Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
En wat is de reden van die streepjes Cobra?
Was het wel een goed weekend MM? Nog wat rondgelopen in Groningen?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Hallo weer!
Weekend whisky + zomertijd is geen goede combi.
Ben vanmorgen al op en neer naar Amersfoort geweest, maar heb nog steeds niet het idee dat ik wakker ben...
Hup MaJo, solliciteren!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Er komt een Lush in Utrecht! Nog steeds te ver weg eigenlijk
Weekend was prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was het wel een goed weekend MM? Nog wat rondgelopen in Groningem?
Hotel Friesland in de Kleine Pelsterstraat.quote:
Hm, dat klinkt niet heel best, als ik goed voor ogen heb waar die zitquote:Op maandag 26 maart 2012 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hotel Friesland in de Kleine Pelsterstraat.
Niet echt mijn ding, maar ik heb het dan ook niet zelf geregeld...
Daar betaal je volgens mij een prijs waar je voor mag verwachten dat ze fatsoenlijke gordijnen hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Nog nooit van gehoordHad wel laatst gehoor dat Hotel Schimmelpenninck Huys nogal vervelend slapen is door de straatverlichting.
Boven een studentenkroeg en een pizzeria zit er naast.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet heel best, als ik goed voor ogen heb waar die zit
quote:
Geeft niets hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik zag je foto in het topic en had Nem op msn, dus kon m'n waffel niet houden.
quote:En wat MaJo zegt, echt een mooi wonder.En nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
Ik zat vanmorgen al te wachten tot iemand zou vragen waarom je misschien niet heen zou kunnen. En vervolgens lulde iedereen eroverheen. Zat me helemaal op te vreten: vraaaag nou! En toen was daar MaJo.
![]()
Yeps, tot onze eigen grote schrik.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Dus Diaan gaat mee in de geboortegolf hier?![]()
Diaan, gefeliciteerd!!
Geen idee. Ik heb 6 april afspraak bij verloskundige. Ik hoop dat ik dan ook een echo krijg omdat we niet precies weten hoe lang ik zwanger ben.quote:
Ik was de laatste weken heel erg moe. Vorige week dacht ik... hee ik ben niet ongesteld geworden. Volgens mij had ik dat al wel weer een keer moeten zijn, maar aangezien ik ook weleens onregelmatig ben verder geen aandacht aan geschonken. Afgelopen woendag kwam ik een over datum test tegen bij het opruimen... omdat ik die weg wilde gooien, dacht ik, die kan ik ook wel even doen. Met dus een streepje als resultaat. Toen meteen nieuwe test gekocht en en die had ook meteen een dikke plus.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:53 schreef B.ertha het volgende:
Waarom heb je getest, bleef je menstruatie uit? Dan weet je toch ongeveer hoe ver je bent?
Dus als dat een 'echte' was, ben je op zijn vroegst twee weken daarna zwanger geworden en zit je op een maand? Spannend dus nog.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was de laatste weken heel erg moe. Vorige week dacht ik... hee ik ben niet ongesteld geworden. Volgens mij had ik dat al wel weer een keer moeten zijn, maar aangezien ik ook weleens onregelmatig ben verder geen aandacht aan geschonken. Afgelopen woendag kwam ik een over datum test tegen bij het opruimen... omdat ik die weg wilde gooien, dacht ik, die kan ik ook wel even doen. Met dus een streepje als resultaat. Toen meteen nieuwe test gekocht en en die had ook meteen een dikke plus.
Wat ik wel weet, is dat ik ong. begin februari ongesteld ben geweest omdat ik toen dacht, fijn dan ben ik niet ongesteld als we naar de sauna (24 en 25 feb) gaan.
Nee dan zit je op 6 weken. Ze gaan altijd uit van de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Die 2 weken daarna richting eisprong tellen ze dus mee.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus als dat een 'echte' was, ben je op zijn vroegst twee weken daarna zwanger geworden en zit je op een maand? Spannend dus nog.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dan zit je op 6 weken. Ze gaan altijd uit van de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Die 2 weken daarna richting eisprong tellen ze dus mee.
Maar het is wel spannend. Wij kunnen alleen dit soort dingen niet geheim houden..
Ik heb nog geen plannen, echt niet. Herhaling: geen plannen hierquote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Dus Diaan gaat mee in de geboortegolf hier?![]()
Diaan, gefeliciteerd!!
Second that.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, echt niet. Herhaling: geen plannen hier
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Mark het volgende:
Dat krampachtige ontkennen, meestal wel een aanwijzing
Ik las deze post als dat Majo ook zwanger isquote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik zag je foto in het topic en had Nem op msn, dus kon m'n waffel niet houden.
En wat MaJo zegt, echt een mooi wonder.En nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
Ik zat vanmorgen al te wachten tot iemand zou vragen waarom je misschien niet heen zou kunnen. En vervolgens lulde iedereen eroverheen. Zat me helemaal op te vreten: vraaaag nou! En toen was daar MaJo.
![]()
Was het zo ergquote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef MaJo het volgende:
En een Lush in Utrecht inderdaadKan ik weer naar hartelust gaan shoppen
En no way dat ik daar nog ga werken hoor Cobra
Sommige mensen kunnen het tot 12 weken geheim houden, zo knap. Dat lukt ons dus echt niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dat kan ik me best voorstellen hoor
Het moment dat ik 's weekends geen cola berenburg meer drink, zal bij veel mensen alarmbellen doen rinkelen denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het tot 12 weken geheim houden, zo knap. Dat lukt ons dus echt niet.
oh dat had ik niet verwachtquote:
quote:
Een foto van baarmoeder en eileiders, met contrastvloeistof. Pijnlijk, maar wel mooi om te zienquote:
Ah vandaar dat je niet lekker was, daar kun je je behoorlijk rot door voelenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een foto van baarmoeder en eileiders, met contrastvloeistof. Pijnlijk, maar wel mooi om te zienEn het was het laatste onderzoek in de reeks, dus over 2 weken afsluitend gesprek!
Heb je dat afgelopen weekend nog gedronken?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het moment dat ik 's weekends geen cola berenburg meer drink, zal bij veel mensen alarmbellen doen rinkelen denk ik
Yesquote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dat afgelopen weekend nog gedronken?
Ow dat is erg pijnlijk inderdaad. Spannend wat eruit komt. Wanneer hebben jullie dat gesprek?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een foto van baarmoeder en eileiders, met contrastvloeistof. Pijnlijk, maar wel mooi om te zienEn het was het laatste onderzoek in de reeks, dus over 2 weken afsluitend gesprek!
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yes
En volgende week lan dus dan ook weer zuipuuuh! genieten van een drankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |