Vrouwen niet wil je zeggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:19 schreef HyperViper het volgende:
Tevens ben ik het met TS eens. Elke man wil graag meerdere smaken proberen. Mannen die geen andere smaken willen proberen ken ik niet, of zijn lafhartige leugenachtige losers.

Zie. Daarom geloof ik dus niet in monogaam zijn. Mensen hebben wel behoefte aan iemand anders op den duur.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:19 schreef HyperViper het volgende:
Tevens ben ik het met TS eens. Elke man wil graag meerdere smaken proberen. Mannen die geen andere smaken willen proberen ken ik niet, of zijn lafhartige leugenachtige losers. Dus wat dat betreft geef ik je gelijk. Maar jij niet fout bezig? Girl please.

Zorg dan dat je uitgeneukt bent voordat je iets vast met iemand begint.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:19 schreef HyperViper het volgende:
Tevens ben ik het met TS eens. Elke man wil graag meerdere smaken proberen. Mannen die geen andere smaken willen proberen ken ik niet, of zijn lafhartige leugenachtige losers. Dus wat dat betreft geef ik je gelijk. Maar jij niet fout bezig? Girl please.

Minder in mijn ervaring. Veel minder dan mannen. Ik heb echt de behoefte om andere vrouwen te veroveren, dat zie ik niet echt terug bij de dames. Die laten zich misschien wel eens veroveren als ze een vriend hebben, maar ik zie ze niet actief op zoek naar andere mannen om te neuken. Ze zijn er vast, maar in mijn opinie in mindere mate dan mannen. Veel minder.quote:

Met als resultaat dat jij straks in een relatie zit en elk moment van de dag jaloers bent of bang dat iemand jouw vriend in de verleiding brengt. En dat terwijl de rest wél gelukkig in een relatie zit omdat ze zich niet druk maken over dit soort dingen. De soep wordt in werkelijkheid namelijk echt niet zo heet gegeten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik het precies doe. Gewoon om zekerheid te hebben ofzo dat het nou eenmaal zo is.

Er bestaat een verschil tussen willen en doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:19 schreef HyperViper het volgende:
Tevens ben ik het met TS eens. Elke man wil graag meerdere smaken proberen. Mannen die geen andere smaken willen proberen ken ik niet, of zijn lafhartige leugenachtige losers.

Ik zoek liever een vriendin die mij een beetje vrij laat. Omgekeerd niet though, dan ben ik jaloers as fuck. Lekker hypocriet, i know.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:21 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zorg dan dat je uitgeneukt bent voordat je iets vast met iemand begint.

Je vergist je enorm, vrouwen zijn tegenwoordig minstens net zo oversekst dan mannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Minder in mijn ervaring. Veel minder dan mannen. Ik heb echt de behoefte om andere vrouwen te veroveren, dat zie ik niet echt terug bij de dames. Die laten zich misschien wel eens veroveren als ze een vriend hebben, maar ik zie ze niet actief op zoek naar andere mannen om te neuken. Ze zijn er vast, maar in mijn opinie in mindere mate dan mannen. Veel minder.

Erm, nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijg ik gelijk ook nog.

Wat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zoek liever een vriendin die mij een beetje vrij laat. Omgekeerd niet though, dan ben ik jaloers as fuck. Lekker hypocriet, i know.

Jij kan van jezelf willen geloven dat jij niet zo bent omdat je dat mooi vindt om over jezelf te geloven. Ik denk dat zo'n man jou niet probeert te versieren als jij alleen maar droog vertelt hoe je dag op school was en dat je vanmorgen je teen hebt gestoten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:20 schreef Cher- het volgende:
Ik wed van niet omdat ik totaal niet zo ben. Ik wacht altijd tot iemand helemaal voor mij gaat zeg maar terwijl ik dan heel nuchter ben/hard 2 get do.

Persoonlijk gesproken: altijd wel kunnen kijken naar andere vrouwen, mooi/geil/spannend vinden, maar als alles thuis goed zit kan ik tong, handen, piemel en weet ik het wel goed bij me houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Minder in mijn ervaring. Veel minder dan mannen. Ik heb echt de behoefte om andere vrouwen te veroveren, dat zie ik niet echt terug bij de dames. Die laten zich misschien wel eens veroveren als ze een vriend hebben, maar ik zie ze niet actief op zoek naar andere mannen om te neuken. Ze zijn er vast, maar in mijn opinie in mindere mate dan mannen. Veel minder.

Arme jongen, denken dat het iets van nuquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je vergist je enorm, vrouwen zijn tegenwoordig minstens net zo oversekst dan mannen.

Ja want wij mannen weten hoe de andere mannen zijn hè.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zoek liever een vriendin die mij een beetje vrij laat. Omgekeerd niet though, dan ben ik jaloers as fuck. Lekker hypocriet, i know.

Onzin. Dan zou mijn vriendin 100en vrouwen in een moeten zijn. Mijn vriendin kan niet ineens een lekker arabisch dametje worden die ik wil, vervolgens een roodharige schoonheid. Nee ze geeft mij alles wat ik nodig heb, de rest kan zij mij neit bieden. Want ik wil meer dan één vrouw mij kan bieden..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Persoonlijk gesproken: altijd wel kunnen kijken naar andere vrouwen, mooi/geil/spannend vinden, maar als alles thuis goed zit kan ik tong, handen, piemel en weet ik het wel goed bij me houden.
Momenten van zwakte, hoewel slecht excuus, nagenoeg altijd terug te voeren op iets wat je thuis niet krijgt.

Je vergist je. Vrouwen hebben gewoon een andere manier van hosselen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]

En jij hebt iemand gevonden die zo gestoord is met deze regels in te stemmen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]

TS had dus toch gelijk, ik wist het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]

Zorg dan dat je alle smaken desnoods 30 maal gehad hebt voordat je je bind aan een enkele.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Dan zou mijn vriendin 100en vrouwen in een moeten zijn. Mijn vriendin kan niet ineens een lekker arabisch dametje worden die ik wil, vervolgens een roodharige schoonheid. Nee ze geeft mij alles wat ik nodig heb, de rest kan zij mij neit bieden. Want ik wil meer dan één vrouw mij kan bieden..

En je vriendin weet dit ook ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Dan zou mijn vriendin 100en vrouwen in een moeten zijn. Mijn vriendin kan niet ineens een lekker arabisch dametje worden die ik wil, vervolgens een roodharige schoonheid. Nee ze geeft mij alles wat ik nodig heb, de rest kan zij mij neit bieden. Want ik wil meer dan één vrouw mij kan bieden..

Die vijf vingers?quote:

Van één persoon. En dat neem je wel aan, maar niet de posts van andere mensen die er anders over denken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijg ik gelijk ook nog.

Blijkbaar. En dan ben ik labiel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
En jij hebt iemand gevonden die zo gestoord is met deze regels in te stemmen?

Het publiek uiten zeker, vroeger werden ze onthoofd of op de brandstapel gegooid dus hielden ze hun benen wel dicht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Arme jongen, denken dat het iets van nu

Waarom zou ik? Ik hou van haar en zij van mij en we hebben er duidelijke afspraken over. Zelfs al had ik er 30.000 gehad en was over 2 jaar pas met haar gegaan. Dan nog wil ik andere mokkels neuken die er totaal anders uitzien. Dat gevoel gaat niet zomaar uit of weg en is ook niet te temmen. Ik wil wat ik wil.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zorg dan dat je alle smaken desnoods 30 maal gehad hebt voordat je je bind aan een enkele.

Ogen dicht en fantaseren, kuttekop. Als dat je kick is, op die manier oplossen. Ik wil het liefst de wereld proeven, maar wil ook graag dat mijn seks een uitting is van liefde voor iemand. Slechts een enkele keer een liefdeloze seksdate gehad en dat was eens maar nooit meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]

Dat bepaal jij? Donder op man kinderachtig gedrocht dat je bent. Tevens valt er niets op te lossen, het is namelijk geen probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ogen dicht en fantaseren, kuttekop. Als dat je kick is, op die manier oplossen.

Jij bent maar een simpele Harrie die denkt dat hij de hele wereld moet neuken of niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik hou van haar en zij van mij en we hebben er duidelijke afspraken over. Zelfs al had ik er 30.000 gehad en was over 2 jaar pas met haar gegaan. Dan nog wil ik andere mokkels neuken die er totaal anders uitzien. Dat gevoel gaat niet zomaar uit of weg en is ook niet te temmen. Ik wil wat ik wil.

Neem dan gewoon geen relatie. Of je moet inderdaad zo'n labiele vrouw weten te vinden die ermee instemt. Zo'n type was laatst ook bij spuiten en slikken. Man was de baas en mocht wel met andere vrouwen neuken maar zij mocht dat niet en moest voor alles toestemming vragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik hou van haar en zij van mij en we hebben er duidelijke afspraken over. Zelfs al had ik er 30.000 gehad en was over 2 jaar pas met haar gegaan. Dan nog wil ik andere mokkels neuken die er totaal anders uitzien. Dat gevoel gaat niet zomaar uit of weg en is ook niet te temmen. Ik wil wat ik wil.

+1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan van jezelf willen geloven dat jij niet zo bent omdat je dat mooi vindt om over jezelf te geloven. Ik denk dat zo'n man jou niet probeert te versieren als jij alleen maar droog vertelt hoe je dag op school was en dat je vanmorgen je teen hebt gestoten.

Nee ik ben een simpele harrie die de hele wereld WIL neuken. Mits lekker.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij bent maar een simpele Harrie die denkt dat hij de hele wereld moet neuken of niet?

... Ben je echt zo wereldvreemd of heb je gewoon niet door dat vrouwen dit beter verbergen? Mannen kunnen wel liegen maar nooit dat verhaal in stand houden. Ze kunnen namelijk de verhaallijnen niet uit elkaar houden. Vrouwen weten dit en overstelpen de mannen met sociale informatie en dan raak je het spoor wel bijster tenzij je je slaapkamerdeur intrapt terwijl ze op je vriend ligtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het publiek uiten zeker, vroeger werden ze onthoofd of op de brandstapel gegooid dus hielden ze hun benen wel dicht.

Mij haal je toch niet meer inquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee ik ben een simpele harrie die de hele wereld WIL neuken. Mits lekker.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]

Dus omdat jij te dom bent om te liegen zijn alle mannen dat? Spiegel je eigen zwakbegaafdheid niet op de rest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
... Ben je echt zo wereldvreemd of heb je gewoon niet door dat vrouwen dit beter verbergen? Mannen kunnen wel liegen maar nooit dat verhaal in stand houden.

Ja man, dit is een pissing contest. Goed gezien. Ik heb ook een grote piemulll!!!quote:

Je zou eens moeten weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar zij mag niet? Wat een deurmat heb je dan gevonden zeg.

Zijn vriendin natuurlijk. Hij heeft het op zijn manier wel goed voor elkaar. Een beetje rondsletten en alsnog een vaste relatie hebben die wel trouw is. Als dat zo is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet om wie ik harder moet huillachen: HyperViper of zijn vriendin.
Dan maar allebei![]()

Niet snappen dat ik slechts zijn historisch perspectief onderuit wil trappen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus omdat jij te dom bent om te liegen zijn alle mannen dat? Spiegel je eigen zwakbegaafdheid niet op de rest.

Dan snap ik het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten.Waarom denk je dat ik zo'n grote bek hier heb? Thuis heb ik niets te zeggen.

Gaat je veel genot opleveren, veel lol en veel ingewikkelde ellende en uiteindelijk sta je later met tranen in je ogen in de spiegel te kijken van eenzaamheid, seks is te vluchtig om een leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan het allicht proberen, toch?

Hoe heeft zij precies gelijk? HyperViper representeert de complete mannelijke bevolking?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
Heerlijke topicwending wel. TS had dus al die tijd gewoon gelijk

Amen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Gaat je veel genot opleveren, veel lol en veel ingewikkelde ellende en uiteindelijk sta je later met tranen in je ogen in de spiegel te kijken van eenzaamheid, seks is te vluchtig om een leven op te bouwen.

Lach maar, ik geniet wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet om wie ik harder moet huillachen: HyperViper of zijn vriendin.

Gaandeweg leveren mannen meer op dan hoeren kosten...quote:

Dat dus, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe heeft zij precies gelijk? ViperViper representeert de complete mannelijke bevolking?

Ok, ik geef hier even mijn visie op zonder dat ik eerst alle 10.000 andere reacties ga lezen want daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:37 schreef Cher- het volgende:
Naar aanleiding van mijn succesvolle topic die niet helemaal serieus was maar ik meende het wel: Hypocriete vreemdgangers.
Hier een serieuze discussie!![]()
Noem mij maar verbitterd maar in mijn ogen is het de waarheid.Mensen kunnen niet monogaam zijn. Nee! En waarom niet? Dat ga ik nu uitleggen. Je kunt nog zo'n mooie relatie hebben met de liefde van je leven (tevens houdt dat gevoel ook wel een keer op - iedereen wordt saai op den duur
) máár - als - er iemand (ontzettend aantrekkelijk, sexy, lekker, heerlijk) van het andere geslacht jou probeert te verleiden, ga je, dan val je. Sowieso. En dat is menselijk. En vooral de mannen. Mannen zijn op dat gebied zwak. Worden erg makkelijk verleid. Ja, dames, echt. En, nee, ik ben geen verzuurde mannen-hater. Ik heb dit enkel geconstateerd en dit is mijn mening.
Misschien zit ik fout, misschien heeft het te maken met mijn leeftijd maar op dit moment is dit wat ik geloof. Nu: meningen, ervaringen!

Hoe kan dat als de mannen de hoeren zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaandeweg leveren mannen meer op dan hoeren kosten...

Lente, de periode waarin er nog meer wordt vreemdgegaan volgens mij. Liefde enzo. Ik neem sowieso geen vent meer. Jij wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef MissMania het volgende:
Cher, je weet dat het inmiddels lente is he?
Die niet zo depri! Zoek een leuke vent die SINGLE is en jou het gevoel geeft dat je echt de moeite waard bent.
Misschien raak je dan een beetje van deze zeurderige negatieve stemming af

Ik zeg ook niet dat mijn leven altijd zo zal zijn, waarschijnlijk koel ik rond mijn 35e wel af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Gaat je veel genot opleveren, veel lol en veel ingewikkelde ellende en uiteindelijk sta je later met tranen in je ogen in de spiegel te kijken van eenzaamheid, seks is te vluchtig om een leven op te bouwen.

Echt he...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe heeft zij precies gelijk? HyperViper representeert de complete mannelijke bevolking?

Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mijn leven altijd zo zal zijn, waarschijnlijk koel ik rond mijn 35e wel af.

Jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe heeft zij precies gelijk? HyperViper representeert de complete mannelijke bevolking?

Het gaat eigenlijk niet om monogamie hoor. Het gaat erom dat TS mannen uitlokt met een semi-onschuldige toestand om vervolgens uit te kunnen vinden hoe slecht alle mannen zijn en hierin bevestigd te worden.quote:

geil.quote:

Word eens volwassen meisje, alle mannen zijn te krijgen, zelfs voor een maar matige aantrekkelijke vrouw. De enige manier om mannen aan de monogamiteit te krijgen is als ze het risico te groot vinden om hun huidige partner/gezin kwijt te raken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Lente, de periode waarin er nog meer wordt vreemdgegaan volgens mij. Liefde enzo. Ik neem sowieso geen vent meer. Jij wel?

Helemaal waar. Dat is voor mij de enige reden om het niet te doen, als mijn vriendin het pijn zou doen of het mijn relatie zou kosten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
De enige manier om mannen aan de monogamiteit te krijgen is als ze het risico te groot vinden om hun huidige partner/gezin kwijt te raken.

Niet per se maar als het zich zo makkelijk presenteert, tsjaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geil.
Jij was ook alleen maar op zoek naar bevestiging van je vooroordeel dus.

Alle mannen zijn sowieso te krijgen. Zoals in de OP staat: mannen zijn makkelijk te verleiden. En zelfs dan verkiezen sommige mannen tijdelijk de lust boven de consequenties.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Word eens volwassen meisje, alle mannen zijn te krijgen, zelfs voor een maar matige aantrekkelijke vrouw. De enige manier om mannen aan de monogamiteit te krijgen is als ze het risico te groot vinden om hun huidige partner/gezin kwijt te raken.

Nee als het risico te groot is dan zul je echt geen kerel zo ver kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alle mannen zijn sowieso te krijgen. Zoals in de OP staat: mannen zijn makkelijk te verleiden. En zelfs dan verkiezen sommige mannen tijdelijk de lust boven de consequenties.

Begin je nu te nuanceren? Goed hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alle mannen zijn sowieso te krijgen. Zoals in de OP staat: mannen zijn makkelijk te verleiden. En zelfs dan verkiezen sommige mannen tijdelijk de lust boven de consequenties.

Een troll ben je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]

Ik durf te wedden van wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee als het risico te groot is dan zul je echt geen kerel zo ver kunnen krijgen.

Ah da's nou jammer, nét als vrouwen pieken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mijn leven altijd zo zal zijn, waarschijnlijk koel ik rond mijn 35e wel af.

Mannen zijn niet per definitie wanhopig.quote:

Zoals je zo praat heb je 100 procent gelijk, zo zijn mannen zonder enige uitzondering, de rest liegt of heeft een afwijking...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Helemaal waar. Dat is voor mij de enige reden om het niet te doen, als mijn vriendin het pijn zou doen of het mijn relatie zou kosten.

Die oude geweren? Piek maar ergens anders!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's nou jammer, nét als vrouwen pieken.

Ga eens weg joh, dat jij niet buiten je zolderkamer komt en het blijkbaar vreemd vindt dat IK van MENING ben dat mensen niet monogaam kunnen zijn is prima maar die onzin van je hoef je niet steeds te herhalen. Ik denk het echt en blijf het ook denken.quote:

Wat een wijsheid voor 18.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]

Ik weet hetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's nou jammer, nét als vrouwen pieken.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die oude geweren? Piek maar ergens anders!

Lente ja, de periode waarin je met een gerust hart uit je winter depressie kunt stappen en dingen in een fris licht kunt gaan zien. Niemand heeft er iets aan om op zn eigen angsten aan te sturen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Lente, de periode waarin er nog meer wordt vreemdgegaan volgens mij. Liefde enzo. Ik neem sowieso geen vent meer. Jij wel?

Jammer hoor, maar ik begrijp het. Het komt wel lekker uit, en zo heb je lekker het idee dat je het allemaal wel even doorgrondt. Wel zo overzichtelijk allemaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
Niet per se maar als het zich zo makkelijk presenteert, tsja

Ach, jij hebt een hekel aan ons allemaal, oud of jong.quote:

Ben ik ook oprecht van overtuigd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zoals je zo praat heb je 100 procent gelijk, zo zijn mannen zonder enige uitzondering, de rest liegt of heeft een afwijking...

Je denkt wel dat je heel wat bent hè? Jij kan niet anders dan een lelijke trol zijn aangezien je vriendin ermee akkoord gaat dat je vreemdgaat dus moet je wel lelijk zijn. Mooie mannen raak je kwijt, zoals ik al eerder zei: lelijke mannen niet met bierbuiken etc. Mja, dat is het nou net, als je een echt mooie vrouw bent, krijg je erg veel voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mannen zijn niet per definitie wanhopig.Dus als ik je een lelijke trol vindt kan je gewoon weggaan. Dan hang ik hem er niet in, no way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Absoluut nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een hekel aan ons allemaal, oud of jong.

Grappig dat je het ziet als een persoonlijke aanval en de aanval inzet. Je kan dus niet begrijpend lezen. Kunnen we gelijk onze conclusies trekken over die smsjes van die mannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je denkt wel dat je heel wat bent hè? Jij kan niet anders dan een lelijke trol zijn aangezien je vriendin ermee akkoord gaat dat je vreemdgaat dus moet je wel lelijk zijn. Mooie mannen raak je kwijt, zoals ik al eerder zei: lelijke mannen niet met bierbuiken etc. Mja, dat is het nou net, als je een echt mooie vrouw bent, krijg je erg veel voor elkaar.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je denkt wel dat je heel wat bent hè? Jij kan niet anders dan een lelijke trol zijn aangezien je vriendin ermee akkoord gaat dat je vreemdgaat dus moet je wel lelijk zijn. Mooie mannen raak je kwijt, zoals ik al eerder zei: lelijke mannen niet met bierbuiken etc. Mja, dat is het nou net, als je een echt mooie vrouw bent, krijg je erg veel voor elkaar.Oh wacht, dus mijn schatje is lelijk... of ik juist.. aargh, it´s so confusingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~

Helemaal niet persoonlijk. Je denkt simpelweg echt dat je wat bent. Over die app berichten valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Grappig dat je het ziet als een persoonlijke aanval en de aanval inzet. Je kan dus niet begrijpend lezen. Kunnen we gelijk onze conclusies trekken over die smsjes van die mannen.

Van kereltjes die nog zo groen als gras zijn ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Helemaal niet persoonlijk. Je denkt simpelweg echt dat je wat bent. Over die app berichten valt niet te twisten.

Maar ze zijn al in de 20!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Van kereltjes die nog zo groen als gras zijn ja.

Enorm verschil met de wat ouderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]

Nee, juist niet. Dat is nou eigenlijk ook wel een beetje het punt hier. Mensen die allang in een relatie zitten enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]

Eind 20 bijvoorbeeld en dan een relatie van bijvoorbeeld 5 jaar. Ik vind dat niet groen als gras maar misschien jullie wel.quote:

Ik ben al oud hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Eind 20 bijvoorbeeld en dan een relatie van bijvoorbeeld 5 jaar. Ik vind dat niet groen als gras maar misschien jullie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |