abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2012 @ 11:31:03 #51
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109756948
@klumsy dat heb ik ook hoor dat ik met sommige vrienden minder contact heb omdat ik daar niet echt de behoefte aan heb. Ik heb de laatste tijd sowieso de neiging om me af te zonderen.
Be happy with the little things in life
pi_109756957
nog steeds niet ongesteld -O- had toch wel goede hoop dat het net als vorige keren toch wel tussen dag 8 en 11 na de eerste pil zou doorbreken...
Wel af en toe wat buikpijn maar dat is het dan ook wel!
Ben wel veel misselijk en temperatuur is hoger ( heb ook een zere keel, dus kan een virus zijn )
voor de zekerheid even een testje gedaan, maar die was zoals ik al verwachte negatief..
als ik over 2 dagen nog niet ongesteld ben doe ik nog wel een testje en bel ik het ziekenhuis wel even...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109756993
ja dat afzonderen heb ik ook, kan het soms gewoon niet opbrengen om gezellig sociaal te gaan doen... Dat komt wel weer, maar nu af en toe nog even niet.
  zondag 1 april 2012 @ 11:37:40 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109757082
Afzonderen is ook een begrijpelijke reactie denk ik. Dit soort dingen moet je toch grotendeels in jezelf verwerken... Natuurlijk kunnen mensen om je heen luisteren en steunen, maar het meeste werk doe je zelf. De echte vrienden blijven wel hangen; die begrijpen dat je soms wat meer en soms wat minder contact zoekt. Dat hoeft aan de vriendschap niets af te doen.

Hierbij een welgemeende dikke kus :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109768681
Bedankt voor de lieve woorden en de herkenbaarheid. Fijn te horen dat het gevoel in elk geval herkenbaar is, hoewel dat op zich dan weer niet fijn is... Het is gewoon zoeken, op veel vlakken. :*
pi_109770417
Pze, heel veel sterkte. Ben je ook lid van freya? In hun blad lees je veel over samen verder gaan en je omgeving. Ook staan in het blad altijd aankondigingen van dagen of cursussen voor stellen die ongewenst kinderloos zijn. Misschien vind je dat niets maar misschien haal je er ook veel herkenning.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_109775298
Dank sproet. Ik kijk vaak op de website van Freya, maar op dit moment zitten wij niet echt te wachten op ledendagen enzo. Misschien ooit wel, dat kan zeker!
  zondag 1 april 2012 @ 20:24:49 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109777408
PZE, wat naar dat je nu eigenlijk vrienden tekort komt :{
Ik zou inderdaad zeggen dat je met een (gezamenlijke?) hobby makkelijk nieuwe, gelijkgestemde mensen leert kennen. Maar Freya is natuurlijk het platform bij uitstek om mensen te treffen die ook samen verder gaan.

Ik kan zelf niet anders dan een koor aanraden ;)
pi_109837438
-O- en nog steeds niet ongesteld -O-

wel behoorlijk verkouden, misselijk en af en toe kramp, maar doorzetten doet het niet...
Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan doe ik even een testje denk ik ( al verwacht ik daar niet veel van ) Zal vanmiddag ook even het ziekenhuis bellen, geen idee hoe lang ik moet wachten voor ik contact met ze op moet nemen, meestal zeggen ze dat je 3-4 dagen na je laatste pil wel ongesteld word... geen zin om straks 2 weken te wachten omdat de pillen niks gedaan hebben
pi_109837677
Dat is niet leuk klumsy -O- maar anderzijds moet ik wel zeggen dat Duphaston (ook iets om ongesteldheid mee op te wekken) bij mij in het verleden nooit op dezelfde manier heeft gewerkt: soms direct na het stoppen ongesteld tot ooit 10 dagen tussen laatste pil en ongesteldheid. Supervervelend natuurlijk, want eens je de eerste pil genomen hebt, mogen de }) gewoon direct komen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:36:17 #61
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109838849
Klumsy -O- Dat schiet niet op zo. Dat het maar gauw doorzet. Stom hè eigenlijk wil je niet ongesteld worden en nu wel omdat je anders niet door kunt. Als je begrijpt wat ik bedoel :*
pi_109838918
Klums -O- Ik hoop dat het snel doorzet!

En even een :* voor iedereen.
pi_109844877
Heb even het ziekenhuis gebeld en als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik even bellen om te kijken wat te doen, volgens hun richtlijnen zou ik binnen een week na de laatste pil toch wel ongesteld geworden moeten zijn... Aangezien ze met pasen dicht zijn vrijdag even bellen :)
pi_109847864
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef klumsy het volgende:
Heb even het ziekenhuis gebeld en als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik even bellen om te kijken wat te doen, volgens hun richtlijnen zou ik binnen een week na de laatste pil toch wel ongesteld geworden moeten zijn... Aangezien ze met pasen dicht zijn vrijdag even bellen :)
Fijn dat ze het serieus nemen. Minder dat er nog geen }) }) }) zijn.

Mijn zus heeft gisteren een terugplaatsing gehad van een 8-cellige embryo. Eentje was meerkernig dus die hebben ze weggegooid. 3 anderen moeten nog wat doorgroeien en dan hopen we dat ze eskimotjes kunnen worden.

Ik hoop zo dat het deze keer helemaal super raak is. O+

@PZE Wat betreft vrienden en sociale omgang heb ik geen tips. Ik weet wel dat het als buitenstaander soms wel heel moeilijk is om te weten wat je het beste kan doen. Het is allemaal heel gevoelig en emotioneel. Ik blijf maar gewoon m'n best doen. Soms ben je positief en dan is het niet goed, soms ben je voorzichtig en dan is het ook niet goed. Ach... mensen :)

@Nanuke dat lijkt me moeilijk. Ik mag om medische redenen nu niet zwanger worden, maar weet niet wat de toekomst mij brengt. Indien ik zwanger wordt, dan kan de ziekte weer gaan opspelen, dus dat is een behoorlijk risico. Veel succes bij de geneticus.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:56:29 #65
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109895818
*O* de zus van Kahlie is pupo *O*

zo vandaag controle gehad bij de gyn, alles was in orde *O* wondjes zagen er goed uit en buik voelde mooi soepel. Pfff en nu gaat het echt gebeuren hoor, na onze vakantie hebben we weer afspraak met de gyn voor intake gesprek enzo :o Vandaag ook de formulieren meegekregen die mijn man en ik moeten invullen.. Wauw het gaat gewoon echt gebeuren. Maar ik moet wel nog 5 kg kwijt, maar dat gaat vast lukken. Vanaf vandaag nog extra begeleiding bij het afvallen en sporten.. Komt dus helemaal goed
  woensdag 4 april 2012 @ 17:35:56 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109902728
Wauw DV, 5 kilo is te overzien toch, en wat fijn dat alles goed is na de operatie! Bijna weer actie!! *O*

En Kahlie, wat fijn van je zus! *O*
pi_109903681
Duimen voor de zus van Kahlie en DV wat fijn dat alles goed is en dat er zicht is op de volgende stap *O*
pi_109912710
Kahlie wat goed! *O*
pi_109915476
Jee DV, dat komt snel dichtbij!
Die vijf kilo red je makkelijk!
pi_109930719
Kahlie wat fijn voor je zus *O*

Droomvrouwtje jij gaat gewoon ook al bijna beginnen *O*

En net ongesteld geworden *O* ( waarom wilde ik dit ook alweer :P )
pi_109931093
Kahlie, wat fijn voor je zus. En wat heerlijk voor haar dat ze zo'n lieve zus heeft. Wat een support.

Klums, ik hoop zo voor je dat dit de allerlaatste keer is. In ieder geval voor dit jaar! Ben je nu helemaal gerust over de afspraken die gemaakt zijn?

Droomvrouwtje, ergens volgende maand dan jullie intake? Succes met de 5 kilo. Klinkt alsof je het heel goed aanpakt dus geen twijfel dat je dat gaat lukken!
Met een meidenkwartet
pi_109931487
er zijn nog geen afspraken gemaakt, morgen een afspraak in het ziekenhuis voor een echo en dan wil ik ook gelijk even alles bespreken :)
  donderdag 5 april 2012 @ 13:29:32 #73
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109937035
*O* Klumsy eindelijk ongesteld!

@cathmar intake hebben we de 23e mei, maar we hebben al wat stapjes overgeslagen dus weet niet helemaal wat er dan besproken word. Er zal die dag ook wel bloedgeprikt worden enzo. De gyn die ik gister had zei dat ik al half mei als de lucrin uitwerkt ook al kon beginnen met de pil omdat het maar een korte periode is die overbrugt moet worden. Ik ga het zien en beleven. Ik laat het gewoon op mij afkomen.

Gister begonnen met de cursus gezoInd leven en kind, de naam alleen al vind ik vreselijk. Ti's ook maar een klein groepje, dus eerst zouden ze niet beginnen. Ik ben nog met 2 andere meiden, maar pfff het zijn echt mijn types niet, totaal het tegenovergestelde van mij. En die hadden het er al over om buiten die avond sporten, om dan nog samen een avond te gaan. Daar haak ik bij af. Ik doe dit vooral voor mezelf en heb geen zin om een ander ook te moeten motiveren. Hopelijk geeft dit het laatste zetje voor die laatste kilo's
pi_109939254
:o na 33 dagen (vanaf dag 1) gewoon weer ongesteld :o
Dit ga je niet menen :o
Straks krijg ik nog echt een cyclus :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 5 april 2012 @ 18:08:37 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109948351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef klumsy het volgende:
En net ongesteld geworden *O* ( waarom wilde ik dit ook alweer :P )
_O- :*

Tally way to go!
  donderdag 5 april 2012 @ 18:53:05 #76
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_109949750
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef Tally het volgende:
:o na 33 dagen (vanaf dag 1) gewoon weer ongesteld :o
Dit ga je niet menen :o
Straks krijg ik nog echt een cyclus :o
Ik heb standaard een cyclus van ongeveer 31 a 33 dagen.

maar voor jou wel super natuurlijk :) ben benieuwd.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 5 april 2012 @ 22:13:35 #77
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109960633
:o Wow tally dat zou wat zijn.. Wie weet dat een spontane actie
pi_109970935
Tally, dat gaat inderdaad gewoon bijna lijken op een echte cylus *O*
pi_109989730
Klumsy ongesteld en Tally een cyclus! :o
Way to go dames! ^O^
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:40:19 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109992080
Oh damn, oh damn.... volgens mij is mn schoonzusje zwanger..... O+ :'( :{ :@

Het zit haar op een aantal gebieden niet zo mee, dus ik gun het haar van harte, maar we werden allemaal uitgenodigd voor morgenavond, dus als het dan wordt aangekondigd wordt dat wel een pietsie lastig voor me (familie van vriend weet op zijn verzoek nog van niets) -O-
pi_109993265
Grootse aankondigingen zijn inderdaad enorm klote, pokerface opzetten en bij de eerste de beste gelegenheid je een kwartier op de wc verstoppen :* (en misschien valt het mee, en is er iets heel anders)
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:45:19 #82
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109997747
Ik sluit me aan bij de raad van Ophelia :*
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:56:32 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109998345
Het liet niet heel erg te raden over, 2 emails met "leuk als jullie allemaal komen" en in de laatste, "wordt heel gezellig met z'n allen :-D "

Zoveel wink wink nudge nudge kan je gewoon niet anders interpreteren lijkt me. Maargoed, het kan natuurlijk best iets anders zijn.

Het wordt een lange dag morgen denk ik... mn vriend moet het eerst allemaal nog maar echt horen, die gaat nu nog geen conclusies trekken en ik heb daardoor nu dus ook niks aan 'm :{
pi_109998800
Dat soort gelegenheden sucken. Succes. :*
pi_109998878
Zijn ze al getrouwd?
En mannen bekijken en beleven dat nou eenmaal anders, daar doe je niets aan. Aan de andere kant kan het ook zijn poging zijn om jou gerust te stellen. De mijne zou het ook gerust zo aanpakken. Maar ik heb een killer pokerface en ben enorm sterk in het verbergen van emoties, dat is niet gezond maar wel enorm nuttig soms
pi_109998954
Klumsy & Tally; goede berichten voor jullie, wat fijn *O*

DV; die 5 kg moet toch wel lukken voor de start, je hebt iig een goede motivatie. Komt vast goed :Y

LB; kan ze niet iets anders gaan aankondigen, trouwen, huis gekocht, verre reis? Maar wel een lastige situatie met je schoonzusje, maar van de andere kant, je weet nu dat ze kan aankondigen dat ze zwanger is, dus dan kun je je daar alvast op voorbereiden zodat de klap niet zo hard aankomt en je de pokerface uit de kast kunt trekken. En als je thuis komt ff lekker janken, gewoon alles eruit gooien. Is je schoonzusje wel op de hoogte van jullie situatie? Succes er mee :*
pi_110002319
Moeilijk, LB, sterkte! Ik moest in dat soort situaties 'gelukkig' vaak van tevoren al huilen dus kon dan makkelijker mijn pokerface op zetten op het moment supreme.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_110015847
Sterkte vandaag LB. :*

[ Bericht 42% gewijzigd door Kolonia op 07-04-2012 10:36:44 ]
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:24:40 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110016041
Oei Kolonia, dat is even flink je kaken op elkaar klemmen he... :X Is ze daar al teruggefloten?

En bedankt voor de berichtjes dames :*
Ander nieuws kán, maar dan zouden bovenstaande woorden niet zo onderstreept en dikgedrukt staan denk ik. Bovendien verwachtte ik dit ook al wel een beetje. Hij heeft al 3 kinderen, en zij is daar heel dol op. Ze zijn ruim 4 jaar samen, net als vriend en ik... dus ja.
Als zij het niet ging zijn dan trouwens wel mn andere schoonzus :')

Anyway, jullie horen het nog. :*
pi_110016119
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Kolonia, dat is even flink je kaken op elkaar klemmen he... :X Is ze daar al teruggefloten?
Ja, het is een flinke rel geworden.
Ze heeft er dan ook een boel mensen mee gekwetst maar ik denk niet dat dat haar bedoeling was. :)
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:32:18 #91
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110016182
Ah het heeft nog lang geduurd voordat het hier voorbij kwam. Heb het gelezen de hele rel en tja wat zij wil, kan me daar niet druk om maken. Ik heb alleen het idee dat ze het niet zo zwart/wit bedoeld al het overkomt. Zo ja dan is die rel eigen schuld dikke bult

Ik snap alleen niet waarom er een link is naar die rel. Sommige meiden hebben het hier al zwaar genoeg. Ik vind het naar mijn mening niet gepast en een beetje respectloos.
pi_110016294
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik snap alleen niet waarom er een link is naar die rel. Sommige meiden hebben het hier al zwaar genoeg. Ik vind het naar mijn mening niet gepast en een beetje respectloos.
Dat is natuurlijk niet mijn bedoeling, dus ik heb mijn post ge-edit.

Maar to be frankly kennen we natuurlijk allemaal de onbedoelde kwetsende opmerkingen, deze IMHO is niet anders.
Ikzelf natuurlijk ook, dus ik snap niet helemaal waarom je dit respectloos noemt, ik ben een van die meiden...
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:42:50 #93
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110016365
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan. Ik kan het laten gaan en denken het zal, maar er zijn er genoeg dat niet kunnen. Daarbij heeft ze daar al een heel topic op z'n kop gezet en ik vind het onnodig omdat hier weer te laten gebeuren.
En ja mensen maken soms domme en kwetsende opmerkingen, alleen is deze opmerking niet hier gedaan of naar een van ons persoonlijk. Vandaar dat ik dit een onnodig actie vind
pi_110016454
Stond het hele topic op zijn kop? Mooi, dan ga ik niet meer teruglezen ook.
pi_110016463
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan.
Klopt, ik had dat 4 jaar geleden beslist niet gekund (en ook niet in Z&G gelezen, dus het niet gezien).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110016468
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan. Ik kan het laten gaan en denken het zal, maar er zijn er genoeg dat niet kunnen. Daarbij heeft ze daar al een heel topic op z'n kop gezet en ik vind het onnodig omdat hier weer te laten gebeuren.
En ja mensen maken soms domme en kwetsende opmerkingen, alleen is deze opmerking niet hier gedaan of naar een van ons persoonlijk. Vandaar dat ik dit een onnodig actie vind
Met het vetgedrukte ben ik het eens.
Voor de rest snap ik nog steeds niet waarom het respectloos zou zijn.
Verder hou ik erover op. oO<
pi_110016491
Omdat, Kolonia, mensen uit dit topic lang niet allemaal in Z&G lezen, uit zelfbescherming oid. En dan is het respectloos om het de mensen in dit topic op deze manier op te dringen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_110016525
Ik heb een collega die toen ik weer begon met werken na de bevalling van Roan en Senna het nodig vond om me even te vertellen dat de sterren het allemaal zo bepaald hadden en het zo had moeten lopen :') ( hij is hobby-astroloog )
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:52:05 #99
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110016551
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stond het hele topic op zijn kop? Mooi, dan ga ik niet meer teruglezen ook.
Yup.. Er werd daardoor zelfs per ongeluk een filmpje gemist. Niet iedereen was amused zeg maar. Dan is dat topic eindelijk dicht en gaan we hier verder, nou nee dank je.

@mclaura ik heb het gelezen en heb mijn schouders opgehaald. Maar idd wat jij zegt, soms laat het ik het hele topic links liggen. Te confronterend
pi_110016572
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:50 schreef klumsy het volgende:
Ik heb een collega die toen ik weer begon met werken na de bevalling van Roan en Senna het nodig vond om me even te vertellen dat de sterren het allemaal zo bepaald hadden en het zo had moeten lopen :') ( hij is hobby-astroloog )
Ik kan zeer slecht tegen dat soort uitspraken. Het stond in de sterren, het moet zo zijn, of mindset, of wat dan ook.

Ik gebruik het wel in positieve zin, maar in negatieve niet. Ik zie ook nooit in hoe zulke dingen - bijvoorbeeld jouw zwangerschap en het verlies van Roan en Senna - je sterker maken ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')