Zeemist.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Nog geen zon hier. Wil hardlopen in het zonnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Of die ouders zijn wereldvreemd of ze moeten nu al onder toezicht geplaatst worden van kinderbescherming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK, thanks. Ik kan bulghur (ook op andere manieren gespeld) alleen niet vinden op albert.nl, dus ik vermoed dat de AH het niet heeftquote:Op zondag 25 maart 2012 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
spelt is een graan (dinkel), en speltberries is de/het hele graan. LIjkt me vrijwel onvindbaar in NL. Ik zou bijvoorbeeld bulghur gebruiken, of hele boekweit als je het kunt vinden. Bulghur lijkt me goed te doen, en ook lekker daarin!
niet? dat zou bij de rijst enzo moeten staan..quote:Op zondag 25 maart 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, thanks. Ik kan bulghur (ook op andere manieren gespeld) alleen niet vinden op albert.nl, dus ik vermoed dat de AH het niet heeft.
Speltrijst. Ook verkrijgbaar bij de beter gesorteerde natuurvoedingswinkel!quote:Op zondag 25 maart 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Hoi!
Ik wil vanavond dit maken: http://ohsheglows.com/201(...)-power-goddess-bowl/
Maar ik kom er niet uit wat speltberries zijn. Het lijken wel noten.
Oh, dat wordt niet vanavond, zie ik, want die speltberries (als ik ze al kan vinden) moeten een nacht weken, maar ik wil het wel een kéér maken binnenkort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Speltberries = speltrijst of is dat een suggestie?quote:Op zondag 25 maart 2012 09:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Speltrijst. Ook verkrijgbaar bij de beter gesorteerde natuurvoedingswinkel!![]()
Ik laat de speltberries altijd gewoon weg! Gebruik ik alleen quinoa.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, thanks. Ik kan bulghur (ook op andere manieren gespeld) alleen niet vinden op albert.nl, dus ik vermoed dat de AH het niet heeft.
Oh, jij hebt dit wel eens gemaakt?quote:Op zondag 25 maart 2012 09:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik laat de speltberries altijd gewoon weg! Gebruik ik alleen quinoa.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dit wel eens gemaakt?.
Er moet ook een dressing met tahini en nutritional gist in. Geen idee wat dat laatste is en waar ik deze dingen kan krijgen
. Ingewikkeld hoor. Eigenlijk zou M. straks naar de AH, terwijl ik hardloop, zodat we vanmiddag lekker naar het strand kunnen, maar met al deze dingen ga ik liever zelf ook mee, dan kunnen we ook nog even langs de Marqt, want daar hebben ze het miss wel...
Hm, OK. Ik ga het recept op mijn 'binnenkort-eten'-lijstje zetten, maar ik denk dat het vandaag iets te veel gedoe wordt om dit allemaal te regelenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]Nutritional yeast is edelgist, gistvlokken, die verkopen ze bij de biologische winkel/natuurwinkel. Tahin (sesampasta) kan je daar ook kopen, misschien ook wel bij Marqt. Mijn ervaring is dat Marqt meer biologische versies heeft van 'gewone' producten en dat de biologische winkel de wat apartere voedingsmiddelen verkoopt.
Die dressing is wel heel lekker erbij, maar als ik dingen niet kan halen/vinden, dan verzin ik altijd gewoon wat anders of laat het weg! De gist is geen noodzaak vind ik, de tahin wel!
Nou zo smaakt t nietquote:
En ook quinoa!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:12 schreef Novem het volgende:
Mijn marqt heeft het niet, je kan beter naar een ekoplaza of biomarkt gaan denk ik. Ah verkoopt bulgur van lassie!
Dat idd!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat Marqt meer biologische versies heeft van 'gewone' producten en dat de biologische winkel de wat apartere voedingsmiddelen verkoopt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Les 4 zit er weer op! Vandaag extra geconcentreerd op voorvoetlanding en ik moet zeggen dat het een stuk makkelijker loopt.
Vik; Er beginnen stukjes blauw tussen de wolken door te komen.. Als je nog even wacht is er zon.
Ekoplaza heeft sowieso tahin en ik denk ook gist!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Er is wel een Ekoplaza in het centrum, dat is een betere keuze dan Marqt? (of moet ik een kleinere winkel hebben?)
Gist staat bij die van mij achter de kassa, moet je even naar vragen!quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
klinkt inderdaad als een goed plan, creepy.
Oh, ik kijk zo naar morgen uit. Heerlijk de hele dag niets doen. Ik wil vandaag al hardlopen, zodat ik morgen niet meer hoef..Het enige wat ik ga doen is boodschappen halen, en uitgebreid koken, want ik leef al 2 weken op het meest minimale....
Als ik m'n paper optijd af heb ga ik zelfs al schoonmaken vandaag.....
Daar zijn je wenkbrauwen voorquote:Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Hm, ik moet misschien ook maar wat zonnebrandcreme opsmeren zo, maar ik ben bang dat het van m'n voorhoofd in m'n ogen loopt als ik ga zweten.
ja. hardlopen zal nooit m'n favoriete bezigheid zijn. Als ik er mee bezig ben is het okay, en als ik terug kom is het fijn, maar ik kan er altijd tegenop zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]Zie jij hardlopen nog steeds als iets wat je 'moet' doen?
. Ik kan me echt verheugen op een extra rondje hardlopen als ik op een doordeweekse dag vrij ben. Hoop rond Pasen èn op zaterdag èn op Pasen een flink stuk te lopen en daar heb ik nu al zin in
(27,5 km in 3 dagen
)
Ik zweer bij ebay, oude collectie van goede merken voor een of twee tientjes. En DM.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:07 schreef Probability het volgende:
Weet iemand een lowbudget lingerie winkel a la H&M? Mijn tetten zijn gegroeid dus ik pas m'n BH's niet meer zo goed.. En de H&M verkoopt geen 70D. Misschien dat ik van een ander merk wel gewoon 70C pas. Wat een gedoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |