Welke aanslagen bedoel je? Fortuyn misschien? Blanke Nederlander, Noorwegen misschien? Blanke Noor. Alphen a/d Rijn misschien dan? Ohnee....blanke Nederlander....quote:Op maandag 26 maart 2012 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt die associatie snel gemaakt. Je kan ook niet echt ontkennen dat er enorm veel aanslagen geweest zijn waardoor die link gewoon erg duidelijk is.
Abrikoos.
Waar zeg ik dat? Juist, nergens. Alleen dat het zeer veel aanslagen waren, ontken dat maarquote:Op maandag 26 maart 2012 00:47 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Welke aanslagen bedoel je? Fortuyn misschien? Blanke Nederlander, Noorwegen misschien? Blanke Noor. Alphen a/d Rijn misschien dan? Ohnee....blanke Nederlander....
Nee klopt, het zijn indd alllltijd en overallll de bruine mensen die in Allah geloven....zucht...
Lol....je zegt niet dat er veel aanslagen waren, je probeerde te insinueren dat alleen moslims aanslagen plegen. Vervolgens bevallen mijn voorbeelden die jouw ongelijk bewijzen je niet, Dus ben ik gelijk geen volwaardig mens meer, maar 1 tussen aanhalingstekens.....Nee, "mensen" als jij, =edit=, die hun leven laten regeren door angst, daar gaan we de niet bestaande oorlog mee winnen....mijn god wat ben jij een walgelijk figuurquote:Op maandag 26 maart 2012 00:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Juist, nergens. Alleen dat het zeer veel aanslagen waren, ontken dat maarMaarja, 'mensen' als jij willen overal racisme en xenofobie in zien, triest hoor.
Ik insinueer niks. Dat is wat jij wil lezen. Jammer.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:02 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Lol....je zegt niet dat er veel aanslagen waren, je probeerde te insinueren dat alleen moslims aanslagen plegen. Vervolgens bevallen mijn voorbeelden die jouw ongelijk bewijzen je niet, Dus ben ik gelijk geen volwaardig mens meer, maar 1 tussen aanhalingstekens.....Nee, "mensen" als jij, gore achterbakse racisten, die hun leven laten regeren door angst, daar gaan we de niet bestaande oorlog mee winnen....mijn god wat ben jij een walgelijk figuur
Ontzettend laf dit, maar goed lef hebben is ook niet echt een kwaliteit van achterbaks rechtsdenkend nederland. Daar heb ik vrede meequote:Op maandag 26 maart 2012 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik insinueer niks. Dat is wat jij wil lezen. Jammer.
Maar ben je een racist of niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik insinueer niks. Dat is wat jij wil lezen. Jammer.
Waar lees je dat in godsnaam? En waarom moeten mensen altijd jouw vragen beantwoorden, maar loop je zelf uit topics weg als je een paar vragen voor je kiezen krijgt?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij denkt dat de dader een Moslim is?²
Lees de posts daarna maar eens. Daar leg ik het perfect uit.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar lees je dat in godsnaam? En waarom moeten mensen altijd jouw vragen beantwoorden, maar loop je zelf uit topics weg als je een paar vragen voor je kiezen krijgt?
Ik wacht nog steeds op antwoorden: Ophef na zelfmoord verkracht Marokkaans meisje.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees de posts daarna maar eens. Daar leg ik het perfect uit.²
Neen. Ik heb slechts een immense hekel aan mensen die overal racisme in zien en mensen woorden in de mond leggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ben je een racist of niet?
Of niet?²
Heb ik ook. Irriteer me in real life mateloos aan die gasten die bij het minste of geringste racisme of discriminatie roepen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen. Ik heb slechts een immense hekel aan mensen die overal racisme in zien en mensen woorden in de mond leggen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och laten we eerst eens kijken wie er nu achter zit, want dat het in de familiehoek gezocht moet worden lijk me niet zo onwaarschijnlijk.
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een briefje wat opeens boven water komt, doodgeslagen in dr eigen huis, geen sporen van inbraak en een militair als man... hmmm....
Wat komt dat briefje toch opeens goed uit zeg.
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iemand doodslaan met heel veel geweld is een uiting van agressie die persoonlijk is. Vaak is er dan een relatie tussen dader en slachtoffer, ze zijn bekenden van elkaar. Vaak ook geliefden zelfs.
Zeg ik via mijn van Criminal Minds opgedane daderprofielkennis.
dat is wat mij betreft 4x de spijker op zijn kop... wat me verder opvalt is dat het interview met de vrouw nogal geacteerd lijkt. zo komt het iig op me overquote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bij een gerichte afrekening neem je een wapen mee, niet een gelegenheidsvoorwerp zoals een moersleutel.
Nee ik denk dat mevrouw misschien een affaire had, pappa eerder thuis kwam dan verwacht, het zag en haar in zijn woede neerbeukte.
Of ze wilde hem verlaten en vertelde dat, kan ook.
Dus je bent het oneens met DontGiveAFok (hierboven)? Zou je sierenquote:Op maandag 26 maart 2012 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik ook. Irriteer me in real life mateloos aan die gasten die bij het minste of geringste racisme of discriminatie roepen.
Die termen zijn door onjuist gebruik allang hun powers verloren.²
je verdoet je tijdquote:Op maandag 26 maart 2012 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoorden: Ophef na zelfmoord verkracht Marokkaans meisje.
Verder zie ik niet waarom je altijd zo graag in de slachtofferrol wilt kruipen. Ik heb het geweld (en dus deze daad) expliciet en ondubbelzinnig afgekeurd.
Wederom gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoorden: Ophef na zelfmoord verkracht Marokkaans meisje.
Dude, get realquote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
De Iraakse premier heeft een speciaal vliegtuig naar de VS gestuurd om de vermoorde Iraakse vrouw naar Irak te brengen alwaar ze begraven zal worden omdat de Iraakse media degenen zijn geweest die het nieuwsbericht meer aandacht hebben gegeven zodat de Amerikanen dit niet in de doofpot konden stoppen. Nu moet het bericht nog Afghanistan bereiken zodat daar ook weer de shit de fan zal raken.
Bron? dit is wel het meest hypocriete en bleading-heart wat ik recentelijk heb gelezen, neigt zelfs naar racisme.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
De Iraakse premier heeft een speciaal vliegtuig naar de VS gestuurd om de vermoorde Iraakse vrouw naar Irak te brengen alwaar ze begraven zal worden omdat de Iraakse media degenen zijn geweest die het nieuwsbericht meer aandacht hebben gegeven zodat de Amerikanen dit niet in de doofpot konden stoppen. Nu moet het bericht nog Afghanistan bereiken zodat daar ook weer de shit de fan zal raken.
Je hoeft hier alleen maar je uitspraken op feiten/bronnen te laten berusten als je rechts bentquote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Bron? dit is wel het meest hypocriete en bleading-heart wat ik recentelijk heb gelezen, neigt zelfs naar racisme.
Het populisme in Nederland valt nog wel mee zo.
http://www.thereligionofpeace.com/ vind ik altijd een mooie bron om naar te verwijzen als de realiteit van islamitisch geweld een beetje is weggezakt.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoeft hier alleen maar je uitspraken op feiten/bronnen te laten berusten als je rechts bentAls je pro-moslim ben hoeft dat niet.
En dat maakt dit goed??quote:Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Als je het topic ook maar doorgebladerd had, had je kunnen zien dat hij het later uitlegt en dat er 100 andere reacties precies hetzelfde zijn als die van jou. En schelden met kankerkneus? Triestquote:Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat maakt dit goed??Wat voor een kansloze kankerkneus ben je als dit je eerste reactie is
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
http://www.thereligionofpeace.com/ vind ik altijd een mooie bron om naar te verwijzen als de realiteit van islamitisch geweld een beetje is weggezakt.
Lekker wonen daarquote:Islam's Latest Contributions to Peace
"Mohammed is God's apostle. Those who follow him are ruthless
to the unbelievers but merciful to one another" Quran 48:29
2012.03.25 (Narathiwat, Thailand) - Muslim terrorists shoot a 53-year-old man four times as he is riding his motorcycle.
2012.03.24 (Kandahar, Afghanistan) - Taliban bombers send nine souls to Allah.
2012.03.24 (Karachi, Pakistan) - A man and his son are sprayed with bullets in a targeted sectarian attack.
2012.03.23 (Kolay, Pakistan) - A Taliban suicide bomber takes out a dozen rivals at a mosque.
2012.03.23 (Maiduguri, Nigeria) - A cleric and a shoe cobbler are killed in separate Boko Haram shootings.
2012.03.23 (Wana, Pakistan) - A 10-year-old boy and his father are blown to bits by Sunni bombers.
Sorry, wist niet dat kankerkneus blijkbaar niet gewenst is. Voorzichtig met je lange teentjes. Ik heb het verder niet gelezen dat geef ik toe, neemt niet weg dat het niet nodig is om zo te provoceren over de rug van iemand die schijnbaar vermoord is uit rassenhaat. Dat vind ik triest, welke reden het ook heeft.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je het topic ook maar doorgebladerd had, had je kunnen zien dat hij het later uitlegt en dat er 100 andere reacties precies hetzelfde zijn als die van jou. En schelden met kankerkneus? TriestLaat wel weer het niveau zien van mensen die niet kunnen lezen op fok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |