abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109517725
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt die associatie snel gemaakt. Je kan ook niet echt ontkennen dat er enorm veel aanslagen geweest zijn waardoor die link gewoon erg duidelijk is.

Abrikoos.
Welke aanslagen bedoel je? Fortuyn misschien? Blanke Nederlander, Noorwegen misschien? Blanke Noor. Alphen a/d Rijn misschien dan? Ohnee....blanke Nederlander....

Nee klopt, het zijn indd alllltijd en overallll de bruine mensen die in Allah geloven....zucht... |:(
pi_109517989
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:47 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Welke aanslagen bedoel je? Fortuyn misschien? Blanke Nederlander, Noorwegen misschien? Blanke Noor. Alphen a/d Rijn misschien dan? Ohnee....blanke Nederlander....

Nee klopt, het zijn indd alllltijd en overallll de bruine mensen die in Allah geloven....zucht... |:(
Waar zeg ik dat? Juist, nergens. Alleen dat het zeer veel aanslagen waren, ontken dat maar :') Maarja, 'mensen' als jij willen overal racisme en xenofobie in zien, triest hoor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109518066
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Juist, nergens. Alleen dat het zeer veel aanslagen waren, ontken dat maar :') Maarja, 'mensen' als jij willen overal racisme en xenofobie in zien, triest hoor.
Lol....je zegt niet dat er veel aanslagen waren, je probeerde te insinueren dat alleen moslims aanslagen plegen. Vervolgens bevallen mijn voorbeelden die jouw ongelijk bewijzen je niet, Dus ben ik gelijk geen volwaardig mens meer, maar 1 tussen aanhalingstekens.....Nee, "mensen" als jij, =edit=, die hun leven laten regeren door angst, daar gaan we de niet bestaande oorlog mee winnen....mijn god wat ben jij een walgelijk figuur ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 26-03-2012 12:11:38 ]
pi_109518314
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:02 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Lol....je zegt niet dat er veel aanslagen waren, je probeerde te insinueren dat alleen moslims aanslagen plegen. Vervolgens bevallen mijn voorbeelden die jouw ongelijk bewijzen je niet, Dus ben ik gelijk geen volwaardig mens meer, maar 1 tussen aanhalingstekens.....Nee, "mensen" als jij, gore achterbakse racisten, die hun leven laten regeren door angst, daar gaan we de niet bestaande oorlog mee winnen....mijn god wat ben jij een walgelijk figuur ;)
Ik insinueer niks. Dat is wat jij wil lezen. Jammer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109518345
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ontzettend laf dit, maar goed lef hebben is ook niet echt een kwaliteit van achterbaks rechtsdenkend nederland. Daar heb ik vrede mee ;)

Have a nice day!
  maandag 26 maart 2012 @ 01:19:34 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109518432
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar ben je een racist of niet? :?

Of niet?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_109518547
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij denkt dat de dader een Moslim is? :?

Waar lees je dat in godsnaam? En waarom moeten mensen altijd jouw vragen beantwoorden, maar loop je zelf uit topics weg als je een paar vragen voor je kiezen krijgt?
  maandag 26 maart 2012 @ 01:29:26 #108
13462 BansheeBoy
pi_109518580
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waar lees je dat in godsnaam? En waarom moeten mensen altijd jouw vragen beantwoorden, maar loop je zelf uit topics weg als je een paar vragen voor je kiezen krijgt?
Lees de posts daarna maar eens. Daar leg ik het perfect uit. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_109518614
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lees de posts daarna maar eens. Daar leg ik het perfect uit. :{

Ik wacht nog steeds op antwoorden: Ophef na zelfmoord verkracht Marokkaans meisje.

Verder zie ik niet waarom je altijd zo graag in de slachtofferrol wilt kruipen. Ik heb het geweld (en dus deze daad) expliciet en ondubbelzinnig afgekeurd.
pi_109518660
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ben je een racist of niet? :?

Of niet?

Neen. Ik heb slechts een immense hekel aan mensen die overal racisme in zien en mensen woorden in de mond leggen.
  maandag 26 maart 2012 @ 01:39:55 #111
13462 BansheeBoy
pi_109518700
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Neen. Ik heb slechts een immense hekel aan mensen die overal racisme in zien en mensen woorden in de mond leggen.
Heb ik ook. Irriteer me in real life mateloos aan die gasten die bij het minste of geringste racisme of discriminatie roepen. :{

Die termen zijn door onjuist gebruik allang hun powers verloren. :{

pi_109518720
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Och laten we eerst eens kijken wie er nu achter zit, want dat het in de familiehoek gezocht moet worden lijk me niet zo onwaarschijnlijk.
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een briefje wat opeens boven water komt, doodgeslagen in dr eigen huis, geen sporen van inbraak en een militair als man... hmmm....

Wat komt dat briefje toch opeens goed uit zeg.
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Iemand doodslaan met heel veel geweld is een uiting van agressie die persoonlijk is. Vaak is er dan een relatie tussen dader en slachtoffer, ze zijn bekenden van elkaar. Vaak ook geliefden zelfs.

Zeg ik via mijn van Criminal Minds opgedane daderprofielkennis 8-).
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij een gerichte afrekening neem je een wapen mee, niet een gelegenheidsvoorwerp zoals een moersleutel.

Nee ik denk dat mevrouw misschien een affaire had, pappa eerder thuis kwam dan verwacht, het zag en haar in zijn woede neerbeukte.
Of ze wilde hem verlaten en vertelde dat, kan ook.
dat is wat mij betreft 4x de spijker op zijn kop... wat me verder opvalt is dat het interview met de vrouw nogal geacteerd lijkt. zo komt het iig op me over :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109518734
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb ik ook. Irriteer me in real life mateloos aan die gasten die bij het minste of geringste racisme of discriminatie roepen. :{

Die termen zijn door onjuist gebruik allang hun powers verloren. :{

Dus je bent het oneens met DontGiveAFok (hierboven)? Zou je sieren :)
pi_109518743
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op antwoorden: Ophef na zelfmoord verkracht Marokkaans meisje.

Verder zie ik niet waarom je altijd zo graag in de slachtofferrol wilt kruipen. Ik heb het geweld (en dus deze daad) expliciet en ondubbelzinnig afgekeurd.
je verdoet je tijd :{ hij heeft er namelijk geen antwoord op en dan swijgt hij het dood. been there done that got the fucking T-shirt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 26 maart 2012 @ 01:51:34 #115
13462 BansheeBoy
pi_109518825
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wederom gedaan. :{

pi_109519429
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
De Iraakse premier heeft een speciaal vliegtuig naar de VS gestuurd om de vermoorde Iraakse vrouw naar Irak te brengen alwaar ze begraven zal worden omdat de Iraakse media degenen zijn geweest die het nieuwsbericht meer aandacht hebben gegeven zodat de Amerikanen dit niet in de doofpot konden stoppen. Nu moet het bericht nog Afghanistan bereiken zodat daar ook weer de shit de fan zal raken.
Dude, get real :{w . Als het een racistische moord zou zijn geweest dan hadden we wel wat schokkendere symboliek gezien dan alleen een briefje met een tekst als "die islamic pig!!". Dan kom je al vrij snel uit bij de categorie "dode negers opgehangen aan een boom door KKK-josties" oid.
pi_109523164
quote:

Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Och laten we eerst eens kijken wie er nu achter zit, want dat het in de familiehoek gezocht moet worden lijk me niet zo onwaarschijnlijk.

quote:

Op zondag 25 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een briefje wat opeens boven water komt, doodgeslagen in dr eigen huis, geen sporen van inbraak en een militair als man... hmmm....

Wat komt dat briefje toch opeens goed uit zeg.

quote:

Op zondag 25 maart 2012 12:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Iemand doodslaan met heel veel geweld is een uiting van agressie die persoonlijk is. Vaak is er dan een relatie tussen dader en slachtoffer, ze zijn bekenden van elkaar. Vaak ook geliefden zelfs.

Zeg ik via mijn van Criminal Minds opgedane daderprofielkennis .

quote:

Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij een gerichte afrekening neem je een wapen mee, niet een gelegenheidsvoorwerp zoals een moersleutel.

Nee ik denk dat mevrouw misschien een affaire had, pappa eerder thuis kwam dan verwacht, het zag en haar in zijn woede neerbeukte.

Ben het vooralsnog met deze spreker eens. Heb geen professionele terzake kennis, maar dit klinkt wel plausibel. Ik hoop dat de onderzoekers ALLE mogelijkheden uitvoerig onderzoeken. De conclusie hate-crime vind ik zeer voorbarig.
pi_109523549
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
De Iraakse premier heeft een speciaal vliegtuig naar de VS gestuurd om de vermoorde Iraakse vrouw naar Irak te brengen alwaar ze begraven zal worden omdat de Iraakse media degenen zijn geweest die het nieuwsbericht meer aandacht hebben gegeven zodat de Amerikanen dit niet in de doofpot konden stoppen. Nu moet het bericht nog Afghanistan bereiken zodat daar ook weer de shit de fan zal raken.
Bron? dit is wel het meest hypocriete en bleading-heart wat ik recentelijk heb gelezen, neigt zelfs naar racisme.
Het populisme in Nederland valt nog wel mee zo.
pi_109523769
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Bron? dit is wel het meest hypocriete en bleading-heart wat ik recentelijk heb gelezen, neigt zelfs naar racisme.
Het populisme in Nederland valt nog wel mee zo.
Je hoeft hier alleen maar je uitspraken op feiten/bronnen te laten berusten als je rechts bent ;) Als je pro-moslim ben hoeft dat niet.
pi_109523951
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je hoeft hier alleen maar je uitspraken op feiten/bronnen te laten berusten als je rechts bent ;) Als je pro-moslim ben hoeft dat niet.
http://www.thereligionofpeace.com/ vind ik altijd een mooie bron om naar te verwijzen als de realiteit van islamitisch geweld een beetje is weggezakt.
pi_109523960
Stopnaald zit haarzelf nu zeker te vingeren bij het lezen van dit bericht ;(
pi_109524000
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
En dat maakt dit goed?? :')

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 26-03-2012 12:02:13 ]
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_109524409
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En dat maakt dit goed?? :') Wat voor een kansloze kankerkneus ben je als dit je eerste reactie is :{w
Als je het topic ook maar doorgebladerd had, had je kunnen zien dat hij het later uitlegt en dat er 100 andere reacties precies hetzelfde zijn als die van jou. En schelden met kankerkneus? Triest :') Laat wel weer het niveau zien van mensen die niet kunnen lezen op fok.
pi_109524444
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

http://www.thereligionofpeace.com/ vind ik altijd een mooie bron om naar te verwijzen als de realiteit van islamitisch geweld een beetje is weggezakt.
quote:
Islam's Latest Contributions to Peace
"Mohammed is God's apostle. Those who follow him are ruthless
to the unbelievers but merciful to one another" Quran 48:29

2012.03.25 (Narathiwat, Thailand) - Muslim terrorists shoot a 53-year-old man four times as he is riding his motorcycle.
2012.03.24 (Kandahar, Afghanistan) - Taliban bombers send nine souls to Allah.
2012.03.24 (Karachi, Pakistan) - A man and his son are sprayed with bullets in a targeted sectarian attack.
2012.03.23 (Kolay, Pakistan) - A Taliban suicide bomber takes out a dozen rivals at a mosque.
2012.03.23 (Maiduguri, Nigeria) - A cleric and a shoe cobbler are killed in separate Boko Haram shootings.
2012.03.23 (Wana, Pakistan) - A 10-year-old boy and his father are blown to bits by Sunni bombers.
Lekker wonen daar :P
pi_109524497
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je het topic ook maar doorgebladerd had, had je kunnen zien dat hij het later uitlegt en dat er 100 andere reacties precies hetzelfde zijn als die van jou. En schelden met kankerkneus? Triest :') Laat wel weer het niveau zien van mensen die niet kunnen lezen op fok.
Sorry, wist niet dat kankerkneus blijkbaar niet gewenst is. Voorzichtig met je lange teentjes. Ik heb het verder niet gelezen dat geef ik toe, neemt niet weg dat het niet nodig is om zo te provoceren over de rug van iemand die schijnbaar vermoord is uit rassenhaat. Dat vind ik triest, welke reden het ook heeft.
pi_109524536
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sorry, wist niet dat kankerkneus blijkbaar niet gewenst is. Voorzichtig met je lange teentjes. Ik heb het verder niet gelezen dat geef ik toe, neemt niet weg dat het niet nodig is om zo te provoceren over de rug van iemand die schijnbaar vermoord is uit rassenhaat. Dat vind ik triest, welke reden het ook heeft.
You must be new here. Ga eens naar een topic over moslimgeweld waar alles goedgepraat wordt en gerelativeerd. Ga je daar ook schelden en doen of vind je dat wel leuk? :r
pi_109524764
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

You must be new here. Ga eens naar een topic over moslimgeweld waar alles goedgepraat wordt en gerelativeerd. Ga je daar ook schelden en doen of vind je dat wel leuk? :r
Het is nooit goed. En aan jouw reacties te lezen heb jij al een duidelijke mening met betrekking tot de Isalm. Dus aan jou maak ik geen woorden meer vuil.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 11:54:48 #128
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109524836
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is nooit goed. En aan jouw reacties te lezen heb jij al een duidelijke mening met betrekking tot de Isalm. Dus aan jou maak ik geen woorden meer vuil.
Die heb jij ook, maar dan180 graden gedraaid. Wat maakt de jouwe beter dat je denkt boven hem te staan? Moraal?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109524856
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Waar blijkt dat uit? :') Wel fijn, je kan iets niet winnen en dan speel je het zo.
pi_109524892
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die heb jij ook, maar dan180 graden gedraaid. Wat maakt de jouwe beter dat je denkt boven hem te staan? Moraal?
Ik heb geen mening over de Isalm want ik weet niet wat dat is _O- Tevens heb je wel gelijk, hij is er zelf een of hij is gewoon heel pro ofzo :')
pi_109524955
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed. Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?

quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Waar blijkt dat uit? :') Wel fijn, je kan iets niet winnen en dan speel je het zo.
Winnen? Waar heb je het over? Ik ben het niet met je eens en ik heb geen zin in een oeverloze discussie. Ik keur geweld af, of het nou in de naam van een religie is of niet. En wiens relegie het is doet me er al he-le-maal niet toe.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 12:00:32 #132
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109525018
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed.
Goed van je hoor, maar wat heeft dat te maken met dat je hoogstwaarschijnlijk de islam ophemelt?

quote:
Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?

Alleen als je het kunt weerleggen met feiten. Anders ben je maar toon aan het zetten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109525019
quote:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed. Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?
Dat beweer ik NERGENS :') Zo triest dit.
pi_109525297
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Goed van je hoor, maar wat heeft dat te maken met dat je hoogstwaarschijnlijk de islam ophemelt?

[..]

Alleen als je het kunt weerleggen met feiten. Anders ben je maar toon aan het zetten.
Ik heb een grafhekel aan georganiseerde religie, zeker als die relegie je er toe zet actie te ondernemen die tegen je goede verstand in gaat.

Wil je dat ik al zijn posts qoute, of wat is hier precies je punt?
pi_109525742
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat beweer ik NERGENS :') Zo triest dit.
Je impliceert anders genoeg. En als je dat tegen wil spreken moet je het zelf weten, echter lieg je dan.
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 12:30:13 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_109525878
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je impliceert anders genoeg. En als je dat tegen wil spreken moet je het zelf weten, echter lieg je dan.
Psst, je zou ook even het hele topic kunnen lezen :)
pi_109525888
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, en met name de posts van Bijdehand.
pi_109525912
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nja hoeven geen moeite te steken in zo'n bevooroordeelde zak hooi, of wel? :7
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 12:39:23 #139
230491 Zith
pls tip
pi_109526067
Gelukkig hebben de waarschuwingen van Paddy dit topic geholpen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109526223
Geen wonder dat Hero Bribkman is opgestapt. De pvv'-ers in deze topic alleen al :r
pi_109526288
quote:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed.
Dat doe je wel, leugenaar. Je bent een moslimvriendje.
pi_109526456
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat doe je wel, leugenaar. Je bent een moslimvriendje.
Ah. Hoe dat zo?
pi_109526673
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ah. Hoe dat zo?
Je hebt het verhaal niet gelezen, maar trekt wel conclusies, scheld mensen uit voor kankerkneus en meer van zulke praat, roept dat andere mensen het niet waard zijn op om in te gaan en gaat vervolgens ook nog eens het moraalridderschap aanhangen, puur en alleen op basis van de TT, want lets face it, meer heb je niet gelezen behalve de reacties.

Concluderend ben je dus niets anders dan een vervelend pro-islam mannetje dat graag vuistdiep erin zit en erop geilt om andere mensen moreel te veroordelen, en dat soort mensen zijn nog minder waard dan de laagste levensvorm op deze aardbodem. Want lets face it, wie ben jij nou eigenlijk behalve een nietszeggende kutuser op een Nederlands forumpje dat denkt het moreel gelijk aan zijn kant te hebben? Niets toch zeker? Precies.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 13:00:17 ]
pi_109526745
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt het verhaal niet gelezen, maar trekt wel conclusies, scheld mensen uit voor kankerkneus en meer van zulke praat, roept dat andere mensen het niet waard zijn op om in te gaan en gaat vervolgens ook nog eens het moraalridderschap aanhangen, puur en alleen op basis van de TT, want lets face it, meer heb je niet gelezen behalve de reacties.

Concluderend ben je dus niets anders dan een vervelend pro-islam mannetje dat graag vuistdiep erin zit en erop geilt om andere mensen moreel te veroordelen, en dat soort mensen zijn nog minder waard dan de laagste levensvorm op deze aardbodem. Want lets face it, wie ben jij nou eigenlijk behalve een nietszeggende kutuser op een Nederlands forumpje dat denkt het moreel gelijk aan zijn kant te hebben? Niets toch zeker? Precies.
Prima. ^O^
pi_109527700
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

"Go back to your own country terrorist"

Is dat door een familielid gedaan volgens jou?
Dat briefje kan wel geplaatst zijn om een dwaalspoor op te werpen.
Want kijk maar naar de statistieken, de kans dat je vermoord wordt door een bekende is vele malen groter als vermoord worden door een volslagen onbekende.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_109528059
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moet je een cijfer achter de komma of zo? Jezus :')

Buiten dat: welke moordenaar laat een briefje achter? :')
Een hatecrime is per definitie persoonlijk, ook als de moordenaar diegene niet kent, haat is een persoonlijke emotie.
Het was geen afrekening (zie de wijze waarop de moord is gepleegd) en dat briefje is een waarschuwing, die hadden ze al een achtergelaten en dat had niet gewerkt, want ze bleven gewoon. Met een paar flinke klappen kun je een dreigement prima kracht bijzetten.
Wie zegt dat het de bedoeling was haar dood te slaan? Angst aanjagen om weg te pesten kan best n motief zijn geweest.

En ja, dat briefje kan neergelegd zijn om af te leiden van wat er werkelijk gebeurd is, maar direct maar aannemen dat dat is wat er is gebeurd, slaat nergens op. Zeker in dit stadium valt er nog niets zinnigs over te zeggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JaniesBrownie op 26-03-2012 13:58:06 ]
compact en kleverig.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:43:40 #147
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109528126
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat briefje kan wel geplaatst zijn om een dwaalspoor op te werpen.
Want kijk maar naar de statistieken, de kans dat je vermoord wordt door een bekende is vele malen groter als vermoord worden door een volslagen onbekende.
Heb je ook statistieken over het aantal mensen dat vermoord is door een bedreiger?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109528381
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Heb je ook statistieken over het aantal mensen dat vermoord is door een bedreiger?
Een stalker of bedoel je iemand die willekeurig mensen bedreigd? Bij een stalker is meestal sprake van een relatie tussen dader en slachtoffer, waardoor het weer onder de categorie bekende valt.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_109529074
quote:
•Of women who reported being raped and /or physically assaulted since the age of 18, three quarters (76 percent) were victimized by a current or former husband cohabitating partner, date, or boyfriend.
quote:
Females are generally murdered by people they know. In 64% of female homicide
cases in 2007, females were killed by a family member or intimate partner. In 2007,
24% of female homicide victims were killed by a spouse or ex-spouse; 21% were killed
by a boyfriend or girlfriend; and 19% by another family member.
http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/fvv.pdf
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109529440
quote:
Dat klopt.

Maar ik ben er niet helemaal zeker van wat je daar nou mee wil zeggen. :@
compact en kleverig.
pi_109529835
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef NDAsilenced het volgende:
De realiteit van islamitisch geweld valt met geen mogelijkheid te ontkennen (al blijven sommige moslims hun best doen om het te ontkennen of te relativeren).

Maar laten we ook gewoon vaststellen dat het omgekeerde ook gebeurt: mensen die worden geterroriseerd (en zelfs vermoord) omdat ze moslim zijn. Het gaat hier om een moeder van kinderen; een vrouw die verder niks fout deed.

Ik veroordeel dit soort daden ondubbelzinnig; ongeacht wie de dader is. Extremisme is altijd fout. Mensen vermoorden om hun ras, geslacht, seksualiteit, huidskleur, religie of handicap is altijd fout.

Het is in mijn optiek niet nodig om te gaan schermen met voorbeelden van moslimgeweld; de moordaanslag op deze vrouw wordt er niet minder fout om.
pi_109529851
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat klopt.

Maar ik ben er niet helemaal zeker van wat je daar nou mee wil zeggen. :@
Dat het niet vreemd is als de politie eerst eens kritisch kijkt naar de alibi's van bekenden van het slachtoffer en niet meteen aanneemt dat het een hatecrime is door een achtergelaten briefje.
pi_109530067
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
De realiteit van islamitisch geweld valt met geen mogelijkheid te ontkennen (al blijven sommige moslims hun best doen om het te ontkennen of te relativeren).
Net zoals jij de westerse betrokkenheid bij het islamitisch geweld ontkent en relativeert. Zo staan er landen als Irak, Afghanistan, Pakistan etc. vermeld op die website... maar lezen wij iets over de Amerikaanse soldaat die 16 kinderen heeft vermoord in Afghanistan op die website, nee. Eenzijdige haatsite. :)
pi_109530262
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat het niet vreemd is als de politie eerst eens kritisch kijkt naar de alibi's van bekenden van het slachtoffer en niet meteen aanneemt dat het een hatecrime is door een achtergelaten briefje.
Dat doen ze toch altijd?

Hatecrimes komen nog steeds regelmatig genoeg voor om dat niet gelijk uit te sluiten. De politie kijkt naar alle scenarios en niet alleen naar een hatecrime of een echtgenoot.

In dat stukje dat de hofstadgroep quote, staat ook aangegeven dat er veel discriminatie en haat is daar, waar niet vaak aangifte van wordt gedaan, dus natuurlijk kijken ze daar naar.
compact en kleverig.
pi_109530419
Triest geval .

Maar even het onderzoek afwachten , wie weet is niet alles zoals het nu lijkt.
pi_114307462
Goh, mijn profiling-skilzzzz zijn zo slecht toch niet?

quote:
Alawadi, a 32-year-old mother of five and an Iraq-born Muslim, was attacked March 21 in her home near Lakeside, Calif. She suffered at least six blows to the head, possibly from a tire iron. Fatima Alhimidi, her 17-year-old daughter, said there was a note found next to her mom's body reading, "This is my country. Go back to yours, terrorist."

Alawadi died three days later and, initially, there was speculation that it was a hate crime.

Further investigation hasn't confirmed that theory, but the release of an affidavit by the El Cajon Police Department on April 5 to the San Diego Union-Tribune reveals strife within the family. Alawadi was planning to divorce her husband, the document says, and Alhimidi had been caught having sex in a car with a 21-year-old Chaldean man some months prior.

Months before Alawadi's death, after being picked up by her mother, a police report said Alhimidi leapt out of the car while it was moving at 35 mph. "Police were informed by paramedics and hospital staff that Fatima Alhimidi said she was being forced to marry her cousin and did not want to, so she jumped out of the vehicle."
http://www.huffingtonpost(...)ctive_n_1435096.html

quote:
A California hate crime murder that sparked an international uproar may have been a killing within the family, as police turn their investigation to her husband and teen daughter.

The Iraqi family was troubled by relationship issues before Shaima Alawadi, 32, a mother of five was beaten to death in her California home, according to newly released documents that contain little evidence the killing was a hate crime.

Alawadi, 32, planned to divorce her husband and move to Texas, according to search warrant records obtained by U-T San Diego.

And the victim's 17-year-old daughter was apparently distraught over the prospect of an arranged marriage to her cousin.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz20rpM0an2
http://www.dailymail.co.u(...)raq-born-mother.html

EXACT zoals ik al voorspelde :7
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114308372
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

dinsdag 17 juli 2012 @ 11:04:59 #158
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_114308415
Ben benieuwd hoe deze man zich er vanaf brengt in de gevangenis.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_114308672
En dan ook van die acties naar aanleiding hiervan.... :')

https://www.facebook.com/OneMillionHijabsforShaimaAlawadi

:') :') :') :')

Wat een kuttekoppen, ongelofelijk.
pi_114309979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dan ook van die acties naar aanleiding hiervan.... :')

https://www.facebook.com/OneMillionHijabsforShaimaAlawadi

:') :') :') :')

Wat een kuttekoppen, ongelofelijk.
Ik kan me best indenken dat zo'n actie op gang komt na zo'n gruwelijke moord, die vijf kinderen zonder moeder achterlaat. Dat de vork nu heel anders in de steel lijkt te zitten, doet daar niks aan af.

Het blijft hoe dan ook in-triest dat iemand op z'n manier wordt afgeslacht.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:01:42 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114310144
Maar wie heeft het nou gedaan? Man of dochter, dat haal ik er niet geheel uit, of mis ik iets?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:02:18 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_114310163
De TT moet dus eigenlijk zijn "moslim slaat eigen vrouw dood, en speelt de racismekaart".
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114310168
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:01 schreef Re het volgende:
Maar wie heeft het nou gedaan? Man of dochter, dat haal ik er niet geheel uit, of mis ik iets?
Volgens mij is dat nog niet helemaal duidelijk, maar richt het onderzoek zich nu op haar man en de oudste dochter.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:06:14 #164
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114310304
Weer een gevalletje allochtoonsgeweld waar de schuld op de oorspronkelijke bevolking wordt geschoven en haat gezaaid tegen de normale bevolking.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
pi_114310564
Ah, dus weer een zaak waarin de linkse allochtonenknuffelaars vooraan stonden om de barbaarse witte man te veroordelen voor iets wat niet gebeurt is.
pi_114310592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef Hathor het volgende:
De TT moet dus eigenlijk zijn "moslim slaat eigen vrouw dood, en speelt de racismekaart".
TT change svp.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:17:52 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114310704
Gloat-topic
pi_114310733
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:14 schreef Scorpie het volgende:
Ah, dus weer een zaak waarin de linkse allochtonenknuffelaars vooraan stonden om de barbaarse witte man te veroordelen voor iets wat niet gebeurt is.
Mensen gaan af op de beschikbare informatie. Op deze manier achteraf je gelijk halen is natuurlijk ook wel erg makkelijk. Als was gebleken dat het inderdaad een hatecrime was, hadden we jou hier waarschijnlijk niet meer gezien.

NB: ik spreek niet als allochtonenknuffelaar, maar als iemand die neutraal heeft gereageerd en gewoon de daad op zich heeft veroordeeld, ongeacht de precieze achtergrond.
pi_114310815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen gaan af op de beschikbare informatie. Op deze manier achteraf je gelijk halen is natuurlijk ook wel erg makkelijk. Als was gebleken dat het inderdaad een hatecrime was, hadden we jou hier waarschijnlijk niet meer gezien.
Welnee, men trok voorbarige conclusies gebaseerd op hun onderbuikjes, gevuld met haat jegens alles wat enigzins kritiek durft te hebben op de allochtoonse samenleving. Het superieur moraliteitsgevoel druipt er werkelijk vanaf. Dat die hypocrieten hun gezicht hier niet meer durven te tonen zegt natuurlijk al genoeg.

quote:
NB: ik spreek niet als allochtonenknuffelaar, maar als iemand die neutraal heeft gereageerd en gewoon de daad op zich heeft veroordeeld, ongeacht de precieze achtergrond.
Je was dan ook 1 van de betere posters in dit topic.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:25:07 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114310962
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog niet helemaal duidelijk, maar richt het onderzoek zich nu op haar man en de oudste dochter.
Ik ga voor de dochter, pa lijkt me niet slim genoeg om er een briefje naast te leggen
pi_114311066
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Dat praat dit toch niet goed? :') Heeft zij die westerlingen gedood? Nee. Zie mensen als personen. Een persoon heeft een ander persoon doodgeslagen met een hartstikke stomme reden die er niet toe doet. En daar gaat het hier om. Die mensen die die westerlingen hebben vermoord zijn totaal andere personen, zij heeft even weinig met hun te maken als jij. Misschien zelfs nog minder, aangezien zij misschien geen moord goed had gepraat. Ik krijg een beetje de rillingen van ventjes zoals jij.
pi_114311174
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar laten we ook gewoon vaststellen dat het omgekeerde ook gebeurt: mensen die worden geterroriseerd (en zelfs vermoord) omdat ze moslim zijn. Het gaat hier om een moeder van kinderen; een vrouw die verder niks fout deed.

Ik veroordeel dit soort daden ondubbelzinnig; ongeacht wie de dader is. Extremisme is altijd fout. Mensen vermoorden om hun ras, geslacht, seksualiteit, huidskleur, religie of handicap is altijd fout.

Het is in mijn optiek niet nodig om te gaan schermen met voorbeelden van moslimgeweld; de moordaanslag op deze vrouw wordt er niet minder fout om.
Geweld is niet islamitisch.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:04 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114311368
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goh, mijn profiling-skilzzzz zijn zo slecht toch niet?

[..]

http://www.huffingtonpost(...)ctive_n_1435096.html

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)raq-born-mother.html

EXACT zoals ik al voorspelde :7
Koop een ballon, ga het vieren.
The truth was in here.
pi_114311990
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef Waterkan het volgende:

[..]

Geweld is niet islamitisch.
Kleine jongetjes seksueel misbruiken is ook niet katholiek. Je punt is?

Lees: ik heb een broertje dood aan mensen die steeds weer komen benadrukken hoe vreedzaam de islam is en dat geweld niet bij de islam hoort. De praktijk wijst dagelijks heel wat anders uit. Geen religie is zo gewelddadig. En de verdediging "dat zijn geen moslims" is me te zwak.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:53:30 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114312090
Dus is er meer 'islamitisch' huisgeweld? Appels, peren natuurlijk
pi_114312197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Lees: ik heb een broertje dood aan mensen die steeds weer komen benadrukken hoe vreedzaam de islam is en dat geweld niet bij de islam hoort. De praktijk wijst dagelijks heel wat anders uit. Geen religie is zo gewelddadig. En de verdediging "dat zijn geen moslims" is me te zwak.
IsLam loopt dan ook 400 jaar achter op het Christelijke geloof, ga eens na hoe gewelddadig wij toen waren. Geen excuus, maar het is inherent aan het geloof.
pi_114312288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

IsLam loopt dan ook 400 jaar achter op het Christelijke geloof, ga eens na hoe gewelddadig wij toen waren. Geen excuus, maar het is inherent aan het geloof.
Er is zeker een verband, maar als je geweld aan de islam linkt, krijg je altijd weer opmerkingen als: het is gedrag van mensen, de islam keurt dit niet goed.

Per saldo is religie een dekmantel om fout gedrag mee te vergoeilijken, waarbij het verschil 'm hooguit zit in hoe extreem dat foute gedrag is...
pi_114312537
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er is zeker een verband, maar als je geweld aan de islam linkt, krijg je altijd weer opmerkingen als: het is gedrag van mensen, de islam keurt dit niet goed.
Het Christelijke geloof predikt ook verdraagzaamheid en hoeveel mensen zijn er uiteindelijk omgebracht uit naam van god, koning en vaderland?

quote:
Per saldo is religie een dekmantel om fout gedrag mee te vergoeilijken, waarbij het verschil 'm hooguit zit in hoe extreem dat foute gedrag is...
Een dekmantel weet ik niet. het meeste gebeurt vrij open. Geloof is, naast vaderlandsliefde, wel een prima argument om de massa te mobiliseren om op die manier macht geld, vul maar iets in, te vergaren voor de mensen aan de top van de pyramide.
pi_114312573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je had het over "islamitisch geweld". Geweld kan niet islamitisch zijn. Die mensen die geweld "in naam van de islam" gebruiken zijn compleet de weg kwijt en weten zelf niet eens wat de islam inhoudt. Het zijn gewoon personen die iets fout doen, daar hoeft de islam niet bij gehaald te worden. En je zegt dat geen religie zo gewelddadig is als de islam. Dat klopt dus absoluut niet. Als bepaalde moslims iets fout doen wordt daar gewoon altijd de religie bij gehaald, i.p.v. dat mensen naar de personen kijken die iets fout hebben gedaan. Het wordt uitvergroot dat ze moslims zijn, terwijl dat er gewoon niet toe doet. Als je de islam goed kent, weet je dat deze religie alles behalve gewelddadig is. En ik zal niet zeggen dat dat geen moslims zijn. Ik zeg wel dat dat moslims zijn die compleet gestoord zijn en die niet snappen wat de islam inhoudt. En dat het feit dat ze moslims zijn er niet bij gehaald hoeft worden. Het zijn personen die iets fout doen. Dit noem je toch ook geen ongelovigengeweld?

Wat betreft je broertje: sterkte. Kun je, omdat je je broertje hebt gebruikt in je argument, ook vertellen wat er dan precies met hem gebeurd is?
pi_114312629
quote:
Kijk, ik word gewoon op m'n wenken bediend:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:05 schreef Waterkan het volgende:
En dat het feit dat ze moslims zijn er niet bij gehaald hoeft worden. Het zijn personen die iets fout doen.
pi_114312711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat sommige mensen 400 jaar achter lopen, betekent niet dat het geloof dat zij aanhangen ook 400 jaar achterloopt. Genoeg christenen lopen ook achter. Er zijn ook genoeg gewelddadige mensen die de islam niet aanhangen en waarschijnlijk veel meer gewelddadige niet-moslims dan gewelddadige moslims. Dus dat sommige (heel weinig) mensen die de islam aanhangen gewelddadig zijn betekent niet dat een hele religie die door honderden miljoenen mensen aangehangen wordt achterloopt. Ga je alsjeblieft verdiepen in de islam.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:09:51 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114312726
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

schouderklopje voor deze meneer, hulde :')
pi_114312766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kan me best indenken dat zo'n actie op gang komt na zo'n gruwelijke moord, die vijf kinderen zonder moeder achterlaat. Dat de vork nu heel anders in de steel lijkt te zitten, doet daar niks aan af.

Het blijft hoe dan ook in-triest dat iemand op z'n manier wordt afgeslacht.
Hmmm kom op zo'n actie is gewoon reuzetriest. Er is totaal niet bekend wat er aan de hand is en PLOP men gaat een middeleeuws religieuze onderdrukkingsactie goedpraten.
pi_114312790
quote:

[..]

Nee, sommige mensen die deze religie niet snappen gebruiken het als dekmantel. Juist omdat ze weten dat veel mensen zich niet verdiept hebben in de islam en als kip zonder kop achter de media aan lopen. Als je de islam kent, weet je dat die op geen manier als dekmantel te gebruiken is voor geweld. Dat weet iedereen die de islam kent.
pi_114312827
quote:
Je had het over "islamitisch geweld". Geweld kan niet islamitisch zijn. Die mensen die geweld "in naam van de islam" gebruiken zijn compleet de weg kwijt en weten zelf niet eens wat de islam inhoudt. Het zijn gewoon personen die iets fout doen, daar hoeft de islam niet bij gehaald te worden.
Er is vaak een directe link tussen het geweld en de bijbehorende religieuze opvattingen. Zo wordt er in de islam bepaald niet soepel gedacht over overspelige vrouwen.

quote:
En je zegt dat geen religie zo gewelddadig is als de islam. Dat klopt dus absoluut niet. Als bepaalde moslims iets fout doen wordt daar gewoon altijd de religie bij gehaald, i.p.v. dat mensen naar de personen kijken die iets fout hebben gedaan. Het wordt uitvergroot dat ze moslims zijn, terwijl dat er gewoon niet toe doet.
De islam verspreidt zich op gewelddadige wijze. Plegers van geweld rechtvaardigen hun daden op basis van religieuze teksten. Regelmatig bestaat daarvoor een breed draagvlak. Kijk anders maar hoe straffen in islamitische landen ten uitvoer worden gebracht, nota bene op basis van Sharia: islamitische wetgeving.

quote:
Wat betreft je broertje: sterkte. Kun je, omdat je je broertje hebt gebruikt in je argument, ook vertellen wat er dan precies met hem gebeurd is?
Om misverstanden te voorkomen: ergens een broertje dood aan hebben is een uitdrukking. Het betekent dus niet letterlijk dat mijn broer dood is. Ter geruststelling: hij maakt het prima, was gisterenavond nog bij me op de koffie.
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 13:13:05 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_114312870
De TT klopt iig niet meer.
pi_114312928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hmmm kom op zo'n actie is gewoon reuzetriest. Er is totaal niet bekend wat er aan de hand is en PLOP men gaat een middeleeuws religieuze onderdrukkingsactie goedpraten.
Wordt dat gedaan dan? Dat leidde ik niet af uit die Facebook-pagina. Als de daad inderdaad wordt goedgepraat, neem ik daar vanzelfsprekend afstand van.
pi_114312948
quote:

[..]

Je had het over "islamitisch geweld". Geweld kan niet islamitisch zijn. Die mensen die geweld "in naam van de islam" gebruiken zijn compleet de weg kwijt en weten zelf niet eens wat de islam inhoudt. Het zijn gewoon personen die iets fout doen, daar hoeft de islam niet bij gehaald te worden. En je zegt dat geen religie zo gewelddadig is als de islam. Dat klopt dus absoluut niet. Als bepaalde moslims iets fout doen wordt daar gewoon altijd de religie bij gehaald, i.p.v. dat mensen naar de personen kijken die iets fout hebben gedaan. Het wordt uitvergroot dat ze moslims zijn, terwijl dat er gewoon niet toe doet. Als je de islam goed kent, weet je dat deze religie alles behalve gewelddadig is. En ik zal niet zeggen dat dat geen moslims zijn. Ik zeg wel dat dat moslims zijn die compleet gestoord zijn en die niet snappen wat de islam inhoudt. En dat het feit dat ze moslims zijn er niet bij gehaald hoeft worden. Het zijn personen die iets fout doen. Dit noem je toch ook geen ongelovigengeweld?
Onzin, geweld en religie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden omdat beide mensenwerk is.

Zeggen dat islam gewelddadiger is als het christendom vind ik lood om oud ijzer. Beide zijn als het ze uitkomt gewelddadig. Meestal is dat geweld gedirigeerd door mensen die andere belangen hebben dan religieuze. Maar zeggen dat religies allemaal vredelievend zijn is reinste kolder. Religie is gewoon een prima manier om het gepeupel te mobiliseren en je zin te krijgen. Hoe meer volgelingen hoe meer macht.
pi_114312961
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Koop een ballon, ga het vieren.
Irakese moslima doodgeslagen in California door islamofoob
pi_114313015
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:04 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het Christelijke geloof predikt ook verdraagzaamheid en hoeveel mensen zijn er uiteindelijk omgebracht uit naam van god, koning en vaderland?

[..]

Een dekmantel weet ik niet. het meeste gebeurt vrij open. Geloof is, naast vaderlandsliefde, wel een prima argument om de massa te mobiliseren om op die manier macht geld, vul maar iets in, te vergaren voor de mensen aan de top van de pyramide.
Daarom is het ook de bedoeling dat mensen zich gaan verdiepen in religie, i.p.v. als een kip zonder kop achter een groepje mensen aan te lopen. Vroeger kon het volk nog niet lezen, tegenwoordig kunnen we dat gelukkig wel en hebben we veel meer mogelijkheid om ons te verdiepen in religie.
pi_114313035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wordt dat gedaan dan? Dat leidde ik niet af uit die Facebook-pagina. Als de daad inderdaad wordt goedgepraat, neem ik daar vanzelfsprekend afstand van.
Nee ik bedoel dat men op die FB pagina mensen opriep een hoofddoek om te doen uit een soort piėteit.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:17:05 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114313052
The truth was in here.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:17:24 #193
380096 Aladeen
Supreme leader of Wadiya
pi_114313067
Triest, wie vermoordt er nauw gevluchte Irakezen? Dat zijn de mensen die gevlucht zijn met een goede reden en vervolgens in het buitenland gaan werken en proberen een normaal leven te leiden. Irakezen zijn niet zoals Marokkanen of Antilianen of Roma’s.
pi_114313106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Waterkan het volgende:

[..]

Daarom is het ook de bedoeling dat mensen zich gaan verdiepen in religie, i.p.v. als een kip zonder kop achter een groepje mensen aan te lopen. Vroeger kon het volk nog niet lezen, tegenwoordig kunnen we dat gelukkig wel en hebben we veel meer mogelijkheid om ons te verdiepen in religie.
jij misschien, maar de meeste mensen in moslimlanden zijn nog steeds analfabeet en kennen de koran alleen door wat ze verteld wordt. Die zijn dus lekker makkelijk te beļnvloeden. Hoe dommer de mensen gehouden kunnen worden hoe beter het is voor de machthebbers die daar aan de macht zijn
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:18:50 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114313138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, geweld en religie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden omdat beide mensenwerk is.

Zeggen dat islam gewelddadiger is als het christendom vind ik lood om oud ijzer. Beide zijn als het ze uitkomt gewelddadig. Meestal is dat geweld gedirigeerd door mensen die andere belangen hebben dan religieuze. Maar zeggen dat religies allemaal vredelievend zijn is reinste kolder. Religie is gewoon een prima manier om het gepeupel te mobiliseren en je zin te krijgen. Hoe meer volgelingen hoe meer macht.
maar is dit nu een gevalletje islamitisch geweld of gewoon doodslag/moord, ik heb ook wel eens een atheist voor een moord veroordeeld zien worden (inclusief moteif wraak voor vreemdgaan of oneens zijn met ouderlijke besissing)
pi_114313146
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat men op die FB pagina mensen opriep een hoofddoek om te doen uit een soort piėteit.
OK, maar vind je dat zo extreem dan? Het is gedaan vanuit de (achteraf bezien foute) veronderstelling dat de vrouw slachtoffer was geworden van islamofoob geweld. Vergelijk het maar met mensen die met lieveheersbeestjes gingen rondlopen omdat iemand slachtoffer was geworden van zinloos geweld.
pi_114313147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:17 schreef Aladeen het volgende:
Triest, wie vermoordt er nauw gevluchte Irakezen? Dat zijn de mensen die gevlucht zijn met een goede reden en vervolgens in het buitenland gaan werken en proberen een normaal leven te leiden. Irakezen zijn niet zoals Marokkanen of Antilianen of Roma’s.
Waarschijnlijk dus haar eigen man (of dochter)
pi_114313155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

LOL. Jij zegt dat je het niet eens bent met mensen die zeggen dat geweld niet aan de islam te linken valt en dat je mensen als personen moet zien die iets fout kunnen doen. Je wordt niet op je wenken bediend, ik geef gewoon mijn mening en jij hebt eerder laten gepost dat er mensen bestaan die mijn mening delen. Niks bediening.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:19:56 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_114313190
quote:
Je had het over "islamitisch geweld". Geweld kan niet islamitisch zijn. Die mensen die geweld "in naam van de islam" gebruiken zijn compleet de weg kwijt en weten zelf niet eens wat de islam inhoudt.

Move along, nothing to see here.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_114313214
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:18 schreef Re het volgende:

[..]

maar is dit nu een gevalletje islamitisch geweld of gewoon doodslag/moord, ik heb ook wel eens een atheist voor een moord veroordeeld zien worden (inclusief moteif wraak voor vreemdgaan of oneens zijn met ouderlijke besissing)
Dit is een gevalletje eer moord die veroorzaakt wordt door culturele en religieuze achtergronden die wat verweven met elkaar zijn. Waardoor het moeilijk is het een van het ander te scheiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')