Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
En wat is de reden van die streepjes Cobra?
Was het wel een goed weekend MM? Nog wat rondgelopen in Groningen?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Hallo weer!
Weekend whisky + zomertijd is geen goede combi.
Ben vanmorgen al op en neer naar Amersfoort geweest, maar heb nog steeds niet het idee dat ik wakker ben...
Hup MaJo, solliciteren!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Er komt een Lush in Utrecht! Nog steeds te ver weg eigenlijk
Weekend was prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was het wel een goed weekend MM? Nog wat rondgelopen in Groningem?
Hotel Friesland in de Kleine Pelsterstraat.quote:
Hm, dat klinkt niet heel best, als ik goed voor ogen heb waar die zitquote:Op maandag 26 maart 2012 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hotel Friesland in de Kleine Pelsterstraat.
Niet echt mijn ding, maar ik heb het dan ook niet zelf geregeld...
Daar betaal je volgens mij een prijs waar je voor mag verwachten dat ze fatsoenlijke gordijnen hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Nog nooit van gehoordHad wel laatst gehoor dat Hotel Schimmelpenninck Huys nogal vervelend slapen is door de straatverlichting.
Boven een studentenkroeg en een pizzeria zit er naast.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet heel best, als ik goed voor ogen heb waar die zit
quote:
Geeft niets hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik zag je foto in het topic en had Nem op msn, dus kon m'n waffel niet houden.
quote:En wat MaJo zegt, echt een mooi wonder.En nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
Ik zat vanmorgen al te wachten tot iemand zou vragen waarom je misschien niet heen zou kunnen. En vervolgens lulde iedereen eroverheen. Zat me helemaal op te vreten: vraaaag nou! En toen was daar MaJo.
![]()
Yeps, tot onze eigen grote schrik.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Dus Diaan gaat mee in de geboortegolf hier?![]()
Diaan, gefeliciteerd!!
Geen idee. Ik heb 6 april afspraak bij verloskundige. Ik hoop dat ik dan ook een echo krijg omdat we niet precies weten hoe lang ik zwanger ben.quote:
Ik was de laatste weken heel erg moe. Vorige week dacht ik... hee ik ben niet ongesteld geworden. Volgens mij had ik dat al wel weer een keer moeten zijn, maar aangezien ik ook weleens onregelmatig ben verder geen aandacht aan geschonken. Afgelopen woendag kwam ik een over datum test tegen bij het opruimen... omdat ik die weg wilde gooien, dacht ik, die kan ik ook wel even doen. Met dus een streepje als resultaat. Toen meteen nieuwe test gekocht en en die had ook meteen een dikke plus.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:53 schreef B.ertha het volgende:
Waarom heb je getest, bleef je menstruatie uit? Dan weet je toch ongeveer hoe ver je bent?
Dus als dat een 'echte' was, ben je op zijn vroegst twee weken daarna zwanger geworden en zit je op een maand? Spannend dus nog.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was de laatste weken heel erg moe. Vorige week dacht ik... hee ik ben niet ongesteld geworden. Volgens mij had ik dat al wel weer een keer moeten zijn, maar aangezien ik ook weleens onregelmatig ben verder geen aandacht aan geschonken. Afgelopen woendag kwam ik een over datum test tegen bij het opruimen... omdat ik die weg wilde gooien, dacht ik, die kan ik ook wel even doen. Met dus een streepje als resultaat. Toen meteen nieuwe test gekocht en en die had ook meteen een dikke plus.
Wat ik wel weet, is dat ik ong. begin februari ongesteld ben geweest omdat ik toen dacht, fijn dan ben ik niet ongesteld als we naar de sauna (24 en 25 feb) gaan.
Nee dan zit je op 6 weken. Ze gaan altijd uit van de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Die 2 weken daarna richting eisprong tellen ze dus mee.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus als dat een 'echte' was, ben je op zijn vroegst twee weken daarna zwanger geworden en zit je op een maand? Spannend dus nog.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dan zit je op 6 weken. Ze gaan altijd uit van de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Die 2 weken daarna richting eisprong tellen ze dus mee.
Maar het is wel spannend. Wij kunnen alleen dit soort dingen niet geheim houden..
Ik heb nog geen plannen, echt niet. Herhaling: geen plannen hierquote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Dus Diaan gaat mee in de geboortegolf hier?![]()
Diaan, gefeliciteerd!!
Second that.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, echt niet. Herhaling: geen plannen hier
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Mark het volgende:
Dat krampachtige ontkennen, meestal wel een aanwijzing
Ik las deze post als dat Majo ook zwanger isquote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik zag je foto in het topic en had Nem op msn, dus kon m'n waffel niet houden.
En wat MaJo zegt, echt een mooi wonder.En nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
Ik zat vanmorgen al te wachten tot iemand zou vragen waarom je misschien niet heen zou kunnen. En vervolgens lulde iedereen eroverheen. Zat me helemaal op te vreten: vraaaag nou! En toen was daar MaJo.
![]()
Was het zo ergquote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef MaJo het volgende:
En een Lush in Utrecht inderdaadKan ik weer naar hartelust gaan shoppen
En no way dat ik daar nog ga werken hoor Cobra
Sommige mensen kunnen het tot 12 weken geheim houden, zo knap. Dat lukt ons dus echt niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dat kan ik me best voorstellen hoor
Het moment dat ik 's weekends geen cola berenburg meer drink, zal bij veel mensen alarmbellen doen rinkelen denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het tot 12 weken geheim houden, zo knap. Dat lukt ons dus echt niet.
oh dat had ik niet verwachtquote:
quote:
Een foto van baarmoeder en eileiders, met contrastvloeistof. Pijnlijk, maar wel mooi om te zienquote:
Ah vandaar dat je niet lekker was, daar kun je je behoorlijk rot door voelenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een foto van baarmoeder en eileiders, met contrastvloeistof. Pijnlijk, maar wel mooi om te zienEn het was het laatste onderzoek in de reeks, dus over 2 weken afsluitend gesprek!
Heb je dat afgelopen weekend nog gedronken?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het moment dat ik 's weekends geen cola berenburg meer drink, zal bij veel mensen alarmbellen doen rinkelen denk ik
Yesquote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dat afgelopen weekend nog gedronken?
Ow dat is erg pijnlijk inderdaad. Spannend wat eruit komt. Wanneer hebben jullie dat gesprek?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een foto van baarmoeder en eileiders, met contrastvloeistof. Pijnlijk, maar wel mooi om te zienEn het was het laatste onderzoek in de reeks, dus over 2 weken afsluitend gesprek!
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yes
En volgende week lan dus dan ook weer zuipuuuh! genieten van een drankje
Oh, spannend. Succes alvast!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond het al knap van jou. Ik heb met m'n broek op m'n enkels Sven gebeld en daarna direct hier gepost. Weet echt niet meer of ik toen m'n broek al opgetrokken had.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het tot 12 weken geheim houden, zo knap. Dat lukt ons dus echt niet.
Ow dat is zo frustrerend... dat het niet lukt maar dat ze ook niets kunnen vinden. Alhoewel het ook wel weer erg fijn is om te horen dat je niets mankeert. Ik hoop dat je een gyn hebt/krijgt, die in dat geval ook een beetje doorpakt!!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, op die foto was alles in orde, dus dat is het in elk geval niet. Hopelijk is er iets uit de andere tests gekomen, iets waar ze wat mee kunnen danWant anders word ik waarschijnlijk gewoon weer naar huis gestuurd
Ik hoop dat er iets uit komt inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, op die foto was alles in orde, dus dat is het in elk geval niet. Hopelijk is er iets uit de andere tests gekomen, iets waar ze wat mee kunnen danWant anders word ik waarschijnlijk gewoon weer naar huis gestuurd
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het al knap van jou. Ik heb met m'n broek op m'n enkels Sven gebeld en daarna direct hier gepost. Weet echt niet meer of ik toen m'n broek al opgetrokken had.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het al knap van jou. Ik heb met m'n broek op m'n enkels Sven gebeld en daarna direct hier gepost. Weet echt niet meer of ik toen m'n broek al opgetrokken had.
En de bloedonderzoeken? Hebben ze daar al over gebeld, of komt dat met dat gesprek? Wel dubbel hoor, aan de ene kant natuurlijk heel fijn dat er niks 'mis' is, maar aan de andere kant...wat dan? Hoop in elk geval dat ze je niet zo naar huis sturen om het dan nog maar een half jaar te proberen of iets dergelijks.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Soempiequote:Op maandag 26 maart 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij hebben 2 keer op het punt gestaan om het medische hulptraject in te gaan, om dan spontaan zwanger te raken. Als je 6 jaar geleden had gezegd dat we nu 4 kinderen zouden hebben.... met 1 waren we al blijquote:Op maandag 26 maart 2012 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is zo frustrerend... dat het niet lukt maar dat ze ook niets kunnen vinden.
Dat komt over 2 weken met dat afsluitend gesprek. Maar ik heb mn geld daarop ingezet hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 13:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de bloedonderzoeken? Hebben ze daar al over gebeld, of komt dat met dat gesprek? Wel dubbel hoor, aan de ene kant natuurlijk heel fijn dat er niks 'mis' is, maar aan de andere kant...wat dan? Hoop in elk geval dat ze je niet zo naar huis sturen om het dan nog maar een half jaar te proberen of iets dergelijks.
Waarschijnlijk vijandelijk baarmoederslijm. Daarvoor had ik PCOS met behulp van acupunctuur is dat destijds "weg gegaan" en had ik weer normale cyclus. De gyn vond dat we al lang genoeg, 2,5 jaar, bezig waren geweest en genoeg onderzoeken hadden gehad en verwees ons meteen door naar fertiliteitsarts. Die vond het nodig om verdere onderzoeken te doen en is meteen begonnen met IUI. Toen was ik binnen 2 maanden zwanger, bij de 1e keer IUI.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Was er bij jou een oorzaak gevonden Diaan? Toen jullie voor Lennon bezig waren bedoel ik, want blijkbaar is alles nu wel prima in orde
Dat zijn altijd mooie verhalen om te horenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Wij hebben 2 keer op het punt gestaan om het medische hulptraject in te gaan, om dan spontaan zwanger te raken. Als je 6 jaar geleden had gezegd dat we nu 4 kinderen zouden hebben.... met 1 waren we al blij
Dat zijn de leuke verrassingen en mooie verhalen.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Wij hebben 2 keer op het punt gestaan om het medische hulptraject in te gaan, om dan spontaan zwanger te raken. Als je 6 jaar geleden had gezegd dat we nu 4 kinderen zouden hebben.... met 1 waren we al blij
Nee, dat snap ik wel, maar ik zou dat dan niet weg laten halen denk ik. Daar zou ik emotioneel niet overheen komen, als je er eerst zoveel moeite in steekt, om dan een baby weg te laten halen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo'n derde komt soms door omstandigheden gewoon niet uit. Dus in sommige situaties snap ik wel dat het als ongewenst wordt beschouwd. Ik ben zelf echter niet zo. Ondanks dat dit ook een ongelukje is eigenlijk... zie ik het wel als cadeautje en is het zeker niet ongewenst.
Ik ook niet... zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel, maar ik zou dat dan niet weg laten halen denk ik. Daar zou ik emotioneel niet overheen komen, als je er eerst zoveel moeite in steekt, om dan een baby weg te laten halen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Schattig, die blauwe en roze lijntjes. Waar kan ik deze Prénatalfunctionaliteit weer uitzetten?
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:43 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Eerste optie.
Dan raak je dus je hele mobiele layout kwijt he, was niet echt serieus ofzoquote:
Whutquote:Op maandag 26 maart 2012 14:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan raak je dus je hele mobiele layout kwijt he, was niet echt serieus ofzo.
Maar je hebt geen roze/blauwe streepjes meer.
Alsof ik altijd serieus benquote:Op maandag 26 maart 2012 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
WhutIk controleer dat toch niet jonguh
ik denk 'ooh, als Bart dat zegt, klopt het wel'
*gaat in een hoekje uithuilen*
Why not seriousquote:Op maandag 26 maart 2012 14:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof ik altijd serieus ben.
Vaker niet dan wel.
Lachen is gezond!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hadden vorige week een grote verrassing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn mond viel open! Super tof nieuws Diaan!Ik dacht het ook hoor, maar gewoon door de voorafgestelde vraag enzo. Dat was nog steeds onverwacht!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
By the way, ik wist al wat er onder die spoiler zou staan voordat ik hem opende. Wat maakt dat mij, helderziend of baby-obsessief?Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
In de gewone layout zie je ook een mannetje of een vrouwtjequote:Op maandag 26 maart 2012 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Dus ik blijf mobiel met die achterlijke streepjes zitten?
Voor de leuk, denk ik. Vraag het hier: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #23quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig heb ik geen blauw/roze streepjes op de mobiele versie, maar waarom is dat überhaupt ingevoerd?
voor zover ik weet hebben ze geen echte term voor 'eindverantwoordelijke'. Ik zou het in een zin zetten; ultimately the technical responsibility lies with...quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef B.ertha het volgende:
Wat is een goede Engelse term voor 'technisch eindverantwoordelijke'? Iemand die op locatie bij de klant zorgdraagt voor het systeem en die enige kennis heeft van techniek/technologie en daarom is aangewezen om te helpen bij support op afstand.
True, maar dat vind ik minder irritant dan die kleurtjesquote:Op maandag 26 maart 2012 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
In de gewone layout zie je ook een mannetje of een vrouwtje.
Maar nee, je kan het niet uitschakelen.
Zet je gsm op zwart-wit weergavequote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, maar dat vind ik minder irritant dan die kleurtjes
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Collega's in Mechelen zijn 'zeer content' met mijn aanwezigheid vandaagIets waar ze al tijden mee worstelen heb ik een oplossing voor gegeven
I feel ya swa! Wil ook naar buitenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik ookik geloof dat er nu heel wat weerstand tegen de webshop verdwijnt
.
En nu hopen dat ik er snel vandoor kan, ik wil op een terrasje zitten
Tja, ik geef er zelf niet zo heel veel om, maar zo'n smal streepje links kan ik nou niet echt lastig vinden ofzoquote:Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het probleem van de blauwe en roze streepjes eigenlijk niet, is toch best handig?
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Collega's in Mechelen zijn 'zeer content' met mijn aanwezigheid vandaagIets waar ze al tijden mee worstelen heb ik een oplossing voor gegeven
Handig waarvoor?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het probleem van de blauwe en roze streepjes eigenlijk niet, is toch best handig?
Dan kun je zien of een man of een vrouw post. Meestal boeit dat niet heel erg maar soms wel handig om te weten. Zo kwam ik er laatst achter dat Maanvis een man is. Ik dacht altijd een vrouw omdat hij zit te zeiken als een wijfquote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Handig waarvoor?
Ik vind het gewoon heel achterlijk dat ze daarvoor teruggrijpen op babykleurtjes (waarvoor ik blauw en roze ook al heel stom vind). Zal wel aan mn opvoeding liggen
Ik heb speciaal Fok op mijn mobiel aangezet en ik heb het gevonden. Lijkt mij ook niet storendquote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook niet zo'n last van die streepjes eigenlijk. Vond het wel grappig staan.
Ik vind het niet echt stom, het is gewoon universeel. Je vrouwtje-icon in de normale layout heeft ook lang haar. En op de wc-logo's hebben vrouwen meestal een rok. Is gewoon herkenbaar, zegt toch niets over dat alle meisjes lang haar, een rokje en een roze fiets moeten hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Handig waarvoor?
Ik vind het gewoon heel achterlijk dat ze daarvoor teruggrijpen op babykleurtjes (waarvoor ik blauw en roze ook al heel stom vind). Zal wel aan mn opvoeding liggen
Amenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef MaJo het volgende:
Zo kwam ik er laatst achter dat Maanvis een man is. Ik dacht altijd een vrouw omdat hij zit te zeiken als een wijf
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef MaJo het volgende:
Zo kwam ik er laatst achter dat Maanvis een man is. Ik dacht altijd een vrouw omdat hij zit te zeiken als een wijf
Dat is inderdaad de andere kant van de medaillequote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef B.ertha het volgende:
Als ik die streepjes had gehad, had ik Sheep nooit een meisje genoemd, waren we misschien wel nooit aan de praat geraakt en had ik nu niet bijna 5 jaar een relatie met hem
Ja maar jullie hebben nu ook echt aftrekposten enzo denk ik he, dan is het ook een stuk ingewikkelder lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:02 schreef Soempie het volgende:
Straks komt er een belastingmannetje langs om met ons de aangifte in te vullen. Ik kon me er niet toe zetten om het uit te zoeken.![]()
Jij gaat gewoon mee in deze golfquote:Op maandag 26 maart 2012 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds hard mn best om jullie voor te zijn damesMaarja, daarna zijn alle ogen natuurlijk wel op jullie gericht
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Belastingaangifte moet ik morgen ook maar eens gaan doen inderdaad...
[..]
Jij gaat gewoon mee in deze golf![]()
De kans dat het raak is is in de maanden na de HSG net iets groter dus jij doet mee en we maken er hier één grote hormonale bende van
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef MaJo het volgende:
En tja dit zijn nou eenmaal de meest logische kleurenVeranders anders je profiel in man als je geen roze wil
QUOTED!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben deze auto op het oog...
[ afbeelding ]
Is alleen helemaal in Harderwijk.
goh dat model kende ik nog nietquote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben deze auto op het oog...
Is alleen helemaal in Harderwijk.
[ afbeelding ]
Er zijn wel digitale testen en die zeggen zwanger of niet zwanger. Maar die hadden ze niet bij de drogist waar ik was.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef wyccie het volgende:
Er moet gewon staan Helaas, geen prijs of Gefeliciteerd!
Beetje lastig sturen die auto.
Zag ook reclame voor zo'n digitale die dan ook nog eens aangeeft hoe lang je al zwanger bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn wel digitale testen en die zeggen zwanger of niet zwanger. Maar die hadden ze niet bij de drogist waar ik was.
Ja precies die wilde ik kopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zag ook reclame voor zo'n digitale die dan ook nog eens aangeeft hoe lang je al zwanger bent.
En geslaagd?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef wyccie het volgende:
Zo, ik heb even geoefend met zwangerschapstesten aflezen.
Daar zijn nog geen officiële tentamens voor, maar ik denk het wel. En anders pak ik gewoon het echo-apparaat erbij.quote:
Zo moeilijk is het ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zijn nog geen officiële tentamens voor, maar ik denk het wel. En anders pak ik gewoon het echo-apparaat erbij.
Ik heb nog geen eigen apparaat.quote:
Ja ik hoor het inderdaad meer. Bijzonder toch.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ook een collega van me werd op latere leeftijd pas moeder, ik geloof dat ze 42 was. Zij had daarna het hoofdstuk ook al afgesloten, maar een paar jaar later werd ze toch weer geheel onverwachts zwanger. Gebeurt dus best vaak.
[..]
Ow dat is jammer.quote:Ik heb nog geen eigen apparaat.![]()
Wat ik trouwens heel erg jammer vind, is dat ik een keer een IUI heb uitgevoerd, maar niet weet wat het resultaat is.
En? Ben je zwanger?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef wyccie het volgende:
Zo, ik heb even geoefend met zwangerschapstesten aflezen.
Ik weet de gegevens van de vrouw niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je het niet nakijken in het systeem.
Ik heb niet zelf gepiest.quote:
Maxim Hartman was het laagst he?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet de gegevens van de vrouw niet meer.
[..]
Ik heb niet zelf gepiest.![]()
Gisteren was de grote Spuiten en Slikken test op tv, met heel erg lage scores voor de BN'ers. Zojuist heb ik de test nog eens ingevuld (zoals ik 't zou hebben ingevuld als ik de antwoorden nog niet had gezien) en ik ben hartstikke geslaagd.
Een drugskenner is die andere Rembo, Theo Wesselo.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik weet eigenlijk niet waar ik hem van ken, maar ik dacht dat hij wel een seks- en drugskenner was.
Oh, Rembo & Rembo.
Nooit naar gekeken, ik vond het wel een mannelijke Ellen ten Damme.
Daar is het wel van gepikt jaquote:
Echt?quote:Die tweede clip heb ik wel eens op tv gezien.
Klinkt als heel veel maar als je een iPhone gaat nemen of een Android-telefoon met fancy apps, dan zou je daar rap doorheen kunnen gaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:56 schreef B.ertha het volgende:
Hoeveel is 1gb aan data voor je tel? Ik mag voor de zaak eventueel (tegen bijbetaling) een andere telefoon, maar dan 'moet' ik overstappen van 100kb naar 1gb. Klinkt als heel veel
Ja en jammer dat ik het nog niet op grote schaal beschikbaar heb want toezeggingen zijn leuk(die zijn er niet echt) maargoed, de contacten opbouwen is ook lachen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef wyccie het volgende:
Het gaat wel lekker met je bier. Bijna jammer dat ik geen bier lust.
100 flesjes = 4 kratten = 33 liter.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
Wat vind jij op grote schaal? Je had het over 100 flesjes?
Vind ik zelf best veel, moet er niet aan denken dat hier thuis te hebben.
Dat klopt, daarom ga je daarvoor ook naar een huurbrouwerijquote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Zo'n hoeveelheid kun je toch niet thuis brouwen?
Het bier het CascaRillo Double IPA. Dat heeft met de hopsoorten te maken(en daarna de biersoort)quote:Ik vind trouwens Hobbelpaard een erg leuke naam voor bier. Nu heb je zo'n moeilijke, moderne naam of niet? Is de naam en het etiket aangepast aan de smaakbeleving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel kost zoiets?Tussen de 2000 en 4000 euro. Ligt eraan hoeveel ik zou willen brouwen maar 800 liter lijkt me een mooi uitgangspunt. Kleinere batches zijn vaak weer duurder per liter. Maar als ik een brouwer kan vinden die 500 doet, dan is dat ook zeker een optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
Dat bedrag moet wel te realiseren zijn, toch?
Ja toch? Ik vind het gewoon mooi hoe je van een paar simpele ingredienten iets enorm complex kunt makenquote:Leuk dat je zo mooi bezig kunt zijn met je hobby. Ik hoop dat het binnenkort te koop zal zijn.![]()
Slaap ze )quote:Zo, ik heb de kou getrotseerd en een bak ijs opgegeten. Slecht, ik weet het.
Daarom nu maar vroeg naar bed.
Gadverdamme wat een vieze, gore kwal. Ik vind dat echt graflelijk.quote:
ik moet nog even oefenenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ook heel vies, maar een equivalent voor de mannen.
Ja daarom had ik het eroverquote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem is Kickstarter niet wat voor je? Daar had je het laatst al over
Zit er een nadeel in als je een project start en je krijgt niet voldoende binnen?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja daarom had ik het eroverLeek me ideaal en het zal niet de eerste brouwerij zijn die daarmee iets doet.
Ik zit even te broeden hoe ik het vorm moet gaan geven. Kickstarter is vooral bedoeld om projecten te funderen, niet lange termijnplannen. Dus dat moet ik wel goed vormgeven.
En dan zit ik met nog een klein ding, en dat is de rewards. Gemiddelde donatie daar is $25, het zijn ook vooral Amerikanen. Het moet dus interessant zijn voor een Amerikaan om te doneren en dan moet er ook nog iets tegenover staan(dan hoeft niet iets duurs te zien, maar een fles eindresultaat opsturen heeft geen zin voor dat bedrag, alleen hogere bedragen).
Het beste is natuurlijk op Nederlanders te mikken, maar die zijn er niet zoveel daar
Dus daar ben ik zeker over aan het nadenken
Ja, dan gaat je funding niet door. Je krijgt het geld pas als er voor het hele bedrag pledges zijn binnengekomen. Daar heb je 60 dagen de tijd voor. Lukt je dat niet, dan is je project unfunded. Voordeel voor de pledgers/funders is dat ze pas hoeven te betalen als het project het gehaald heeft.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit er een nadeel in als je een project start en je krijgt niet voldoende binnen?
Dus als je niet voldoende geld binnenhaalt gaat het project niet door en that's it, maar je kan later eventueel wel een nieuw project starten? Dan kan je het gewoon proberen, eventueel parallel aan een poging het geld in Nederland bij elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan gaat je funding niet door. Je krijgt het geld pas als er voor het hele bedrag pledges zijn binnengekomen. Daar heb je 60 dagen de tijd voor. Lukt je dat niet, dan is je project unfunded. Voordeel voor de pledgers/funders is dat ze pas hoeven te betalen als het project het gehaald heeft.
Dat lijkt mij wel. Of het echt nut heeft weet ik dan niet. Steeds hetzelfde project opnieuw aanbieden met kleine veranderingen trekt mensen niet echt denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus als je niet voldoende geld binnenhaalt gaat het project niet door en that's it, maar je kan later eventueel wel een nieuw project starten?
Ja ik ga het zeker proberenquote:Dan kan je het gewoon proberen, eventueel parallel aan een poging het geld in Nederland bij elkaar te krijgen
Ja eens kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Steeds blijven proberen lijkt me geen goed idee. Misschien is het bij de eerste keer al raak en kan je je backers blij maken en een grotere hoeveelheid achter de hand houden om te kijken of er in Nederland genoeg interesse is om er mee door te gaan
Nicequote:Overigens heb ik eerder vanavond mijn eerste barbecue van het jaar gehad
Zaterdagavond gedaan, wel binnen gegetenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik eerder vanavond mijn eerste barbecue van het jaar gehad
Ja want ik moet echt nog even wakker worden, ben nog half aan het slapenquote:
ze heeft vast haar broek wel al aanquote:
Neuh lig nog in bedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze heeft vast haar broek wel al aan
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
amai, hoe kan ik Soemp dan een beetje plagen zegquote:
He bahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Bluh keelpijn, spierpijn, hoofdpijn en verhoging. Bah. Ik blijf vandaag ziek thuis en ga zo even naar de huisarts.
Goedemorgen!!
valt wel mee, zo lang je thuis wifi hebt.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt als heel veel maar als je een iPhone gaat nemen of een Android-telefoon met fancy apps, dan zou je daar rap doorheen kunnen gaan.
Klopt, ik red het inderdaad prima met mn 200 kbquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
valt wel mee, zo lang je thuis wifi hebt.
Dat is erg irritant inderdaad. Sinds de nieuwe iOS van Apple kan ik nu wel een keer zo lang met de batterij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, ik red het inderdaad prima met mn 200 kbWifi thuis, en overdag op mn werk alleen ff email kijken en af en toe wat hier posten.
Het enige dat me echt tegenvalt is de batterij... elke nacht opladen vind ik best erg
Dankje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Over die 1GB, B.ertha: installeer 3G Watchdog, of een soortgelijk programm. Daarmee kun je heel goed bijhouden hoeveel data je verstookt als je niet op een wifi-verbinding zit - en het waarschuwt je als je bij de door jou ingestelde grens komt van wat je per maand wilt/mag verbruiken.. En verder: ik Twitter, internet, doe spelletjes en zoek ook wel eens via Maps de route op, allemaal via de dataverbinding. Zolang je geen youtube filmpjes bekijkt, of andere data-vretende dingen doet, heb je aan 1GB ruim genoeg
Ja. Maar als je Google Maps gebruikt, zorg dan dat je de kaart gebruikt, niet de satellietbeelden. Die vreten dan weer data. Navigeren doet 'ie trouwens vaak door positiebepaling n.a.v. telefoonmasten(triangulation), niet via de satelliet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankje.
Zou ik er eventueel mee kunnen navigeren? Niet vaak, maar een paar keer per maand naar onbekende bestemmingen? Een half uurtje per keer ofzo.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij mijn telefoon kan ik alle landkaarten vooraf al laden, dat scheelt een hoop. Fileinformatie en aanverwanten is dan nog maar een mb of zo
De vorige keer had ik te lang gewacht en had ik een fikse keelontsteking en moest ik aan de ab. Nu even na laten kijken, en het was wel rood maar niet zo erg ontstoken dat ik ab moest. Mag wel PCM en ik moet uitzieken. moest ook wat navragen ivm zwangerschap. Nu allemaal ineens gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef MaJo het volgende:
Auto weggebrachtze deden helemaal niet moeilijk
Beterschap diaansnap alleen niet zo goed dat je naar de dokter gaat
Dat. las ik ook inderdaad! ik doe al jaren bijna niets anders!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
LB, meer thee!
MaJo, minder cola!
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ns-zwangerschap.html
Nou beter dat je het nu even hebt laten nakijken inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De vorige keer had ik te lang gewacht en had ik een fikse keelontsteking en moest ik aan de ab. Nu even na laten kijken, en het was wel rood maar niet zo erg ontstoken dat ik ab moest. Mag wel PCM en ik moet uitzieken. moest ook wat navragen ivm zwangerschap. Nu allemaal ineens gedaan.
Dankjewel! Lig vandaag lekker in bed. De kinderen zijn naar school/bij oma... Rustig aan dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou beter dat je het nu even hebt laten nakijken inderdaadSterkte ermee!
ik heb een fair user policy van 750 MB, daar ben ik 1 keer overheen gegaan. Die maand heb ik veel internet gebruikt en veel apps geinstalleerd en ik had nog geen wifi thuis. Tenzij je heel veel online synchroniseerd ga je het echt makkelijk reddenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Oké, dankjulliewel. Ga ik zeker proberen.
Ieks! Sterkte en succes!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer van de tandarts... it's not going to look prettyDenk dat ik straks direct een vervolgafspraak kan plannen
Ik heb de maand dat het raak was juist uitzonderlijk veel alcohol gedronkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
LB, meer thee!
MaJo, minder cola!
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ns-zwangerschap.html
Succes!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer van de tandarts... it's not going to look prettyDenk dat ik straks direct een vervolgafspraak kan plannen
Wanneer is Campzone? Was het er vorig jaar mooi weer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een warme, droge Campzone besteld, en die wil ik hebben ook
Eind juli/begin augustus. En vorig jaar was het redelijk, we hebben mooie dagen gehad maar ook flinke regenbuien. Ik wil gewoon weer een editie waarbij je van de hitte nauwelijks iets doet overdag, en iedereen 's avonds actief wordt. Inclusief het gemopper dat je om 9u je tent uitdrijft door de warmtequote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer is Campzone? Was het er vorig jaar mooi weer?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eind juli/begin augustus. En vorig jaar was het redelijk, we hebben mooie dagen gehad maar ook flinke regenbuien. Ik wil gewoon weer een editie waarbij je van de hitte nauwelijks iets doet overdag, en iedereen 's avonds actief wordt. Inclusief het gemopper dat je om 9u je tent uitdrijft door de warmte
Helemaal eensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van mij mag het het halve jaar wel het weer van vandaag zijn. Niet te heet, maar wel lekker met shirtje en korte broek in de tuin kunnen zitten.
Ideale klimaat: Winter is 4 weken strenge vorst zodat alles dood is wat jaarlijks dood moet gaan en sommige mensen kunnen schaatsen enzo.. Zomer is 3 maanden lang 25 graden. De rest van het jaar rond de 15 graden. En dan het hele jaar door iedere nacht net voldoende regen om de gewassen goed te laten groeien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van mij mag het het halve jaar wel het weer van vandaag zijn. Niet te heet, maar wel lekker met shirtje en korte broek in de tuin kunnen zitten.
Doe mij maar lekker een graad of 22quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook goed. Als het maar niet richting de dertig gaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker een graad of 22
Kijk, helemaal goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ideale klimaat: Winter is 4 weken strenge vorst zodat alles dood is wat jaarlijks dood moet gaan en sommige mensen kunnen schaatsen enzo.. Zomer is 3 maanden lang 25 graden. De rest van het jaar rond de 15 graden. En dan het hele jaar door iedere nacht net voldoende regen om de gewassen goed te laten groeien.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Wat als... Jeroen Meus het weerbericht deed?
http://www.humo.be/filmpj(...)het-weerbericht-deed
Deal!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook goed. Als het maar niet richting de dertig gaat.
* weerdansje doetquote:
Geniaal!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Gelukkig is het geen keelontstekingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De vorige keer had ik te lang gewacht en had ik een fikse keelontsteking en moest ik aan de ab. Nu even na laten kijken, en het was wel rood maar niet zo erg ontstoken dat ik ab moest. Mag wel PCM en ik moet uitzieken. moest ook wat navragen ivm zwangerschap. Nu allemaal ineens gedaan.
ach, vorig jaar een internationale oefening over hoe atoombommen te gebruiken, georganiseerd in Nederland en dan nu natuurlijk hoe je de rotzooi opruimtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:35 schreef iamredleader het volgende:
Nederland houdt nucleaire oefening
* C4 roept *
Damnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Damn auto dik afgekeurdman van de garage zei dat het levensgevaarlijk was dat ik er nog in reed aangezien de draagbalken aan beide kanten helemaal verrot zijn
hij is nu een prijsopgaaf aan het maken maar het zal niet onder de 600 euro komen dus ik heb mijn spaarrekening maar leeggeplukt
Ja dat is wel flink balenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn
Maar voor 600 euro kun je bijna een autootje kopen die al door de APK is.
Het kan, maar dan heb je over een paar maanden waarschijnlijk vergelijkbare kosten. Een MG is waarschijnlijk dat bedrag nog wel waard. Als het veel meer wordt kan je altijd nog heroverwegenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn
Maar voor 600 euro kun je bijna een autootje kopen die al door de APK is.
Ik ben altijd achterdochtig met dit soort keuringenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel flink balenMaar we gaan het toch maar doen (tenzij de kosten nog veel hoger uitkomen) en dan binnenkort maar eens kijken naar een andere auto
Is volgens mij paracetamol.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen keelontstekingmaar wat is PCM? En snap wel dat je in verband met de zwangerschap ook wel gaat
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben altijd achterdochtig met dit soort keuringen
Precies jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan, maar dan heb je over een paar maanden waarschijnlijk vergelijkbare kosten. Een MG is waarschijnlijk dat bedrag nog wel waard. Als het veel meer wordt kan je altijd nog heroverwegen
Oh tuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is volgens mij paracetamol.
Wat enorm balen van je auto![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben altijd achterdochtig met dit soort keuringen
quote:
Wat beterquote:
Oei, dat is minder goed nieuwsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Damn auto dik afgekeurdman van de garage zei dat het levensgevaarlijk was dat ik er nog in reed aangezien de draagbalken aan beide kanten helemaal verrot zijn
hij is nu een prijsopgaaf aan het maken maar het zal niet onder de 600 euro komen dus ik heb mijn spaarrekening maar leeggeplukt
/carequote:
/.quote:
Gelukkig en ze houden de baby/ het vruchtwater goed in de gaten, begrijp ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat beternog altijd weinig vruchtwater, maar de hoest is grotendeels weg, en ze voelt zich ook beter
Hoi. Ja, groot, waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]hoi
jij zal vast wat meer weten van die oefening - hoe grootschalig wordt zoiets eigenlijk geoefend? En merken de gewone stervelingen burgers er iets van?
Dat laatste inderdaad ja, heb nu al een paar uur niets meer gehoordquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
Klote van de auto, MaJo.Hoop dat ze gewoon druk zijn en niet dat ze op het moment nog meer gebreken vinden (of verzinnen
).
Je hoort zoveel slechte verhalen van reparaties die niet nodig zijn. En dan helemaal bij vrouwen. Want ja, die hebben natuurlijk nergens verstand van en auto helemaal niet, aldus de naaibalmonteur.quote:
Zou fijn zijn als ze je daar kunnen helpenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me trouwens aangemeld bij een vermoeidheidscentrum, wist niet dat dat bestondhopelijk kan ik nu eens goed geholpen worden
Fileren, paneren en op de barbecue ermee tot het verkoold is. Daarna weggooien.quote:
Ander topic..maar moest aan gister denken.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fileren, paneren en op de barbecue ermee tot het verkoold is. Daarna weggooien.
Yep, sommige mensen.....quote:
Ik vind leukerquote:
quote:
Dit was bekend.quote:Vorige week bleek uit een via RTL uitgelekte notitie dat de topambtenaar op het ministerie had voorgesteld om de kosten van 8 miljard niet in een beleidsbrief mee te nemen. Dit zou funest zijn voor de politieke steun.
Say what the fuuuggg? FUUGG???quote:Gepikeerd
De Tweede Kamer reageerde gepikeerd op de berichten, waarna Schippers stelde dat dit bedrag niet relevant was gezien de Spelen pas in 2028 plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
'Het is de schuld van het CBR'
Het is dat FusionFreak schijnbaar ergens in Limburg woont
quote:Een 37-jarige inwoner van het Friese Jirnsum is maandag aangehouden omdat hij zonder geldig rijbewijs reed. Dat is volgens hem 'de schuld van het CBR'.
Bij een verkeerscontrole bleek de man niet in het bezit van het felbegeerde roze papiertje. Hij moest wel zonder rijbewijs rijden, omdat het CBR hem steeds liet zakken voor zijn rijexamen, zo verklaarde hij tegen de politie.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
'Het is de schuld van het CBR'
Het is dat FusionFreak schijnbaar ergens in Limburg woont
Als 'vorige week' in dit geval donderdag of vrijdag is lijkt het mij wat voorbarigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vorige week een cc aangevraag bij de Rabo, er zou binnen 2 dagen contact met mij worden opgenomen. Nog niks gehoord. Zal ik social media weer eens proberen?
Je post dezelfde als twee posts boven je hè?quote:
Ja, dat scheelt linkklikkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je post dezelfde als twee posts boven je hè?
Ik heb het eerst even gechecktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als 'vorige week' in dit geval donderdag of vrijdag is lijkt het mij wat voorbarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |