abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 08:57:09 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_109520497
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Sorbootje:
Draagmoeder to be voor schoonzus. Embryootjes in de vriezer. Eén poging mislukt, bezig met tweede poging. Met heeeel goed nieuws in #110!!

Cathmar
Door PCOS helemaal geen cyclus. In 2006 na lang voortraject bij 2e IUI poging zwanger geworden en in 2007 moeder geworden van een meisje. Nu bezig met IUI. De vierde roooondeee.

Klumsy
Al voor dat er überhaupt een kinderwens was PCOS geconstateerd,
daardoor gelijk een doorverwijzing gekregen naar de Gynaecoloog toen we in augustus 2010 voor kindje wilden gaan. Zowel clomid 50, 100 en 150 gaven geen ei. Uiteindelijk half april 2011
begonnen met Puregon injecties. Na 30 dagen spuiten 2 eitjes. Op 26 mei 2011 getest, Zwanger van een tweeling!! In week 19 bevallen van een zoon, Roan en een week later van een dochter Senna . Inmiddels veel onderzoeken gehad, maar geen duidelijke oorzaak kunnen vinden waardoor de zwangerschap zo vroeg geëindigd is. Zodra de bloeduitslagen voor het onderzoek van eventuele stollingsfactor binnen is opnieuw beginnen met Puregon.

Dananana
Oktober 2010 de eerste poging maar na een jaar toch maar naar de dokter gegaan. Deze heeft doorverwezen naar het ziekenhuis waar na onderzoek de conclusie is getrokken dat ICSI onze beste optie is. Uit bloedonderzoek en temperatuur overzichtjes is bij mij nog niets ontdekt wat afwijkt, ICSI is geadviseerd op de kwaliteit van de opleveringen van manlief. Eind april is een groeps informatiesessie waarna we (als het goed is) van start gaan.

LadyBlack
In juli 2010 mirena verwijderd, na eerste menstruatie begonnen met proberen zwanger te worden. Na 1 jaar onsuccesvol proberen bij de dokter aangeklopt, en na positieve eerste testresultaten doorverwezen naar het ziekenhuis. Nu in het orienterend fertiliteitsonderzoek.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen en in mei 2012 mogen we starten met IVF

Incantrix
Volgens de officiële teller van de gyneacoloog nu zes keer zwanger geweest, zevende zwangerschap is een twijfelgeval. Eén zwangerschap resulteerde in de geboorte van zoon Stef, 4 zwangerschappen eindigden in een vroege miskraam (langste zwangerschap ca. 9 weken, doch al wel met kloppend hartje op de echo). De laatste zwangerschap haalde de 13 weken, maar na voorzichtige blijdschap werd er bij de nekplooimeting een nekplooi gemeten van 11 mm (3,5 mm is te veel, 6 mm is extreem, 8 mm is bijna ongehoord). Vlokkentest wees uit dat de baby trisomie 18 (Edwards syndroom) had, een syndroom dat niet verenigbaar is met het leven. Besloten het lijden van onze zoon voor zijn zekere overlijden zoveel mogelijk te beperkenen dus de zwangerschap af te breken. Met nagenoeg 15 weken zwangerschap, op 13 december 2011, is onze zoon Gabriël geboren en overleden.
Medisch onderzoek naar de oorzaak van de miskramen heeft niets opgeleverd; in principe is er groen licht voor een nieuwe zwangerschap. Ascal (bloedverdunner) is in huis voor wanneer er opnieuw een positieve test is ter bevordering van de innesteling.
  maandag 26 maart 2012 @ 09:02:48 #2
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_109520567
Waar we vandaag allemaal duimen voor een goede HSG voor LadyBlack!
Game on!
pi_109520977
Succes LB!!
Met een meidenkwartet
pi_109520981
LB, ik duim dat het heerlijk te doen is met die Aleve's! :*

FF bijgelezen: Klumsy wat rot dat de poging afgebroken moest worden en dat je dan ook nog foute informatie hebt gekregen tijdens het proces :( Blij dat je nog de puf hebt om het aan de kaak te stellen!

Mijsje -O- doe zo ff PM-metje

Tally, gaaf dat je weer gaat beginnen straks *O* dat de kilo's er maar vanaf mogen vliegen! Hoe was het op de sportschool?

Hier lijkt het erop dat m'n zus 7 eitjes gaat krijgen die goed gelijkmatig rijpen. Dat zou tof zijn, want dat zijn er meer dan vorige keer. *O* Vandaag krijgt ze nog een echo en dan woensdag als het goed is punctie onder narcose.

[ Bericht 77% gewijzigd door kahlie op 26-03-2012 09:41:27 ]
  maandag 26 maart 2012 @ 10:22:40 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109522270
Nou het zit erop hoor! Alles mooi open, en ik zou over ongeveer 2 weken een concluderend gesprek krijgen. Ik was even veel te bescheten om meer te vragen :')

An sich viel het me mee. Leuk is anders, maar het was te doen en de mensen waren erg aardig.

Alleen toen we richting de auto liepen werd ik ineens kotsmisselijk, slap en brak het klamme zweet me uit :% Ik ben voor het ziekenhuis gaan zitten uitwasemen met een zakje klaar in mn handen, maar de buitenlucht deed gelukkig genoeg. En nu lig ik lekker op de bank met de kat, en mn vriend zit aan tafel te werken O+
  maandag 26 maart 2012 @ 10:23:43 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109522294
En wat zijn jullie toch lief allemaal O+ :*
pi_109523434
LB, fijn dat het goed is gegaan en niet te veel pijn deed. :* Sterkte met afwachten nu...
pi_109523541
Wat fijn LB. Het zit er op en als er iets te zien was verder had je het heus wel gehoord. Lekker rustig aan vandaag. :*
Met een meidenkwartet
  maandag 26 maart 2012 @ 11:59:51 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109524996
Nee, het wachten is nu alleen nog op de uitslag van het bloedonderzoek. Eileiders waren mooi open :Y
  maandag 26 maart 2012 @ 12:00:23 #10
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109525012
LB :* fijn dat het goed is gegaan.

Moest ff flink wat bijlezen, jullie hebben gisteren best wat afgekletst ;)

Nanuke, schrijf maar rustig van je af hoor, daar is dit topic voor. Ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid en de geneticus wat voor jullie kan betekenen

Hmm de rest ging als ik het goed onthouden heb over IUI en te veel eitjes, heb het wel gelezen, maar kan er niks zinnigs over zeggen..

Kahlie wat fijn dat je zus nu zoveel eitjes heeft *O* waarom krijgt zij de punctie onder narcose?? Speciale reden voor?? * droomvrouwtje vind dit namelijk wel erg aanlokkelijk klinken hihi

Hier eigenlijk niks verder te melden, volgende week mag ik naar de gyn op controle eens kijken hoe het eruit ziet van binnen.
En natuurlijk zijn we in de weekenden vooral druk bezig in ons nieuwe huisje
Be happy with the little things in life
  maandag 26 maart 2012 @ 12:02:45 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109525088
Ah, da's in elk geval mooie afleiding DV. Hoop dat de controle laat zien dat alles mooi schoon is :Y Heb je geen pijn meer?
  maandag 26 maart 2012 @ 12:08:48 #12
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109525283
@LB nee geen pijn meer gehad, wel last van mijn darmen af en toe maar dat is niks in verhouding met wat ik normaal had, sinds de operatie geen pijnstillers meer hoeven te slikken, daarvoor was het dagelijks en was ik al blij als ik eens een dag geen pijnstillers slikte
  maandag 26 maart 2012 @ 12:12:10 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109525378
Fijn! ^O^
  maandag 26 maart 2012 @ 12:16:17 #14
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109525505
Ja echt wel :D

Hoe voel jij je verder?? Laat je maar gewoon lekker in de watten leggen vandaag :*
  maandag 26 maart 2012 @ 12:25:23 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109525739
Op het moment gelukkig weer kiplekker en wakker :Y
Denk wel dat de aleves die ik vanochtend heb genomen nu nog werken, dus we gaan zien wat het vanmiddag wordt. Maar ik zit lekker op de bank te haken, en hoef pas vanavond weer weg om te zingen, dus da's leuk.
  maandag 26 maart 2012 @ 12:30:00 #16
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109525867
ah lekker, fijn dat de pijnstillers nog werken, lekker rustig dagje dus..
  maandag 26 maart 2012 @ 12:45:25 #17
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109526203
Fijn dat het mee viel LB!

ik kan wel zeggen dat ik hoop er niets uit de onderzoeken komt maar dan weet je nog niks he. Hoop dan dat er iets heel kleins uitkomt wat heel makkelijk te verhelpen is en dat je daarna snel zwanger bent :*
  maandag 26 maart 2012 @ 13:24:31 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109527425
Precies Kyara ;)
pi_109528416
DV, wat fijn dat het goed gaat. En fijn aan de slag in jullie nieuw huis. Lekker hoor.

Iemand hier die ik hier een plezier doe met vier onaangebroken strips Etos Zwanger Worden?
PM me maar je adres dan stuur ik ze, samen met al mijn positieve vibes, je kant op.
Met een meidenkwartet
pi_109530718
LB, wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat het je zo is meegevallen :* . En natuurlijk het allerbelangrijkste; wat SUPER fijn dat je eileiders mooi open zijn! ^O^ Ik denk niet dat je vanavond veel pijn zult hebben, hoor... Sommigen hebben een beetje een zeurderig gevoel. Bij mij was het onderzoek erg heftig, maar toen dat klaar was, was de pijn ook weg. :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_109535646
LB wat fijn om te lezen dat het meeviel ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:51 schreef Cathmar het volgende:

Iemand hier die ik hier een plezier doe met vier onaangebroken strips Etos Zwanger Worden?
PM me maar je adres dan stuur ik ze, samen met al mijn positieve vibes, je kant op.
Die mag je volgens te verpakking tot 12 weken slikken dus je kunt ze gewoon opmaken volgens mij.
pi_109539693
LadyBlack, wat fijn dat het goed gegaan is en dat het niet te veel pijn deed.
Ben benieuwd wat en of er wat uit het bloedonderzoek gaat komen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109539807
In tegenstelling tot de vorige keer nu helemaal geen depressieve gevoelens door de Provera :)
Nu alleen sinds gisteren hoofdpijn, misselijk en krampen! :')
pi_109543744
LB, fijn dat het meeviel. :* Hoop dat je nu lekker aan het zingen bent.

DV, ze heeft haar punctie in Belgie, en dat is, als het niet in het weekend valt, i.v.m. haar endometriose altijd onder narcose. In het weekend kan het niet, want dan is er geen anesthetist.

Helaas liet de echo vandaag zien dat het niet zo snel groeit, het is langzamer dan vorige keer, verder spuiten dus. Woensdag nieuwe echo ipv punctie en dan hopelijk vrijdag punctie. Duimen jullie mee?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:45:34 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109558493
Ik duim mee kahlie :Y

Zojuist controlefoto gehad, dus ik ben er nu eerst even vanaf, alle onderzoeken :)

Dat betekent dat er de komende 2 weken goed nieuws moet komen van iemamd anders hier, dus succes dames! ;) :*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:57:55 #26
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109558743
* droomvrouwtje duimt mee!!!

Ah oké, hmm misschien toch wel iets om in het achterhoofd te houden, ik kan op z'n minst vragen of azM dat hier ook doet bij endometriose
pi_109568655
Mijn plan is veranderd (moet het nog met manlief overleggen maar moet geen probleem zijn).
Ik wacht niet op de kilo's. Ik ga natuurlijk wel gewoon door met wat ik van plan was.
Sporten. Vanavond de eerste keer (vorige week belde ze af). En gister al 25 km gefietst (niet geheel volgens plan - ik was de weg kwijt).
Maar ik ga beginnen zodra mijn Oma thuis is. Ik wil dat mijn Oma mijn kindje nog kan zien voor het dit keer echt fout gaat. Dus als het aan mij ligt beginnen we zo snel mogelijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_109571739
Spannend Tally, kan me goed voorstellen dat je niet wilt wachten met beginnen.
Je bent ook niet van de een op de andere dag bezig, zal wel eerst een gesprek aan vooraf gaan en dan een kuur Provera? Dan ben je zo een paar weken verder voor je echt IUI hebt,
mooi om dan nog wat kilo's af te vallen en ondertussen ook al bezig te zijn met zwanger worden.
Succes :*
pi_109571933
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Spannend Tally, kan me goed voorstellen dat je niet wilt wachten met beginnen.
Je bent ook niet van de een op de andere dag bezig, zal wel eerst een gesprek aan vooraf gaan en dan een kuur Provera? Dan ben je zo een paar weken verder voor je echt IUI hebt,
mooi om dan nog wat kilo's af te vallen en ondertussen ook al bezig te zijn met zwanger worden.
Succes :*
Wij beginnen nu niet met IUI maar mogen dit keer gelijk door voor IVF. Zo is onze eerste er ook gekomen :)
Thanks! :*
pi_109573608
Ik ben (zoals jullie weten) echt nog helemaal nieuw op dit gebied en ik vroeg me eigenlijk af hoe het allemaal begint? Krijg je allerlei vooronderzoeken voordat ze gaan bedenken wat het plan gaat worden? Wat voor onderzoeken zijn dat dan? Hoe ervaren jullie het traject? Of moet ik hiervoor een nieuw topic openen? :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:26:13 #31
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109573779
spannend tally :*

pff ik heb het ff gehad met in dat niemandsland zitten zeg. Die rust is heerlijk vooral nu we aan het klussen/verhuizen zijn, maar ergens wil ik zo graag verder, maar ik moet toch nog ff volhouden. Over 6 wkn eerst lekker op vakantie en daarna hopelijk zonder problemen van start ik ben een beetje bang dat het uitgesteld word al mijn bmi niet onder de 30 is en daar zou ik echt van balen, heb ook geen flauw idee hoe streng ze daar op zijn en ik wil niet dat die laatste paar kilo een stress gaan worden\

@nanuke ik heb ook geen flauw idee, ik ben op een heel andere manier in de MMM gekomen, misschien kan nikki je wat meer vertellen, die heeft ook te maken met een erfelijke ziekte. Oh en ik zie al dat Tally wat uitgebreider heeft gereageerd. Het is voor iedereen anders.. Ik heb geen vruchtbaarheidsonderzoeken gehad, het balletje is hier gaan rollen na 2x een operatie op verdenking van blindedarm onsteking wat endometriose bleek te zijn. Toen ik voor een secondopinion ging zei de gyn meteen oh 2 jaar bezig, dan gaan we met ivf beginnen, nu ben ik geopereerd als voorbereiding op de ivf, baarmoeder en omgeving is gesaneerd (schoongemaakt) en mijn eileiders verwijderd, dus de enige optie die ik nog heb is ivf

[ Bericht 18% gewijzigd door droomvrouwtje op 27-03-2012 17:37:08 ]
pi_109573849
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:20 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben (zoals jullie weten) echt nog helemaal nieuw op dit gebied en ik vroeg me eigenlijk af hoe het allemaal begint? Krijg je allerlei vooronderzoeken voordat ze gaan bedenken wat het plan gaat worden? Wat voor onderzoeken zijn dat dan? Hoe ervaren jullie het traject? Of moet ik hiervoor een nieuw topic openen? :o
Daar zit je hier goed mee hoor :) Is dit topic voor.

Je krijgt inderdaad onderzoeken. Bij ons is het begonnen met echo's en zaadproductie onderzoeken.
Als daar niets uit komt gaan ze verder zoeken. Ze kunnen een samenlevingstest doen, maar bij ons is dit niet gebeurt omdat de gynaecoloog uit had gelegd dat het weinig zegt. Er word gekeken of er een natuurlijke eisprong op gang komt (door middel van bloedonderzoeken). En er worden testjes gedaan of je genoeg hormoon aanmaakt om een ei te laten groeien.

Mocht dit beide niet of 1 van beide niet zijn word je daar mee geholpen. :) En zullen er meer testjes gedaan worden. Een HSG (kijken of je eileiders open zijn) kan worden gedaan. Een kijkoperatie kan worden gedaan (kijken hoe de baarmoeder er aan de buitenkant uit ziet).
Dat soort dingen worden in het traject bekeken. En die kan bij iedereen anders zijn :)
pi_109573884
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
spannend tally :*

pff ik heb het ff gehad met in dat niemandsland zitten zeg. Die rust is heerlijk vooral nu we aan het klussen/verhuizen zijn, maar ergens wil ik zo graag verder, maar ik moet toch nog ff volhouden. Over 6 wkn eerst lekker op vakantie en daarna hopelijk zonder problemen van start ik ben een beetje bang dat het uitgesteld word al mijn bmi niet onder de 30 is en daar zou ik echt van balen, heb ook geen flauw idee hoe streng ze daar op zijn en ik wil niet dat die laatste paar kilo een stress gaan worden\
Stress is voor het traject ook funest. Dus als ze slim zijn maken ze daar geen probleem van maar zullen ze roepen dat je vooral moet door gaan voor die laatste kilo's. Zo deden ze dat in Nieuwegein wel :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:38:21 #34
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109574162
@tally nou dat hoop ik dus ook, zou echt balen als een stekker en idd die stress kan ik er echt niet bij hebben, het gaat ook eindelijk lekker met me en ik voel me goed en ja afvallen gaat langzaam maar ti's wel blijvend. Dus hoop dat ze daar nakijken, dat de wil er wel is
pi_109642249
Kahlie, hopelijk goed nieuws voor je zus morgen!

Gisteren is de mevrouw van moeders voor moeders geweest en ik was nerveus voor het testje dat ik moest doen. Het waren gelukkig twee duidelijke streepjes. Ik tel de uren en dagen af naar de eerste echo. Nog twee hele weken wachten.
Met een meidenkwartet
pi_109649419
@DV, @Cathmar en @LadyBlack, dank voor het meeduimen. Morgen gaat ze voor de punctie. We hopen op 6-7 eieren. Meer zou leuk zijn, maar zit er waarschijnlijk niet in.

Ik zie dat iedereen hier een beetje snel is, heb het druk! Even snel terug:

Tally, wat jammer dat je Oma's gezondheid niet zo fijn is (of heb ik het verkeerd begrepen?) In ieder geval duim ik voor een voorspoedige start van de IVF.

DV, ik hoop dat de kilo's er bij jou afvliegen van al die stress ;)

Cathmar, oei, wat is wachten soms moeilijk. Snap dat je nieuwsgierig bent!

Nanuke, het is mij nu niet helemaal duidelijk wat je nu wil. Er zijn toch geen problemen op dit moment die bekend zijn wat betreft vruchtbaarheid? Het gaat toch alleen om het feit dat je graag wil dat er op de embryo's geselecteerd kan worden zodat je jouw ziekte niet overdraagt? Nog niet op alles is te testen, maar als dat wel kan, dan doen ze volgens mij nog steeds eerst alle standaard onderzoeken :Y In ieder geval veel succes!
pi_109673058
Nanuke, ik heb PGD gedaan en ga binnenkort voor poging 2. Als je vragen hebt, laat het maar weten.
pi_109683686
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef kahlie het volgende:

Nanuke, het is mij nu niet helemaal duidelijk wat je nu wil. Er zijn toch geen problemen op dit moment die bekend zijn wat betreft vruchtbaarheid? Het gaat toch alleen om het feit dat je graag wil dat er op de embryo's geselecteerd kan worden zodat je jouw ziekte niet overdraagt? Nog niet op alles is te testen, maar als dat wel kan, dan doen ze volgens mij nog steeds eerst alle standaard onderzoeken :Y In ieder geval veel succes!
In principe gaat het alleen om selecteren op embryo's die niet mijn ziekte hebben. Het grootste punt hierbij is wel dat er nog niet zo'n test is voor mijn ziekte, omdat er maar 40 mensen op de wereld mee gediagnosticeerd zijn. Dus zoiets zou eerst ontwikkelt moeten worden (en daar ga ik dus een gesprek over aan met een klinisch geneticus, omdat ik geen idee heb of het überhaupt getest gaat kunnen worden, cq hoelang zoiets duurt).
Maar wat op de achtergrond speelt is dat ik een immuunstoornis heb, en dat IVF een daardoor een groot risico op infecties heeft. En ik ben gewoon bang dat er blijkt nog veel meer mis te zijn. Ook omdat ik een cyclus van pak en beet twee maanden heb, waarbij ik niet eens weet of er een eisprong is. Zo serieus waren we nog niet bezig, dus heb me daar voorheen nooit druk om gemaakt, zo van 'het komt wel'. Maar heel mijn denkwijze is omgegooid en aangezien ik helemaal 0 idee heb van heel het traject 'moet' ik over alles nadenken en uitvogelen hoe het werkt. :o

In de loop van mijn leven heeft mijn lichaam me keer op keer teleur gesteld mbt dingen die ik wel wilde maar uiteindelijk niet kon, en ik ben bang dat dit ook zoiets is. Dat een kindje krijgen niet voor mij is weggelegd.

Volgens mij is het nog steeds een verwarrend verhaal geworden, haha. Ik denk dat het gewoon is dat ik enorm onzeker ben over de weg die nu komt, omdat ik er niets van weet en van alles voel waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.

on a side note; gisteren ongesteld geworden en ik moest bijna huilen van blijdschap (wat een gekke ervaring trouwens). Onbewust gaat er erg veel stress zitten in het 'ojee wat als...' blijkt maar weer.

@NIKKI; je krijgt binnenkort een pm van me. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_109684079
Vandaag laatste Provera, vorige keren werd ik de dag erna ongesteld, ben benieuwd!
Als dat zo is, dan zou ik maandag voor een echo langs moeten komen en kan ik opnieuw beginnen :)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 09:43:30 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109685282
Klumsy, ik hoop het voor je!! ^O^

Nanuke, kan me heel goed voorstellen dat je het heel eng vindt allemaal, en dat je nu ook blij bent met je menstruatie. Hoop dat het gesprek met de klinisch geneticus je wat helderheid geeft.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:13:56 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109686110
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Cathmar het volgende:
Kahlie, hopelijk goed nieuws voor je zus morgen!

Gisteren is de mevrouw van moeders voor moeders geweest en ik was nerveus voor het testje dat ik moest doen. Het waren gelukkig twee duidelijke streepjes. Ik tel de uren en dagen af naar de eerste echo. Nog twee hele weken wachten.
Ach, lees ik hier overheen! Sterkte nog even met wachten, iig fijn dat de MvM weer positief was!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:17:23 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109686203
Ik ben zelf ook weer een beetje back in business trouwens, heb nog wel wat last van die HSG gehad :{ eigenlijk was ik er gewoon ongesteld van geworden leek het wel.

Maargoed, nu maar kijken of de statistiekjes hier ook opgaan he, van het snel zwanger zijn na de HSG :9
maar ik verwacht dat dat niet opgaat als het probleem daar niet lag

Zo 3 op een rij :')
pi_109723910
Zou toch mooi zijn als je snel zwanger word LB! Ook al ligt het probleem niet daar, misschien doet hetop de een of andere manier toch wat met je lichaam waardoor het nu wel lukt :*

hier nog niet ongesteld en ook geen tekenen van dat het er aan zit te komen...
Vorige keer had ik de dag van de laatste pil rug en buikpijn en die avond ook al wat oud bloedverlies, maar nu een dag later nog niks wat er op lijkt...
( en die keren dat ik een kuur van 5 dagen had, was ik altijd dag 8-9 al ongesteld )
Als ik morgen nog niks merk van dat het er aan zit te komen dan doe ik voor de zekerheid wel een testje :) al verwacht ik daar ook niks van wat klachten voor een positieve test heb ik ook niet...
pi_109726490
Nou inmiddels wel wat kramp af en toe, dus hopelijk zet het door en kan ik begin volgende week weer gaan beginnen :)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:18:26 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109726628
Aaah fijn klums ^O^

Ik kreeg zojuist post uit het ziekenhuis; 11 april mogen we op gesprek komen :)
pi_109731381
@Klumsy, tijd voor Duivels dus }) })
@LadyBlack Ik hoop ook dat de HSG een positieve impuls geeft (ik heb lang na zitten denken hoe ik het kon opschrijven zonder dat het stout klinkt!) 11 April is al gauw! Gewoon binnen 2 weken! Ik hoop dat alle uitslagen verder ook goed zijn.

Dames, harstikke bedankt voor het duimen. Ik was vrijdag wel teleurgesteld dat er 5! eitjes waren (net zoveel als vorige keer), maar vanmiddag belde het ziekenhuis m'n zus dat er wel 5 embryo's waren! 5 uit 5! *O* *O* *O* Dat had ik nog nooit gehoord eigenlijk. Ik ben dus super blij voor haar! Nu duimen dat ze allemaal goed doorgroeien en dan is er maandag een TP! En hopelijk een 4 andere eskimo's!

Morgen ga ik ook heel stout het eerste kado kopen voor een toekomstig neefje of nichtje. In de 3 jaar dat ze bezig waren eigenlijk nooit behoefte gehad om te doen maar nu heb ik toch wat gezien dat ik niet wil laten liggen. Laten we hopen dat het een goed teken is :+ Natuurlijk ga ik haar niet vertellen dat ik dat ga doen
pi_109739153
Voor iedereen die het gebruiken kan... :*
Het blijft hier een emotionele achtbaan. Vaak lees ik bij, maar soms is het too much.

Even heel wat anders. Wij zijn gestopt met de behandelingen en dus nog steeds met z'n tweetjes. Onze vrienden hebben wel kinderen en trekken logischerwijs meer op met stellen die ook kinderen hebben. Bij ons/mij overheerst het gevoel dat er juist nu behoefte is aan vriendschap. Misschien wel met andere kinderloze stellen. Maar waar vind je nieuwe vrienden? Lastig hoor. Iemand tips?
pi_109749790
Herkenbaar, PZE, de achtbaan en de vrienden. Geen echte tips, helaas. Door mijn hobby heb ik wel veel sociale contacten, maar niet samen met mijn vriend. Dat vind ik weleens jammer.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 1 april 2012 @ 09:25:44 #49
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109754931
LB 7 april dat is al snel zeg en wie weet hoor jij idd wel bij diegene die na een hsg snel zwanger zijn :* maar kan me voorstellen dat je daar niet op durf te hopen

Kahlie mooie score *O*

Klumsy ik hoop dat het nu gauw doorzet en je weer verder kan met de volgende ronde

PZE :* dat lijkt me erg moeilijk zeg, ik heb helaas ook geen tips. Maar ik merk wel het zelfde, gelukkig niet alle vrienden met kinderen maar een enkeling heeft minder contact met ons ze vinden het zielig en willen ons niet telkens confronteren. Ik vind dat dus onzin, de hele wereld kan niet stoppen voor mij met draaien en zwanger worden/kinderen hebben omdat het hier niet lukt. En hoe vaak ik dat ook uitleg die boodschap komt niet echt aan. Dus laat ik het maar gaan. Ik vind sowieso dat wij wat dat betreft wel geluk met onze vrienden hebben. Er is nu een stel die pas zwanger is en durfde het ons niet goed te vertellen ivm reactie. Maar hebben het wel persoonlijk gedaan en dat vond ik zo lief. Ben ook oprecht blij voor ze.

Dikke knuffel voor jou en ook ahava :*
pi_109756885
PZE :* Lijkt me ook een moeilijke situatie... Van onze vrienden heeft nog niemand kinderen, dus dat is daardoor denk ik heel anders, geen idee hoe dat zal worden mochten ze wel kids krijgen...
Heb die ervaring dus (nog) niet.
Merk wel aan mezelf dat ik daardoor lang niet met iedereen zoveel contact heb als dat ik had,
door de afgelopen periode merk ik dat ik aan bepaalde vrienden minder behoefte heb en hou het contact dan ook wat meer af... maar dat komt puur vanuit mij.
  zondag 1 april 2012 @ 11:31:03 #51
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109756948
@klumsy dat heb ik ook hoor dat ik met sommige vrienden minder contact heb omdat ik daar niet echt de behoefte aan heb. Ik heb de laatste tijd sowieso de neiging om me af te zonderen.
pi_109756957
nog steeds niet ongesteld -O- had toch wel goede hoop dat het net als vorige keren toch wel tussen dag 8 en 11 na de eerste pil zou doorbreken...
Wel af en toe wat buikpijn maar dat is het dan ook wel!
Ben wel veel misselijk en temperatuur is hoger ( heb ook een zere keel, dus kan een virus zijn )
voor de zekerheid even een testje gedaan, maar die was zoals ik al verwachte negatief..
als ik over 2 dagen nog niet ongesteld ben doe ik nog wel een testje en bel ik het ziekenhuis wel even...
pi_109756993
ja dat afzonderen heb ik ook, kan het soms gewoon niet opbrengen om gezellig sociaal te gaan doen... Dat komt wel weer, maar nu af en toe nog even niet.
  zondag 1 april 2012 @ 11:37:40 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109757082
Afzonderen is ook een begrijpelijke reactie denk ik. Dit soort dingen moet je toch grotendeels in jezelf verwerken... Natuurlijk kunnen mensen om je heen luisteren en steunen, maar het meeste werk doe je zelf. De echte vrienden blijven wel hangen; die begrijpen dat je soms wat meer en soms wat minder contact zoekt. Dat hoeft aan de vriendschap niets af te doen.

Hierbij een welgemeende dikke kus :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109768681
Bedankt voor de lieve woorden en de herkenbaarheid. Fijn te horen dat het gevoel in elk geval herkenbaar is, hoewel dat op zich dan weer niet fijn is... Het is gewoon zoeken, op veel vlakken. :*
pi_109770417
Pze, heel veel sterkte. Ben je ook lid van freya? In hun blad lees je veel over samen verder gaan en je omgeving. Ook staan in het blad altijd aankondigingen van dagen of cursussen voor stellen die ongewenst kinderloos zijn. Misschien vind je dat niets maar misschien haal je er ook veel herkenning.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_109775298
Dank sproet. Ik kijk vaak op de website van Freya, maar op dit moment zitten wij niet echt te wachten op ledendagen enzo. Misschien ooit wel, dat kan zeker!
  zondag 1 april 2012 @ 20:24:49 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109777408
PZE, wat naar dat je nu eigenlijk vrienden tekort komt :{
Ik zou inderdaad zeggen dat je met een (gezamenlijke?) hobby makkelijk nieuwe, gelijkgestemde mensen leert kennen. Maar Freya is natuurlijk het platform bij uitstek om mensen te treffen die ook samen verder gaan.

Ik kan zelf niet anders dan een koor aanraden ;)
pi_109837438
-O- en nog steeds niet ongesteld -O-

wel behoorlijk verkouden, misselijk en af en toe kramp, maar doorzetten doet het niet...
Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan doe ik even een testje denk ik ( al verwacht ik daar niet veel van ) Zal vanmiddag ook even het ziekenhuis bellen, geen idee hoe lang ik moet wachten voor ik contact met ze op moet nemen, meestal zeggen ze dat je 3-4 dagen na je laatste pil wel ongesteld word... geen zin om straks 2 weken te wachten omdat de pillen niks gedaan hebben
pi_109837677
Dat is niet leuk klumsy -O- maar anderzijds moet ik wel zeggen dat Duphaston (ook iets om ongesteldheid mee op te wekken) bij mij in het verleden nooit op dezelfde manier heeft gewerkt: soms direct na het stoppen ongesteld tot ooit 10 dagen tussen laatste pil en ongesteldheid. Supervervelend natuurlijk, want eens je de eerste pil genomen hebt, mogen de }) gewoon direct komen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:36:17 #61
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109838849
Klumsy -O- Dat schiet niet op zo. Dat het maar gauw doorzet. Stom hè eigenlijk wil je niet ongesteld worden en nu wel omdat je anders niet door kunt. Als je begrijpt wat ik bedoel :*
pi_109838918
Klums -O- Ik hoop dat het snel doorzet!

En even een :* voor iedereen.
pi_109844877
Heb even het ziekenhuis gebeld en als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik even bellen om te kijken wat te doen, volgens hun richtlijnen zou ik binnen een week na de laatste pil toch wel ongesteld geworden moeten zijn... Aangezien ze met pasen dicht zijn vrijdag even bellen :)
pi_109847864
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef klumsy het volgende:
Heb even het ziekenhuis gebeld en als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik even bellen om te kijken wat te doen, volgens hun richtlijnen zou ik binnen een week na de laatste pil toch wel ongesteld geworden moeten zijn... Aangezien ze met pasen dicht zijn vrijdag even bellen :)
Fijn dat ze het serieus nemen. Minder dat er nog geen }) }) }) zijn.

Mijn zus heeft gisteren een terugplaatsing gehad van een 8-cellige embryo. Eentje was meerkernig dus die hebben ze weggegooid. 3 anderen moeten nog wat doorgroeien en dan hopen we dat ze eskimotjes kunnen worden.

Ik hoop zo dat het deze keer helemaal super raak is. O+

@PZE Wat betreft vrienden en sociale omgang heb ik geen tips. Ik weet wel dat het als buitenstaander soms wel heel moeilijk is om te weten wat je het beste kan doen. Het is allemaal heel gevoelig en emotioneel. Ik blijf maar gewoon m'n best doen. Soms ben je positief en dan is het niet goed, soms ben je voorzichtig en dan is het ook niet goed. Ach... mensen :)

@Nanuke dat lijkt me moeilijk. Ik mag om medische redenen nu niet zwanger worden, maar weet niet wat de toekomst mij brengt. Indien ik zwanger wordt, dan kan de ziekte weer gaan opspelen, dus dat is een behoorlijk risico. Veel succes bij de geneticus.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:56:29 #65
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109895818
*O* de zus van Kahlie is pupo *O*

zo vandaag controle gehad bij de gyn, alles was in orde *O* wondjes zagen er goed uit en buik voelde mooi soepel. Pfff en nu gaat het echt gebeuren hoor, na onze vakantie hebben we weer afspraak met de gyn voor intake gesprek enzo :o Vandaag ook de formulieren meegekregen die mijn man en ik moeten invullen.. Wauw het gaat gewoon echt gebeuren. Maar ik moet wel nog 5 kg kwijt, maar dat gaat vast lukken. Vanaf vandaag nog extra begeleiding bij het afvallen en sporten.. Komt dus helemaal goed
  woensdag 4 april 2012 @ 17:35:56 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109902728
Wauw DV, 5 kilo is te overzien toch, en wat fijn dat alles goed is na de operatie! Bijna weer actie!! *O*

En Kahlie, wat fijn van je zus! *O*
pi_109903681
Duimen voor de zus van Kahlie en DV wat fijn dat alles goed is en dat er zicht is op de volgende stap *O*
pi_109912710
Kahlie wat goed! *O*
pi_109915476
Jee DV, dat komt snel dichtbij!
Die vijf kilo red je makkelijk!
pi_109930719
Kahlie wat fijn voor je zus *O*

Droomvrouwtje jij gaat gewoon ook al bijna beginnen *O*

En net ongesteld geworden *O* ( waarom wilde ik dit ook alweer :P )
pi_109931093
Kahlie, wat fijn voor je zus. En wat heerlijk voor haar dat ze zo'n lieve zus heeft. Wat een support.

Klums, ik hoop zo voor je dat dit de allerlaatste keer is. In ieder geval voor dit jaar! Ben je nu helemaal gerust over de afspraken die gemaakt zijn?

Droomvrouwtje, ergens volgende maand dan jullie intake? Succes met de 5 kilo. Klinkt alsof je het heel goed aanpakt dus geen twijfel dat je dat gaat lukken!
Met een meidenkwartet
pi_109931487
er zijn nog geen afspraken gemaakt, morgen een afspraak in het ziekenhuis voor een echo en dan wil ik ook gelijk even alles bespreken :)
  donderdag 5 april 2012 @ 13:29:32 #73
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109937035
*O* Klumsy eindelijk ongesteld!

@cathmar intake hebben we de 23e mei, maar we hebben al wat stapjes overgeslagen dus weet niet helemaal wat er dan besproken word. Er zal die dag ook wel bloedgeprikt worden enzo. De gyn die ik gister had zei dat ik al half mei als de lucrin uitwerkt ook al kon beginnen met de pil omdat het maar een korte periode is die overbrugt moet worden. Ik ga het zien en beleven. Ik laat het gewoon op mij afkomen.

Gister begonnen met de cursus gezoInd leven en kind, de naam alleen al vind ik vreselijk. Ti's ook maar een klein groepje, dus eerst zouden ze niet beginnen. Ik ben nog met 2 andere meiden, maar pfff het zijn echt mijn types niet, totaal het tegenovergestelde van mij. En die hadden het er al over om buiten die avond sporten, om dan nog samen een avond te gaan. Daar haak ik bij af. Ik doe dit vooral voor mezelf en heb geen zin om een ander ook te moeten motiveren. Hopelijk geeft dit het laatste zetje voor die laatste kilo's
pi_109939254
:o na 33 dagen (vanaf dag 1) gewoon weer ongesteld :o
Dit ga je niet menen :o
Straks krijg ik nog echt een cyclus :o
  donderdag 5 april 2012 @ 18:08:37 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109948351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef klumsy het volgende:
En net ongesteld geworden *O* ( waarom wilde ik dit ook alweer :P )
_O- :*

Tally way to go!
  donderdag 5 april 2012 @ 18:53:05 #76
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_109949750
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef Tally het volgende:
:o na 33 dagen (vanaf dag 1) gewoon weer ongesteld :o
Dit ga je niet menen :o
Straks krijg ik nog echt een cyclus :o
Ik heb standaard een cyclus van ongeveer 31 a 33 dagen.

maar voor jou wel super natuurlijk :) ben benieuwd.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 5 april 2012 @ 22:13:35 #77
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109960633
:o Wow tally dat zou wat zijn.. Wie weet dat een spontane actie
pi_109970935
Tally, dat gaat inderdaad gewoon bijna lijken op een echte cylus *O*
pi_109989730
Klumsy ongesteld en Tally een cyclus! :o
Way to go dames! ^O^
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:40:19 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109992080
Oh damn, oh damn.... volgens mij is mn schoonzusje zwanger..... O+ :'( :{ :@

Het zit haar op een aantal gebieden niet zo mee, dus ik gun het haar van harte, maar we werden allemaal uitgenodigd voor morgenavond, dus als het dan wordt aangekondigd wordt dat wel een pietsie lastig voor me (familie van vriend weet op zijn verzoek nog van niets) -O-
pi_109993265
Grootse aankondigingen zijn inderdaad enorm klote, pokerface opzetten en bij de eerste de beste gelegenheid je een kwartier op de wc verstoppen :* (en misschien valt het mee, en is er iets heel anders)
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:45:19 #82
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109997747
Ik sluit me aan bij de raad van Ophelia :*
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:56:32 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109998345
Het liet niet heel erg te raden over, 2 emails met "leuk als jullie allemaal komen" en in de laatste, "wordt heel gezellig met z'n allen :-D "

Zoveel wink wink nudge nudge kan je gewoon niet anders interpreteren lijkt me. Maargoed, het kan natuurlijk best iets anders zijn.

Het wordt een lange dag morgen denk ik... mn vriend moet het eerst allemaal nog maar echt horen, die gaat nu nog geen conclusies trekken en ik heb daardoor nu dus ook niks aan 'm :{
pi_109998800
Dat soort gelegenheden sucken. Succes. :*
pi_109998878
Zijn ze al getrouwd?
En mannen bekijken en beleven dat nou eenmaal anders, daar doe je niets aan. Aan de andere kant kan het ook zijn poging zijn om jou gerust te stellen. De mijne zou het ook gerust zo aanpakken. Maar ik heb een killer pokerface en ben enorm sterk in het verbergen van emoties, dat is niet gezond maar wel enorm nuttig soms
pi_109998954
Klumsy & Tally; goede berichten voor jullie, wat fijn *O*

DV; die 5 kg moet toch wel lukken voor de start, je hebt iig een goede motivatie. Komt vast goed :Y

LB; kan ze niet iets anders gaan aankondigen, trouwen, huis gekocht, verre reis? Maar wel een lastige situatie met je schoonzusje, maar van de andere kant, je weet nu dat ze kan aankondigen dat ze zwanger is, dus dan kun je je daar alvast op voorbereiden zodat de klap niet zo hard aankomt en je de pokerface uit de kast kunt trekken. En als je thuis komt ff lekker janken, gewoon alles eruit gooien. Is je schoonzusje wel op de hoogte van jullie situatie? Succes er mee :*
pi_110002319
Moeilijk, LB, sterkte! Ik moest in dat soort situaties 'gelukkig' vaak van tevoren al huilen dus kon dan makkelijker mijn pokerface op zetten op het moment supreme.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_110015847
Sterkte vandaag LB. :*

[ Bericht 42% gewijzigd door Kolonia op 07-04-2012 10:36:44 ]
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:24:40 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110016041
Oei Kolonia, dat is even flink je kaken op elkaar klemmen he... :X Is ze daar al teruggefloten?

En bedankt voor de berichtjes dames :*
Ander nieuws kán, maar dan zouden bovenstaande woorden niet zo onderstreept en dikgedrukt staan denk ik. Bovendien verwachtte ik dit ook al wel een beetje. Hij heeft al 3 kinderen, en zij is daar heel dol op. Ze zijn ruim 4 jaar samen, net als vriend en ik... dus ja.
Als zij het niet ging zijn dan trouwens wel mn andere schoonzus :')

Anyway, jullie horen het nog. :*
pi_110016119
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Kolonia, dat is even flink je kaken op elkaar klemmen he... :X Is ze daar al teruggefloten?
Ja, het is een flinke rel geworden.
Ze heeft er dan ook een boel mensen mee gekwetst maar ik denk niet dat dat haar bedoeling was. :)
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:32:18 #91
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110016182
Ah het heeft nog lang geduurd voordat het hier voorbij kwam. Heb het gelezen de hele rel en tja wat zij wil, kan me daar niet druk om maken. Ik heb alleen het idee dat ze het niet zo zwart/wit bedoeld al het overkomt. Zo ja dan is die rel eigen schuld dikke bult

Ik snap alleen niet waarom er een link is naar die rel. Sommige meiden hebben het hier al zwaar genoeg. Ik vind het naar mijn mening niet gepast en een beetje respectloos.
pi_110016294
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik snap alleen niet waarom er een link is naar die rel. Sommige meiden hebben het hier al zwaar genoeg. Ik vind het naar mijn mening niet gepast en een beetje respectloos.
Dat is natuurlijk niet mijn bedoeling, dus ik heb mijn post ge-edit.

Maar to be frankly kennen we natuurlijk allemaal de onbedoelde kwetsende opmerkingen, deze IMHO is niet anders.
Ikzelf natuurlijk ook, dus ik snap niet helemaal waarom je dit respectloos noemt, ik ben een van die meiden...
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:42:50 #93
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110016365
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan. Ik kan het laten gaan en denken het zal, maar er zijn er genoeg dat niet kunnen. Daarbij heeft ze daar al een heel topic op z'n kop gezet en ik vind het onnodig omdat hier weer te laten gebeuren.
En ja mensen maken soms domme en kwetsende opmerkingen, alleen is deze opmerking niet hier gedaan of naar een van ons persoonlijk. Vandaar dat ik dit een onnodig actie vind
pi_110016454
Stond het hele topic op zijn kop? Mooi, dan ga ik niet meer teruglezen ook.
pi_110016463
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan.
Klopt, ik had dat 4 jaar geleden beslist niet gekund (en ook niet in Z&G gelezen, dus het niet gezien).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110016468
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan. Ik kan het laten gaan en denken het zal, maar er zijn er genoeg dat niet kunnen. Daarbij heeft ze daar al een heel topic op z'n kop gezet en ik vind het onnodig omdat hier weer te laten gebeuren.
En ja mensen maken soms domme en kwetsende opmerkingen, alleen is deze opmerking niet hier gedaan of naar een van ons persoonlijk. Vandaar dat ik dit een onnodig actie vind
Met het vetgedrukte ben ik het eens.
Voor de rest snap ik nog steeds niet waarom het respectloos zou zijn.
Verder hou ik erover op. oO<
pi_110016491
Omdat, Kolonia, mensen uit dit topic lang niet allemaal in Z&G lezen, uit zelfbescherming oid. En dan is het respectloos om het de mensen in dit topic op deze manier op te dringen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110016525
Ik heb een collega die toen ik weer begon met werken na de bevalling van Roan en Senna het nodig vond om me even te vertellen dat de sterren het allemaal zo bepaald hadden en het zo had moeten lopen :') ( hij is hobby-astroloog )
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:52:05 #99
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110016551
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stond het hele topic op zijn kop? Mooi, dan ga ik niet meer teruglezen ook.
Yup.. Er werd daardoor zelfs per ongeluk een filmpje gemist. Niet iedereen was amused zeg maar. Dan is dat topic eindelijk dicht en gaan we hier verder, nou nee dank je.

@mclaura ik heb het gelezen en heb mijn schouders opgehaald. Maar idd wat jij zegt, soms laat het ik het hele topic links liggen. Te confronterend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')