SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Sauber slecht in Engels; het is brakes.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Loopt Lewis nu technisch gezien ook in op Alonso?The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Vettel zit lekker van de groene omgeving te genieten.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topicquote:
There are only 151 Pokémon.![]()
Wie laatste sluit opent ook de nieuwe toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topicThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
De lapo maakt normaal gesproken het nieuwe deel aan, dus geef iemand even de tijdquote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topic
Dat is wel zo netjes toch? (Was nu niet van toepassing, maar toch)![]()
Aah bon..quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topicTrotse Belg.![]()
Nee, das mijn fout. Had 5 naar 6 verandert, maar dat hoefde niet omdat het een reeks is.quote:Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ok.. dacht dat F1 populair werd op FOK!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, das mijn fout. Had 5 naar 6 verandert, maar dat hoefde niet omdat het een reeks is.
The truth was in here.![]()
Waar blijft die regen?Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie laatste sluit opent ook de nieuwe toch?dat geldt al lang niet meer sinds je 'open nieuw deel' functie heb.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef zoem het volgende:
[..]
De lapo maakt normaal gesproken het nieuwe deel aan, dus geef iemand even de tijdThere are only 151 Pokémon.![]()
Bij de zwart-wit geblokte vlagquote:
The reward of a thing well done is to have done it.
Nee, maar dat is wel zo netjes. Als het te lang duurt kun je alsnog een nieuw deel openen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[..]
dat geldt al lang niet meer sinds je 'open nieuw deel' functie heb.![]()
Maldonado met een defecte motor/bak
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Zal toch blij zijn als het weer eens gewoon bij de BBC komt. Wat kan ik me toch ergeren aan die Olav Blinde Mol met zijn domme geschreeuw. Na al die jaren niks veranderd.![]()
Hahaha zuur voor pastorAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
heeft niks met netjesheid te maken hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel zo netjes. Als het te lang duurt kun je alsnog een nieuw deel openen.
D'r scheelt toch iets met die Maldonado, die krijgt die wagen altijd wel stuk in de laatste ronde
Sinds zijn vrouw ernstig ziek werd en uiteindelijk is overleden is het oude niveau van Olav nooit meer terug gekomenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zal toch blij zijn als het weer eens gewoon bij de BBC komt. Wat kan ik me toch ergeren aan die Olav Blinde Mol met zijn domme geschreeuw. Na al die jaren niks veranderd.The reward of a thing well done is to have done it.
Gaat best goed, we habben al een post of 1000 verwerkt vanochtend.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. dacht dat F1 populair werd op FOK!"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Heeft RBR dat stukje op LP staan ofzo
Jawel.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heeft niks met netjesheid te maken hoor
Box box box?![]()
Vettel box box boxAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
oude niveau? het is nooit wat geweestquote:Op zondag 25 maart 2012 12:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sinds zijn vrouw ernstig ziek werd en uiteindelijk is overleden is het oude niveau van Olav nooit meer terug gekomen![]()
Lol en nu is het weer stay out..."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
ROFLBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Lol 3 keer is scheepsrecht"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Jawel hoor, maar heel lang geleden ( en ja ik kijk al wat decennia )quote:Op zondag 25 maart 2012 12:47 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
oude niveau? het is nooit wat geweestThe reward of a thing well done is to have done it.
Toch stop the car
Perez een beetjeen toch
Het moet wel lijken voor de FIA dat er een probleem is he, anders werkt dat grapje niet.
Alonso![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als vettel nu doorrijd is t echt een baasAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Alonso in die baggerbak gewoon winnen. Wat een held is het tochToo lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
![]()
PEREZ
Vettel rijdt gewoon doorLOL
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Maar wel goed van Alonso, zo houden ze toch nog een beetje kans
of levensmoe? als je niet weet wat er aan de hand is en je "gedwongen" word om te stoppen...quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
''We ar zo praawd of yu''![]()
Fijn voor Massa dus
Als iemand deze top 2 had voorspeld vanmorgen had ik 'm laten nakijken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Inderdaad helemaal mee eens! Als je dat vergelijkt met de BBC, wat is dat toch goed!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:47 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
oude niveau? het is nooit wat geweest
Koning Alonso!![]()
![]()
Massa zal zich inderdaad niet meer 'one of the team' voelen. En terecht ook wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:
''We ar zo praawd of yu''![]()
Fijn voor Massa dus![]()
Toch jammer dat Alonso en Perez punten in mindering krijgen vanwege die ontzettend lelijke neuzen
Too lazy to be an evil genius..
Red Bull met stop the car, stay out, en dan gillen dat t een noodgeval is. Oplichters![]()
![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand deze top 2 had voorspeld vanmorgen had ik 'm laten nakijken![]()
Ben nu wel benieuwd wat er nou met die RB aan de hand was.."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Massa hadden ze dit seizoen al in moeten ruilen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Massa zal zich inderdaad niet meer 'one of the team' voelen. En terecht ook wel.
Denk dat Montezemolo zich voor de kop slaat nu![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
We weten nog niet wat het is, zal later/morgen wel bekend worden. Benieuwd wat het nou was.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef LDS het volgende:
Red Bull met stop the car, stay out, en dan gillen dat t een noodgeval is. Oplichters![]()
![]()
![]()
prachtig![]()
ik mag hem absoluut niet, en ik heb een hekel aan ferrari.. maar dit is toch wel legendarisch van alonso![]()
en perez ook echt geweldig
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ja... dat snap ik ook nog niet helemaal... wtfquote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef LDS het volgende:
![]()
The truth was in here.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:52 schreef zoem het volgende:
Perez loopt na zijn podium even snel langs Ferrari om te tekenen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan kunnen ze spelen met de bak en motor voor volgende race, als ze zogezegd problemen hebben ermee mogen ze wisselen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... dat snap ik ook nog niet helemaal... wtfInwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Wat zei Perez? ''Volgende race zit ik in die andere rooie wagen, vriend''
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat zei Perez? ''Volgende race zit ik in die andere rooie wagen, vriend''![]()
![]()
Voor het podium nogquote:Op zondag 25 maart 2012 12:52 schreef zoem het volgende:
Perez loopt na zijn podium even snel langs Ferrari om te tekenen![]()
![]()
en over een uur begint de herhaling?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat zei Perez? ''Volgende race zit ik in die andere rooie wagen, vriend''"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Als dat zo is is het zeer sportief dat vettel doorgaatquote:Op zondag 25 maart 2012 12:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan kunnen ze spelen met de bak en motor voor volgende race, als ze zogezegd problemen hebben ermee mogen ze wisselen.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
dat als je vantevoren zou zeggen alsonso 1 en perez 2quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Over wie had hij het nou? Miste het net..There are only 151 Pokémon.![]()
Mensen die deze uitslag vanmorgen voorspeld haddenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Over wie had hij het nou? Miste het net..
"Nee, bedankt. Mijn auto is beter."quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat zei Perez? ''Volgende race zit ik in die andere rooie wagen, vriend''![]()
ik wil meer beelden van peter sauber en zijn mannen zien, ipv alleen ferraripersoneel
Als je ze zo naast elkaar ziet is de neus van de McLaren een stuk mooier."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Hahaha...Die ene neger met zijn wit t-shirt tussen al die rode t-shirts van Ferrari...En zijn camera niet te vergeten natuurlijk.
Trotse Belg.![]()
Maar Hamilton is wel constant dit seizoen2x pole, 2x derde
![]()
Laat 'm maar uitvallen komende racequote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar Hamilton is wel constant dit seizoen2x pole, 2x derde
![]()
Met elke keer 3e wordt ie nog kampioen. Is 300 punten waard
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Quisho het volgende:
Alonso staat nu 1e in het kampioenschap toch?
ik wil een keer een neerlands volkslied horen bij een formule 1 wedstrijd
Heeft er verder niks mee te maken of zo hoor, maar heeft Alonso eigenlijk iets van een vrouw of zo? Vroeg het me gewoon af omdat je die nooit ziet bij een race.![]()
lol meer voet dan beker"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Mercedes GP![]()
Wat een slechte race pace....
Vettel
Red Bull
Alonso
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //![]()
open je eigen renstal met garage in NL zorg dat je goede coureurs hebt en wint!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
ik wil een keer een neerlands volkslied horen bij een formule 1 wedstrijdTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Dan kun je nog wel 10 jaar wachten, tot Nyck de Vries er isquote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
ik wil een keer een neerlands volkslied horen bij een formule 1 wedstrijd
Moet je ff aan Zorro vragen wanneer dat gaat gebeuren, hij is alwetend.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
ik wil een keer een neerlands volkslied horen bij een formule 1 wedstrijd'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Lullig bekertje joh!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Had, vorig jaar gescheiden geloof ik. Nooi tgezien bij races inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft er verder niks mee te maken of zo hoor, maar heeft Alonso eigenlijk iets van een vrouw of zo? Vroeg het me gewoon af omdat je die nooit ziet bij een race.![]()
steam voor de P.C?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Frijns? Die doet het erg goed in lagere raceklassen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel 10 jaar wachten, tot Nyck de Vries er is
GP2 ook maar even meenemen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wat is deze![]()
juist bij zo'n podium de persconferentie niet uitzenden..
misschien guido van der garde volgend jaar.. hoewel ik die niet zo snel in de top10 zie komen..There are only 151 Pokémon.![]()
Lewis is veel blijer met deze 3e plek dan die van vorige week. Of het begint te wennen dat kan ook."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
misschien bij de herhaling?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Is nog maar de vraag of die het haalt. Frijns heeft (nog) geen steun van een constructeur, de Vries wel. Die zit in het opleidingsprogramma van Mclarenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frijns? Die doet het erg goed in lagere raceklassen.
GP2 ook maar even meenemen
Nooit.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Moet je ff aan Zorro vragen wanneer dat gaat gebeuren, hij is alwetend.
Zo, nog meer vragen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Waar komen kinderen vandaan?quote:"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Ja eentje nog. Blijf je volgende race weg hier?quote:
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
De meeste uit Marokko de laatste tijd.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:00 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hier persco en nabeschouwen.
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 13:02 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja eentje nog. Blijf je volgende race weg hier?
Un dann rettet kein Kavallerie,
Thnx voor de streams
Aanfluiting van jewelste maar iedereen vond het weer mooi natuurlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Jammer van een uurtje pauze maar daarnaast was het een prachtige racequote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
![]()
Alleen omdat Alonso heeft gewonnen?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef Fir3fly het volgende:
Enige aanfluiting was de zogenaamde 'veiligheid' weer, laat ze gewoon lekker racen in de regen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij Sauber hebben ze alleen wel misgekleund met de pitstop naar slicks. Perez zat op de achtervleugel van Alonso toen Alonso pitte, maar na de pitstop van Perez lag 'ie weer 5 seconden achter.
Had 'ie tegelijk met Alonso gepit, had 'ie een goede kans op winst gehad.![]()
Ok Grosjean, we weten allemaal dat Schumacher een kutduitser is, maar dan hoef je hem nog niet van de baan te rijden![]()
Exit Grosjean in de manager
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Is er trouwens een regel dat je geen S&G of drivethrough krijgt wanneer het slachtoffer een Duitser is?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Rode vlag was idd een aanfluiting, ik zei al eerder: De race waar Verstappen zo goed reed in 2001 was net zo nat.
En dat iedereen na de SC meteen intermediates kon gaan halen sloeg ook nergens op.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hamilton vindt t allemaal prima, pakt hier goede punten.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Nee, dat heet karma.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er trouwens een regel dat je geen S&G of drivethrough krijgt wanneer het slachtoffer een Duitser is?![]()
Vond ik ook vreemd, dacht dat Pérez wel tegelijkertijd binnen zou komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef Wombcat het volgende:
Bij Sauber hebben ze alleen wel misgekleund met de pitstop naar slicks. Perez zat op de achtervleugel van Alonso toen Alonso pitte, maar na de pitstop van Perez lag 'ie weer 5 seconden achter.
Nee, ik ben al jaren fan van Ferrari.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen omdat Alonso heeft gewonnen?
Enige aanfluiting was de zogenaamde 'veiligheid' weer, laat ze gewoon lekker racen in de regen.
Maar de race na de herstart had ook in het droog kunnen gebeuren. Dan haf iedereen weer gezeurd dat het zo saai was.And if you listen very hard
GP2
Melker zn team
Die goede kans had hij nu ook. Hij verprutste hem zelf helaas.quote:Had 'ie tegelijk met Alonso gepit, had 'ie een goede kans op winst gehad."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
Dat gokje pakte idd verkeerd uit, anders had hij een hele goede kans op de overwinning gemaakt. Wel geweldig gereden van beide herenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef Wombcat het volgende:
Had 'ie tegelijk met Alonso gepit, had 'ie een goede kans op winst gehad.team als Sauber gun ik het ook enorm.
Mercedes weer een afgang in de race![]()
![]()
"Don't you worry, we will get them"
Next stop, China!" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Snap nog steeds niet waarom hij voor die falers heeft getekendquote:.
And if you listen very hard
Het echte regenrijden is idd dood, net als in Canada vorig jaar konden ze gelijk alweer naar de inters.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef Zorro het volgende:
Rode vlag was idd een aanfluiting, ik zei al eerder: De race waar Verstappen zo goed reed in 2001 was net zo nat.
En dat iedereen na de SC meteen intermediates kon gaan halen sloeg ook nergens op.![]()
Vettel zegt bij RTL+ dat ie graag de finishvlag wilde zien en dus maar door reed. Hij aarzelt wel heel lang bij de vraag wat de bedoeling was met het binnenroepen in de laatste ronde
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Die getten helemaal niksquote:Op zondag 25 maart 2012 13:08 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
"Don't you worry, we will get them"
Next stop, China!
Inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom hij voor die falers heeft getekend.
DAMS begint terug te komen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eerste paar ronden waren nog ok van Rosberg, maar na een ronde of 5 waren de banden alweer opquote:Schumacher zijn pace was wel een fractie beter, maar zijn race was natuurlijk al over dankzij Grosjean
![]()
![]()
Die commentator noemt Maldonado een talent, wat is deze?
Sommige mensen kan ik niet serieus nemen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kutfransoos. Vorige week ook alquote:dankzij Grosjean
In 2010 was je nogal vol lof over hem: ''zo lekker normaal gebleven, werkt zelfs nog als bankclerk terwijl die F1-coureur is'' is o.a. al 1 ding wat je toen over hem zeiquote:
Domenicali ontkend stellig dat Perez er al zou rijden de volgende race. Zei die dat ook niet over Fisichella in 2009
Weet ik. Sterker nog, na de Q in Melbourne was ik dat ook nog.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
In 2010 was je nogal vol lof over hem: ''zo lekker normaal gebleven, werkt zelfs nog als bankclerk terwijl die F1-coureur is'' is o.a. al 1 ding wat je toen over hem zei
Zo snel kan ik van mening veranderen
Senna zesde, toekomstig wereldkampioen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die commentator noemt Maldonado een talent, wat is deze?
Sommige mensen kan ik niet serieus nemen![]()
Maargoed, man of the match overduidelijk Perez
6de. WTF, dat was me nog niet eens opgevallen door alle praktijken de laatste paar rondesquote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Senna zesde, toekomstig wereldkampioen.
Zeker, al ben ik wel blij dat Alonso gewonnen heeft en het is met de huidige regelementen ideaal voor Kimi om aan het eind nog even de snelste raceronde neer te zetten zoals hij dat altijd al deed.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, man of the match overduidelijk Perez![]()
Zag het ook pas in de einduitslag, die Williams doet het stiekem toch wel goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
6de. WTF, dat was me nog niet eens opgevallen door alle praktijken de laatste paar rondes![]()
Doet ie idd goed. Volgens de commentator op RTL zijn alleen Senna en Moldana(?) niet zulke beste drivers, terwijl de auto van Williams wel goed is?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Senna zesde, toekomstig wereldkampioen.![]()
Kimi is de fastest lap-manquote:Op zondag 25 maart 2012 13:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeker, al ben ik wel blij dat Alonso gewonnen heeft en het is met de huidige regelementen ideaal voor Kimi om aan het eind nog even de snelste raceronde neer te zetten zoals hij dat altijd al deed.![]()
![]()
Maldonado ook punten totdat zijn motor ermee ophield en vorige week was hij 6de maar toen crashte die achter Alonso.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Doet ie idd goed. Volgens de commentator op RTL zijn alleen Senna en Moldana(?) niet zulke beste drivers, terwijl de auto van Williams wel goed is?![]()
Benieuwd of RTL race 2 ook doet.And if you listen very hard
BTW, om 15.45 is op de BBC de uitgebreide samenvatting
Alonso heeft na Schumacher, Prost, Senna en Mansell de meeste GP's gewonnen.36 al. http://www.4mula1.ro/history/driver/Kimi_Raikkonenquote:![]()
Schumacher wordt trouwens ook echt helemaal niks bespaard.
Ik ga tegenwoordig iedere GP maar alvast vanuit dat Schumacher op één of andere manier pech tegenkomt.![]()
Die jaren bij Renault hebben daar flink aan bijgedragen natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:23 schreef Nober het volgende:
Alonso heeft na Schumacher, Prost, Senna en Mansell de meeste GP's gewonnen.
[..]
36 al. http://www.4mula1.ro/history/driver/Kimi_Raikkonen![]()
Overigens vond ik het frappant dat Button steeds een lap eerder naar binnen mocht dan Hamilton, leek wel de voorkeur binnen het team te krijgen.![]()
Die jaren na McLaren niet echt, 17x Renault - 7x Ferrari - 4x McLaren.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Die jaren bij Renault hebben daar flink aan bijgedragen natuurlijk.![]()
Zo Valsecci gaat daar in de GP2 behoorlijk over zijn dak heen...."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Gelukkig is volgens Weltschmerz Kimi maar een middelmatige coureur.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:23 schreef Nober het volgende:
Alonso heeft na Schumacher, Prost, Senna en Mansell de meeste GP's gewonnen.
[..]
36 al. http://www.4mula1.ro/history/driver/Kimi_Raikkonen
Active Topics![]()
Lekkere crash ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:30 schreef Karstman het volgende:
Zo Valsecci gaat daar in de GP2 behoorlijk over zijn dak heen....
Die Gonzalez is een mongool
Over de miskleunen van McLaren bij de pitstop van Hamilton (2x) en Button (1x) nog maar te zwijgen. Als Hamilton 2 keer derde kan worden in races waar het hem tegen zit, denk ik dat hij met wat meer geluk voor het kampioenschap moet kunnen gaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef Wombcat het volgende:
Duitsersquote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Gelukkig is volgens Weltschmerz Kimi maar een middelmatige coureur.:')![]()
![]()
Hij staat er nu gewoon goed voorquote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Over de miskleunen van McLaren bij de pitstop van Hamilton (2x) en Button (1x) nog maar te zwijgen. Als Hamilton 2 keer derde kan worden in races waar het hem tegen zit, denk ik dat hij met wat meer geluk voor het kampioenschap moet kunnen gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ondanks dat, hadden ze op race pace toch niet mee kunnen doen. Daar moeten ze toch echt flink aan werken.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schumacher wordt trouwens ook echt helemaal niks bespaard.
Ik ga tegenwoordig iedere GP maar alvast vanuit dat Schumacher op één of andere manier pech tegenkomt.** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //![]()
Is het ook, beetje aan het eind van de race even de snelste raceronde zetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Gelukkig is volgens Weltschmerz Kimi maar een middelmatige coureur.:')![]()
![]()
En dan ook nog ijsjes uitdelen. Wat denkt ie lul, dattie grappig is of wat?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het ook, beetje aan het eind van de race even de snelste raceronde zetten.
Dat wel maar 2x op rij dat het team strategisch de fout in gaat bij Hamilton, ze kregen Button ook weer voor Hamilton de baan op.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij staat er nu gewoon goed voor![]()
Alonso na Schumacher, Prost, Senna het vaakst op het podium.Haha niet gezien!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dan ook nog ijsjes uitdelen. Wat denkt ie lul, dattie grappig is of wat?![]()
![]()
Gelukkig kijkt Weltschmerz altijd objectief naar races, en kan hij gemakkelijk door het ''Fanboy gedoe'' heen kijken.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Gelukkig is volgens Weltschmerz Kimi maar een middelmatige coureur.
Ow wacht:Overduidelijk geen Zjermen Fenboiquote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er trouwens een regel dat je geen S&G of drivethrough krijgt wanneer het slachtoffer een Duitser is?
Wat een heerlijke race! Echt weer zitten genieten. Perez was helemaal goed bezig, en ondanks dat ik Ferrari fan ben had ik hem de overwinning gegund. Alonso zeer goed gereden, laat zien wat tussen hem en Massa het verschil is. Overigens is het nu duidelijk dat als er druk uitgeoefend word op Massa hij het niet meer houdt... Williams zat er behoorlijk bij, Mercedes heeft alleen een goede kwalificatie pace (zal wel met de DRS duct te maken hebben ) en falen hopeloos in de race.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Het had deze race hoogstwaarschijnlijk te maken met de slijtage van de Intermediates.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:35 schreef Fiorano het volgende:
Mercedes heeft alleen een goede kwalificatie pace (zal wel met de DRS duct te maken hebben ) en falen hopeloos in de race.
De eerste ronden gingen nog wel, maar de drop-off daarna was dramatisch.
Eigenlijk moet er een keer een volledig droge race op een traditioneel circuit komen om het goed te beoordelen.![]()
Vrijdag hadden ze ook al flinke slijtageproblemen met de long runs. Overigens vind ik Rosberg zeer matig in het verdedigen van zijn positie, lijkt altijd heel makkelijk te gaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het had deze race hoogstwaarschijnlijk te maken met de slijtage van de Intermediates.
Eigenlijk moet er een keer een volledig droge race op een traditioneel circuit komen om het goed te beoordelen.![]()
In de eerste race viel rosberg ook gewoon naar achter. De race pace is gewoon erg slecht. Misschien wel slechter dan vorig jaar op dit moment.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het had deze race hoogstwaarschijnlijk te maken met de slijtage van de Intermediates.
Eigenlijk moet er een keer een volledig droge race op een traditioneel circuit komen om het goed te beoordelen.** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
double.** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
tripple.** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
quote:quote:Raikkonen neemt revanche en deelt ijsjes uit aan de pers
25 maart 2012 — Kimi Raikkonen maakt dit jaar zijn comeback in de Formule 1 en de Fin had samen met zijn team Lotus een ludieke actie in Maleisië.
Raikkonen reed in 2009 nog bij Ferrari en ook toen vond er een rode vlag plaats tijdens de GP van Maleisië. Er was zeer hevige regen en de raceleiding besloot net als vandaag om de wedstrijd te onderbreken.
Helaas voor Raikkonen zat zijn race er toen al op en de Fin vond er dan niets beter op dan een lekker ijsje te gaan halen. Veel f1-fans vonden het best grappig en volgens hen symboliseerde het ook het gebrek aan toewijding bij de Fin.
In de pers werd er duchtig om Raikkonen en zijn ijsje gelachen. Deze ochtend, voor aanvang van de race, was er alvast een kleine revanche. De Fin en Lotus deelden immers ijsjes uit aan de pers met een bijhorend persbericht. Daarin stond dat de pers van deze heerlijke verkoeling moest genieten.
Wat aan race zeg! Alonso en Perez, snaarstrak gereden. Heel erg goed. Senna ook netjes 6e. Wel lullig voor Pastor, kon hier niks aan doen.
Massa![]()
![]()
![]()
![]()
Massa moet echt opzouten en weg wezenRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Hmm, Perez ligt na ronde 1 al op P7. Wel lekker de RB's gepiepeld, en McLaren faalde gewoon.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Foutje van Button kan gebeuren. De pitstops van Hamilton plus een ronde te laat naar slicks kostten zo 10 sec., maar ik denk niet dat hij Perez en Alonso had kunnen hebben.![]()
Als die pitstop van hamilton beter was verlopen was hij voor Alonso gebleven, dan was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef DennisDeBengel het volgende:
Foutje van Button kan gebeuren. De pitstops van Hamilton plus een ronde te laat naar slicks kostten zo 10 sec., maar ik denk niet dat hij Perez en Alonso had kunnen hebben.![]()
En wat te denken van Button, als hij dat foutje niet had gehad, dan had Perez waarschijnlijk de 3e plek gehad. vind het opvallend hoeveel beter Button zijn pace is dan die van Hamilton.![]()
Als als als.
Als Schumacher niet in de rondte was gegaan....
Als Perez dat foutje niet had gemaakt zo vlak achter Alonso.....
Als het niet was gaan regenen.......
Als een os nog kloten had, was het gewoon een stier gebleven.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Die set banden van button ging ook voor geen meter, hij geeft daarna nog een extra pitstop gemaakt. Daarom was hij sneller dan Hamilton vanwege het verse setje rubber.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef Meike26 het volgende:
En wat te denken van Button, als hij dat foutje niet had gehad, dan had Perez waarschijnlijk de 3e plek gehad. vind het opvallend hoeveel beter Button zijn pace is dan die van Hamilton.![]()
Nee, maar geen echte topper. Categorie eronder.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Gelukkig is volgens Weltschmerz Kimi maar een middelmatige coureur.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Pace beter? Het team probeerde hem voor Hamilton te krijgen door hem steeds een ronde eerder verse banden te geven.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef Meike26 het volgende:
Hij was enkel marginaal sneller op intermediates, op droogweerbanden reed Hamilton minstens gelijk in rondetijdenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef DennisDeBengel het volgende:
Daarna was Alonso gemiddeld wel de snellere, maar wie weet inderdaad![]()
Wat ik eigenlijk raar vond, was dat zijn banden opnieuw werder gewisseld, vlak na zijn pitstop reed hij die neus aan gort.. gaan ze weer banden wisselen.. Dat slechte setje had hij hoe dan ook gehad, maar dan wel later in de race en mogelijk ook een pitstop minder.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Die set banden van button ging ook voor geen meter, hij geeft daarna nog een extra pitstop gemaakt. Daarom was hij sneller dan Hamilton vanwege het verse setje rubber.
Wel opmerkelijk dat een setje banden soms zo in kwaliteit verschilt![]()
![]()
De druk kan anders zijn.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Wellicht verschil in bandenspanning. Ik denk dat de kwaliteit van de Pirellis wel constant is.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk raar vond, was dat zijn banden opnieuw werder gewisseld, vlak na zijn pitstop reed hij die neus aan gort.. gaan ze weer banden wisselen.. Dat slechte setje had hij hoe dan ook gehad, maar dan wel later in de race en mogelijk ook een pitstop minder.
Wel opmerkelijk dat een setje banden soms zo in kwaliteit verschilt![]()
Hier had Perez een rondje eerder moeten gaan..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BBC nu met de samenvatting
`quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die van een paar jaar geleden bedoel je dus.
Nee.![]()
Dit bedoelen ze:quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die van een paar jaar geleden bedoel je dus.
Nou ja, die kwakende gast vind ik anders ook niet heel denderend. Als ik me niet vergis werd Leggard destijds vervangen door Brundle omdat de mensen zich ergerde aan het geschreeuw van Leggard. En nu zet de BBC weer zo iemand daar neer, maar gelukkig drukt Coulthard zijn over-enthousiasme een beetje.quote:Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Tof van Vettel op de BBC: ''There seem to drive a lot of idiots around in ........., and there is also one driving here.''
Doelend richting KarthidingesVerstond alleen niet wat ie zei waar de ..... staan
Die gaf trouwens ook redelijk wat middelvingertjes weg tijdens de race.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Welk foutje? Hij had er helaas nogal wat deze race.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef Meike26 het volgende:
nee, gestopt met remproblemenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:43 schreef Eenskijken het volgende:
hoe was kobayashi ook weer een DNF? Hij was toch niet gecrashed ofzo?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
AlonsoWat een held
![]()
Net als Perez
![]()
MassaVettel
Gelukkig de uitslag kunnen vermijden
The line is a dot to you!![]()
Waar kan ik de statistieken van de fastest-laps vinden? Het is namelijk zo dat Kimi veel snelste rondes heeft neergezet, wil wel weten hoeveel hij nu heeft.![]()
Bezoek kwam eerder dan verwacht en de race liep uit dus had maar iets van 10 ronden na de restart gezien. Nog geen torrent of nzb te vinden, dus maar ¤ 1,30 bij RTL XL gelapt. Mol was niet zo irritant als gewoonlijk, maar wel blind, en de kwaliteit van de stream was bijzonder matig. Maar goed, het is wel goedkoop.
Gave race uiteindelijk nog, maar achter de safetycar rijden totdat ze kunnen wisselen naar de inters moeten ze niet meer doen.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
http://www.statsf1.com/ (deze gebruik ik het meeste, redelijk snelle updates. Waarvan deze pagina wel gaaf is om eens in rond te bladeren)quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef dery1990 het volgende:
Waar kan ik de statistieken van de fastest-laps vinden? Het is namelijk zo dat Kimi veel snelste rondes heeft neergezet, wil wel weten hoeveel hij nu heeft.
http://www.4mula1.ro/
o.a. Maar google maar eens op stats en F1, en je komt er al gauw tegen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sinister-D- op 25-03-2012 18:46:16 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Overdreven gedoe van hem, vond de actie van Button knulliger.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Tof van Vettel op de BBC: ''There seem to drive a lot of idiots around in ........., and there is also one driving here.''
Doelend richting KarthidingesVerstond alleen niet wat ie zei waar de ..... staan
Die gaf trouwens ook redelijk wat middelvingertjes weg tijdens de race.![]()
Het was een achterblijver he.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Overdreven gedoe van hem, vond de actie van Button knulliger.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Kimi had in 2008 bijna een hele mooie te pakken.
Het record van de meest opeenvolgende snelste rondes van Ascari wat al ui 52-53 stamt.
Jammer dattie op 6 bleef steken.
Zo zie je maar; geen topper
Al iets bekend over die gekke situatie bij Vettel op de boordradio op het einde?Too lazy to be an evil genius..
Niet de minste namen. Me dunktquote:1 ASCARI Alberto Belgium 1952 - Argentina 1953 7
2 RAIKKONEN Kimi Spain 2008 - Britain 2008 6
3 SCHUMACHER Michael Bahrain 2004 - Europe 2004 5
4 STEWART Jackie Monaco 1969 - Britain 1969 4
5 VILLENEUVE Gilles South Africa 1979 - Belgium 1979 4
6 MANSELL Nigel Canada 1991 - Britain 1991 4
7 RAIKKONEN Kimi France 2005 - Hungary 2005 4
8 FANGIO Juan Manuel France 1950 - Switzerland 1951 3
9 ASCARI Alberto Britain 1953 - Switzerland 1953 3
10 HAWTHORN Mike Belgium 1958 - Britain 1958 3
11 MOSS Stirling Netherlands 1959 - Britain 1959 3
12 CLARK Jim Belgium 1963 - France 1963 3
Beetje overdreven dat Karthikeyan een penalty voor kreeg. Vettel sneed gewoon teveel naar binnen, zelfde gevalletje van uit je doppen kijken als toen met Webber Turkije 2010.![]()
Ja, maar het was toch niet dat hij er frontaal in reed o.i.d. en hij was al van de ideale lijn af.quote:![]()
D'r was ook genoeg ruimte, alleen Vettel ging redelijk vlot naar de linkerkant van de baan. Beetje schuld van beide.quote:
edit: d'r waren dus al 3 mensen voor me die dus iets gelijkaardigs zeiden
Ik vind het ook een beetje raar. Het leek erg veel op wat Hamilton en Kobayashi vorig jaar in Spa deden dus ik snap die straf niet echt.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Fokkingvet het volgende:
Beetje overdreven dat Karthikeyan een penalty voor kreeg. Vettel sneed gewoon teveel naar binnen, zelfde gevalletje van uit je doppen kijken als toen met Webber Turkije 2010.Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.![]()
Volgens mij is het lot van een achterblijver dat die zo min mogelijk in de weg moet zitten en de ander er zo soepel mogelijk langs moet laten. En als je dan een slipstreampje wil pakken moet je uitkijken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja, maar het was toch niet dat hij er frontaal in reed o.i.d. en hij was al van de ideale lijn af.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Op zich zat 'ie ook zo min mogelijk in de weg. Hij kan niet opeens in de lucht verdwijnen of zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het lot van een achterblijver dat die zo min mogelijk in de weg moet zitten en de ander er zo soepel mogelijk langs moet laten. En als je dan een slipstreampje wil pakken moet je uitkijken.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het lot van een achterblijver dat die zo min mogelijk in de weg moet zitten en de ander er zo soepel mogelijk langs moet laten. En als je dan een slipstreampje wil pakken moet je uitkijken.
Voila, als ik het zo bekijk kon Narain nergens heen, behalve vol in de ankers. Maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling als je je eigen race rijdt. Vettel had gewoon niet zo snel naar links moeten duiken.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Kartikian (spelling?) gaat wel een tikje naar rechts hoor.. richting vettel. Hij had ook gewoon rechtdoor, langs de rand van het veld kunnen blijven rijden. Vettel was er namelijk al voorbij. Maargoed,There are only 151 Pokémon.![]()
Maakt die overwinning nog ietsje mooier.twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 25-03-2012 om 17:28:56Turns out @alo_oficial's car lost telemetry in race - so he had to read fuel levels to team, manage Kers etc. even more impressive reageer retweet
![]()
Hij gaat al helemaal van de ideale lijn af, anders moet hij hem zowat in het gras parkeren.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het lot van een achterblijver dat die zo min mogelijk in de weg moet zitten en de ander er zo soepel mogelijk langs moet laten. En als je dan een slipstreampje wil pakken moet je uitkijken.![]()
Wat valt Caterham me godsgruwelijk tegen. Had verwacht dat ze mee zouden strijden in het middenveld, maar ze hebben het zelfs tegen Marussia nog moeilijk.![]()
![]()
Hij heeft een nieuwe vinger
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Narain Karthikeyan has been handed a 20-second post-race penalty for his part in the collision between himself and Sebastian Vettel, which resulted in a puncture for the Red Bull driver.
As Vettel came to unlap himself, he pulled in ahead of the HRT driver too soon and clipped the cars front-wing, which punctured Vettel's left-rear and dropped him from fourth to P11.
The contact looked as though it was entirely Vettel's error, but the FIA has opted to penalise the Indian for causing an avoidable collision under Article 16.1 of the FIA Formula One Sporting regulations.
Karthikeyan was earlier involved in a second collision with Jenson Button, with the latter admitting blame for the incident.![]()
Wat een heldquote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef ElmarO het volgende:
Maakt die overwinning nog ietsje mooier.twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 25-03-2012 om 17:28:56Turns out @alo_oficial's car lost telemetry in race - so he had to read fuel levels to team, manage Kers etc. even more impressive reageer retweet
Erg mooie overwinning!
ik blijf het een vreemd besluit vindenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef THEFXR het volgende:
Narain Karthikeyan has been handed a 20-second post-race penalty for his part in the collision between himself and Sebastian Vettel, which resulted in a puncture for the Red Bull driver.
As Vettel came to unlap himself, he pulled in ahead of the HRT driver too soon and clipped the cars front-wing, which punctured Vettel's left-rear and dropped him from fourth to P11.
The contact looked as though it was entirely Vettel's error, but the FIA has opted to penalise the Indian for causing an avoidable collision under Article 16.1 of the FIA Formula One Sporting regulations.
Karthikeyan was earlier involved in a second collision with Jenson Button, with the latter admitting blame for the incident.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Inderdaad van wat ik zag ging Vettel zelf in de fout.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik blijf het een vreemd besluit vindenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mwah, Karthikekekiiayan ging wel een beetje opzij. Maar om hem nu hiervoor te straffen is wel overdrevenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad van wat ik zag ging Vettel zelf in de fout.Vettel had gewoon meer ruimte moeten nemen, zeker in de huidige condities
Als het Vettel niet was maar bijv. Kovaleinen was er niks aan de hand
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
zeker, want die Red Bull is bepaald niet meer de snelste auto van het veldquote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Mwah, Karthikekekiiayan ging wel een beetje opzij. Maar om hem nu hiervoor te straffen is wel overdrevenVettel had gewoon meer ruimte moeten nemen, zeker in de huidige condities
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Als 't goed is kan ik die race straks in HD terug zien met de vlc player.
Edit:
Felipe Massa says he is not disturbed by Sergio Pérez's performance in Malaysia
Felipe Massa said that he does not feel under any more pressure at Ferrari as a result of Sergio Perez's second-placed finish at the Malaysian Grand Prix.
Sauber driver Perez, who is part of the Ferrari Driver Academy, put race-long pressure on the Italian squad's lead driver Fernando Alonso and eventually finished 2.3 seconds behind to claim the first podium finish of his Formula 1 career.
The Mexican finished over 1.5 minutes ahead of the Brazilian.
Massa, whose Ferrari deal expires at the end of the year, has not taken a podium finish for 23 races while in the same period Alonso has made the top three on 12 occasions and won twice.
But the Brazilian said after the Malaysian race - in which he finished only 15th - that Perez's performance did not change his situation within Ferrari.
"I'm happy for him and for his team, but [how] disturbing [is it for me]? Zero. I'm looking more for myself, my driving, my work," Massa said.
"I'm never looking for the others and whether them doing well is a problem for me or the opposite. I'm not like that. I'm happy for him because he did a great job."
When asked by AUTOSPORT if Massa felt his performances over the past 12 months had been of the level expected by a Ferrari driver, he replied: "We need to fight the problems and everything that happens and improve the situation. That is the work we need to do and it's what I'm going to do."
Team boss Stefano Domenicali rubbished suggestions that Massa could be replaced as early as the next race in China.
"Not true, not true. Let's enjoy this moment," he said.
[ Bericht 92% gewijzigd door Nober op 25-03-2012 22:58:53 ]![]()
Bestraffing van Karthikeyan is in mijn ogen terecht, hij probeert de racelijn weer op te zoeken en komt een meter naar rechts, daar probeert op dat moment Vettel voorlangs te kruisen.![]()
Wat karthikeyan daarover had te zeggen was dit:
He hit the white line/curb and went over marbles as he was accelerating so the car pivoted slightly to the right and Vettel had just not managed to clear him completely, hence the contact.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: