Het publiek uiten zeker, vroeger werden ze onthoofd of op de brandstapel gegooid dus hielden ze hun benen wel dicht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Arme jongen, denken dat het iets van nu

Waarom zou ik? Ik hou van haar en zij van mij en we hebben er duidelijke afspraken over. Zelfs al had ik er 30.000 gehad en was over 2 jaar pas met haar gegaan. Dan nog wil ik andere mokkels neuken die er totaal anders uitzien. Dat gevoel gaat niet zomaar uit of weg en is ook niet te temmen. Ik wil wat ik wil.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zorg dan dat je alle smaken desnoods 30 maal gehad hebt voordat je je bind aan een enkele.

Ogen dicht en fantaseren, kuttekop. Als dat je kick is, op die manier oplossen. Ik wil het liefst de wereld proeven, maar wil ook graag dat mijn seks een uitting is van liefde voor iemand. Slechts een enkele keer een liefdeloze seksdate gehad en dat was eens maar nooit meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Dan zou mijn vriendin 100en vrouwen in een moeten zijn. Mijn vriendin kan niet ineens een lekker arabisch dametje worden die ik wil, vervolgens een roodharige schoonheid. Nee ze geeft mij alles wat ik nodig heb, de rest kan zij mij neit bieden. Want ik wil meer dan één vrouw mij kan bieden..

Dat bepaal jij? Donder op man kinderachtig gedrocht dat je bent. Tevens valt er niets op te lossen, het is namelijk geen probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ogen dicht en fantaseren, kuttekop. Als dat je kick is, op die manier oplossen.

Jij bent maar een simpele Harrie die denkt dat hij de hele wereld moet neuken of niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik hou van haar en zij van mij en we hebben er duidelijke afspraken over. Zelfs al had ik er 30.000 gehad en was over 2 jaar pas met haar gegaan. Dan nog wil ik andere mokkels neuken die er totaal anders uitzien. Dat gevoel gaat niet zomaar uit of weg en is ook niet te temmen. Ik wil wat ik wil.

Neem dan gewoon geen relatie. Of je moet inderdaad zo'n labiele vrouw weten te vinden die ermee instemt. Zo'n type was laatst ook bij spuiten en slikken. Man was de baas en mocht wel met andere vrouwen neuken maar zij mocht dat niet en moest voor alles toestemming vragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik hou van haar en zij van mij en we hebben er duidelijke afspraken over. Zelfs al had ik er 30.000 gehad en was over 2 jaar pas met haar gegaan. Dan nog wil ik andere mokkels neuken die er totaal anders uitzien. Dat gevoel gaat niet zomaar uit of weg en is ook niet te temmen. Ik wil wat ik wil.

+1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan van jezelf willen geloven dat jij niet zo bent omdat je dat mooi vindt om over jezelf te geloven. Ik denk dat zo'n man jou niet probeert te versieren als jij alleen maar droog vertelt hoe je dag op school was en dat je vanmorgen je teen hebt gestoten.

Nee ik ben een simpele harrie die de hele wereld WIL neuken. Mits lekker.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij bent maar een simpele Harrie die denkt dat hij de hele wereld moet neuken of niet?

... Ben je echt zo wereldvreemd of heb je gewoon niet door dat vrouwen dit beter verbergen? Mannen kunnen wel liegen maar nooit dat verhaal in stand houden. Ze kunnen namelijk de verhaallijnen niet uit elkaar houden. Vrouwen weten dit en overstelpen de mannen met sociale informatie en dan raak je het spoor wel bijster tenzij je je slaapkamerdeur intrapt terwijl ze op je vriend ligtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het publiek uiten zeker, vroeger werden ze onthoofd of op de brandstapel gegooid dus hielden ze hun benen wel dicht.

Mij haal je toch niet meer inquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee ik ben een simpele harrie die de hele wereld WIL neuken. Mits lekker.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]

Dus omdat jij te dom bent om te liegen zijn alle mannen dat? Spiegel je eigen zwakbegaafdheid niet op de rest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
... Ben je echt zo wereldvreemd of heb je gewoon niet door dat vrouwen dit beter verbergen? Mannen kunnen wel liegen maar nooit dat verhaal in stand houden.

Ja man, dit is een pissing contest. Goed gezien. Ik heb ook een grote piemulll!!!quote:

Je zou eens moeten weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar zij mag niet? Wat een deurmat heb je dan gevonden zeg.

Zijn vriendin natuurlijk. Hij heeft het op zijn manier wel goed voor elkaar. Een beetje rondsletten en alsnog een vaste relatie hebben die wel trouw is. Als dat zo is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet om wie ik harder moet huillachen: HyperViper of zijn vriendin.
Dan maar allebei![]()

Niet snappen dat ik slechts zijn historisch perspectief onderuit wil trappen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus omdat jij te dom bent om te liegen zijn alle mannen dat? Spiegel je eigen zwakbegaafdheid niet op de rest.

Dan snap ik het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten.Waarom denk je dat ik zo'n grote bek hier heb? Thuis heb ik niets te zeggen.

Gaat je veel genot opleveren, veel lol en veel ingewikkelde ellende en uiteindelijk sta je later met tranen in je ogen in de spiegel te kijken van eenzaamheid, seks is te vluchtig om een leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan het allicht proberen, toch?

Hoe heeft zij precies gelijk? HyperViper representeert de complete mannelijke bevolking?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
Heerlijke topicwending wel. TS had dus al die tijd gewoon gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |