Fijn dat ze het serieus nemen. Minder dat er nog geenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef klumsy het volgende:
Heb even het ziekenhuis gebeld en als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik even bellen om te kijken wat te doen, volgens hun richtlijnen zou ik binnen een week na de laatste pil toch wel ongesteld geworden moeten zijn... Aangezien ze met pasen dicht zijn vrijdag even bellen
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef klumsy het volgende:
En net ongesteld geworden( waarom wilde ik dit ook alweer
)
Ik heb standaard een cyclus van ongeveer 31 a 33 dagen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef Tally het volgende:
na 33 dagen (vanaf dag 1) gewoon weer ongesteld
Dit ga je niet menen
Straks krijg ik nog echt een cyclus
Ja, het is een flinke rel geworden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Kolonia, dat is even flink je kaken op elkaar klemmen he...Is ze daar al teruggefloten?
Dat is natuurlijk niet mijn bedoeling, dus ik heb mijn post ge-edit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik snap alleen niet waarom er een link is naar die rel. Sommige meiden hebben het hier al zwaar genoeg. Ik vind het naar mijn mening niet gepast en een beetje respectloos.
Klopt, ik had dat 4 jaar geleden beslist niet gekund (en ook niet in Z&G gelezen, dus het niet gezien).quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan.
Met het vetgedrukte ben ik het eens.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Omdat niet iedereen makkelijk met dit soort opmerkingen kan omgaan. Ik kan het laten gaan en denken het zal, maar er zijn er genoeg dat niet kunnen. Daarbij heeft ze daar al een heel topic op z'n kop gezet en ik vind het onnodig omdat hier weer te laten gebeuren.
En ja mensen maken soms domme en kwetsende opmerkingen, alleen is deze opmerking niet hier gedaan of naar een van ons persoonlijk. Vandaar dat ik dit een onnodig actie vind
Yup.. Er werd daardoor zelfs per ongeluk een filmpje gemist. Niet iedereen was amused zeg maar. Dan is dat topic eindelijk dicht en gaan we hier verder, nou nee dank je.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stond het hele topic op zijn kop? Mooi, dan ga ik niet meer teruglezen ook.
Ik kan zeer slecht tegen dat soort uitspraken. Het stond in de sterren, het moet zo zijn, of mindset, of wat dan ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:50 schreef klumsy het volgende:
Ik heb een collega die toen ik weer begon met werken na de bevalling van Roan en Senna het nodig vond om me even te vertellen dat de sterren het allemaal zo bepaald hadden en het zo had moeten lopen( hij is hobby-astroloog )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |