Oei, bloedarmoede. Mag je dan wel alweer gaan sporten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Finland. het volgende:
Twee weken niet gehardlopen vanwege veel vermoeidheid. Dat bleek dus uiteindelijk bloedarmoede te zijn.
Les 14 was gisteren een drama en een ellende. Conditioneel kon ik het wel, maar halverwege voelde ik mijn benen verzuren. En aangezien ik vanavond een rondje stappen in de planning had, heb ik het rondje maar even afgekapt. Geen zin om vanavond vroeg te moeten nokken
Wat vervelend voor je! Vroeger had ik regelmatig bloedarmoede (want toen erg onregelmatige menstruatie, daarna aan de pil en nooit meer last van) En ik herinner me nog goed het belachelijk vermoeide gevoel wat je er door had. Alsof een week achter elkaar doorslapen nog niet genoeg zou zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Finland. het volgende:
Twee weken niet gehardlopen vanwege veel vermoeidheid. Dat bleek dus uiteindelijk bloedarmoede te zijn.
Les 14 was gisteren een drama en een ellende. Conditioneel kon ik het wel, maar halverwege voelde ik mijn benen verzuren. En aangezien ik vanavond een rondje stappen in de planning had, heb ik het rondje maar even afgekapt. Geen zin om vanavond vroeg te moeten nokken
dat geldt voor elk werk wat je niet gewend bent., ik had gister een policy day du de hele dag zitten en luisteren naar sprekers...aan het eind van de dag gebroken (ook omdat ik de eerste binnenlandse vlucht moest hebben van 6.00AM)quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:46 schreef slacker_nl het volgende:
Ps. Wat is autorijden vermoeiend zeg.
de voetbalclub in mijn ouwe stad heet niets voor niets DINDUA ..Door Inspanning Nuttig Door Uitspanning Aangenaamquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
In een zekere mate was dat de ontspanning.
Ik werd gek, of ben het nog. M'n handen doen pijn van het schakelen!!! RSI door autorijden... Baal wel dat ik morgen geen ontspanningsvorm heb in de trant van beweging (want morgen weer 8 uur lang autorijden). Geen kracht, geen lopen, totale rust... meh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat geldt voor elk werk wat je niet gewend bent., ik had gister een policy day du de hele dag zitten en luisteren naar sprekers...aan het eind van de dag gebroken (ook omdat ik de eerste binnenlandse vlucht moest hebben van 6.00AM)
Enkhuizenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de voetbalclub in mijn ouwe stad heet niets voor niets DINDUA ..Door Inspanning Nuttig Door Uitspanning Aangenaam
Lopen werkt voor mijn ook ontspannend
inderdaad, geboren en getogen!!quote:
Voor de toeschouwer of voor haar? Me thinks: fail.quote:
Al een tijd geleden dat ik daar gelopen heb.. De dijk op, om het Dindua-complex heen, langs het strand richting stad en dan over de stadsmuur terug naar dindua.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, geboren en getogen!!
Ben je aan het lessen? Of doe je het gewoon niet vaak?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik werd gek, of ben het nog. M'n handen doen pijn van het schakelen!!! RSI door autorijden... Baal wel dat ik morgen geen ontspanningsvorm heb in de trant van beweging (want morgen weer 8 uur lang autorijden). Geen kracht, geen lopen, totale rust... meh.
Lessen bij de ANWB.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben je aan het lessen? Of doe je het gewoon niet vaak?
Dan zit je gewoon nog te gespannen in de autoquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lessen bij de ANWB.
Wat de bon betreft, denk dat het om het even is waar je naar toe gaat..
als ik weer eens in de Haringstad ben vind ik het nog steeds leuk om even een rondje om de stad te rennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Al een tijd geleden dat ik daar gelopen heb.. De dijk op, om het Dindua-complex heen, langs het strand richting stad en dan over de stadsmuur terug naar dindua.
4,7km was het zag ik net![]()
stiefmams woont daar, dus heel af en toe logeer ik daar met kinderen![]()
Haringstad? Er is maar 1 haringstad en dat is Vlaardingen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik weer eens in de Haringstad ben vind ik het nog steeds leuk om even een rondje om de stad te rennen.
Niet om het een of ander, maar het zijn allemaal stinkdorpenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haringstad? Er is maar 1 haringstad en dat is Vlaardingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |