Zeemist.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Nog geen zon hier. Wil hardlopen in het zonnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Of die ouders zijn wereldvreemd of ze moeten nu al onder toezicht geplaatst worden van kinderbescherming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK, thanks. Ik kan bulghur (ook op andere manieren gespeld) alleen niet vinden op albert.nl, dus ik vermoed dat de AH het niet heeftquote:Op zondag 25 maart 2012 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
spelt is een graan (dinkel), en speltberries is de/het hele graan. LIjkt me vrijwel onvindbaar in NL. Ik zou bijvoorbeeld bulghur gebruiken, of hele boekweit als je het kunt vinden. Bulghur lijkt me goed te doen, en ook lekker daarin!
niet? dat zou bij de rijst enzo moeten staan..quote:Op zondag 25 maart 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, thanks. Ik kan bulghur (ook op andere manieren gespeld) alleen niet vinden op albert.nl, dus ik vermoed dat de AH het niet heeft.
Speltrijst. Ook verkrijgbaar bij de beter gesorteerde natuurvoedingswinkel!quote:Op zondag 25 maart 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Hoi!
Ik wil vanavond dit maken: http://ohsheglows.com/201(...)-power-goddess-bowl/
Maar ik kom er niet uit wat speltberries zijn. Het lijken wel noten.
Oh, dat wordt niet vanavond, zie ik, want die speltberries (als ik ze al kan vinden) moeten een nacht weken, maar ik wil het wel een kéér maken binnenkort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Speltberries = speltrijst of is dat een suggestie?quote:Op zondag 25 maart 2012 09:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Speltrijst. Ook verkrijgbaar bij de beter gesorteerde natuurvoedingswinkel!![]()
Ik laat de speltberries altijd gewoon weg! Gebruik ik alleen quinoa.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, thanks. Ik kan bulghur (ook op andere manieren gespeld) alleen niet vinden op albert.nl, dus ik vermoed dat de AH het niet heeft.
Oh, jij hebt dit wel eens gemaakt?quote:Op zondag 25 maart 2012 09:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik laat de speltberries altijd gewoon weg! Gebruik ik alleen quinoa.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dit wel eens gemaakt?.
Er moet ook een dressing met tahini en nutritional gist in. Geen idee wat dat laatste is en waar ik deze dingen kan krijgen
. Ingewikkeld hoor. Eigenlijk zou M. straks naar de AH, terwijl ik hardloop, zodat we vanmiddag lekker naar het strand kunnen, maar met al deze dingen ga ik liever zelf ook mee, dan kunnen we ook nog even langs de Marqt, want daar hebben ze het miss wel...
Hm, OK. Ik ga het recept op mijn 'binnenkort-eten'-lijstje zetten, maar ik denk dat het vandaag iets te veel gedoe wordt om dit allemaal te regelenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]Nutritional yeast is edelgist, gistvlokken, die verkopen ze bij de biologische winkel/natuurwinkel. Tahin (sesampasta) kan je daar ook kopen, misschien ook wel bij Marqt. Mijn ervaring is dat Marqt meer biologische versies heeft van 'gewone' producten en dat de biologische winkel de wat apartere voedingsmiddelen verkoopt.
Die dressing is wel heel lekker erbij, maar als ik dingen niet kan halen/vinden, dan verzin ik altijd gewoon wat anders of laat het weg! De gist is geen noodzaak vind ik, de tahin wel!
Nou zo smaakt t nietquote:
En ook quinoa!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:12 schreef Novem het volgende:
Mijn marqt heeft het niet, je kan beter naar een ekoplaza of biomarkt gaan denk ik. Ah verkoopt bulgur van lassie!
Dat idd!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat Marqt meer biologische versies heeft van 'gewone' producten en dat de biologische winkel de wat apartere voedingsmiddelen verkoopt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Les 4 zit er weer op! Vandaag extra geconcentreerd op voorvoetlanding en ik moet zeggen dat het een stuk makkelijker loopt.
Vik; Er beginnen stukjes blauw tussen de wolken door te komen.. Als je nog even wacht is er zon.
Ekoplaza heeft sowieso tahin en ik denk ook gist!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Er is wel een Ekoplaza in het centrum, dat is een betere keuze dan Marqt? (of moet ik een kleinere winkel hebben?)
Gist staat bij die van mij achter de kassa, moet je even naar vragen!quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
klinkt inderdaad als een goed plan, creepy.
Oh, ik kijk zo naar morgen uit. Heerlijk de hele dag niets doen. Ik wil vandaag al hardlopen, zodat ik morgen niet meer hoef..Het enige wat ik ga doen is boodschappen halen, en uitgebreid koken, want ik leef al 2 weken op het meest minimale....
Als ik m'n paper optijd af heb ga ik zelfs al schoonmaken vandaag.....
Daar zijn je wenkbrauwen voorquote:Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Hm, ik moet misschien ook maar wat zonnebrandcreme opsmeren zo, maar ik ben bang dat het van m'n voorhoofd in m'n ogen loopt als ik ga zweten.
ja. hardlopen zal nooit m'n favoriete bezigheid zijn. Als ik er mee bezig ben is het okay, en als ik terug kom is het fijn, maar ik kan er altijd tegenop zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]Zie jij hardlopen nog steeds als iets wat je 'moet' doen?
. Ik kan me echt verheugen op een extra rondje hardlopen als ik op een doordeweekse dag vrij ben. Hoop rond Pasen èn op zaterdag èn op Pasen een flink stuk te lopen en daar heb ik nu al zin in
(27,5 km in 3 dagen
)
Ik zweer bij ebay, oude collectie van goede merken voor een of twee tientjes. En DM.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:07 schreef Probability het volgende:
Weet iemand een lowbudget lingerie winkel a la H&M? Mijn tetten zijn gegroeid dus ik pas m'n BH's niet meer zo goed.. En de H&M verkoopt geen 70D. Misschien dat ik van een ander merk wel gewoon 70C pas. Wat een gedoe!
De broekjes van de Hunkemoller passen totaal niet bij mijn figuur: http://www.hunkemoller.nl/bh.html en volgens mij heb ik al eens de hele collectie aangehad maar niets zat echt fijn..quote:Op zondag 25 maart 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zweer bij ebay, oude collectie van goede merken voor een of twee tientjes. En DM.
Die klimt tegen de muur omhoog. Sportieve beestjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef the85mc het volgende:
Ik kijk net naar buiten, naar het zonnescherm, loopt er ineens een muis voorbij over de rand van het zonnescherm. Wel buiten dus (gelukkig) maar wel 4 hoog. Hoe komt dat beest hier? En hoe kom ik er vanaf? Heb geen zin in ongewenste huisdieren..
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef the85mc het volgende:
Ik kijk net naar buiten, naar het zonnescherm, loopt er ineens een muis voorbij over de rand van het zonnescherm. Wel buiten dus (gelukkig) maar wel 4 hoog. Hoe komt dat beest hier? En hoe kom ik er vanaf? Heb geen zin in ongewenste huisdieren..
Gebaseerd op veel ervaring: kat is het enige wat echt helptquote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef the85mc het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:15 schreef Nallie het volgende:
Gebaseerd op veel ervaring: kat gif is het enige wat echt helpt
V&D? Die hadden 'vroeger' altijd wel 70E dus 70D moet geen probleem zijn. Kan je meteen kijken welke merken lekker zitten (en ze goedkoper op ebay kopen).quote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef Probability het volgende:
O en ik wil ook niet van die hele 'stevige' BH's zoals van de Triumph of zo..
Hihiquote:
Zeg dat maar tegen mijn muizen! Al het gif geprobeerd, ze huppelen nog vrolijk rondquote:
Hoe dan? BOE?!quote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
Ik laat nooit etensresten slingeren, maar weet niet of mn buren dat ook doen. Muisje zit wel buiten gelukkig, maar in de zomer heb ik balkondeur bijna altijd open. Dus dan kan die zo naar binnen. En een kat in een appartement vind ik zielig. Een kat moet ook lekker naar buiten kunnen.
Heb de muis aan het schrikken gemaakt en nu is ie weg B)
Wijlen mijn plattelandskat speelde met muizen en vrat andere beesten. Half.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn muizen! Al het gif geprobeerd, ze huppelen nog vrolijk rondgemuteerde stadsmuizen!
Bootycamp bestaat echtquote:Bootycamp for ladies
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bootycamp bestaat echtIk dacht dat Anna en Parkietje dat bedacht hadden als grappige variatie op Bootcamp
![]()
Ik keek de muis aan en langzaam kauwend at ik een beschuit met muisjes.. Muisje begon te trillen en spurtte er vandoor..quote:
Volgens mij was het ook een grapje en is het toeval dat het echt bestaatquote:Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bootycamp bestaat echtIk dacht dat Anna en Parkietje dat bedacht hadden als grappige variatie op Bootcamp
![]()
Ja, dat zei je alquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef Probability het volgende:
Mijn enkel is toch wel blauwEn ik baal want ik wilde vandaag sporten.. Misschien loop ik wel naar de sportschool om te melden dat ik niet kan sporten en dan kan ik gelijk vragen wanneer de fysio er is
Dit. Plus verstopte neus en een eng knobbeltje OP de lymfeklier rechts in mijn nek.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Gadsamme ik voel me helemaal niet lekker. Keelpijn/hoofdpijn/ meer van dat. Net wel 3 heerlijke boterhammen gegetenvan de markt gisteren.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu ga ik me omkleden om te gaan hardlopen. Geen zin, maar dat loopt zo wel los.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]Zie jij hardlopen nog steeds als iets wat je 'moet' doen?
. Ik kan me echt verheugen op een extra rondje hardlopen als ik op een doordeweekse dag vrij ben. Hoop rond Pasen èn op zaterdag èn op Pasen een flink stuk te lopen en daar heb ik nu al zin in
(27,5 km in 3 dagen
)
In dezelfde minuut ookquote:
Ik vond 2,40 voor een zak spinazie een beetje duurquote:Op zondag 25 maart 2012 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nomz! Ontbijt met mini-afbakbroodjes en groene smoothie spinazie, banaan, ananas + scheutje sap en wat water!
Ik ben best blij met het concept spinaziesmoothies, gemakkelijk groenten en fruit toevoegen aan je dag en het is lekker![]()
Laat die domme AH eens links liggeh.... 1.79 gewassen bij de Lidlquote:Op zondag 25 maart 2012 12:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond 2,40 voor een zak spinazie een beetje duur
Lidlquote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat die domme AH eens links liggeh.... 1.79 gewassen bij de Lidl
Lief!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Deze ansichtkaart heb ik trouwens gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Er zit hier geen lidl in de buurt..quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat die domme AH eens links liggeh.... 1.79 gewassen bij de Lidl
Dat de bijbehorende broekjes te hoog zijn voor mij! En dat ik de stof niet dik genoeg vind en bij push up juist weer veeel te dik!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
op weg naar Appeltern!
Wat is er mis met bh's Vd hunkemoller?
Mag ook weer nieuwe
/snobquote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
op weg naar Appeltern!
Wat is er mis met bh's Vd hunkemoller?
Mag ook weer nieuwe
Is dat geen teken van Pfeiffer? Of zit ik er helemaal naast nu?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
Dit. Plus verstopte neus en een eng knobbeltje OP de lymfeklier rechts in mijn nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Of een cochleair implantaatquote:
Die knobbels horen idd heel erg bij Pfeiffer.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat geen teken van Pfeiffer? Of zit ik er helemaal naast nu?
ik vind het leuk om te zien hoe jij zo enthousiast kunt zijn over dingen. Eerst was hardlopen echt niet voor vik, nu zou je niet meer zonder kunnen. Eerst waren spinazieballen echt enorm culinair, nu ga je echt nadenken over gezond en lekker eten!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik heb ook amaranthmuesli gekocht! Ben benieuwd!
Dat heb ik ook een tijdje gehad, ondanks dat ik meer trainde dan voorheen werden mijn dijen en kuiten juist dikker, fijn in slim jeansquote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef creepycookie het volgende:
Ik ben linzen aan het weken voor de linzensoep vanaafer gaan sowieso wortelen bij, maar heb net even pastinaak gehaald, dat kan ik er ook nog in flikkeren.
Nog steeds ziek trouwens, het lijkt alsof ik mijn lichaam de laatste dagen echt aan het voortslepen ben, ben ontzettend moe. Zelfs van in de zon zitten word ik op 't moment moe en duizeligHeb net wel lekker gefietst en ga zo in de tuin nog even wat oefeningen doen.
Nog een klacht: ik voel me dus echt dik. Broeken die eerder te groot waren zitten nu goed, wat leuk zou zijn als ik zou willen aankomen maar dat wil ik niet. Ik ga dus een stuk minder KT doen, aangezien ik denk dat omdat daar het meeste vet zit, ik als ik nu heel veel spieren ga opbouwen ik huge word (al worden vrouwen geloof ik niet snel huge, maargoed). Ik hoop echt dat het daar aan ligt, ik zou anders echt niet weten waardoor ik dikker wordHeb wel een plat buikje, maar de centimeters zijn overal wel meer geworden. Meh.
Geperst witvis, dus wel eiwitten, maar niet veel gezonde vetten. Lijkt me ook dat er best veel kunstmatige smaakstoffen en bindmiddelen inzitten, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Probability het volgende:
Surimisticks, zijn die eigenlijk gezond?
Hoe zou jij het eten aan passen? Meer eiwit, magere yoghurt enzo?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, ondanks dat ik meer trainde dan voorheen werden mijn dijen en kuiten juist dikker, fijn in slim jeansik denk dat de key is om je eten ook goed aan te passen en/of cardio erbij, anders kan je inderdaad groot worden.
Ik zou ze dan idd voor de eiwitten etenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:48 schreef Novem het volgende:
[..]
Geperst witvis, dus wel eiwitten, maar niet veel gezonde vetten. Lijkt me ook dat er best veel kunstmatige smaakstoffen en bindmiddelen inzitten, maar dat weet ik niet zeker.
Ja, en als ik enthousiast ben over dingen, dan gaat het ook niet meer over, is mijn ervaring, dat is fijnquote:Op zondag 25 maart 2012 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zien hoe jij zo enthousiast kunt zijn over dingen. Eerst was hardlopen echt niet voor vik, nu zou je niet meer zonder kunnen. Eerst waren spinazieballen echt enorm culinair, nu ga je echt nadenken over gezond en lekker eten!
Hahaha ik heb je kikkererwten experiment niet meegekregen, weet wel van mijn huisgenootje dat dat wel mis kan gaan jaquote:Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gewoon linzen uit blik trouwens, die hoeven niet te weken. Sinds mijn mislukte kikkererwtenexperiment durf ik niet meer zo goed te vertrouwen op dingen die moeten weken.
Creepy moet ook gaan hardlopen idd!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, ondanks dat ik meer trainde dan voorheen werden mijn dijen en kuiten juist dikker, fijn in slim jeansik denk dat de key is om je eten ook goed aan te passen en/of cardio erbij, anders kan je inderdaad groot worden.
http://ohsheglows.com/201(...)-power-goddess-bowl/quote:Op zondag 25 maart 2012 17:02 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Hahaha ik heb je kikkererwten experiment niet meegekregen, weet wel van mijn huisgenootje dat dat wel mis kan gaan ja
Maar ik vertrouw het wel. Heb verder eigenlijk nog niet gekeken wat er mee moet, maar ik dacht gewoon ik week ze, kook ze in water, gooi er shizzle bij om te pureren en dan misschien nog wat champignons/kruiden erbij. Wat doe jij met de linzen?
Ik heb zwakke knieënquote:
Toen begón ik pas met afvallenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik heb zwakke knieën![]()
Nee maar ik ga gewoon HIIT doen, kijken wat dat oplevert.
Uniek: ik ben pas 23 hoor!
Meer eiwit inderdaad, magere yoghurt hoeft niet perse, ik eet alleen volle, maar dan moet het aan het eind van de dag wel passen in het aantal kcals dat ik wil eten.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:51 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Hoe zou jij het eten aan passen? Meer eiwit, magere yoghurt enzo?
Onzinquote:
Ik eet op onderhoudsniveau (al zit ik daar denk ik regelmatig onder, ik zou wel wat meer mogen eten denk ik) en ik doe ongeveer 40 min kracht, 20 cardio, en dan 2-3 keer per week. En ik heb onder mijn laag vet altijd nogal sterke benen gehad, als in, stevig qua spier. Nooit van die mooie slanke benen zeg maar, maar altijd met een vorm erin. Vandaar dat dat waarschijnlijk snel gaat met trainen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef Novem het volgende:
[..]
Meer eiwit inderdaad, magere yoghurt hoeft niet perse, ik eet alleen volle, maar dan moet het aan het eind van de dag wel passen in het aantal kcals dat ik wil eten.
Ben je op dit moment minder aan het eten om af te vallen of eet je meer op onderhoudsniveau?
Doe je ook cardio naast kracht?
Ik eet m.u.v. het weekend elke dag hetzelfde (op de D na). Als het me gaat vervelen, stap ik wel weer over op een ander patroonquote:Op zondag 25 maart 2012 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Is natuurlijk ook.. en doorzetten en een vast patroon kan ook helpen.
Saai is niet altijd verkeerd, gewoon 4 volk.boterhammen, lekker beleg, soepje, 3 fruit en veel groente en eiwitten, kwark..
Basis
Dat is dus het hele probleem, teveel kracht denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef Novem het volgende:
[..]
Meer eiwit inderdaad, magere yoghurt hoeft niet perse, ik eet alleen volle, maar dan moet het aan het eind van de dag wel passen in het aantal kcals dat ik wil eten.
Ben je op dit moment minder aan het eten om af te vallen of eet je meer op onderhoudsniveau?
Doe je ook cardio naast kracht?
Ik denk dat we wel redelijk vergelijkbaar zijn qua dat, ben wel een stukkie dikker dan jij, maar ik heb inderdaad ook nogal uitgesproken beenspierenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik eet op onderhoudsniveau (al zit ik daar denk ik regelmatig onder, ik zou wel wat meer mogen eten denk ik) en ik doe ongeveer 40 min kracht, 20 cardio, en dan 2-3 keer per week. En ik heb onder mijn laag vet altijd nogal sterke benen gehad, als in, stevig qua spier. Nooit van die mooie slanke benen zeg maar, maar altijd met een vorm erin. Vandaar dat dat waarschijnlijk snel gaat met trainen.
Van pilates krijg je lange/mooie spieren, naar het schijnt. Ik krijg van krachttraining ook gewoon gespierde benen dus doe mijn benen altijd lafjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:21 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, teveel kracht denk ik.
Ach ja, whatever, ik wil gewoon alleen in mijn huidige broeken blijven passen, heb absoluut geen zin om grotere maatjes te moeten passen, of dat nou door spier komt of niet.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Probability het volgende:
Ojee, Vik is naast hardloopguru ook al afvalguruOjee
Opgezette lymfeklieren is niet perse Pfeiffer. Het is gewoon een teken dat je 'iets' onder de leden hebt (als ik gewoon griep heb zijn ze ook opgezwollen). Bij pfeiffer heb je meestal ook een periode met koorts, keelontsteking en vaak dingen als aften in mond/huiduitslag (vreselijk irritant, ik zit onder de bultjes).quote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die knobbels horen idd heel erg bij Pfeiffer.
Nice, ik ga gewoon wat proberen, kijken hoe het gaat met meer eiwitten en met meer cardio ook. Thanks!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel redelijk vergelijkbaar zijn qua dat, ben wel een stukkie dikker dan jij, maar ik heb inderdaad ook nogal uitgesproken beenspieren
Ik zou kracht niet laten schieten en op onderhoud blijven eten, maar dan idd de samenstelling van je eten veranderen, meer eiwit. En toch wat meer cardio denk ik, tenminste, dat is wat bij mij echt het verschil heeft gemaakt.
Ik klaag wel altijd dat ik niet afval, maar hierdoor ben ik in 3 maanden in totaal toch een kilo of 6 kwijt. Sta wel al een maand redelijk stil, maar ben wel van maat XL/42/44 naar M/L/40 gegaan en echt veel spieren gekregen.
Leuk!!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:30 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nice, ik ga gewoon wat proberen, kijken hoe het gaat met meer eiwitten en met meer cardio ook. Thanks!
Billy: ik wilde idd beginnen met pilates! Woensdag is de eerstvolgende les
2 bleekselderij pakken, 5 km wandelen, weggooien en weer terug wandelenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Word ook niet echt mooier van krachttraining, maar een beetje is wel weer mooi dus dat doe ik
Iemand een recept met bleekselderij? Heb er 2 liggen
Nou ja ik ben liever iets te gespierd en afgetraind dan dikker en cellulite achtig (om het maar even in extremen uit te drukken en dit geld natuurlijk alleen voor mijquote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Word ook niet echt mooier van krachttraining, maar een beetje is wel weer mooi dus dat doe ik
Genoeg cardio bij doen, dan verlies je ook vet terwijl je spieren opbouwt. Ik heb momenteel een beetje hetzelfde probleem, dus dan doe ik gewoon wat meer cardio (hardlopen) en wat minder sportschool. En het heeft met aanleg te maken; misschien dat over het algemeen vrouwen niet zo snel zichtbare spieren kweken, maar een gemiddelde zegt niet per se iets over jou persoonlijk. Ik ben ook in no time gespierd, dus ik pas daar echt mee op. Kan best zijn dat dat voor jou ook geldt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef creepycookie het volgende:
Ik ben linzen aan het weken voor de linzensoep vanaafer gaan sowieso wortelen bij, maar heb net even pastinaak gehaald, dat kan ik er ook nog in flikkeren.
Nog steeds ziek trouwens, het lijkt alsof ik mijn lichaam de laatste dagen echt aan het voortslepen ben, ben ontzettend moe. Zelfs van in de zon zitten word ik op 't moment moe en duizeligHeb net wel lekker gefietst en ga zo in de tuin nog even wat oefeningen doen.
Nog een klacht: ik voel me dus echt dik. Broeken die eerder te groot waren zitten nu goed, wat leuk zou zijn als ik zou willen aankomen maar dat wil ik niet. Ik ga dus een stuk minder KT doen, aangezien ik denk dat omdat daar het meeste vet zit, ik als ik nu heel veel spieren ga opbouwen ik huge word (al worden vrouwen geloof ik niet snel huge, maargoed). Ik hoop echt dat het daar aan ligt, ik zou anders echt niet weten waardoor ik dikker wordHeb wel een plat buikje, maar de centimeters zijn overal wel meer geworden. Meh.
Kliko.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn lymfeklieren zijn opgezet EN er zit een bult extra op. Dat laatste is eng, het eerste normaal als je verkouden bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Opgezette lymfeklieren is niet perse Pfeiffer. Het is gewoon een teken dat je 'iets' onder de leden hebt (als ik gewoon griep heb zijn ze ook opgezwollen). Bij pfeiffer heb je meestal ook een periode met koorts, keelontsteking en vaak dingen als aften in mond/huiduitslag (vreselijk irritant, ik zit onder de bultjes).
Cool, dat was er wat bij ingeschoten. En die spieren gaan erg snel bij mij ja...dus cardio it is!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Genoeg cardio bij doen, dan verlies je ook vet terwijl je spieren opbouwt. Ik heb momenteel een beetje hetzelfde probleem, dus dan doe ik gewoon wat meer cardio (hardlopen) en wat minder sportschool. En het heeft met aanleg te maken; misschien dat over het algemeen vrouwen niet zo snel zichtbare spieren kweken, maar een gemiddelde zegt niet per se iets over jou persoonlijk. Ik ben ook in no time gespierd, dus ik pas daar echt mee op. Kan best zijn dat dat voor jou ook geldt.
Huisarts?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn lymfeklieren zijn opgezet EN er zit een bult extra op. Dat laatste is eng, het eerste normaal als je verkouden bent.
Snij ze wel door de salade en soepquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Serieus? Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al moet ik zeggen dat wanneer ik me niet lekker voel ik zelfs rustig meerdere hobbels heb.
Dat is best geruststellend om te horen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al moet ik zeggen dat wanneer ik me niet lekker voel ik zelfs rustig meerdere hobbels heb.
Toch even rondje dokter doenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is best geruststellend om te horen.
*hypochonder
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:10 schreef Novem het volgende:
Hij lijkt op deze, maar dan mauwloos en korter, minirokje dus.
wow, goed man!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef sigme het volgende:
Wat een mooie dag werd het nog!
Het was koud en mistig toen ik ging hardlopen.
Met normale hardloopschoenen aan. 20km in 1:59
En toen moest ik nog 2½ km wandelen voor ik thuis was.
Ga ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Toch even rondje dokter doen
Al is het maar voor de geruststelling.
Niemand zegt wat, et voilaquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:55 schreef Laureline het volgende:
Al is unieks bleekselderijrecept ook een klassieker, natuurlijk.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriend van me is 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd. 500Kc per dagen eten.
Lemon is ook citroen..quote:Op zondag 25 maart 2012 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Ja wow sigme! Respect!
Mijn d is ook lekker. Alleen had er citroensap in gemoeten en volgens mark is dat lekkerder maar ik vind het nu ook al heel lekker! Raar: ze had het in het recept over lemon en op de plaatjes zie ik toch echt citroenen. /confused
alleen maar omdat ik het helemaal niet gezien heb hoorquote:
Lemon is citroen, lime is limoen. Dacht ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lemon = limoen en ciron citroen toch?
Ditquote:Op zondag 25 maart 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lemon is citroen, lime is limoen. Dacht ik.
Wauw! Knorknorknor zou mijn maag hele dagen doenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriend van me is 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd. 500Kc per dagen eten.
quote:
Nou, er zijn geen knorrende biggen meer. Maar er is nog een aantal pakketten big, plus nog vrij veel wat ik niet in de pakketten gestopt heb: gehakt, wat stukken buikspek, en veel rauwe ham.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:59 schreef Laureline het volgende:
Zijn alle biggen nu op/verwerkt, sigme?
Gans goed!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Laureline het volgende:
Even kijken of ik de namen nog weet: Kevin en Francis Bacon, Big Lebovski en Notorious Big, toch?
leuk!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Gans goed!
Er zijn trouwens vandaag nog drie lammetjes bijgekomen; 2 ramlammetjes, 1 heel mooi ooitje: zwart met rode oortjes![]()
. Nog niks op de foto, helaas.
Check uw mail.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Gans goed!
Er zijn trouwens vandaag nog drie lammetjes bijgekomen; 2 ramlammetjes, 1 heel mooi ooitje: zwart met rode oortjes![]()
. Nog niks op de foto, helaas.
Wow... grote voorbeeld ben jijquote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef sigme het volgende:
Wat een mooie dag werd het nog!
Het was koud en mistig toen ik ging hardlopen.
Met normale hardloopschoenen aan. 20km in 1:59
En toen moest ik nog 2½ km wandelen voor ik thuis was.
Dank!quote:
Grasmaaimachnes! Dat is hun eerste functie. De ooilammeren houden we sowieso, en de rammetjes sowieso niet. Maar de rammetjes van vorig jaar lopen nu nog, dus ze hebben wel enige tijd van leven.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:08 schreef Laureline het volgende:
Ooo, echt lente! Dan gaan ze drinken bij hun moeder en gaan de staartjes als een propellor in het rondEn later worden ze stout en gaan ze op de grote schapen springen!
En lekker ook, toch? Of slacht je ze niet zo snel, maar gebruik je ze als grasmaaimachines?
Morgen begint de kantoorweek weer, dus ik ga echt geen tijd hebben voor lamsfoto's. Misschien wil mijn liefste zo goed zijn om morgen wat te schieten.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 wacht op foto van sigme lammetjes.
Oh, ik begreep uit Co's post dat zij foto's gemaild had?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Morgen begint de kantoorweek weer, dus ik ga echt geen tijd hebben voor lamsfoto's. Misschien wil mijn liefste zo goed zijn om morgen wat te schieten.
Ik vond m zelf ook wel lollig iddquote:Op zondag 25 maart 2012 20:41 schreef creepycookie het volgende:
Mooi braaksel teken jij XM![]()
Ik suck echt zo hard in Draw Something
http://www.jamieoliver.co(...)parmigiana-auberginequote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef Sarabi het volgende:
De aubergine gebruikt om chips van te maken![]()
Het was lekker maar volgende keer toch eens proberen om er een serieus recept van te maken
Ziet er goed uitquote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.jamieoliver.co(...)parmigiana-aubergine
Dat ga ik woensdag maken.
Die ga ik ook eens proberen, lijkt me lekker. Alleen ff wat anders voor de broodkruimels verzinnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt? Een arm met erop een pijl naar beneden. Althans, dat zag ik erin. En dat deed me niet aan een tattoo denkenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het wel apart dat je mijn tattoo niet raadde.
Het was geen pijl maar een ankerquote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt? Een arm met erop een pijl naar beneden. Althans, dat zag ik erin. En dat deed me niet aan een tattoo denken.
Oh ja, dat maakt het niet meer low carb natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Die ga ik ook eens proberen, lijkt me lekker. Alleen ff wat anders voor de broodkruimels verzinnen.
Could have fooled me!quote:
Gaat mij om de gluten, maar voor jou geen probleem he, jij loopt je een ongeluk tegenwoordigquote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat maakt het niet meer low carb natuurlijk.
True, ik moet niet zo moeilijk doenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaat mij om de gluten, maar voor jou geen probleem he, jij loopt je een ongeluk tegenwoordig
Psies!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, ik moet niet zo moeilijk doen. Ik wil proberen om de meeste dagen de carbs te mijden bij het avondeten, maar ik eet ook nog brood en muesli
.
Nee gek, heerlijk juist!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwark en vla wegwerken en dan naar bed.. Dat is heel veel eten in 10 uur
Morgen hardlopen.. wil wel weer 15 km maar vond het zo lang
heb je de reacties op dat recept gelezen? LOL!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, de vegan - vegetariandiscussiequote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je de reacties op dat recept gelezen? LOL!
Eindelijk! Geniet maar lekkerquote:Op zondag 25 maart 2012 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha. Klaar. Weekend!![]()
![]()
![]()
Nu even helemaal niets doen op de bank. Even tv kijken ofzo...heerlijk.
Ga je mee, gaan we 'm doen! Is hier behoorlijk in de regio.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:19 schreef loveli het volgende:
Groupon voor bootcamp...
http://www.groupon.nl/dea(...)L_CRM_1_0_0_85&a=647
Oh ik dacht dat je überhaupt nog geen lammetjesfoto's had.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank!
Maar daar staan de verse lammetjes van vandaag niet op
[..]
Grasmaaimachnes! Dat is hun eerste functie. De ooilammeren houden we sowieso, en de rammetjes sowieso niet. Maar de rammetjes van vorig jaar lopen nu nog, dus ze hebben wel enige tijd van leven.
Taragonna lijkt me meer allround (work/concert/strand), salamanca is wat minder subtiel vormlozer..quote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tassenstress:
Deze: http://www.bretoniere.nl/salamanca.html
of deze: http://www.bretoniere.nl/tas-tarragona.html
Bree heeft mooie tassen, Leonhard Heyden en Mandarina Duck ook, maar denk dat die laatste 2 niet jouw smaak zijn. Ooit mooie tassen gezien van Coccinelle, geen idee of die makkelijk verkrijgbaar zijn.quote:Of iemand anders tips voor een mooie lederen tas?
Graag eentje die weer meer dan 3 jaar meegaat.
Ben net thuis van werk, denk dat 'ie nu verjaard is.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga je mee, gaan we 'm doen! Is hier behoorlijk in de regio.
Ik ga morgen eens googlen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Taragonna lijkt me meer allround (work/concert/strand), salamanca is wat minder subtiel vormlozer..
[..]
Bree heeft mooie tassen, Leonhard Heyden en Mandarina Duck ook, maar denk dat die laatste 2 niet jouw smaak zijn. Ooit mooie tassen gezien van Coccinelle, geen idee of die makkelijk verkrijgbaar zijn.
Hoax.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens googlen.
Nu maar eens slapen, want er schijnt weer gewerkt te moeten worden morgen.
hij is nog 95 uur geldig!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben net thuis van werk, denk dat 'ie nu verjaard is.
Hehe, goed antwoord!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind de salamanca mooier, maar duur. Vik had ook wel een mooie geloof ik.
Ik heb sws wel nog mooiere gezien, geen idee meer waar though, dus aan mij heb je niks.
Herstel: er wordt aanwezigheid van mij verwacht.quote:
Dan kan ik er zeker niet meer onderuit?quote:
Kom je weleens in Duitsland? Zo ja => TKmax opzoeken. Soort outlet met mooie aanbidigngen/kwaliteitsspul. En waar ik niet meer kon typen bedoelde ik aanbiedingen. Stop.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, goed antwoord!
Ik kan natuurlijk ook gewoon een keertje op tassenjacht gaan. Ben nu alleen even de bijenkorf in gelopen en fred de la bretoniere was het enige merk wat ik mooi vond. Wil gewoon iets wat een paar jaar mee gaat en er goed uit ziet.
Bestel die groupon nou maar, dat wordt vast leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan kan ik er zeker niet meer onderuit?
[..]
Kom je weleens in Duitsland? Zo ja => TKmax opzoeken. Soort outlet met mooie aanbidigngen/kwaliteitsspul. En waar ik niet meer kon typen bedoelde ik aanbiedingen. Stop.
/bedtijd
ik had een mooie wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind de salamanca mooier, maar duur. Vik had ook wel een mooie geloof ik.
Ik heb sws wel nog mooiere gezien, geen idee meer waar though, dus aan mij heb je niks.
Die is gaaf hè? Ik eet het ook graag als ik een beetje verkouden ben en ben dan niet te voorzichting met de dried chili flakes: al het snot brandt in één klap je luchtwegen uit.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:53 schreef Laureline het volgende:
O minilot, dat recept dat je een week geleden voor Vik postte van de dal-broccolisoep is echt een succes, we eten het vanavond weer!
Dat vind ik net een schooltas!quote:Op maandag 26 maart 2012 07:03 schreef Viking84 het volgende:
Oh tassen ging het over. Ik heb deze. Was 100 euro bij tas.nl.
http://www.google.nl/sear(...)&biw=320&bih=508#i=1
Geen van beidenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tassenstress:
Deze: http://www.bretoniere.nl/salamanca.html
of deze: http://www.bretoniere.nl/tas-tarragona.html
Of iemand anders tips voor een mooie lederen tas?
Graag eentje die weer meer dan 3 jaar meegaat.
Ik maak vanmiddag wel ff een foto van de mijne, na mijn gastroscopiequote:Op maandag 26 maart 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar ben je zenuwachtig voor?
En wat voor tas zou jij kopen? Ik wil er eentje die mooi is, goede kwaliteit, waar ik veel meuk in kwijt kan en die zowel voor werk als privé tof is.
Reële eisen toch?
Oew, daar mag he zenuwachtig voor zijn! Succes!quote:Op maandag 26 maart 2012 07:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik maak vanmiddag wel ff een foto van de mijne, na mijn gastroscopie
Ik heb er eentje van Cowboy's bag. Zijn erg fijne tassen vind ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar ben je zenuwachtig voor?
En wat voor tas zou jij kopen? Ik wil er eentje die mooi is, goede kwaliteit, waar ik veel meuk in kwijt kan en die zowel voor werk als privé tof is.
Reële eisen toch?
Sterkte zo meisquote:Op maandag 26 maart 2012 07:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen van beiden![]()
Maar ik ben ook moeilijk met tassen.....net als met lingerie.
Ik ga zo weg. Zij die zenuwachtig zijn groeten u
^ Datquote:Op maandag 26 maart 2012 08:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge!Leuk en aardig die zomertijd, maar m'n slaapritme is gelijk weer compleet in de war.
Ik had vanmorgen al vlees! Liever iets vegetarisch dusquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:02 schreef anna82 het volgende:
En een observatie op kantoor: zag zojuist een vrouw van 50+ met een ultrakort pin-up jurkje. Nu ben ik ook nog misselijk.
quote:Op maandag 26 maart 2012 08:59 schreef minilot het volgende:
Oee, daar zeg je zoiets V1!
Hollandse garnaaltjes, de homemade cocktailsaus van RobinOok uit CUL en oplepelen met witlof ofzo.. In die richting moet het wel lukken. Al eeuwen geen garnalencocktail meer op!
(En kijk dan hoeveel eiwitten hè? Drie eieren, tofu, yoghurt!)
Ha, herkenbaar! Ik heb ook één tas tegelijk (een onopvallende, neutraal gekleurde schoudertas die op konthoogte bungelt) en zodra die dan helemaal uit elkaar valt koop ik voor twintig euro weer een volgende bij de Hema ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd me buiten de tassendiscussie want ik heb niks met tassen. Ik heb er 1 en als die stuk is, koop ik bij de V&D o.i.d. weer een nieuwe voor een paar tientjes. Enzovoort..
Hela, geen whiskey meer in huis. Op naar de slijter straks!quote:Op maandag 26 maart 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat klinkt nog verdomd lekker ook trouwens!witlof met garnalen, als ik 'm onthoud ga ik 't eens proberen.
Op dit uur? Oh men.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat klinkt nog verdomd lekker ook trouwens!witlof met garnalen, als ik 'm onthoud ga ik 't eens proberen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:05 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
O Anna toch! Dat was dan vast de spreekwoordelijke druppen die de emmer van jouw onbehagen deed overlopen!
Ik zat laatst tegenover een mevrouw op leeftijd in de bus die onder haar rok duidelijk geen onderbroek aan had.
O, dat vind ik ook hoor. Ik stoor me er ook helemaal niet aan, ik vind het soms zelfs wel een applausje waard. Maar dan kan zoiets soms nog steeds wel een beetje onsmakelijk zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het juist wel grappig. Alhoewel ik er zelf graag op mijn voordeligst bijloop, vind ik het wel een teken van zelfvertrouwen als iemand gewoon draagt waar hij of zij zin in heeft.
Sherry, cognac en calvados doen het ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Hela, geen whiskey meer in huis. Op naar de slijter straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |