SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef alors het volgende:
Bertolf heeft wel een mooi nieuw nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Spreek voor jezelf, het is iedere week weer een marteling.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
we hebben er weer zin in, of niet Specularium?
quote:Te gast in de uitzending van maandag 26 maart zijn: Maurice de Hond, Lodewijk Asscher, Hans Klok, Willem van Hanegem. Tafelheer is Jan Mulder en muziek is er van Bertolf.
Is dat de tafeldame?quote:
Noob, iedere zichzelf respecterende DWDD-kijker is bekend met het repertoire van Bertolf, Moke, Lucky Fonz III en Miss Montreal.quote:
Glazen bol.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef yyyentle het volgende:
Maurice de Hond weer met zijn glazen bol.
Ik vond LF3 wel lachen, Bertolf zegt me weinig.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Noob, iedere zichzelf respecterende DWDD-kijker is bekend met het repertoire van Bertolf, Moke, Lucky Fonz III en Miss Montreal.
Deze he? Niet meer te vreten.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
Hoeveel mensen er trek hebben in tijgernootjes.
Ik mis Gerard Cox.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze he? Niet meer te vreten.
[ afbeelding ]
Die moet kennelijk omhoog geplugged worden.quote:
Maar waar komt hij dan voor?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die moet kennelijk omhoog geplugged worden.
Ik gok dat-ie de heksenjacht op de hoeren weer recht komt praten.quote:
quote:
quote:Er moeten basisscholen komen die 'sterk inspelen op het bestaan van de iPad'. Dat staat in een plan van vier initiatiefnemers, onder wie opiniepeiler Maurice de Hond. De initiatiefnemers willen een zogenaamde Steve Jobsschool opzetten, waar leerlingen les krijgen via de populaire tablets. Het plan wordt vanmiddag gepresenteerd in Amsterdam. Daarbij is o.a. ook de Amsterdamse wethouder Lodewijk aanwezig. Hij staat positief ten aanzien van dit plan en zou dit in zijn gemeente willen invoeren. Met Maurice de Hond en Lodewijk Asscher praten we verder over de Steve Jobs school.
Hij laat zijn rode bol dit keer vermoedelijk thuis. Ik dacht dat hij voor de Joodse lobby kwam voorspellen dat de PVV binnenkort weer gaat stijgen maar hij komt vertellen over een nieuw initiatief.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Waarom pakt het commissariaat voor de media dit niet eens aan? Om te kotsen zeg steeds dat applegefap.
Precies, en de verkapte aanmoediging daarvoor mag wel stoppen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Kinderen kunnen straks niet eens meer normaal met een pen schrijven.
dat kunnen ze al niet meer hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Kinderen kunnen straks niet eens meer normaal met een pen schrijven.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er ook al moeite mee begin te krijgen. Na 3 zinnen heb ik al schrijfkramp. En echt leesbaar is het ook al niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
dat kunnen ze al niet meer hoor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |