SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Sauber slecht in Engels; het is brakes.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Loopt Lewis nu technisch gezien ook in op Alonso?The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Vettel zit lekker van de groene omgeving te genieten.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topicquote:
There are only 151 Pokémon.![]()
Wie laatste sluit opent ook de nieuwe toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topicThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
De lapo maakt normaal gesproken het nieuwe deel aan, dus geef iemand even de tijdquote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topic
Dat is wel zo netjes toch? (Was nu niet van toepassing, maar toch)![]()
Aah bon..quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja maar ik had al een TT ingevuld en wilde invoeren, maar toen was er al een nieuw topicTrotse Belg.![]()
Nee, das mijn fout. Had 5 naar 6 verandert, maar dat hoefde niet omdat het een reeks is.quote:Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ok.. dacht dat F1 populair werd op FOK!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, das mijn fout. Had 5 naar 6 verandert, maar dat hoefde niet omdat het een reeks is.
The truth was in here.![]()
Waar blijft die regen?Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie laatste sluit opent ook de nieuwe toch?dat geldt al lang niet meer sinds je 'open nieuw deel' functie heb.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef zoem het volgende:
[..]
De lapo maakt normaal gesproken het nieuwe deel aan, dus geef iemand even de tijdThere are only 151 Pokémon.![]()
Bij de zwart-wit geblokte vlagquote:
The reward of a thing well done is to have done it.
Nee, maar dat is wel zo netjes. Als het te lang duurt kun je alsnog een nieuw deel openen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[..]
dat geldt al lang niet meer sinds je 'open nieuw deel' functie heb.![]()
Maldonado met een defecte motor/bak
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Zal toch blij zijn als het weer eens gewoon bij de BBC komt. Wat kan ik me toch ergeren aan die Olav Blinde Mol met zijn domme geschreeuw. Na al die jaren niks veranderd.![]()
Hahaha zuur voor pastorAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
heeft niks met netjesheid te maken hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel zo netjes. Als het te lang duurt kun je alsnog een nieuw deel openen.
There are only 151 Pokémon.![]()
D'r scheelt toch iets met die Maldonado, die krijgt die wagen altijd wel stuk in de laatste ronde
Sinds zijn vrouw ernstig ziek werd en uiteindelijk is overleden is het oude niveau van Olav nooit meer terug gekomenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zal toch blij zijn als het weer eens gewoon bij de BBC komt. Wat kan ik me toch ergeren aan die Olav Blinde Mol met zijn domme geschreeuw. Na al die jaren niks veranderd.The reward of a thing well done is to have done it.
Gaat best goed, we habben al een post of 1000 verwerkt vanochtend.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. dacht dat F1 populair werd op FOK!"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Heeft RBR dat stukje op LP staan ofzo
Jawel.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heeft niks met netjesheid te maken hoor
Box box box?![]()
Vettel box box boxAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
oude niveau? het is nooit wat geweestquote:Op zondag 25 maart 2012 12:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sinds zijn vrouw ernstig ziek werd en uiteindelijk is overleden is het oude niveau van Olav nooit meer terug gekomen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: