Zoals je zo praat heb je 100 procent gelijk, zo zijn mannen zonder enige uitzondering, de rest liegt of heeft een afwijking...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Helemaal waar. Dat is voor mij de enige reden om het niet te doen, als mijn vriendin het pijn zou doen of het mijn relatie zou kosten.

Die oude geweren? Piek maar ergens anders!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's nou jammer, nét als vrouwen pieken.

Ga eens weg joh, dat jij niet buiten je zolderkamer komt en het blijkbaar vreemd vindt dat IK van MENING ben dat mensen niet monogaam kunnen zijn is prima maar die onzin van je hoef je niet steeds te herhalen. Ik denk het echt en blijf het ook denken.quote:

Wat een wijsheid voor 18.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alle mannen zijn sowieso te krijgen. Zoals in de OP staat: mannen zijn makkelijk te verleiden. En zelfs dan verkiezen sommige mannen tijdelijk de lust boven de consequenties.

Ik weet hetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's nou jammer, nét als vrouwen pieken.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die oude geweren? Piek maar ergens anders!

Lente ja, de periode waarin je met een gerust hart uit je winter depressie kunt stappen en dingen in een fris licht kunt gaan zien. Niemand heeft er iets aan om op zn eigen angsten aan te sturen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Lente, de periode waarin er nog meer wordt vreemdgegaan volgens mij. Liefde enzo. Ik neem sowieso geen vent meer. Jij wel?

Jammer hoor, maar ik begrijp het. Het komt wel lekker uit, en zo heb je lekker het idee dat je het allemaal wel even doorgrondt. Wel zo overzichtelijk allemaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Sinosappel het volgende:
Niet per se maar als het zich zo makkelijk presenteert, tsja

Ach, jij hebt een hekel aan ons allemaal, oud of jong.quote:

Ben ik ook oprecht van overtuigd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zoals je zo praat heb je 100 procent gelijk, zo zijn mannen zonder enige uitzondering, de rest liegt of heeft een afwijking...

Je denkt wel dat je heel wat bent hè? Jij kan niet anders dan een lelijke trol zijn aangezien je vriendin ermee akkoord gaat dat je vreemdgaat dus moet je wel lelijk zijn. Mooie mannen raak je kwijt, zoals ik al eerder zei: lelijke mannen niet met bierbuiken etc. Mja, dat is het nou net, als je een echt mooie vrouw bent, krijg je erg veel voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mannen zijn niet per definitie wanhopig.Dus als ik je een lelijke trol vindt kan je gewoon weggaan. Dan hang ik hem er niet in, no way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Absoluut nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een hekel aan ons allemaal, oud of jong.

Grappig dat je het ziet als een persoonlijke aanval en de aanval inzet. Je kan dus niet begrijpend lezen. Kunnen we gelijk onze conclusies trekken over die smsjes van die mannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je denkt wel dat je heel wat bent hè? Jij kan niet anders dan een lelijke trol zijn aangezien je vriendin ermee akkoord gaat dat je vreemdgaat dus moet je wel lelijk zijn. Mooie mannen raak je kwijt, zoals ik al eerder zei: lelijke mannen niet met bierbuiken etc. Mja, dat is het nou net, als je een echt mooie vrouw bent, krijg je erg veel voor elkaar.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je denkt wel dat je heel wat bent hè? Jij kan niet anders dan een lelijke trol zijn aangezien je vriendin ermee akkoord gaat dat je vreemdgaat dus moet je wel lelijk zijn. Mooie mannen raak je kwijt, zoals ik al eerder zei: lelijke mannen niet met bierbuiken etc. Mja, dat is het nou net, als je een echt mooie vrouw bent, krijg je erg veel voor elkaar.Oh wacht, dus mijn schatje is lelijk... of ik juist.. aargh, it´s so confusingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~

Helemaal niet persoonlijk. Je denkt simpelweg echt dat je wat bent. Over die app berichten valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Grappig dat je het ziet als een persoonlijke aanval en de aanval inzet. Je kan dus niet begrijpend lezen. Kunnen we gelijk onze conclusies trekken over die smsjes van die mannen.

Van kereltjes die nog zo groen als gras zijn ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Helemaal niet persoonlijk. Je denkt simpelweg echt dat je wat bent. Over die app berichten valt niet te twisten.

Maar ze zijn al in de 20!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Van kereltjes die nog zo groen als gras zijn ja.

Enorm verschil met de wat ouderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]

Nee, juist niet. Dat is nou eigenlijk ook wel een beetje het punt hier. Mensen die allang in een relatie zitten enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]

Eind 20 bijvoorbeeld en dan een relatie van bijvoorbeeld 5 jaar. Ik vind dat niet groen als gras maar misschien jullie wel.quote:

Ik ben al oud hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Eind 20 bijvoorbeeld en dan een relatie van bijvoorbeeld 5 jaar. Ik vind dat niet groen als gras maar misschien jullie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |