Bootycamp bestaat echtquote:Bootycamp for ladies
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bootycamp bestaat echtIk dacht dat Anna en Parkietje dat bedacht hadden als grappige variatie op Bootcamp
![]()
Ik keek de muis aan en langzaam kauwend at ik een beschuit met muisjes.. Muisje begon te trillen en spurtte er vandoor..quote:
Volgens mij was het ook een grapje en is het toeval dat het echt bestaatquote:Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bootycamp bestaat echtIk dacht dat Anna en Parkietje dat bedacht hadden als grappige variatie op Bootcamp
![]()
Ja, dat zei je alquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef Probability het volgende:
Mijn enkel is toch wel blauwEn ik baal want ik wilde vandaag sporten.. Misschien loop ik wel naar de sportschool om te melden dat ik niet kan sporten en dan kan ik gelijk vragen wanneer de fysio er is
Dit. Plus verstopte neus en een eng knobbeltje OP de lymfeklier rechts in mijn nek.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Gadsamme ik voel me helemaal niet lekker. Keelpijn/hoofdpijn/ meer van dat. Net wel 3 heerlijke boterhammen gegetenvan de markt gisteren.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu ga ik me omkleden om te gaan hardlopen. Geen zin, maar dat loopt zo wel los.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]Zie jij hardlopen nog steeds als iets wat je 'moet' doen?
. Ik kan me echt verheugen op een extra rondje hardlopen als ik op een doordeweekse dag vrij ben. Hoop rond Pasen èn op zaterdag èn op Pasen een flink stuk te lopen en daar heb ik nu al zin in
(27,5 km in 3 dagen
)
In dezelfde minuut ookquote:
Ik vond 2,40 voor een zak spinazie een beetje duurquote:Op zondag 25 maart 2012 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nomz! Ontbijt met mini-afbakbroodjes en groene smoothie spinazie, banaan, ananas + scheutje sap en wat water!
Ik ben best blij met het concept spinaziesmoothies, gemakkelijk groenten en fruit toevoegen aan je dag en het is lekker![]()
Laat die domme AH eens links liggeh.... 1.79 gewassen bij de Lidlquote:Op zondag 25 maart 2012 12:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond 2,40 voor een zak spinazie een beetje duur
Lidlquote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat die domme AH eens links liggeh.... 1.79 gewassen bij de Lidl
Lief!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Deze ansichtkaart heb ik trouwens gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Er zit hier geen lidl in de buurt..quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laat die domme AH eens links liggeh.... 1.79 gewassen bij de Lidl
Dat de bijbehorende broekjes te hoog zijn voor mij! En dat ik de stof niet dik genoeg vind en bij push up juist weer veeel te dik!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
op weg naar Appeltern!
Wat is er mis met bh's Vd hunkemoller?
Mag ook weer nieuwe
/snobquote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
op weg naar Appeltern!
Wat is er mis met bh's Vd hunkemoller?
Mag ook weer nieuwe
Is dat geen teken van Pfeiffer? Of zit ik er helemaal naast nu?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
Dit. Plus verstopte neus en een eng knobbeltje OP de lymfeklier rechts in mijn nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Of een cochleair implantaatquote:
Die knobbels horen idd heel erg bij Pfeiffer.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat geen teken van Pfeiffer? Of zit ik er helemaal naast nu?
ik vind het leuk om te zien hoe jij zo enthousiast kunt zijn over dingen. Eerst was hardlopen echt niet voor vik, nu zou je niet meer zonder kunnen. Eerst waren spinazieballen echt enorm culinair, nu ga je echt nadenken over gezond en lekker eten!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik heb ook amaranthmuesli gekocht! Ben benieuwd!
Dat heb ik ook een tijdje gehad, ondanks dat ik meer trainde dan voorheen werden mijn dijen en kuiten juist dikker, fijn in slim jeansquote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef creepycookie het volgende:
Ik ben linzen aan het weken voor de linzensoep vanaafer gaan sowieso wortelen bij, maar heb net even pastinaak gehaald, dat kan ik er ook nog in flikkeren.
Nog steeds ziek trouwens, het lijkt alsof ik mijn lichaam de laatste dagen echt aan het voortslepen ben, ben ontzettend moe. Zelfs van in de zon zitten word ik op 't moment moe en duizeligHeb net wel lekker gefietst en ga zo in de tuin nog even wat oefeningen doen.
Nog een klacht: ik voel me dus echt dik. Broeken die eerder te groot waren zitten nu goed, wat leuk zou zijn als ik zou willen aankomen maar dat wil ik niet. Ik ga dus een stuk minder KT doen, aangezien ik denk dat omdat daar het meeste vet zit, ik als ik nu heel veel spieren ga opbouwen ik huge word (al worden vrouwen geloof ik niet snel huge, maargoed). Ik hoop echt dat het daar aan ligt, ik zou anders echt niet weten waardoor ik dikker wordHeb wel een plat buikje, maar de centimeters zijn overal wel meer geworden. Meh.
Geperst witvis, dus wel eiwitten, maar niet veel gezonde vetten. Lijkt me ook dat er best veel kunstmatige smaakstoffen en bindmiddelen inzitten, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Probability het volgende:
Surimisticks, zijn die eigenlijk gezond?
Hoe zou jij het eten aan passen? Meer eiwit, magere yoghurt enzo?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, ondanks dat ik meer trainde dan voorheen werden mijn dijen en kuiten juist dikker, fijn in slim jeansik denk dat de key is om je eten ook goed aan te passen en/of cardio erbij, anders kan je inderdaad groot worden.
Ik zou ze dan idd voor de eiwitten etenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:48 schreef Novem het volgende:
[..]
Geperst witvis, dus wel eiwitten, maar niet veel gezonde vetten. Lijkt me ook dat er best veel kunstmatige smaakstoffen en bindmiddelen inzitten, maar dat weet ik niet zeker.
Ja, en als ik enthousiast ben over dingen, dan gaat het ook niet meer over, is mijn ervaring, dat is fijnquote:Op zondag 25 maart 2012 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zien hoe jij zo enthousiast kunt zijn over dingen. Eerst was hardlopen echt niet voor vik, nu zou je niet meer zonder kunnen. Eerst waren spinazieballen echt enorm culinair, nu ga je echt nadenken over gezond en lekker eten!
Hahaha ik heb je kikkererwten experiment niet meegekregen, weet wel van mijn huisgenootje dat dat wel mis kan gaan jaquote:Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gewoon linzen uit blik trouwens, die hoeven niet te weken. Sinds mijn mislukte kikkererwtenexperiment durf ik niet meer zo goed te vertrouwen op dingen die moeten weken.
Creepy moet ook gaan hardlopen idd!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, ondanks dat ik meer trainde dan voorheen werden mijn dijen en kuiten juist dikker, fijn in slim jeansik denk dat de key is om je eten ook goed aan te passen en/of cardio erbij, anders kan je inderdaad groot worden.
http://ohsheglows.com/201(...)-power-goddess-bowl/quote:Op zondag 25 maart 2012 17:02 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Hahaha ik heb je kikkererwten experiment niet meegekregen, weet wel van mijn huisgenootje dat dat wel mis kan gaan ja
Maar ik vertrouw het wel. Heb verder eigenlijk nog niet gekeken wat er mee moet, maar ik dacht gewoon ik week ze, kook ze in water, gooi er shizzle bij om te pureren en dan misschien nog wat champignons/kruiden erbij. Wat doe jij met de linzen?
Ik heb zwakke knieënquote:
Toen begón ik pas met afvallenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik heb zwakke knieën![]()
Nee maar ik ga gewoon HIIT doen, kijken wat dat oplevert.
Uniek: ik ben pas 23 hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |