Wij beginnen nu niet met IUI maar mogen dit keer gelijk door voor IVF. Zo is onze eerste er ook gekomenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Spannend Tally, kan me goed voorstellen dat je niet wilt wachten met beginnen.
Je bent ook niet van de een op de andere dag bezig, zal wel eerst een gesprek aan vooraf gaan en dan een kuur Provera? Dan ben je zo een paar weken verder voor je echt IUI hebt,
mooi om dan nog wat kilo's af te vallen en ondertussen ook al bezig te zijn met zwanger worden.
Succes
Daar zit je hier goed mee hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:20 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben (zoals jullie weten) echt nog helemaal nieuw op dit gebied en ik vroeg me eigenlijk af hoe het allemaal begint? Krijg je allerlei vooronderzoeken voordat ze gaan bedenken wat het plan gaat worden? Wat voor onderzoeken zijn dat dan? Hoe ervaren jullie het traject? Of moet ik hiervoor een nieuw topic openen?
Stress is voor het traject ook funest. Dus als ze slim zijn maken ze daar geen probleem van maar zullen ze roepen dat je vooral moet door gaan voor die laatste kilo's. Zo deden ze dat in Nieuwegein welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
spannend tally![]()
pff ik heb het ff gehad met in dat niemandsland zitten zeg. Die rust is heerlijk vooral nu we aan het klussen/verhuizen zijn, maar ergens wil ik zo graag verder, maar ik moet toch nog ff volhouden. Over 6 wkn eerst lekker op vakantie en daarna hopelijk zonder problemen van start ik ben een beetje bang dat het uitgesteld word al mijn bmi niet onder de 30 is en daar zou ik echt van balen, heb ook geen flauw idee hoe streng ze daar op zijn en ik wil niet dat die laatste paar kilo een stress gaan worden\
In principe gaat het alleen om selecteren op embryo's die niet mijn ziekte hebben. Het grootste punt hierbij is wel dat er nog niet zo'n test is voor mijn ziekte, omdat er maar 40 mensen op de wereld mee gediagnosticeerd zijn. Dus zoiets zou eerst ontwikkelt moeten worden (en daar ga ik dus een gesprek over aan met een klinisch geneticus, omdat ik geen idee heb of het überhaupt getest gaat kunnen worden, cq hoelang zoiets duurt).quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef kahlie het volgende:
Nanuke, het is mij nu niet helemaal duidelijk wat je nu wil. Er zijn toch geen problemen op dit moment die bekend zijn wat betreft vruchtbaarheid? Het gaat toch alleen om het feit dat je graag wil dat er op de embryo's geselecteerd kan worden zodat je jouw ziekte niet overdraagt? Nog niet op alles is te testen, maar als dat wel kan, dan doen ze volgens mij nog steeds eerst alle standaard onderzoekenIn ieder geval veel succes!
Ach, lees ik hier overheen! Sterkte nog even met wachten, iig fijn dat de MvM weer positief was!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Cathmar het volgende:
Kahlie, hopelijk goed nieuws voor je zus morgen!
Gisteren is de mevrouw van moeders voor moeders geweest en ik was nerveus voor het testje dat ik moest doen. Het waren gelukkig twee duidelijke streepjes. Ik tel de uren en dagen af naar de eerste echo. Nog twee hele weken wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |