abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109524536
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sorry, wist niet dat kankerkneus blijkbaar niet gewenst is. Voorzichtig met je lange teentjes. Ik heb het verder niet gelezen dat geef ik toe, neemt niet weg dat het niet nodig is om zo te provoceren over de rug van iemand die schijnbaar vermoord is uit rassenhaat. Dat vind ik triest, welke reden het ook heeft.
You must be new here. Ga eens naar een topic over moslimgeweld waar alles goedgepraat wordt en gerelativeerd. Ga je daar ook schelden en doen of vind je dat wel leuk? :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109524764
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

You must be new here. Ga eens naar een topic over moslimgeweld waar alles goedgepraat wordt en gerelativeerd. Ga je daar ook schelden en doen of vind je dat wel leuk? :r
Het is nooit goed. En aan jouw reacties te lezen heb jij al een duidelijke mening met betrekking tot de Isalm. Dus aan jou maak ik geen woorden meer vuil.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 11:54:48 #128
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109524836
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is nooit goed. En aan jouw reacties te lezen heb jij al een duidelijke mening met betrekking tot de Isalm. Dus aan jou maak ik geen woorden meer vuil.
Die heb jij ook, maar dan180 graden gedraaid. Wat maakt de jouwe beter dat je denkt boven hem te staan? Moraal?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109524856
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Waar blijkt dat uit? :') Wel fijn, je kan iets niet winnen en dan speel je het zo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109524892
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die heb jij ook, maar dan180 graden gedraaid. Wat maakt de jouwe beter dat je denkt boven hem te staan? Moraal?
Ik heb geen mening over de Isalm want ik weet niet wat dat is _O- Tevens heb je wel gelijk, hij is er zelf een of hij is gewoon heel pro ofzo :')
pi_109524955
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed. Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?

quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Waar blijkt dat uit? :') Wel fijn, je kan iets niet winnen en dan speel je het zo.
Winnen? Waar heb je het over? Ik ben het niet met je eens en ik heb geen zin in een oeverloze discussie. Ik keur geweld af, of het nou in de naam van een religie is of niet. En wiens relegie het is doet me er al he-le-maal niet toe.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 12:00:32 #132
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109525018
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed.
Goed van je hoor, maar wat heeft dat te maken met dat je hoogstwaarschijnlijk de islam ophemelt?

quote:
Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?

Alleen als je het kunt weerleggen met feiten. Anders ben je maar toon aan het zetten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109525019
quote:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed. Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?
Dat beweer ik NERGENS :') Zo triest dit.
pi_109525297
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Goed van je hoor, maar wat heeft dat te maken met dat je hoogstwaarschijnlijk de islam ophemelt?

[..]

Alleen als je het kunt weerleggen met feiten. Anders ben je maar toon aan het zetten.
Ik heb een grafhekel aan georganiseerde religie, zeker als die relegie je er toe zet actie te ondernemen die tegen je goede verstand in gaat.

Wil je dat ik al zijn posts qoute, of wat is hier precies je punt?
pi_109525742
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat beweer ik NERGENS :') Zo triest dit.
Je impliceert anders genoeg. En als je dat tegen wil spreken moet je het zelf weten, echter lieg je dan.
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 12:30:13 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_109525878
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je impliceert anders genoeg. En als je dat tegen wil spreken moet je het zelf weten, echter lieg je dan.
Psst, je zou ook even het hele topic kunnen lezen :)
pi_109525888
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, en met name de posts van Bijdehand.
pi_109525912
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nja hoeven geen moeite te steken in zo'n bevooroordeelde zak hooi, of wel? :7
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 12:39:23 #139
230491 Zith
pls tip
pi_109526067
Gelukkig hebben de waarschuwingen van Paddy dit topic geholpen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109526223
Geen wonder dat Hero Bribkman is opgestapt. De pvv'-ers in deze topic alleen al :r
pi_109526288
quote:

[..]

Helemaal niet, ik keur geweld niet goed.
Dat doe je wel, leugenaar. Je bent een moslimvriendje.
pi_109526456
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat doe je wel, leugenaar. Je bent een moslimvriendje.
Ah. Hoe dat zo?
pi_109526673
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ah. Hoe dat zo?
Je hebt het verhaal niet gelezen, maar trekt wel conclusies, scheld mensen uit voor kankerkneus en meer van zulke praat, roept dat andere mensen het niet waard zijn op om in te gaan en gaat vervolgens ook nog eens het moraalridderschap aanhangen, puur en alleen op basis van de TT, want lets face it, meer heb je niet gelezen behalve de reacties.

Concluderend ben je dus niets anders dan een vervelend pro-islam mannetje dat graag vuistdiep erin zit en erop geilt om andere mensen moreel te veroordelen, en dat soort mensen zijn nog minder waard dan de laagste levensvorm op deze aardbodem. Want lets face it, wie ben jij nou eigenlijk behalve een nietszeggende kutuser op een Nederlands forumpje dat denkt het moreel gelijk aan zijn kant te hebben? Niets toch zeker? Precies.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 13:00:17 ]
pi_109526745
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt het verhaal niet gelezen, maar trekt wel conclusies, scheld mensen uit voor kankerkneus en meer van zulke praat, roept dat andere mensen het niet waard zijn op om in te gaan en gaat vervolgens ook nog eens het moraalridderschap aanhangen, puur en alleen op basis van de TT, want lets face it, meer heb je niet gelezen behalve de reacties.

Concluderend ben je dus niets anders dan een vervelend pro-islam mannetje dat graag vuistdiep erin zit en erop geilt om andere mensen moreel te veroordelen, en dat soort mensen zijn nog minder waard dan de laagste levensvorm op deze aardbodem. Want lets face it, wie ben jij nou eigenlijk behalve een nietszeggende kutuser op een Nederlands forumpje dat denkt het moreel gelijk aan zijn kant te hebben? Niets toch zeker? Precies.
Prima. ^O^
pi_109527700
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

"Go back to your own country terrorist"

Is dat door een familielid gedaan volgens jou?
Dat briefje kan wel geplaatst zijn om een dwaalspoor op te werpen.
Want kijk maar naar de statistieken, de kans dat je vermoord wordt door een bekende is vele malen groter als vermoord worden door een volslagen onbekende.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_109528059
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moet je een cijfer achter de komma of zo? Jezus :')

Buiten dat: welke moordenaar laat een briefje achter? :')
Een hatecrime is per definitie persoonlijk, ook als de moordenaar diegene niet kent, haat is een persoonlijke emotie.
Het was geen afrekening (zie de wijze waarop de moord is gepleegd) en dat briefje is een waarschuwing, die hadden ze al een achtergelaten en dat had niet gewerkt, want ze bleven gewoon. Met een paar flinke klappen kun je een dreigement prima kracht bijzetten.
Wie zegt dat het de bedoeling was haar dood te slaan? Angst aanjagen om weg te pesten kan best n motief zijn geweest.

En ja, dat briefje kan neergelegd zijn om af te leiden van wat er werkelijk gebeurd is, maar direct maar aannemen dat dat is wat er is gebeurd, slaat nergens op. Zeker in dit stadium valt er nog niets zinnigs over te zeggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JaniesBrownie op 26-03-2012 13:58:06 ]
compact en kleverig.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:43:40 #147
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109528126
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat briefje kan wel geplaatst zijn om een dwaalspoor op te werpen.
Want kijk maar naar de statistieken, de kans dat je vermoord wordt door een bekende is vele malen groter als vermoord worden door een volslagen onbekende.
Heb je ook statistieken over het aantal mensen dat vermoord is door een bedreiger?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109528381
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Heb je ook statistieken over het aantal mensen dat vermoord is door een bedreiger?
Een stalker of bedoel je iemand die willekeurig mensen bedreigd? Bij een stalker is meestal sprake van een relatie tussen dader en slachtoffer, waardoor het weer onder de categorie bekende valt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_109529074
quote:
•Of women who reported being raped and /or physically assaulted since the age of 18, three quarters (76 percent) were victimized by a current or former husband cohabitating partner, date, or boyfriend.
quote:
Females are generally murdered by people they know. In 64% of female homicide
cases in 2007, females were killed by a family member or intimate partner. In 2007,
24% of female homicide victims were killed by a spouse or ex-spouse; 21% were killed
by a boyfriend or girlfriend; and 19% by another family member.
http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/fvv.pdf
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109529440
quote:
Dat klopt.

Maar ik ben er niet helemaal zeker van wat je daar nou mee wil zeggen. :@
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')