You must be new here. Ga eens naar een topic over moslimgeweld waar alles goedgepraat wordt en gerelativeerd. Ga je daar ook schelden en doen of vind je dat wel leuk?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat kankerkneus blijkbaar niet gewenst is. Voorzichtig met je lange teentjes. Ik heb het verder niet gelezen dat geef ik toe, neemt niet weg dat het niet nodig is om zo te provoceren over de rug van iemand die schijnbaar vermoord is uit rassenhaat. Dat vind ik triest, welke reden het ook heeft.
Het is nooit goed. En aan jouw reacties te lezen heb jij al een duidelijke mening met betrekking tot de Isalm. Dus aan jou maak ik geen woorden meer vuil.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
You must be new here. Ga eens naar een topic over moslimgeweld waar alles goedgepraat wordt en gerelativeerd. Ga je daar ook schelden en doen of vind je dat wel leuk?
Die heb jij ook, maar dan180 graden gedraaid. Wat maakt de jouwe beter dat je denkt boven hem te staan? Moraal?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is nooit goed. En aan jouw reacties te lezen heb jij al een duidelijke mening met betrekking tot de Isalm. Dus aan jou maak ik geen woorden meer vuil.
Nee, dat heb ik niet. Waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is nooit goed. En aan jouw reacties te lezen heb jij al een duidelijke mening met betrekking tot de Isalm. Dus aan jou maak ik geen woorden meer vuil.
Ik heb geen mening over de Isalm want ik weet niet wat dat isquote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb jij ook, maar dan180 graden gedraaid. Wat maakt de jouwe beter dat je denkt boven hem te staan? Moraal?
Helemaal niet, ik keur geweld niet goed. Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die heb jij ook, maar dan180 graden gedraaid. Wat maakt de jouwe beter dat je denkt boven hem te staan? Moraal?
Winnen? Waar heb je het over? Ik ben het niet met je eens en ik heb geen zin in een oeverloze discussie. Ik keur geweld af, of het nou in de naam van een religie is of niet. En wiens relegie het is doet me er al he-le-maal niet toe.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Waar blijkt dat uit?Wel fijn, je kan iets niet winnen en dan speel je het zo.
Goed van je hoor, maar wat heeft dat te maken met dat je hoogstwaarschijnlijk de islam ophemelt?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik keur geweld niet goed.
Alleen als je het kunt weerleggen met feiten. Anders ben je maar toon aan het zetten.quote:Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?
Dat beweer ik NERGENSquote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik keur geweld niet goed. Bijdehand heeft er in dit topic een handje van om alles dan maar meteen te gooien op; 'Ja maar zij doen het veel meer' En dat keur ik af. Moet kunnen toch?
Ik heb een grafhekel aan georganiseerde religie, zeker als die relegie je er toe zet actie te ondernemen die tegen je goede verstand in gaat.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goed van je hoor, maar wat heeft dat te maken met dat je hoogstwaarschijnlijk de islam ophemelt?
[..]
Alleen als je het kunt weerleggen met feiten. Anders ben je maar toon aan het zetten.
Je impliceert anders genoeg. En als je dat tegen wil spreken moet je het zelf weten, echter lieg je dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat beweer ik NERGENSZo triest dit.
Psst, je zou ook even het hele topic kunnen lezenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je impliceert anders genoeg. En als je dat tegen wil spreken moet je het zelf weten, echter lieg je dan.
Heb ik gedaan, en met name de posts van Bijdehand.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psst, je zou ook even het hele topic kunnen lezen
Nja hoeven geen moeite te steken in zo'n bevooroordeelde zak hooi, of wel?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psst, je zou ook even het hele topic kunnen lezen
Dat doe je wel, leugenaar. Je bent een moslimvriendje.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik keur geweld niet goed.
Ah. Hoe dat zo?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doe je wel, leugenaar. Je bent een moslimvriendje.
Je hebt het verhaal niet gelezen, maar trekt wel conclusies, scheld mensen uit voor kankerkneus en meer van zulke praat, roept dat andere mensen het niet waard zijn op om in te gaan en gaat vervolgens ook nog eens het moraalridderschap aanhangen, puur en alleen op basis van de TT, want lets face it, meer heb je niet gelezen behalve de reacties.quote:
Prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal niet gelezen, maar trekt wel conclusies, scheld mensen uit voor kankerkneus en meer van zulke praat, roept dat andere mensen het niet waard zijn op om in te gaan en gaat vervolgens ook nog eens het moraalridderschap aanhangen, puur en alleen op basis van de TT, want lets face it, meer heb je niet gelezen behalve de reacties.
Concluderend ben je dus niets anders dan een vervelend pro-islam mannetje dat graag vuistdiep erin zit en erop geilt om andere mensen moreel te veroordelen, en dat soort mensen zijn nog minder waard dan de laagste levensvorm op deze aardbodem. Want lets face it, wie ben jij nou eigenlijk behalve een nietszeggende kutuser op een Nederlands forumpje dat denkt het moreel gelijk aan zijn kant te hebben? Niets toch zeker? Precies.
Dat briefje kan wel geplaatst zijn om een dwaalspoor op te werpen.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
"Go back to your own country terrorist"
Is dat door een familielid gedaan volgens jou?
Een hatecrime is per definitie persoonlijk, ook als de moordenaar diegene niet kent, haat is een persoonlijke emotie.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moet je een cijfer achter de komma of zo? Jezus
Buiten dat: welke moordenaar laat een briefje achter?
Heb je ook statistieken over het aantal mensen dat vermoord is door een bedreiger?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat briefje kan wel geplaatst zijn om een dwaalspoor op te werpen.
Want kijk maar naar de statistieken, de kans dat je vermoord wordt door een bekende is vele malen groter als vermoord worden door een volslagen onbekende.
Een stalker of bedoel je iemand die willekeurig mensen bedreigd? Bij een stalker is meestal sprake van een relatie tussen dader en slachtoffer, waardoor het weer onder de categorie bekende valt.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heb je ook statistieken over het aantal mensen dat vermoord is door een bedreiger?
quote:•Of women who reported being raped and /or physically assaulted since the age of 18, three quarters (76 percent) were victimized by a current or former husband cohabitating partner, date, or boyfriend.
http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/fvv.pdfquote:Females are generally murdered by people they know. In 64% of female homicide
cases in 2007, females were killed by a family member or intimate partner. In 2007,
24% of female homicide victims were killed by a spouse or ex-spouse; 21% were killed
by a boyfriend or girlfriend; and 19% by another family member.
Dat klopt.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/fvv.pdf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |