Erg netjes! Ook maar eens een Xenos opzoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 16:53 schreef mr_cucumber het volgende:
Excuseer het filtertje en de wazigheid, maar voor 5 euro bij de Xenos:
[ afbeelding ]
Die TWP postte stond bij de V en D, maar 35 euro vond ik wat overdreven

quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef timbob het volgende:
Bam!
15 nieuwe platen van James Last!
Want Koninginnedag, en ze lagen daar.
Moet toch ergens m'n muur mee behangen
ik ga ze sparen.
 god daar kun je er zo honderden van vinden
 god daar kun je er zo honderden van vinden 

Ja, in elke bak waar je kijkt liggen minstens 5 James Last platenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]god daar kun je er zo honderden van vinden
In zwolle heb ik geen LPs kunnen vinden op de vrijmarkt, ja er waren er wel wat maar van de categorie alle 13 niks met krassen erop.

hehe 26 keer james last op klompen, ik weet dat mijn moeder hem ook heeft ik heb geen idee wat voor muziek het eigenlijk isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, in elke bak waar je kijkt liggen minstens 5 James Last platen
Ik had deze uit een bak die aan het einde van de markt op straat stond. Ik ga er natuurlijk niet voor betalen

Ah met een koor dan snap ik ook waarom mijn moeder die plaat heeft.... ze heeft ook nog wel een setje slagerquote:
 Al was dat meer iets voor mijn vader. En natuurlijk de obligate thijs van leer fluit plaat
 Al was dat meer iets voor mijn vader. En natuurlijk de obligate thijs van leer fluit plaat  

quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef timbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral de eerste titel sprak me erg aan

de happy party sound
 de happy party sound  

Misschien is het wel een rek met 1000 james last platenquote:

Als die dame er voor blijft staan, is dat 't nog waard ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien is het wel een rek met 1000 james last platen

Ik heb 't idee dat ze er zomaar 1 pakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien is het wel een rek met 1000 james last platen

blijken er toch nog 2 op rood vinyl gedrukt te zijn
 blijken er toch nog 2 op rood vinyl gedrukt te zijn  , totaal was ik ongeveer 25 euro kwijt denk ik
, totaal was ik ongeveer 25 euro kwijt denk ik   

idd, James Last daarintegen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:33 schreef Trashcanman het volgende:
Oh vet. Fatsoenlijke metal is meestal wel schaars op vrijmarkten.

Zag het in de krant staan op het werk, het geen dat ik jammer vind is dat het weer helemaal "hip" word genoemd en blijkbaar ook weer is. Vond het juist wel fijn dat je een beetje uniek bent en een uitstervend ras wat z'n muziek nog op vinyl koopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:01 schreef kciR het volgende:
Misschien leuk om te lezen. Een stukje over vinyl verkoop bij oa Concerto in de metro. klik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |