Amen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Gaat je veel genot opleveren, veel lol en veel ingewikkelde ellende en uiteindelijk sta je later met tranen in je ogen in de spiegel te kijken van eenzaamheid, seks is te vluchtig om een leven op te bouwen.

Lach maar, ik geniet wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet om wie ik harder moet huillachen: HyperViper of zijn vriendin.

Gaandeweg leveren mannen meer op dan hoeren kosten...quote:

Dat dus, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe heeft zij precies gelijk? ViperViper representeert de complete mannelijke bevolking?

Ok, ik geef hier even mijn visie op zonder dat ik eerst alle 10.000 andere reacties ga lezen want daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:37 schreef Cher- het volgende:
Naar aanleiding van mijn succesvolle topic die niet helemaal serieus was maar ik meende het wel: Hypocriete vreemdgangers.
Hier een serieuze discussie!![]()
Noem mij maar verbitterd maar in mijn ogen is het de waarheid.Mensen kunnen niet monogaam zijn. Nee! En waarom niet? Dat ga ik nu uitleggen. Je kunt nog zo'n mooie relatie hebben met de liefde van je leven (tevens houdt dat gevoel ook wel een keer op - iedereen wordt saai op den duur
) máár - als - er iemand (ontzettend aantrekkelijk, sexy, lekker, heerlijk) van het andere geslacht jou probeert te verleiden, ga je, dan val je. Sowieso. En dat is menselijk. En vooral de mannen. Mannen zijn op dat gebied zwak. Worden erg makkelijk verleid. Ja, dames, echt. En, nee, ik ben geen verzuurde mannen-hater. Ik heb dit enkel geconstateerd en dit is mijn mening.
Misschien zit ik fout, misschien heeft het te maken met mijn leeftijd maar op dit moment is dit wat ik geloof. Nu: meningen, ervaringen!

Hoe kan dat als de mannen de hoeren zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaandeweg leveren mannen meer op dan hoeren kosten...

Lente, de periode waarin er nog meer wordt vreemdgegaan volgens mij. Liefde enzo. Ik neem sowieso geen vent meer. Jij wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef MissMania het volgende:
Cher, je weet dat het inmiddels lente is he?
Die niet zo depri! Zoek een leuke vent die SINGLE is en jou het gevoel geeft dat je echt de moeite waard bent.
Misschien raak je dan een beetje van deze zeurderige negatieve stemming af

Ik zeg ook niet dat mijn leven altijd zo zal zijn, waarschijnlijk koel ik rond mijn 35e wel af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Gaat je veel genot opleveren, veel lol en veel ingewikkelde ellende en uiteindelijk sta je later met tranen in je ogen in de spiegel te kijken van eenzaamheid, seks is te vluchtig om een leven op te bouwen.

Echt he...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe heeft zij precies gelijk? HyperViper representeert de complete mannelijke bevolking?

Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mijn leven altijd zo zal zijn, waarschijnlijk koel ik rond mijn 35e wel af.

Jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe heeft zij precies gelijk? HyperViper representeert de complete mannelijke bevolking?

Het gaat eigenlijk niet om monogamie hoor. Het gaat erom dat TS mannen uitlokt met een semi-onschuldige toestand om vervolgens uit te kunnen vinden hoe slecht alle mannen zijn en hierin bevestigd te worden.quote:

geil.quote:

Word eens volwassen meisje, alle mannen zijn te krijgen, zelfs voor een maar matige aantrekkelijke vrouw. De enige manier om mannen aan de monogamiteit te krijgen is als ze het risico te groot vinden om hun huidige partner/gezin kwijt te raken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Lente, de periode waarin er nog meer wordt vreemdgegaan volgens mij. Liefde enzo. Ik neem sowieso geen vent meer. Jij wel?

Helemaal waar. Dat is voor mij de enige reden om het niet te doen, als mijn vriendin het pijn zou doen of het mijn relatie zou kosten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
De enige manier om mannen aan de monogamiteit te krijgen is als ze het risico te groot vinden om hun huidige partner/gezin kwijt te raken.

Niet per se maar als het zich zo makkelijk presenteert, tsjaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geil.
Jij was ook alleen maar op zoek naar bevestiging van je vooroordeel dus.

Alle mannen zijn sowieso te krijgen. Zoals in de OP staat: mannen zijn makkelijk te verleiden. En zelfs dan verkiezen sommige mannen tijdelijk de lust boven de consequenties.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Word eens volwassen meisje, alle mannen zijn te krijgen, zelfs voor een maar matige aantrekkelijke vrouw. De enige manier om mannen aan de monogamiteit te krijgen is als ze het risico te groot vinden om hun huidige partner/gezin kwijt te raken.

Nee als het risico te groot is dan zul je echt geen kerel zo ver kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alle mannen zijn sowieso te krijgen. Zoals in de OP staat: mannen zijn makkelijk te verleiden. En zelfs dan verkiezen sommige mannen tijdelijk de lust boven de consequenties.

Begin je nu te nuanceren? Goed hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alle mannen zijn sowieso te krijgen. Zoals in de OP staat: mannen zijn makkelijk te verleiden. En zelfs dan verkiezen sommige mannen tijdelijk de lust boven de consequenties.

Een troll ben je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]

Ik durf te wedden van wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee als het risico te groot is dan zul je echt geen kerel zo ver kunnen krijgen.

Ah da's nou jammer, nét als vrouwen pieken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mijn leven altijd zo zal zijn, waarschijnlijk koel ik rond mijn 35e wel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |