SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef alors het volgende:
Bertolf heeft wel een mooi nieuw nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Spreek voor jezelf, het is iedere week weer een marteling.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
we hebben er weer zin in, of niet Specularium?
quote:Te gast in de uitzending van maandag 26 maart zijn: Maurice de Hond, Lodewijk Asscher, Hans Klok, Willem van Hanegem. Tafelheer is Jan Mulder en muziek is er van Bertolf.
Is dat de tafeldame?quote:
Noob, iedere zichzelf respecterende DWDD-kijker is bekend met het repertoire van Bertolf, Moke, Lucky Fonz III en Miss Montreal.quote:
Glazen bol.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef yyyentle het volgende:
Maurice de Hond weer met zijn glazen bol.
Ik vond LF3 wel lachen, Bertolf zegt me weinig.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Noob, iedere zichzelf respecterende DWDD-kijker is bekend met het repertoire van Bertolf, Moke, Lucky Fonz III en Miss Montreal.
Deze he? Niet meer te vreten.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
Hoeveel mensen er trek hebben in tijgernootjes.
Ik mis Gerard Cox.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze he? Niet meer te vreten.
[ afbeelding ]
Die moet kennelijk omhoog geplugged worden.quote:
Maar waar komt hij dan voor?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die moet kennelijk omhoog geplugged worden.
Ik gok dat-ie de heksenjacht op de hoeren weer recht komt praten.quote:
quote:
quote:Er moeten basisscholen komen die 'sterk inspelen op het bestaan van de iPad'. Dat staat in een plan van vier initiatiefnemers, onder wie opiniepeiler Maurice de Hond. De initiatiefnemers willen een zogenaamde Steve Jobsschool opzetten, waar leerlingen les krijgen via de populaire tablets. Het plan wordt vanmiddag gepresenteerd in Amsterdam. Daarbij is o.a. ook de Amsterdamse wethouder Lodewijk aanwezig. Hij staat positief ten aanzien van dit plan en zou dit in zijn gemeente willen invoeren. Met Maurice de Hond en Lodewijk Asscher praten we verder over de Steve Jobs school.
Hij laat zijn rode bol dit keer vermoedelijk thuis. Ik dacht dat hij voor de Joodse lobby kwam voorspellen dat de PVV binnenkort weer gaat stijgen maar hij komt vertellen over een nieuw initiatief.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Waarom pakt het commissariaat voor de media dit niet eens aan? Om te kotsen zeg steeds dat applegefap.
Precies, en de verkapte aanmoediging daarvoor mag wel stoppen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Kinderen kunnen straks niet eens meer normaal met een pen schrijven.
dat kunnen ze al niet meer hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Kinderen kunnen straks niet eens meer normaal met een pen schrijven.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er ook al moeite mee begin te krijgen. Na 3 zinnen heb ik al schrijfkramp. En echt leesbaar is het ook al niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
dat kunnen ze al niet meer hoor
[ afbeelding ]
De combinatie shampoo, douchen en Hitler vind ik eerlijk gezegd nogal grof en smakeloos. Maargoed, smaken verschillen.quote:
Oh nee, toch niet.quote:
Wat moet je in de randstad dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
Mooi hoor, behoud van cultuur is leuk tot je in de randstad moet wezen.
hear hear!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Waarom pakt het commissariaat voor de media dit niet eens aan? Om te kotsen zeg steeds dat applegefap.
Apple aanhangenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef Norrage het volgende:
ben apple aanhanger maar dit gaat wel heel ver..
In 2027 is hij gewoon al fokking bejaard, leuk voor dat kind man.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als 65-jarige een 3-jarige dochter hebben is ook niet meer van deze tijd
Gokje: de belastingbetaler?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef BlueMage het volgende:
Wat is dit voor onzin? Dalijk kan dat kind niet eens 'n boek lezen? "Hoe moet dit boek aan?!"
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef waxmask het volgende:
Uren Apple in DWDD, verdienen miljarden...maar nee ze krijgen een boete voor een servies van een kut die ik niet eens heb gezien terwijl ik vaak kijk...
Hij is joods en een Amsterdamse vriend.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Wat maakt Hond eigenlijk een visionair van betekenis?
quote:
Ik kan 't ook nietquote:
Ik hoop het eigenlijk ook dat dit een 1-april grap is.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef borisz het volgende:
1 april valt op een zondag he? Dan moet het nu zeker...
Kan ik ook bijna niet meer.quote:
Ik kan niet heel netjes schrijven, maar het zou toch te gek zijn als kinderen dat helemaal niet meer leren?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan 't ook nietmaar toch ben ik blij dat ik gewoon "schriftelijk" m'n Nederlands heb geleerd.
Het is z'n beroep om gebakken lucht te verkopen en het lukt hem nog ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Wat maakt Hond eigenlijk een visionair van betekenis?
Ik hoop het van harte, maar ik denk echt dat deze mensen serieus zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik vermoed toch 'n 1 aprilgrap..."De Steve Jobsschool"
Noem het dan de Maurice de oprothond-schoolquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik vermoed toch 'n 1 aprilgrap..."De Steve Jobsschool"
Ik heb ook geen Apple, kan wel blind typen trouwensquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ik ook bijna niet meer.
Maar ik heb geen Apple!
Idd, zoals ik al zei volgens mij leer je veel meer als je het allemaal opschrijft en er goed over nadenkt.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet heel netjes schrijven, maar het zou toch te gek zijn als kinderen dat helemaal niet meer leren?
Je zult maar drie kinderen op school hebben...quote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef alors het volgende:
Openbare school, je moet alleen wel zelf even een ipad kopen, dat is de eerste schifting al
Ik ook niet, maar dat heeft ook lichamelijke ongemakken te makenquote:
True Ergens je naam en handtekening onder kunnen zetten ... bvquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet heel netjes schrijven, maar het zou toch te gek zijn als kinderen dat helemaal niet meer leren?
Dat is dan 3x600=1800 euro.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult maar drie kinderen op school hebben...
Ik heb een Ipod, kan blind typen en ook nog redelijk netjes schrijven als ik dat wil.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Apple, kan wel blind typen trouwens
Typen en Apple vetmesten.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef waxmask het volgende:
Vertel eerst maar eens wat je daarop KUNT leren wat je normaliter niet leert?
Deze illusie snapt hij niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef alors het volgende:
Kijk Hans Klok dan kijken met zijn wtf blik
Dat dus! Gewoon in de zandbak en een voetbal en springtouw enzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat kinderen gewoon kind zijn en verpest ze niet nu al met deze troep.
Nou idd stuur ze de bossen in en laat ze lekker oorlogje spelen, hutten bouwen en fikkie stekenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat kinderen gewoon kind zijn en verpest ze niet nu al met deze troep.
Ik had van hem een tirade verwacht tegen deze ontwikkeling. Zou dus best kunnen kloppen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Jan in het complot zitten? Hij is zo rustig.
Idd had meer tegengas verwacht.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Jan in het complot zitten? Hij is zo rustig.
De rest van de paupers.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef eriksd het volgende:
De hamvraag: wie gaat die ipads voor de paupers betalen?
Krijgen gewoon een goedkope Chinese rip-offquote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef eriksd het volgende:
De hamvraag: wie gaat die ipads voor de paupers betalen?
zonet wel hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef Norrage het volgende:
Valt me op dat kritisch fok het niet heeft over 'zoon Daphne'Mathijs
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Een echt poppenhuis is toch veel leuker.
Nee, doen ze al jaren niet meer. Vroeger belden ze met hen GSM naar hun vriendjes 2 huizen verderop. En nu spelen ze Angry Birds.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Spelen die kinderen niet meer buiten trouwens?
Volgens een peiling klopt dat ongeveer.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Adelante het volgende:
Is dat zijn dochter???? Ik dacht dat Maurice 60+ was ofzo![]()
Issie ook, hij heeft ook een zoon van 35 ofzoquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Adelante het volgende:
Maar dat deed je in je vrije tijd op een pc neem ik aan?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Dit is toch niet nieuw trouwens? Ik speelde op m'n negende/tiende ook al die point-and-click spellekes. Het enige verschil hier is dat het op een iPad is.
zat die niet in een rolstoel ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Issie ook, hij heeft ook een zoon van 35 ofzo!!!!!!!!!!
Of ze komt biologie filmpjes enzo tegenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef chufi het volgende:
En soms komt ze op papa zn private-pagina .... Leert ze rekenen met statistieken en zo
Hij heeft toch ook al een zoon van 30 ofzo? Dan is dit wel een heel laat nakomertje.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Adelante het volgende:
PC of tablet, wat maakt het uit. En op basisscholen doen ze tegenwoordig toch ook veel op de computer?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat deed je in je vrije tijd op een pc neem ik aan?
moet een T voorquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Reacle waffles? Is dat Engels voor stroopwafels?
Maurice heeft al een jongere vrouw dus heel waarschijnlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Of ze komt biologie filmpjes enzo tegen![]()
Heel educatief uiteraard.
volgens mij is het gewoon syrupwafflesquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Reacle waffles? Is dat Engels voor stroopwafels?
Lijkt een beetje op Jomanda.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Het mooiste plekje van de Kuip is de uitgang.
Het station naar Noord-Holland iddquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Het mooiste plekje van de Kuip is de uitgang.
Volgens mij zit ie juist onder de downers.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:50 schreef alors het volgende:
Jezus Christus, hadden ze Willem niet even wat prozac kunnen geven of anders gewoon iemand anders uitnodigen?
quote:
Boskamp moet eens in DWDD, die Matthijs kan ook wel een paar koeken gebruikenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken bij VI valt nog wel mee. Daar is hij echt chagrijnig, mokkig en nukkig.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Boskamp moet eens in DWDD, die Matthijs kan ook wel een paar koeken gebruiken
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan is hij juist het leukst toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met VI valt nog wel mee. Daar is hij echt chagrijnig, mokkig en nukkig.
Volgens mij kent Johan die hele Matthijs niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Leuk hé.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat een verschrikkelijke aflevering.
- Apple
- Maurice de Hond
- Een geschift concertmeisje dat als ze 40 jaar jonger was geweest bij Justin Bieber had gestaan
- Voetbal
- Ouwe-koeien-uit-de-sloot-Vroeger-was-alles-beter item
Zul je zien dat er een middelmatig bandje komt straks, dat de TV draait door filmpjes voor de helft van Dumpert afkomen en dan aan het eind een item over een middelmatige ster die op tournee vertrekt naar het buitenland of daar juist net van terug komt.
Ga lekker naar het jodentopic joh.quote:
Laat mij lekker zeiken. En die taal is ook niet echt nodig.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:54 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ga lekker naar het jodentopic joh.
Als het grappig is komt dat wel eens voor ja. Doorgaans niet als iets voor de 250e keer geprobeerd wordt om grappig te moeten zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens ergens om gelachen?
Dat is toch elke dag het geval?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat een verschrikkelijke aflevering.
- Apple
- Maurice de Hond
- Een geschift concertmeisje dat als ze 40 jaar jonger was geweest bij Justin Bieber had gestaan
- Voetbal
- Ouwe-koeien-uit-de-sloot-Vroeger-was-alles-beter item
Zul je zien dat er een middelmatig bandje komt straks, dat de TV draait door filmpjes voor de helft van Dumpert afkomen en dan aan het eind een item over een middelmatige ster die op tournee vertrekt naar het buitenland of daar juist net van terug komt.
Ik denk het niet, Job.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef waxmask het volgende:
Hier na de TV draait door...hopelijk dan wel lachen...
Ik kocht ze weleens omdat ze in een mooi pakje zatenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Kretek is smeriger dan sigaretten en sigaren bij elkaar.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
Mooi dit De KrommeGekozen tot beste speler van het WK-74 in Zuid - Amerika.
Ik schaal hem in op het niveau Zidane, Platini, Zidane.
Echt een held. Maakte als eerste divisie-speler derig doelpunten als middenvelder.
Israël was de aanbvoerder in 1970. Maar de Kromme was de echte leider.
En Linda de Mol is een neppe kuthoer die nog één operaTIE NODIG HEEFT OM OP mARIEKE hELWEGEN TE LIJKEN.
mAAR dat is off topis en mijn caps stond aan en ben t4e beroerde om de post te herstellem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |