Trycolour?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:03 schreef ranja het volgende:
In het kader van 'ik ben er nu toch en het is meer 1x record store day' ook maar de 7" van Garbage en Jezabels meegenomen
Als je de vinyl versie van de laatste primus besteld krijg je er ook gewoon een cdtje bijquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef chansadres het volgende:
Deze op vinyl besteld:
[ afbeelding ]
Voor 2 euro meer krijg je dus naast de cd ook de plaat op vinyl. Zouden ze altijd moeten doen
Oh, die 7" is Rosebud met op de b-kant de acoustische versie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:01 schreef Luco het volgende:
Die 7" is toch Trycolour van the Jezabels? Helaas geen tijd gehad, anders had ik die wel opgepikt
De prijs was niet misselijk. 54 euro!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef PimD het volgende:
Wat moest die Beatles singles box kosten? Zag 'm net voor mijn neus weggekaapt worden
maar die was nog van black friday hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
De prijs was niet misselijk. 54 euro!
In Amerika was die inderdaad uitgebracht voor Black Friday. Maar hier in Europa verscheen die toch echt pas vandaag speciaal door Record Store Day.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
maar die was nog van black friday hoor
Mijn broertje heeft een single van de Ramones gekocht. Was er wel één van per winkel ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:28 schreef K4rJ4kC het volgende:
enige die ik niet heb zien liggen was de soundtrack van the breakfast club en was die single van de ramones alleen in amerika of niet want dat hoorde ik
was te verwachtenquote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Tokus het volgende:
dit is dan wel weer jammer, op eBay:
981 resultaten gevonden voor "record store day" 2012
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1quote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Tokus het volgende:
dit is dan wel weer jammer, op eBay:
981 resultaten gevonden voor "record store day" 2012
quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef RonB79 het volgende:
Schitterend... oplage van 500 stuks voor de Coldplay 7".. daarvan staan er 112 op eBay nu
white stripes hand springs 233 op ebayquote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef RonB79 het volgende:
Schitterend... oplage van 500 stuks voor de Coldplay 7".. daarvan staan er 112 op eBay nu
Daar zijn een hoop van overgebleven in de winkel... er stonden wel 10-20 en om 5 uur 's middags zeker nog 5 over..quote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef K4rJ4kC het volgende:
white stripes hand springs 233 op ebay![]()
gelukkig heb ik er een![]()
op de lijst op recordstoreday.com staat er ook geen aantal achter dus dat zal dan wel meer dan 5000 zijn ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar zijn een hoop van overgebleven in de winkel... er stonden wel 10-20 en om 5 uur 's middags zeker nog 5 over..
overigens had ik dat nummer, Hand Srpings, al op een bootleg lpMaar maakt niet uit.
een coldplay single met oplage van 500, ergens geloof ik dat niet. 50000 zal eerder realiteit zijn, als het wereldwijd is.quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef RonB79 het volgende:
Blijkbaar is het 500 voor de UK..quote:Op zondag 22 april 2012 20:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
een coldplay single met oplage van 500, ergens geloof ik dat niet. 50000 zal eerder realiteit zijn, als het wereldwijd is.
Belachelijk zeg. Kan me niet voorstellen dat ze dat ook echt verkopen voro die prijzen. Zaterdag om 5 uur was er nog gewoon Sigur Ros, Gorillaz en Bruce Springsteen te koop voor minder dan de helft waarmee ze nu op ebay staan. Ik denk dat ze nu nog wel in de winkel te koop zijn zelfs.quote:Op maandag 23 april 2012 13:39 schreef timbob het volgende:
http://www.mintmagazine.c(...)-day-ebay-resellers/
Ha. Dat dus.
Dat is een kookboekstandaard die zijn overal wel te koopquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:30 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand een idee waar je zoiets kan kopen:
[ afbeelding ]
(de 'standaard' voor de lp dus, niet een halve platenspelert)
aber natürlich! dankuquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is een kookboekstandaard die zijn overal wel te koop
(ik heb er ook 1 alleen ik gebruik hem voor kookboeken)
oeh vandeweek even langs de xenos dusquote:Op zondag 29 april 2012 16:53 schreef mr_cucumber het volgende:
Excuseer het filtertje en de wazigheid, maar voor 5 euro bij de Xenos:
[ afbeelding ]
Die TWP postte stond bij de V en D, maar 35 euro vond ik wat overdreven
Erg netjes! Ook maar eens een Xenos opzoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 16:53 schreef mr_cucumber het volgende:
Excuseer het filtertje en de wazigheid, maar voor 5 euro bij de Xenos:
[ afbeelding ]
Die TWP postte stond bij de V en D, maar 35 euro vond ik wat overdreven
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef timbob het volgende:
Bam!
15 nieuwe platen van James Last!
Want Koninginnedag, en ze lagen daar.
Moet toch ergens m'n muur mee behangen
ik ga ze sparen.
Ja, in elke bak waar je kijkt liggen minstens 5 James Last platenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]god daar kun je er zo honderden van vinden
In zwolle heb ik geen LPs kunnen vinden op de vrijmarkt, ja er waren er wel wat maar van de categorie alle 13 niks met krassen erop.
hehe 26 keer james last op klompen, ik weet dat mijn moeder hem ook heeft ik heb geen idee wat voor muziek het eigenlijk isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, in elke bak waar je kijkt liggen minstens 5 James Last platen
Ik had deze uit een bak die aan het einde van de markt op straat stond. Ik ga er natuurlijk niet voor betalen
Ah met een koor dan snap ik ook waarom mijn moeder die plaat heeft.... ze heeft ook nog wel een setje slagerquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef timbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral de eerste titel sprak me erg aan
Misschien is het wel een rek met 1000 james last platenquote:
Als die dame er voor blijft staan, is dat 't nog waard ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien is het wel een rek met 1000 james last platen
Ik heb 't idee dat ze er zomaar 1 pakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien is het wel een rek met 1000 james last platen
idd, James Last daarintegen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:33 schreef Trashcanman het volgende:
Oh vet. Fatsoenlijke metal is meestal wel schaars op vrijmarkten.
Zag het in de krant staan op het werk, het geen dat ik jammer vind is dat het weer helemaal "hip" word genoemd en blijkbaar ook weer is. Vond het juist wel fijn dat je een beetje uniek bent en een uitstervend ras wat z'n muziek nog op vinyl koopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef kciR het volgende:
Misschien leuk om te lezen. Een stukje over vinyl verkoop bij oa Concerto in de metro. klik
Ok bedankt voor de info!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat je usb uitgang bedoelt, ingang valt niet veel mee te doen, daar heb je de naald + plaat voor.
Usb uitgang is dus om op je pc aan te sluiten. Het hangt er maar van af wat je daar mee wilt...
Als je een stereo hebt met phono-ingang sluit je de platenspeler daar op aan, als je die niet hebt kun je overwegen toch voor de usb te gaan als uit je pc een beetje redelijk geluid komt... anders heb je al een voorversterker nodig.
Als je voor usb gaat denk ik dat zo een het best kan doen:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)enspeler-l-3866-usb/
maar je kunt ook bij bv de Mediamarkt kijken.
Wil je toch wat meer kwaliteit en ga je voor een pro-ject dan ben je wel meteen wat meer kwijt...
http://www.kieskeurig.nl/(...)1649&min=38&max=1649
Boh ik denk dat ik nu wel weet welke ik ga kopen wanneer ik weer eens een nieuwe platenspeler acht nodig te hebben!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef ranja het volgende:
Wil je toch wat meer kwaliteit en ga je voor een pro-ject dan ben je wel meteen wat meer kwijt...
http://www.kieskeurig.nl/(...)1649&min=38&max=1649
Het is zeker aan te raden! Hartstikke fijne en mooie speler is het.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Boh ik denk dat ik nu wel weet welke ik ga kopen wanneer ik weer eens een nieuwe platenspeler acht nodig te hebben!
Jawel hoor, de stofkap is alleen op de foto weggelatenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef RonB79 het volgende:
Yes ik heb nu ook een oude Technics, de SL-1700, die is nog van mn vader, maar hij gebruikt hem al zeker 20 jaar niet meer, dus daarom heb ik hem een jaar geleden 'geleend'
Die Pro-Jects zien er goed uit. Ik maak me alleen dan zorgen over de stof op de draaitafel of de naald, aangezien de meesten geen stofkap hebben?
Ik ben nog op zoek naar wat spul van James Last, heb je dat ook staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heren, ik werd door een van onze medefokkers op dit topic verwezen.
Ik moet wegens ruimtegebrek een groot deel van mijn platen weg doen. Als ik hier even schaamteloos mijn topics mag spammen:
[TK/TR] LP's: Elvis, Neil Diamond, Stevie Wonder, Simon & Garf.
[TK/TR] Stapel sixties/seventies verzamel elpees
[TK] LP's Disco jaren 70/80 *O* (verzamel/OST/ABBA/Boney M etc.)
[TK]100 singles oa LedZep, UB40, MARRS, ZZtop, Beastie Boys, Talk Talk
[TK] Klassieke dance dubbel LP's: Turn up the bass 1 & 3 (1989!)
Veel ervan mag voor weinig weg. Ook heb ik niet veel tijd meer, moet er op korte termijn vanaf.
Ik beschouw mezelf in dezelfde categorie en ik denk velen hierquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef Elvander het volgende:
Ben geen kenner of enorme vinyloog maar vind het wel veel leuker om vinyl te draaien dan cd-tjes.
Ik ga het in overweging nemenquote:
Nee, niet echt mijn kopje thee. Volgens mij staat bij mijn ouders op zolder wel wat van dat genre. Als ik er ben, zal ik eens voor je door de spinnewebben kruipenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar wat spul van James Last, heb je dat ook staan?
Nou bedankt maar zoveel moeite hoef je er niet voor te doen hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ga het in overweging nemen
[..]
Nee, niet echt mijn kopje thee. Volgens mij staat bij mijn ouders op zolder wel wat van dat genre. Als ik er ben, zal ik eens voor je door de spinnewebben kruipen
Ok, dus als ik t goed begrijp moet ik per se een versterker aanschaffen om ze af te kunnen spelen? en kan ik dus de platenspeler niet aansluiten op de boxen van de stereo om daar t geluid uit te krijgen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:33 schreef ranja het volgende:
Nee, echt bij de stereo. Daar heb je ingang voor CD, Tuner, Aux en dus ook Phono als het goed is.
Nou ja, er zijn tegenwoordig ook veel versterkers die dat niet hebben. En je platenspeler in een CD ingang steken schiet niet op, dan krijg je een heel zwak signaal, vandaar dat je dan een voorversterker nodig hebt. Maar als je uit je pc een goed genoeg geluid krijgt kun je dus ook een usb gebruiken.
met usb ja, maar die sluit je dus op je pc aan en niet op de stereo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vooral goedkopere, met USB aansluiting. Ik heb alleen nooit veel vertrouwen gehad in de kwaliteit ervan (maar ze ook nooit getest).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |