abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109529835
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef NDAsilenced het volgende:
http://www.thereligionofpeace.com/ vind ik altijd een mooie bron om naar te verwijzen als de realiteit van islamitisch geweld een beetje is weggezakt.
De realiteit van islamitisch geweld valt met geen mogelijkheid te ontkennen (al blijven sommige moslims hun best doen om het te ontkennen of te relativeren).

Maar laten we ook gewoon vaststellen dat het omgekeerde ook gebeurt: mensen die worden geterroriseerd (en zelfs vermoord) omdat ze moslim zijn. Het gaat hier om een moeder van kinderen; een vrouw die verder niks fout deed.

Ik veroordeel dit soort daden ondubbelzinnig; ongeacht wie de dader is. Extremisme is altijd fout. Mensen vermoorden om hun ras, geslacht, seksualiteit, huidskleur, religie of handicap is altijd fout.

Het is in mijn optiek niet nodig om te gaan schermen met voorbeelden van moslimgeweld; de moordaanslag op deze vrouw wordt er niet minder fout om.
pi_109529851
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat klopt.

Maar ik ben er niet helemaal zeker van wat je daar nou mee wil zeggen. :@
Dat het niet vreemd is als de politie eerst eens kritisch kijkt naar de alibi's van bekenden van het slachtoffer en niet meteen aanneemt dat het een hatecrime is door een achtergelaten briefje.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_109530067
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
De realiteit van islamitisch geweld valt met geen mogelijkheid te ontkennen (al blijven sommige moslims hun best doen om het te ontkennen of te relativeren).
Net zoals jij de westerse betrokkenheid bij het islamitisch geweld ontkent en relativeert. Zo staan er landen als Irak, Afghanistan, Pakistan etc. vermeld op die website... maar lezen wij iets over de Amerikaanse soldaat die 16 kinderen heeft vermoord in Afghanistan op die website, nee. Eenzijdige haatsite. :)
pi_109530262
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat het niet vreemd is als de politie eerst eens kritisch kijkt naar de alibi's van bekenden van het slachtoffer en niet meteen aanneemt dat het een hatecrime is door een achtergelaten briefje.
Dat doen ze toch altijd?

Hatecrimes komen nog steeds regelmatig genoeg voor om dat niet gelijk uit te sluiten. De politie kijkt naar alle scenarios en niet alleen naar een hatecrime of een echtgenoot.

In dat stukje dat de hofstadgroep quote, staat ook aangegeven dat er veel discriminatie en haat is daar, waar niet vaak aangifte van wordt gedaan, dus natuurlijk kijken ze daar naar.
compact en kleverig.
pi_109530419
Triest geval .

Maar even het onderzoek afwachten , wie weet is niet alles zoals het nu lijkt.
pi_114307462
Goh, mijn profiling-skilzzzz zijn zo slecht toch niet?

quote:
Alawadi, a 32-year-old mother of five and an Iraq-born Muslim, was attacked March 21 in her home near Lakeside, Calif. She suffered at least six blows to the head, possibly from a tire iron. Fatima Alhimidi, her 17-year-old daughter, said there was a note found next to her mom's body reading, "This is my country. Go back to yours, terrorist."

Alawadi died three days later and, initially, there was speculation that it was a hate crime.

Further investigation hasn't confirmed that theory, but the release of an affidavit by the El Cajon Police Department on April 5 to the San Diego Union-Tribune reveals strife within the family. Alawadi was planning to divorce her husband, the document says, and Alhimidi had been caught having sex in a car with a 21-year-old Chaldean man some months prior.

Months before Alawadi's death, after being picked up by her mother, a police report said Alhimidi leapt out of the car while it was moving at 35 mph. "Police were informed by paramedics and hospital staff that Fatima Alhimidi said she was being forced to marry her cousin and did not want to, so she jumped out of the vehicle."
http://www.huffingtonpost(...)ctive_n_1435096.html

quote:
A California hate crime murder that sparked an international uproar may have been a killing within the family, as police turn their investigation to her husband and teen daughter.

The Iraqi family was troubled by relationship issues before Shaima Alawadi, 32, a mother of five was beaten to death in her California home, according to newly released documents that contain little evidence the killing was a hate crime.

Alawadi, 32, planned to divorce her husband and move to Texas, according to search warrant records obtained by U-T San Diego.

And the victim's 17-year-old daughter was apparently distraught over the prospect of an arranged marriage to her cousin.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz20rpM0an2
http://www.dailymail.co.u(...)raq-born-mother.html

EXACT zoals ik al voorspelde :7
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114308372
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij een gerichte afrekening neem je een wapen mee, niet een gelegenheidsvoorwerp zoals een moersleutel.

Nee ik denk dat mevrouw misschien een affaire had, pappa eerder thuis kwam dan verwacht, het zag en haar in zijn woede neerbeukte.
Of ze wilde hem verlaten en vertelde dat, kan ook.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:04:59 #158
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_114308415
Ben benieuwd hoe deze man zich er vanaf brengt in de gevangenis.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_114308672
En dan ook van die acties naar aanleiding hiervan.... :')

https://www.facebook.com/OneMillionHijabsforShaimaAlawadi

:') :') :') :')

Wat een kuttekoppen, ongelofelijk.
pi_114309979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dan ook van die acties naar aanleiding hiervan.... :')

https://www.facebook.com/OneMillionHijabsforShaimaAlawadi

:') :') :') :')

Wat een kuttekoppen, ongelofelijk.
Ik kan me best indenken dat zo'n actie op gang komt na zo'n gruwelijke moord, die vijf kinderen zonder moeder achterlaat. Dat de vork nu heel anders in de steel lijkt te zitten, doet daar niks aan af.

Het blijft hoe dan ook in-triest dat iemand op z'n manier wordt afgeslacht.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:01:42 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114310144
Maar wie heeft het nou gedaan? Man of dochter, dat haal ik er niet geheel uit, of mis ik iets?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:02:18 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_114310163
De TT moet dus eigenlijk zijn "moslim slaat eigen vrouw dood, en speelt de racismekaart".
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114310168
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:01 schreef Re het volgende:
Maar wie heeft het nou gedaan? Man of dochter, dat haal ik er niet geheel uit, of mis ik iets?
Volgens mij is dat nog niet helemaal duidelijk, maar richt het onderzoek zich nu op haar man en de oudste dochter.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:06:14 #164
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114310304
Weer een gevalletje allochtoonsgeweld waar de schuld op de oorspronkelijke bevolking wordt geschoven en haat gezaaid tegen de normale bevolking.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
pi_114310564
Ah, dus weer een zaak waarin de linkse allochtonenknuffelaars vooraan stonden om de barbaarse witte man te veroordelen voor iets wat niet gebeurt is.
pi_114310592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef Hathor het volgende:
De TT moet dus eigenlijk zijn "moslim slaat eigen vrouw dood, en speelt de racismekaart".
TT change svp.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:17:52 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114310704
Gloat-topic
pi_114310733
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:14 schreef Scorpie het volgende:
Ah, dus weer een zaak waarin de linkse allochtonenknuffelaars vooraan stonden om de barbaarse witte man te veroordelen voor iets wat niet gebeurt is.
Mensen gaan af op de beschikbare informatie. Op deze manier achteraf je gelijk halen is natuurlijk ook wel erg makkelijk. Als was gebleken dat het inderdaad een hatecrime was, hadden we jou hier waarschijnlijk niet meer gezien.

NB: ik spreek niet als allochtonenknuffelaar, maar als iemand die neutraal heeft gereageerd en gewoon de daad op zich heeft veroordeeld, ongeacht de precieze achtergrond.
pi_114310815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen gaan af op de beschikbare informatie. Op deze manier achteraf je gelijk halen is natuurlijk ook wel erg makkelijk. Als was gebleken dat het inderdaad een hatecrime was, hadden we jou hier waarschijnlijk niet meer gezien.
Welnee, men trok voorbarige conclusies gebaseerd op hun onderbuikjes, gevuld met haat jegens alles wat enigzins kritiek durft te hebben op de allochtoonse samenleving. Het superieur moraliteitsgevoel druipt er werkelijk vanaf. Dat die hypocrieten hun gezicht hier niet meer durven te tonen zegt natuurlijk al genoeg.

quote:
NB: ik spreek niet als allochtonenknuffelaar, maar als iemand die neutraal heeft gereageerd en gewoon de daad op zich heeft veroordeeld, ongeacht de precieze achtergrond.
Je was dan ook 1 van de betere posters in dit topic.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:25:07 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114310962
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog niet helemaal duidelijk, maar richt het onderzoek zich nu op haar man en de oudste dochter.
Ik ga voor de dochter, pa lijkt me niet slim genoeg om er een briefje naast te leggen
pi_114311066
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Dat praat dit toch niet goed? :') Heeft zij die westerlingen gedood? Nee. Zie mensen als personen. Een persoon heeft een ander persoon doodgeslagen met een hartstikke stomme reden die er niet toe doet. En daar gaat het hier om. Die mensen die die westerlingen hebben vermoord zijn totaal andere personen, zij heeft even weinig met hun te maken als jij. Misschien zelfs nog minder, aangezien zij misschien geen moord goed had gepraat. Ik krijg een beetje de rillingen van ventjes zoals jij.
pi_114311174
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar laten we ook gewoon vaststellen dat het omgekeerde ook gebeurt: mensen die worden geterroriseerd (en zelfs vermoord) omdat ze moslim zijn. Het gaat hier om een moeder van kinderen; een vrouw die verder niks fout deed.

Ik veroordeel dit soort daden ondubbelzinnig; ongeacht wie de dader is. Extremisme is altijd fout. Mensen vermoorden om hun ras, geslacht, seksualiteit, huidskleur, religie of handicap is altijd fout.

Het is in mijn optiek niet nodig om te gaan schermen met voorbeelden van moslimgeweld; de moordaanslag op deze vrouw wordt er niet minder fout om.
Geweld is niet islamitisch.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:35:04 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114311368
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goh, mijn profiling-skilzzzz zijn zo slecht toch niet?

[..]

http://www.huffingtonpost(...)ctive_n_1435096.html

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)raq-born-mother.html

EXACT zoals ik al voorspelde :7
Koop een ballon, ga het vieren.
The truth was in here.
pi_114311990
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef Waterkan het volgende:

[..]

Geweld is niet islamitisch.
Kleine jongetjes seksueel misbruiken is ook niet katholiek. Je punt is?

Lees: ik heb een broertje dood aan mensen die steeds weer komen benadrukken hoe vreedzaam de islam is en dat geweld niet bij de islam hoort. De praktijk wijst dagelijks heel wat anders uit. Geen religie is zo gewelddadig. En de verdediging "dat zijn geen moslims" is me te zwak.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:53:30 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114312090
Dus is er meer 'islamitisch' huisgeweld? Appels, peren natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')