan als je zeker weet dat je wint. Dan zijn de mensen wel happig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen die vreemd gaan hebben denk ik vooral de overtuiging dat zij er wel even mee weg zullen gaan komen.
jij leest nooit goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee waar je het over had met je toffe uitspraak
U spreekt zichzelf toch erg tegen met deze uitspraak gezien uw eigen topicsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Niemand hier zo weinig te klagen als ik denk ik.
Je probeert gewoon te doen alsof je zo ontzettend veel chicks kan veroveren maar ondertussen ben je gewoon een dikke puisterige autist met een lelijke trol als vriendin die het accepteert dat jij andere bulldozers aanspreekt omdat zij toch niet beter kan krijgen. Probeer niet zo tof te doen hier, slet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee dat was om een punt duidelijk te maken. Het punt dat jij door gebrek aan verstandelijk vermogen hebt gemist. Leer begrijpend lezen. Het punt was namelijk dat mijn vriendin niet van gedaante kan verwisselen en dus niet ineens arabisch kan worden als ik het graag met zo'n dame zou willen doen. Niets stoers aan, het zegt niets over mijn vermogen om haar ook daadwerkelijk te veroveren. Verschrikkelijk dom wicht dat je bent.
Maar op een enkele keer na geeft dus aan dat je wel vreemd bent gegaan. Heb je toen ook de tactiek die je noemde toegepast?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
jij leest nooit goed.
nog een keer voor jou dan: er zijn mensen die de moraal hebben die ik omschreef. aangezien ik ook zeg dat ik vrijwel altijd de bedrogene ben geweest, had je daar ook wel uit af kunnen leiden dat ik dus inderdaad zo een moraal niet kan begrijpen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te doen alsof je zo ontzettend veel chicks kan veroveren maar ondertussen ben je gewoon een dikke puisterige autist met een lelijke trol als vriendin die het accepteert dat jij andere bulldozers aanspreekt omdat zij toch niet beter kan krijgen. Probeer niet zo tof te doen hier, slet.
Met schelden laat je alleen onmacht zien om jou mening er door heen te drukkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te doen alsof je zo ontzettend veel chicks kan veroveren maar ondertussen ben je gewoon een dikke puisterige autist met een lelijke trol als vriendin die het accepteert dat jij andere bulldozers aanspreekt omdat zij toch niet beter kan krijgen. Probeer niet zo tof te doen hier, slet.
Waarom heb jij een vriendin?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee dat was om een punt duidelijk te maken. Het punt dat jij door gebrek aan verstandelijk vermogen hebt gemist. Leer begrijpend lezen. Het punt was namelijk dat mijn vriendin niet van gedaante kan verwisselen en dus niet ineens arabisch kan worden als ik het graag met zo'n dame zou willen doen. Niets stoers aan, het zegt niets over mijn vermogen om haar ook daadwerkelijk te veroveren. Verschrikkelijk dom wicht dat je bent.
pak even een woordenboek en zoek 'bedrogene' op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:00 schreef twi het volgende:
[..]
Maar op een enkele keer na geeft dus aan dat je wel vreemd bent gegaan. Heb je toen ook de tactiek die je noemde toegepast?
Waar?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te doen alsof je zo ontzettend veel chicks kan veroveren
Mooi om te zien dat het je frustreert. Je ware aard komt naar boven. Volgens mij probeer jij ONS te overtuigen dat die mannen iets van JOU willen. Maak jezelf toch niet zo onsterfelijk belachelijk met je onmetelijke domheid.quote:maar ondertussen ben je gewoon een dikke puisterige autist met een lelijke trol als vriendin die het accepteert dat jij andere bulldozers aanspreekt omdat zij toch niet beter kan krijgen. Probeer niet zo tof te doen hier, slet.
Hij is de persoon die de hele tijd aan het schelden is hè. Ik zeg iets wat hij zelf ook zegt, hij is een slet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Met schelden laat je alleen onmacht zien om jou mening er door heen te drukken
Hier gaat hij niks van snappen manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:00 schreef twi het volgende:
[..]
Maar op een enkele keer na geeft dus aan dat je wel vreemd bent gegaan. Heb je toen ook de tactiek die je noemde toegepast?
Dan is het zaak om als een dame je niet te gaan verlagen tot zijn gebruik van woorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij is de persoon die de hele tijd aan het schelden is hè. Ik zeg iets wat hij zelf ook zegt, hij is een slet.
Ik heb nergens gezegd dat ik een slet ben. Je bent goed in dingen verzinnen, net als die smsjes van je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij is de persoon die de hele tijd aan het schelden is hè. Ik zeg iets wat hij zelf ook zegt, hij is een slet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
pak even een woordenboek en zoek 'bedrogene' op.
Dat lijkt me toch te impliceren dat de keren dat jij niet de bedrogene was, je vreemd bent gegaan. Omdat je de andere keer/keren zelf bedroog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:45 schreef dawg het volgende:
ik ben op een enkele keer na tot nu toe altijd de bedrogene geweest.
nee, een enkele keer niet bedrogen dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me toch te impliceren dat de keren dat jij niet de bedrogene was, je vreemd bent gegaan. Omdat je in de andere keren zelf bedroog.
Een rubberen ruggegraat is een handicap voor het leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar? De hele tijd doe je dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Mooi om te zien dat het je frustreert. Je ware aard komt naar boven. Volgens mij probeer jij ONS te overtuigen dat die mannen iets van JOU willen. Maak jezelf toch niet zo onsterfelijk belachelijk met je onmetelijke domheid.
Nu zijn apps krijgen van mannen ook al bijzonder. Zie, autist.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een slet ben. Je bent goed in dingen verzinnen, net als die smsjes van je.
Toon het aan dan.quote:
Waarom probeer je ons dan te overtuigen dat die jongens toch ECHT geïnteresseerd in jou zijn? Waar ik nergens claim dat een vrouw geïnteresseerd is in MIJ, ik slechts in HEN.quote:Ik frustreer me niet en mijn ware aard komt ook niet naar boven. Ik hoef niemand te overtuigen en deze uitspraak van jou bewijst exact mijn conclusie.
Je kinderachtige analyse mag je voor je brugklasje bewaren. Daar maak je tenminste nog indruk met je leugens.quote:Echt alle vrouwen worden namelijk wel aangesproken door de meest trieste kerels, al heb je nog zo'n verrotte kop of het aller lelijkste lichaam. Het is een feit dat allerlei soorten meiden worden aangesproken (door mannen zoals jij).
Welk onderwijs heb jij genoten? Het fietsenhok?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nu zijn apps krijgen van mannen ook al bijzonder. Zie, autist.
Die jongens echt geïnteresseerd in MIJ? Als persoon? Joh, niet eens. Uiteindelijk gaat het om de seks. Bewijzen hoeft niet. Het gaat erom dat ik autisten zoals jij heel makkelijk om mijn vinger wind, zo zwak. Helaas. Ik heb je nu al, je blijft maar inhaken op mij en zelfs als ik niet aanwezig ben zit ik in je hoofd (want je vraagt naar mij). Haha.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Toon het aan dan.
[..]
Waarom probeer je ons dan te overtuigen dat die jongens toch ECHT geïnteresseerd in jou zijn? Waar ik nergens claim dat een vrouw geïnteresseerd is in MIJ, ik slechts in HEN.
[..]
Je kinderachtige analyse mag je voor je brugklasje bewaren. Daar maak je tenminste nog indruk met je leugens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |