Ja, en wel zo dat ik het dit keer maar mooi laat staan. Te idioot voor woorden iddquote:Op zondag 25 maart 2012 14:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat een kuttopic
En dan bedoel ik niet het onderwerp, maar het feit dat we na 3 pagina's alweer op de man gaan spelen.
Oh God, wat een faal.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:44 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Ja het woord "terrorist" wordt vaker door islamofoben gebruikt om moslims mee aan te duiden.
De vrouw had ook een hoofddoek.
Tja, idd. Maar het staat nu al vast dat een islamofoob het gedaan heeft.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh God, wat een faal.![]()
Als Nederlanders te vroeg een Marokkaan verdenken is het land te klein.
Mods moeten discussies die beginnen op basis van onjuiste info + vooroordelen, direct stoppen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, idd. Maar het staat nu al vast dat een islamofoob het gedaan heeft.
Alsof ze het zelf niet leuk vinden als zo'n discussie helemaal uit de hand looptquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mods moeten discussies die beginnen op basis van onjuiste info + vooroordelen, direct stoppen.
Maar wie ben ik.
Niets weten we nog. Alleen dat deze vrouw vermoord is. De rest is speculatie en oordeel. Meteen al in de TT.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik keur de daad van de dader 100% af, maar ik begrijp zijn gedachtegang. Er worden in Irak vaak Amerikaanse soldaten vermoord. De man probeert een statement te maken, helaas ten kosten van een onschuldige. Ik hoop dat het in ieder geval niet voor niks was.
Wat mij betreft had hij de kracht van het (gesproken of geschreven) woord moeten gebruiken. Maar verder dan ik haat Moslims zou hij niet komen me dunkt.
Aan de andere kant, wat weten we nog eigenlijk over de dader? Veels te weinig om een goed oordeel te vellen.²
Wat een drogredenering weer. Omdat dit, rechtvaardigt dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
Ok, laten we ons dan aub niet met speculaties bezig houden. Voor hetzelfde geld had de vrouw een affaire met de buurman en zijn ze aangetroffen door de partner van de vrouw. En nog iets: welke moordenaar legt nou een briefje bij zijn slachtoffer?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niets weten we nog. Alleen dat deze vrouw vermoord is. De rest is speculatie en oordeel. Meteen al in de TT.
Helemaal met je eens. Op de sesamolie naquote:Op zondag 25 maart 2012 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, laten we ons dan aub niet met speculaties bezig houden. Voor hetzelfde geld had de vrouw een affaire met de buurman en zijn ze aangetroffen door de partner van de vrouw. En nog iets: welke moordenaar legt nou een briefje bij zijn slachtoffer?Dat zou heel dom zijn omdat daarmee de pakkans nog groter wordt (dna, handschrift herkenning, vingerafdrukken, sesamolie).
Je hoort het al: louter speculaties.²
Ach, ik doe altijd mijn best. Soms wordt dat gezien, soms niet. Maar ik vind het helemaal niet zo vreemd dat je het hier met mij eens bent. Kastanjeboom.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Op de sesamolie na.
Jemig, dat is eng
Ik durf dat niet te zeggen. Logisch dat ze verdriet heeft om haar moeder.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, ik doe altijd mijn best. Soms wordt dat gezien, soms niet. Maar ik vind het helemaal niet zo vreemd dat je het hier met mij eens bent. Kastanjeboom.
Maar goed, als we toch speculeren. Zou je denken dat die huilende dochter aan het acteren is? Dat ze het spelletje mee speelt?²
De Amerikanen hebben helemaal niet geprobeerd het in de doofpot te stoppen. Hoe kom je erbijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
De Iraakse premier heeft een speciaal vliegtuig naar de VS gestuurd om de vermoorde Iraakse vrouw naar Irak te brengen alwaar ze begraven zal worden omdat de Iraakse media degenen zijn geweest die het nieuwsbericht meer aandacht hebben gegeven zodat de Amerikanen dit niet in de doofpot konden stoppen. Nu moet het bericht nog Afghanistan bereiken zodat daar ook weer de shit de fan zal raken.
waar staat dat ik het rechtvaardig?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een drogredenering weer. Omdat dit, rechtvaardigt dat?
Gewoon weer een idiote actie dit.
Jij denkt dat de dader een Moslim is?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Afschuwelijke terreurdaad. Hopelijk wordt de dader opgespoord en zo zwaar mogelijk bestraft.
terreurdaden worden alleen door moslims gepleegd?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij denkt dat de dader een Moslim is?²
Dat wordt algemeen aangenomen. Ik ben het daar uiteraard niet mee eens.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
terreurdaden worden alleen door moslims gepleegd?
Onzin. Grote, dikke onzin.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wordt algemeen aangenomen. Ik ben het daar uiteraard niet mee eens.²
De associatie met "Islamitisch" terrorisme wordt tegenwoordig anders erg snel gemaakt. Ik weet niet of je dat ook wilt ontkennen?quote:
Natuurlijk wordt die associatie snel gemaakt. Je kan ook niet echt ontkennen dat er enorm veel aanslagen geweest zijn waardoor die link gewoon erg duidelijk is.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De associatie met "Islamitisch" terrorisme wordt tegenwoordig anders erg snel gemaakt. Ik weet niet of je dat ook wilt ontkennen?
Nee, dat heeft het Amerikaans/Joodse media apparaat goed weten te bewerkstelligen.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |