Van pilates krijg je lange/mooie spieren, naar het schijnt. Ik krijg van krachttraining ook gewoon gespierde benen dus doe mijn benen altijd lafjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:21 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, teveel kracht denk ik.
Ach ja, whatever, ik wil gewoon alleen in mijn huidige broeken blijven passen, heb absoluut geen zin om grotere maatjes te moeten passen, of dat nou door spier komt of niet.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Probability het volgende:
Ojee, Vik is naast hardloopguru ook al afvalguruOjee
Opgezette lymfeklieren is niet perse Pfeiffer. Het is gewoon een teken dat je 'iets' onder de leden hebt (als ik gewoon griep heb zijn ze ook opgezwollen). Bij pfeiffer heb je meestal ook een periode met koorts, keelontsteking en vaak dingen als aften in mond/huiduitslag (vreselijk irritant, ik zit onder de bultjes).quote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die knobbels horen idd heel erg bij Pfeiffer.
Nice, ik ga gewoon wat proberen, kijken hoe het gaat met meer eiwitten en met meer cardio ook. Thanks!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel redelijk vergelijkbaar zijn qua dat, ben wel een stukkie dikker dan jij, maar ik heb inderdaad ook nogal uitgesproken beenspieren
Ik zou kracht niet laten schieten en op onderhoud blijven eten, maar dan idd de samenstelling van je eten veranderen, meer eiwit. En toch wat meer cardio denk ik, tenminste, dat is wat bij mij echt het verschil heeft gemaakt.
Ik klaag wel altijd dat ik niet afval, maar hierdoor ben ik in 3 maanden in totaal toch een kilo of 6 kwijt. Sta wel al een maand redelijk stil, maar ben wel van maat XL/42/44 naar M/L/40 gegaan en echt veel spieren gekregen.
Leuk!!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:30 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nice, ik ga gewoon wat proberen, kijken hoe het gaat met meer eiwitten en met meer cardio ook. Thanks!
Billy: ik wilde idd beginnen met pilates! Woensdag is de eerstvolgende les
2 bleekselderij pakken, 5 km wandelen, weggooien en weer terug wandelenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Word ook niet echt mooier van krachttraining, maar een beetje is wel weer mooi dus dat doe ik
Iemand een recept met bleekselderij? Heb er 2 liggen
Nou ja ik ben liever iets te gespierd en afgetraind dan dikker en cellulite achtig (om het maar even in extremen uit te drukken en dit geld natuurlijk alleen voor mijquote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Word ook niet echt mooier van krachttraining, maar een beetje is wel weer mooi dus dat doe ik
Genoeg cardio bij doen, dan verlies je ook vet terwijl je spieren opbouwt. Ik heb momenteel een beetje hetzelfde probleem, dus dan doe ik gewoon wat meer cardio (hardlopen) en wat minder sportschool. En het heeft met aanleg te maken; misschien dat over het algemeen vrouwen niet zo snel zichtbare spieren kweken, maar een gemiddelde zegt niet per se iets over jou persoonlijk. Ik ben ook in no time gespierd, dus ik pas daar echt mee op. Kan best zijn dat dat voor jou ook geldt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef creepycookie het volgende:
Ik ben linzen aan het weken voor de linzensoep vanaafer gaan sowieso wortelen bij, maar heb net even pastinaak gehaald, dat kan ik er ook nog in flikkeren.
Nog steeds ziek trouwens, het lijkt alsof ik mijn lichaam de laatste dagen echt aan het voortslepen ben, ben ontzettend moe. Zelfs van in de zon zitten word ik op 't moment moe en duizeligHeb net wel lekker gefietst en ga zo in de tuin nog even wat oefeningen doen.
Nog een klacht: ik voel me dus echt dik. Broeken die eerder te groot waren zitten nu goed, wat leuk zou zijn als ik zou willen aankomen maar dat wil ik niet. Ik ga dus een stuk minder KT doen, aangezien ik denk dat omdat daar het meeste vet zit, ik als ik nu heel veel spieren ga opbouwen ik huge word (al worden vrouwen geloof ik niet snel huge, maargoed). Ik hoop echt dat het daar aan ligt, ik zou anders echt niet weten waardoor ik dikker wordHeb wel een plat buikje, maar de centimeters zijn overal wel meer geworden. Meh.
Kliko.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn lymfeklieren zijn opgezet EN er zit een bult extra op. Dat laatste is eng, het eerste normaal als je verkouden bent.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Opgezette lymfeklieren is niet perse Pfeiffer. Het is gewoon een teken dat je 'iets' onder de leden hebt (als ik gewoon griep heb zijn ze ook opgezwollen). Bij pfeiffer heb je meestal ook een periode met koorts, keelontsteking en vaak dingen als aften in mond/huiduitslag (vreselijk irritant, ik zit onder de bultjes).
Cool, dat was er wat bij ingeschoten. En die spieren gaan erg snel bij mij ja...dus cardio it is!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Genoeg cardio bij doen, dan verlies je ook vet terwijl je spieren opbouwt. Ik heb momenteel een beetje hetzelfde probleem, dus dan doe ik gewoon wat meer cardio (hardlopen) en wat minder sportschool. En het heeft met aanleg te maken; misschien dat over het algemeen vrouwen niet zo snel zichtbare spieren kweken, maar een gemiddelde zegt niet per se iets over jou persoonlijk. Ik ben ook in no time gespierd, dus ik pas daar echt mee op. Kan best zijn dat dat voor jou ook geldt.
Huisarts?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn lymfeklieren zijn opgezet EN er zit een bult extra op. Dat laatste is eng, het eerste normaal als je verkouden bent.
Snij ze wel door de salade en soepquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Serieus? Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al moet ik zeggen dat wanneer ik me niet lekker voel ik zelfs rustig meerdere hobbels heb.
Dat is best geruststellend om te horen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al moet ik zeggen dat wanneer ik me niet lekker voel ik zelfs rustig meerdere hobbels heb.
Toch even rondje dokter doenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is best geruststellend om te horen.
*hypochonder
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:10 schreef Novem het volgende:
Hij lijkt op deze, maar dan mauwloos en korter, minirokje dus.
wow, goed man!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef sigme het volgende:
Wat een mooie dag werd het nog!
Het was koud en mistig toen ik ging hardlopen.
Met normale hardloopschoenen aan. 20km in 1:59
En toen moest ik nog 2½ km wandelen voor ik thuis was.
Ga ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Toch even rondje dokter doen
Al is het maar voor de geruststelling.
Niemand zegt wat, et voilaquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:55 schreef Laureline het volgende:
Al is unieks bleekselderijrecept ook een klassieker, natuurlijk.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriend van me is 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd. 500Kc per dagen eten.
Lemon is ook citroen..quote:Op zondag 25 maart 2012 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Ja wow sigme! Respect!
Mijn d is ook lekker. Alleen had er citroensap in gemoeten en volgens mark is dat lekkerder maar ik vind het nu ook al heel lekker! Raar: ze had het in het recept over lemon en op de plaatjes zie ik toch echt citroenen. /confused
alleen maar omdat ik het helemaal niet gezien heb hoorquote:
Lemon is citroen, lime is limoen. Dacht ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lemon = limoen en ciron citroen toch?
Ditquote:Op zondag 25 maart 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lemon is citroen, lime is limoen. Dacht ik.
Wauw! Knorknorknor zou mijn maag hele dagen doenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vriend van me is 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd. 500Kc per dagen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |