Hoe kom je erbij dat ik moet liegen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:43 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Al die energie en tijd die je nu moet liegen om je vreemdgaanderij te verbloemen kun je ook steken in het beminnen van nog meer vrouwen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Snel laat je tieten zien, dan krijg jij ook weer wat aandacht.
Of tenminste eerst zo beleefd zijn de vorige relatie uit te maken voor je iets met een ander begint. Ook een rotstreek, maar toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ontopic geloof ik overigens zeker in monogamie. Het is namelijk een bewuste keuze die je maakt. En als je volwassen genoeg bent kun je discipline opbrengen om bij je beslissing te blijven. Of in het andere geval de consequenties van je handelen goed overzien.
dat kan toch ook niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:48 schreef twi het volgende:
Heel veel antwoorden worden er hier ook niet gegeven hè?
En eenzaam overblijven zoals jij? Nee dank je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker vrijgezel als je niet trouw kunt blijven,
Het gaat meer om de concrete vragen die er hier gesteld worden aan mensen die hier reageren, waar omheen gefietst wordt. De TS die maar niet durft te zeggen wat de aanleiding van haar onderzoekjes is (is 'r vriendje vreemd gegaan?), en nu jij weer die wel met 'puike' opmerkingen komt en terugdeinst wanneer er gevraagd wordt of je wel eens vreemd bent gegaan bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan toch ook niet?
als je het iemand vraagt zal je er vrijwel altijd van verzekerd worden dat je partner betrouwbaar is. je kunt ook niet in de toekomst kijken natuurlijk. en wie geeft er eerlijk toe dat ze vreemd zullen gaan en dat zullen verzwijgen? diegenen die daar openlijk voor uit komen valt niets te verwijten, je kunt er dan ook voor kiezen geen relatie met diegene aan te gaan.
dus een echt antwoord is er niet, denk ik.
Je denkt echt dat je wat bent. Ik bljf erbij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En eenzaam overblijven zoals jij? Nee dank je.
Als het voor beide personen werkt begrijp ik niet waarom ze dan monogaam zouden moeten blijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tot je zelf met bloemkool op je lul wakker schrikt, goh had ze toch zelf ook een geheimpje...
Blijf gewoon lekker vrijgezel als je niet trouw kunt blijven, simpel toch, sokken wassen en een magnetronmaaltijd opwarmen kan iedereen.
Niemand hier zo weinig te klagen als ik denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
die vraag heb ik al beantwoord. kwestie van lezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat meer om de concrete vragen die er hier gesteld worden aan mensen die hier reageren, waar omheen gefietst wordt. De TS die maar niet durft te zeggen wat de aanleiding van haar onderzoekjes is (is 'r vriendje vreemd gegaan?), en nu jij weer die wel met puike opmerkingen komt en terugdeinst wanneer er gevraagd wordt of je wel eens vreemd bent gegaan bijvoorbeeld.
Dan begrijp ik ook niet waarom ze een relatie aangaan als je bij voorbaat toch andere mensen gaat neukenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het voor beide personen werkt begrijp ik niet waarom ze dan monogaam zouden moeten blijven.
Nee inderdaad, elke week open je wel weer een zuurpruimentopic. Smullen geblazen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Niemand hier zo weinig te klagen als ik denk ik.
Ga je een relatie aan zodat beide personen geen andere mensen meer mogen nemen dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan begrijp ik ook niet waarom ze een relatie aangaan als je bij voorbaat toch andere mensen gaat neuken
Boeiend wat jij denkt. Dom wicht met gebrek aan verstandelijk vermogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je wat bent. Ik bljf erbij.
Jij hebt alleen een relatie om te neuken? Geen verassing dat je een holle persoonlijkheid bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan begrijp ik ook niet waarom ze een relatie aangaan als je bij voorbaat toch andere mensen gaat neuken
Nah, antwoord wordt hier gegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat meer om de concrete vragen die er hier gesteld worden aan mensen die hier reageren, waar omheen gefietst wordt. De TS die maar niet durft te zeggen wat de aanleiding van haar onderzoekjes is (is 'r vriendje vreemd gegaan?), en nu jij weer die wel met 'puike' opmerkingen komt en terugdeinst wanneer er gevraagd wordt of je wel eens vreemd bent gegaan bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:45 schreef dawg het volgende:
[..]
waar lees je dat ik zoiets heb? ik ben op een enkele keer na tot nu toe altijd de bedrogene geweest.
vragen levert altijd hetzelfde antwoord op. ze is zo eerlijk als goud, betrouwbaar en what not. uitspraken en daden verschillen nogal eens.
Dat is wel de algehele gedachte van de moderne samenlevingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga je een relatie aan zodat beide personen geen andere mensen meer mogen nemen dan?
Je probeert jezelf trouwens te hard te bewijzen. Vooral toen je zei een lekkere Arabische vrouw wist ik genoeg. Je doet stoer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dat is voor veel mensen niet reden genoeg om zich daar maar aan te houden. 'Omdat' 'de maatschappij' dat verwacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel de algehele gedachte van de moderne samenleving
Je hebt dus geen idee waar je het over had met je toffe uitspraakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
die vraag heb ik al beantwoord. kwestie van lezen.
Ga je een relatie aan om vervolgens met andere mensen te neuken dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga je een relatie aan zodat beide personen geen andere mensen meer mogen nemen dan?
Dat etaleer je inderdaad wel met jouw gefrustreerde topics.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Niemand hier zo weinig te klagen als ik denk ik.
Zolang je het heel erg krampachtig bij platte seks kunt houden zie ik geen probleem maar vroeg of laat steken verliefdheden de kop op en dat kan dan van vier kanten afkomen, succes met het regelen van dat onsamenhangende geheel je halve leven lang.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het voor beide personen werkt begrijp ik niet waarom ze dan monogaam zouden moeten blijven.
Ik ga een relatie aan met een vrouw omdat ik het een leuke vrouw vind, dat is mijn voornaamste reden eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ga je een relatie aan om vervolgens met andere mensen te neuken dan?
Mensen die vreemd gaan hebben denk ik vooral de overtuiging dat zij er wel even mee weg zullen gaan komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:56 schreef Id_do_her het volgende:
Ja inderdaad, maar dat is voor veel mensen niet reden genoeg om zich daar maar aan te houden. 'Omdat' 'de maatschappij' dat verwacht.
Ach ja, als mensen dat willen en ze kiezen ervoor moeten ze het toch lekker doen? Ik heb er geen last van of zoiets.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zolang je het heel erg krampachtig bij platte seks kunt houden zie ik geen probleem maar vroeg of laat steken verliefdheden de kop op en dat kan dan van vier kanten afkomen, succes met het regelen van dat onsamenhangende geheel je halve leven lang.
Nee dat was om een punt duidelijk te maken. Het punt dat jij door gebrek aan verstandelijk vermogen hebt gemist. Leer begrijpend lezen. Het punt was namelijk dat mijn vriendin niet van gedaante kan verwisselen en dus niet ineens arabisch kan worden als ik het graag met zo'n dame zou willen doen. Niets stoers aan, het zegt niets over mijn vermogen om haar ook daadwerkelijk te veroveren. Verschrikkelijk dom wicht dat je bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je probeert jezelf trouwens te hard te bewijzen. Vooral toen je zei een lekkere Arabische vrouw wist ik genoeg. Je doet stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |