Nee, daar is een rechterlijke uitspraak over, ze filmen het werk van de agent en dat is educatief en preventief en informatief en zo en gaat boven het privacybelang van een burger, of zo (uit mijn hoofd). Mits ze je dus anoniem maken als iemand dat wilt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je alsnog herkenbaar bent, zeker voor bekende van je.
Daarnaast is het gewoon onzin, als jij zegt dat je niet gefilmd wilt worden moeten ze dat respecteren en jouw beelden NIET gebruiken in dit programma.
ik dacht dat je zestien was ofzo met een honda mtx ofzoquote:
Nee ik ben 24quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
uk dacht dat je zestien was ofzo mer een honda mtx ofzo
quote:
Almelo is geen stad.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee ik ben 24
En een scooter is handig in de stad
En een motor staat wel in de planning
ik kreeg een mailtje van CB dat ze een nieuw filmpje hadden!quote:
Word die niet zo gejat door dat gekleurde tuig daarquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee ik ben 24
Whoepsquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee ik ben 24
das discriminatiequote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Word die niet zo gejat door dat gekleurde tuig daar
Neem de fietsquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik ben motorloos en dat is kut met dit weer.
ik ben poeploos en dat lucht op!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik heb dit weekend 360km gereden als motormuisquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik wil een Raptorquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb die weekend 360km gereden als motormuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |