Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
En wat is de reden van die streepjes Cobra?
Was het wel een goed weekend MM? Nog wat rondgelopen in Groningen?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Hallo weer!
Weekend whisky + zomertijd is geen goede combi.
Ben vanmorgen al op en neer naar Amersfoort geweest, maar heb nog steeds niet het idee dat ik wakker ben...
Hup MaJo, solliciteren!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Er komt een Lush in Utrecht! Nog steeds te ver weg eigenlijk
Weekend was prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was het wel een goed weekend MM? Nog wat rondgelopen in Groningem?
Hotel Friesland in de Kleine Pelsterstraat.quote:
Hm, dat klinkt niet heel best, als ik goed voor ogen heb waar die zitquote:Op maandag 26 maart 2012 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hotel Friesland in de Kleine Pelsterstraat.
Niet echt mijn ding, maar ik heb het dan ook niet zelf geregeld...
Daar betaal je volgens mij een prijs waar je voor mag verwachten dat ze fatsoenlijke gordijnen hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Nog nooit van gehoordHad wel laatst gehoor dat Hotel Schimmelpenninck Huys nogal vervelend slapen is door de straatverlichting.
Boven een studentenkroeg en een pizzeria zit er naast.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet heel best, als ik goed voor ogen heb waar die zit
quote:
Geeft niets hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik zag je foto in het topic en had Nem op msn, dus kon m'n waffel niet houden.
quote:En wat MaJo zegt, echt een mooi wonder.En nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
Ik zat vanmorgen al te wachten tot iemand zou vragen waarom je misschien niet heen zou kunnen. En vervolgens lulde iedereen eroverheen. Zat me helemaal op te vreten: vraaaag nou! En toen was daar MaJo.
![]()
Yeps, tot onze eigen grote schrik.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Dus Diaan gaat mee in de geboortegolf hier?![]()
Diaan, gefeliciteerd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |