Goed idee......quote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
Anders maak ik wel ff een apart topic voor de RTL kijkers, ik word er gek van dat het door elkaar loopt
TETTEN!quote:
jij hoopt zo je moeder iedere dag aan te treffenquote:
wat een huilie zegquote:Op zondag 25 maart 2012 20:48 schreef donald_dick het volgende:
ow, en astbestkanker bij John, een echte tranentrekker
witte tette, zwart tette, gele tetten, bruine tetten, blauwe tette!quote:
Dat doe ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 20:48 schreef missU het volgende:
Wat een huilie is die man
[..]
jij hoopt zo je moeder iedere dag aan te treffen
Ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 25 maart 2012 20:48 schreef gers het volgende:
Toen hij die asbest sloopte was het toch al bekend ?
zou der doenquote:
dat is een reet!quote:
Zo snel mogelijk het topic vol krijgen denk ikquote:
Dat is al een stuk smakelijker, maar heb nog steeds liever een ontbloot mannenlijfquote:
dan ga je toch geen asbest slopenquote:
Ga jij ook nog eens homoplaatjes postenquote:
en dan niets verzinnenquote:
Koos gaat het zo uitleggen het is bijna 20:55quote:Op zondag 25 maart 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Een thuiskomertje is toch een reservewiel?
ik ga geenstijl steeds meer geloven dat Wolfens gewoon slecht isquote:
Is wel zo, je ziet die fietsers ECHT niet, zeker niet als ze ook nog eens donkere kleding aanhebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je je rijbewijs B hebt gehaald
De grootste criminelen lopen vrij rond. Geen verlichting op de fiets ben je de lulquote:
Hij heeft gelijk,bloedirritant.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij was wel aan dat stemmetje te herkennenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Magere_Gein het volgende:
"Ik ga me niet vertonen!" Echt dat mensen nou nog niet weten dat je dan onherkenbaar in beeld gebracht als je dat niet wilt
meestal is het toch een staatskascontrole en zeker hartje centrumquote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
plaatjes van asbestlongen postenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Helaas het bedrijf niet te zien ivm gastenboek!
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is apart, de lichamen zijn scherp.. maar de mist zit voor de hoofden
niet vaak genoeg de lul, als ik iedere keer dat ik bijna omver gereden wordt op de stoep een euro zou krijgen dan was ik rijk geweest!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
De grootste criminelen lopen vrij rond. Geen verlichting op de fiets ben je de lul
maar nog geen geldquote:
ook niet in almeloquote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef Studiotje het volgende:
Meppel?daar wilt niemand dood gevonden worden.
alsof je door zo'n blur ding onherkenbaar bentquote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Magere_Gein het volgende:
"Ik ga me niet vertonen!" Echt dat mensen nou nog niet weten dat je dan onherkenbaar in beeld gebracht als je dat niet wilt
WIJ GAAN NU EEN MEET HOUDEN IN JOUW HUIS!quote:
McDonalds, hoofdsponsor van wegmisbruikersquote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
A1 Amersfoort noord, bij de McDonalds in de buurt!
Geen pijpbeurt van Koooooooooos vanavond.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef ouderejongere het volgende:
Wat balen die agentenze kunnen niet vorderen ivm gemiddelde snelheid
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen pijpbeurt van Koooooooooos vanavond.
Omdat je alsnog herkenbaar bent, zeker voor bekende van je.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Magere_Gein het volgende:
Hij heeft nog altijd Andre in het bosquote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen pijpbeurt van Koooooooooos vanavond.
quote:
quote:
wat deed john?quote:
Eind van het seizoen is Andre groterquote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Elusive het volgende:
koossie groeit steeds harder of heeft vandaag een hoger trapje
Ok, daar heb je een punt, vraag me trouwens wel vaker bij vooral auto's en kleding waaraan mensen te herkennen zijn of dat niet gewoon tegen dat principe van anoniem maken van mensen ingaat/ tekort schiet.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was wel aan dat stemmetje te herkennen
ja maar het is educatiefquote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je alsnog herkenbaar bent, zeker voor bekende van je.
Daarnaast is het gewoon onzin, als jij zegt dat je niet gefilmd wilt worden moeten ze dat respecteren en jouw beelden NIET gebruiken in dit programma.
quote:
Okayquote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Nou even kappen met die plaatjes. Behalve als het iets met WMB te maken heeft, nou weten we het wel.
quote:
Alleen plaatjes van koos mogenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Nou even kappen met die plaatjes. Behalve als het iets met WMB te maken heeft, nou weten we het wel.
die je elke week herhaaltquote:
je had toch een scooterquote:
Dit is niet eens grappig, zulke gedrochten moet je gewoon afmaken, zulke slechte genen mogen niet overgedragen worden.quote:
Ja alleen mooie mensen mogenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou of zoiets. Is toch irritant die stomme foto's van lelijke mensen de hele tijd?
zou wel extreem grappig zijn een noodstop makenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef ouderejongere het volgende:
omdat ik niet midden op de weg kan stoppen
er moeten juist meer retards komen, dat betekend dat wij dan knapper worden jwzquote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ff normaal....................... dit is niet eens grappig, zulke gedrochten moet je gewoon afmaken, zulke slechte genen mogen niet overgedragen worden.
quote:
Nee, daar is een rechterlijke uitspraak over, ze filmen het werk van de agent en dat is educatief en preventief en informatief en zo en gaat boven het privacybelang van een burger, of zo (uit mijn hoofd). Mits ze je dus anoniem maken als iemand dat wilt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je alsnog herkenbaar bent, zeker voor bekende van je.
Daarnaast is het gewoon onzin, als jij zegt dat je niet gefilmd wilt worden moeten ze dat respecteren en jouw beelden NIET gebruiken in dit programma.
ik dacht dat je zestien was ofzo met een honda mtx ofzoquote:
Nee ik ben 24quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
uk dacht dat je zestien was ofzo mer een honda mtx ofzo
quote:
Almelo is geen stad.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee ik ben 24
En een scooter is handig in de stad
En een motor staat wel in de planning
ik kreeg een mailtje van CB dat ze een nieuw filmpje hadden!quote:
Word die niet zo gejat door dat gekleurde tuig daarquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee ik ben 24
Whoepsquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee ik ben 24
das discriminatiequote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Word die niet zo gejat door dat gekleurde tuig daar
Neem de fietsquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik ben motorloos en dat is kut met dit weer.
ik ben poeploos en dat lucht op!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik heb dit weekend 360km gereden als motormuisquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik wil een Raptorquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb die weekend 360km gereden als motormuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |