O'Dono onthouden en HUEHUEHUE. Easy as that.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te lastig om uit de losse pols neer te kwakken
Danny it isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
O'Dono onthouden en HUEHUEHUE. Easy as that.
Niet in de buurt om gratis te proevenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:01 schreef iBenny het volgende:
Volgende week de nieuwe ijsjes van Ola voor 50 cent- http://www.ola.nl/Sharehappyflexible/flexible/ineenhapzomer.aspx
Ik denk dat het ijsje het ook niet zal overleven als ik het naar je toe brengquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in de buurt om gratis te proeven
is toch wel een redelijke lijst met plekken waar het is te halenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef Pheno het volgende:
Het zijn altijd dezelfde steden. HET IS EEN COMPLOT!
Dropstaafjequote:
uhuhquote:Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ik ben aan het bieden voor de toppers, op vakantieveilingen... Hij Haat!
Hypnotiseer hem met de concerten van vorige jaren. Hij wil opeens niks anders meerquote:Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ik ben aan het bieden voor de toppers, op vakantieveilingen... Hij Haat!
mijn kots gaat overal.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hypnotiseer hem met de concerten van vorige jaren. Hij wil opeens niks anders meer
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Lutte het volgende:
Oh ik ben echt een skippybal nu, morgen weer een date
Jij had toch een vriendje? Of niet zulkse dates?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Lutte het volgende:
Oh ik ben echt een skippybal nu, morgen weer een date
Nicht mehr...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendje? Of niet zulkse dates?
KoLquote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik kijk nu naar Kings Of Leon @ O2 Arena op DVD![]()
![]()
Daarnet een Liuk op. Gewoon, omdat citroen en dropstaafje.quote:
Ze komen thuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik m'n tere en onschuldige zieltje niet aanquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Doen jullie ook mee met de Spuiten en Slikken test![]()
?
Jezelf er gewoon doorheen bluffen zoals Dreetje Hazesquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat doe ik m'n tere en onschuldige zieltje niet aan
Oh dat had ik gelezen jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jezelf er gewoon doorheen bluffen zoals Dreetje Hazes
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ik zou Dreetje Hazes doen. Gewoon, omdat ik dan zeggen dat ik de ster heb geraakt.
Niet Freddy Doedelzak?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ik zou Dreetje Hazes doen. Gewoon, omdat ik dan zeggen dat ik de ster heb geraakt.
Is dat die knapperd van dat programma, of zeg ik nu iets geks?quote:
Dat is die pipo van GTSTquote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die knapperd van dat programma, of zeg ik nu iets geks?
Ohhhquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ff op Google gezocht; Manuel Broekman heet ie
quote:
quote:
en van Idols IV (àfgevallen in de eerste (pre)liveshow )quote:
Je bedoelt mobiel?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, weet jij misschien of ik in de opties in kan stellen dat ik de index op Fok altijd als grid zie?
Wuutquote:Op maandag 26 maart 2012 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeie grutjes..
ik zit een beetje te kijken op internet voor kleding..
Zie een overhemd.. denk: Goh, leuk..
235 euro
Die kerelquote:Op maandag 26 maart 2012 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
En wat denken jullie wat dit pareltje mag kosten??
[ afbeelding ]
75?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
200quote:Op maandag 26 maart 2012 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: Maar even in spoiler, om hartverzakkingen te voorkomen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, vind het nu al niet om aan te zienquote:Op maandag 26 maart 2012 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh
Zeker zoiets dat na tien jaar wassen nog prachtig is.
Oh god, NEE!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die eerste vind ik niet mooi, 2e wel voor de December periode
Hij kijkt ook meteen van "you can afford me patje"quote:Op maandag 26 maart 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig op die site ook iets betaalbaars
[ afbeelding ]
37.50, in de aanbieding
Hij heb zuh knoopies al losss!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kijkt ook meteen van "you can afford me patje"
Zal hem opslaan en in FEE voorleggen bij jequote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:26 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit pareltje..
[ afbeelding ]Holy Fuck!SPOILER: Maar even in spoiler, om hartverzakkingen te voorkomen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ff opnieuw kiekenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal hem opslaan en in FEE voorleggen bij je
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal hem opslaan en in FEE voorleggen bij je
Morgen ff kieken!quote:
Het broertje van Ferry jongenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Die broek... dat kruis... zit raar
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kruis, daar hangt wel wat ja, een hele paasstol zo te zien
Dat pak is wel nicequote:Op maandag 26 maart 2012 00:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hugo Boss kan me wel bekoren
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D250_Beige-Khaki
Ik ook, René heeft een 10 liter fles van deze..quote:
Ik ookquote:Op maandag 26 maart 2012 00:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, bah... morgen om 9 uur op school zijn..
Die is heerlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 00:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook, René heeft een 10 liter fles van deze..
Gebruik ik altijd stiekem, en niet te zuinig ook
[ afbeelding ]
Ik snak zoooo naar nieuw spul voor de zomer.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg zin om geld uit te geven door die sites te bekijken
Volgens mij heeft 'ie die ook..quote:Op maandag 26 maart 2012 00:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is heerlijk
Op 1 staat voor mij wel de veldfles met touwtje, voor vrouwen ook
Ik ook! Dinsdag nieuwe schoenen shoppen met m'n schoonmoederquote:Op maandag 26 maart 2012 00:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snak zoooo naar nieuw spul voor de zomer.
Jullie kunnen het ook wel goed met elkaar vinden hequote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook! Dinsdag nieuwe schoenen shoppen met m'n schoonmoeder
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 26 maart 2012 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook wel goed met elkaar vinden he?
Leukquote:Op maandag 26 maart 2012 00:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaHeb leuke schoonouders +zwager en zijn vriendin
is wel oke. Zo vaak zie ik ze eigenlijk niet..quote:Hoe zit dat bij jou?
Ik welquote:Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk
[..]
is wel oke. Zo vaak zie ik ze eigenlijk niet..
Leuk tochquote:Op maandag 26 maart 2012 00:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik welKomende week ook al weer 3 dagen
![]()
Poep aan hun. Wel handig zo'n vriendjequote:Op maandag 26 maart 2012 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
voor m'n college wel. Voor afspraak met coachgroepje niet
Acchhh, we hadden toch niet de gehele anderhalf uur nodig, gezien we nu een half uurtje bezig zijn, en klaarquote:Op maandag 26 maart 2012 09:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Poep aan hun. Wel handig zo'n vriendje![]()
ooooohquote:Op maandag 26 maart 2012 10:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Acchhh, we hadden toch niet de gehele anderhalf uur nodig, gezien we nu een half uurtje bezig zijn, en klaar
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook! Dinsdag nieuwe schoenen shoppen met m'n schoonmoeder
Dat is ook wel een dikke duim waardquote:Op maandag 26 maart 2012 10:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En m'n internet doet het weer op wifi van school
Ga huilen.quote:
Weet ik niet.quote:
Dan moet je volgende keer zachtjes doen hèquote:
Hihi... iets met rectale scheuring!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan moet je volgende keer zachtjes doen hè
Auwquote:Op maandag 26 maart 2012 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi... iets met rectale scheuring!
Wat is er?quote:
Sleur.. Gedoe..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er?
Helaas ben ik ook vrij down nu, dus aan mij zal je niks hebben...
Bennyquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:18 schreef iBenny het volgende:
Je weet dat je te enthousiast bezig bent als leraren dit naar je gaan tweeten...
twitter:
Dan haal je ook ijsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
DOet ijsjes eten en mij jaloersmaken
italiaans ijs.. 3 bolletjes, citroen, smurf en iets met drank, en slagroomquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
DOet ijsjes eten en mij jaloersmaken
Kreng! Nu móet ik ook...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
italiaans ijs.. 3 bolletjes, citroen, smurf en iets met drank, en slagroom
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:13 schreef Lutte het volgende:
Wat een gigantische kutdag weer
Gelukkig opgevrolijkt met een leuke PM en een berichtje van date
Ja, ik heb denk ik ook een paar lessen gemist ofzoquote:
Ik ook niet, sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ik heb denk ik ook een paar lessen gemist ofzo, maar ik moet een parabool maken voor een opdracht en ik kan hier niet zoveel mee
Bel de Lutte-hotlinequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:16 schreef iBenny het volgende:
Was ik nou maar een rekenwonder
Misschien weet een van jullie hoe je dit omzet in een sinusforumule?
Beginpunt: (400, 230)
Hoogtepunt: (240, 15)
Eindpunt: (-15, 230)
Zat er net naar te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Spareribs sla en opgebakken aardappeltjes
Ik at opgebakken aardappeltjes met worteltjes met NOOTMUSKAAT en sparerib(je)quote:
Nom Nom!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik at opgebakken aardappeltjes met worteltjes met NOOTMUSKAAT en sparerib(je)
Ik denk dat een parabool handiger is... geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken
Hoef je alleen die parabool te tekenen of moet het echt een sinusformule worden? Want een parabool is maar een halve sinus.
Er is trouwens een heel handig wiskundetopic in SES
Het kan geeneens een sinus zijn volgens mij want er is geen verticale symmetrie-as. Maar ik kan ook hele domme dingen zeggen nuquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat een parabool handiger is... geen idee eigenlijk
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Pisces
Jullie hadden het vorig jaar toch over B&J ijskoekjes??
Is dat deze??
[ afbeelding ]
Makrooooooquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:52 schreef Pheno het volgende:
Ouderwetse Cornetto. Bij de Makro gehaald, want cheap
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
En ik huil ook even voor de hoeveelheid rode broeken die ik op straat zie, dat is toch echt geen gezicht. Pipo de clown hiep-hoi!
Ik heb geen broek.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
En ik huil ook even voor de hoeveelheid rode broeken die ik op straat zie, dat is toch echt geen gezicht. Pipo de clown hiep-hoi!
Ik heb echt moeite met die rode, de rest vind ik voor mezelf niks, maar dat is dan gewoon niet mijn smaak. Die rode vind ik echt belachelijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is helemaal in hè![]()
Net als al die pastelkleurige broeken... Maar die vind ik op zich nog wel leuk
En die watervaltopjesHeb er nu 5 in de kast leggen... En nog meer besteld
ze zijn zo schattig en leuk
Die rode zijn echt achterlijk jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite met die rode, de rest vind ik voor mezelf niks, maar dat is dan gewoon niet mijn smaak. Die rode vind ik echt belachelijk![]()
Dan kunnen we je opgeven voor Hottur den mij dotturrrrrrrr!quote:
Wanneerquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
C_A ga je ook Hotter den mij dottur kijken met Gordon?
quote:
Vanaf 26 April dus, op een Donderdagquote:Gordon wil minimaal één miljoen kijkers
Gordon hoopt dat zijn programma Hotter Than My Daughter ook zonder de lead-in van The Voice of Holland zal scoren. De show verhuist van vrijdag 22.30 uur naar donderdag 20.30 uur. “We gaan er toch wel vanuit dat we minimaal een miljoen kijkers kunnen trekken“, zegt hij. De eerste achtdelige serie van Hotter trok vorig jaar 1,6 miljoen kijkers, met 2,1 miljoen op het hoogtepunt. “Ik sta nu op eigen benen. Het is niet meer na The Voice, waar je al gelijk twee miljoen kijkers scoorde.”
Het nieuwe seizoen kent een belangrijke verandering. “Wat zo leuk is aan dit seizoen, is dat we ook vaders gaan doen. Dat is ook wel spectaculair om te zien. Maar er zijn natuurlijk ook weer wat pittige tantes voorbijgekomen. Het is gewoon een heel leuk programma.”
Volgens Gordon geeft deze toevoeging het programma een nieuwe dimensie. “De vaders reageren wat ingetogener. Die vinden het allemaal wel mooi. Je kunt hen wat makkelijker kneden. Vrouwen zijn toch wel heel erg gewend aan wat ze altijd hebben gedragen.”
Hotter Than My Daughter is op 26 april terug op televisie. Bron
Dat topic liep gezellig door de eerste keer, afgelopen weekquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en zaterdag ook THE voice uk kijken als ik er erg in heb
Op de BBC?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en zaterdag ook THE voice uk kijken als ik er erg in heb
Okee. dan ga ik het proberen te volgen. Zaterdag wel eerst naar psv, maar ik zal vast wel iets mee kunnen krijgen...quote:
Die ja... Die is lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Pisces
Jullie hadden het vorig jaar toch over B&J ijskoekjes??
Is dat deze??
[ afbeelding ]
Sowieso die gekke kleurtjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n blauwblauwe als agenten of spijkerbroekblauwquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb besloten een blauwe broek te kopen..
zo ben ik!
Oh die pantalons, daar moet ik altijd even naar kijkenquote:
Ja Yay voor colorblockingquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso die gekke kleurtjes.
Je ziet opeens ook veel mensen met pastelgekleurde haren. Het ziet er niet uit
Die jaquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ja. Had al een paar keer het idee dat er een agent liep terwijl het eigenlijk gewoon een random persoon was
Fiew, ik twijfelde al!quote:
Met dat luchtje van Runeeee erbij kom je overal mee wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
zo, maar dan niet skinny
Net een andere kleur, maar ik vind hem niet echt mooi ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
zo, maar dan niet skinny
Met andere woorden zeg je: Niet doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dat luchtje van Runeeee erbij kom je overal mee weg
Oh nee hoor, zolang het geen rode is kan hij ermee door.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met andere woorden zeg je: Niet doen![]()
quote:
En toch vind ik het lielikquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #68
Hier ook een paasei-broek! Maar die komt er dan wel mee weg omdat het a. geen rood is b. verder mooi lijf is c. hakken onder staan d. jasje goed gesneden is
Ik vind de kleur ook hondslelijkquote:
Lekker Mojito mee naar school!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben hier in de supermarkt "Pina colada" en "Mojito" in pak zonder alcohol. Ben benieuwd hoe het smaakt![]()
champagnequote:
Nee?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo.... Ik dacht echt "champi" als in "champi", snappie
?
Ik dacht dat je letterlijk "champi" bedoelde, ging het googlen en kwam uit op hondenvoer / champignonsquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je letterlijk "champi" bedoelde, ging het googlen en kwam uit op hondenvoer / champignons
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je letterlijk "champi" bedoelde, ging het googlen en kwam uit op hondenvoer / champignons
Wanneer heb je je tentamens?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Eigenlijk al m'n huiswerk al af voor deze week.. Toch maar verder met volgende week. Daarna volledig richten op tentamens!
Ik nog niet.. nog 4 presentaties, 2 eindgesprekken, 4 tentamens en nog allemaal opdrachtenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vrijwel helemaal klaar met dit blok. Er moet vrijdag alleen ff gedebateerd en gezamelijk verslag ingeleverd worden.
Dus ik doe dit weekend ff helemaal niks aan school.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ze al achter de rug. Andere klassen hebben hun cijfer al, ik moet nog ff wachten
Ohw, dus daar ga je nog ff extra mee knutselenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik heb dus 4 tentamens, waarvan 3 een hertentamen zijn1 moet ik verplicht halen... en juist tegen die zie ik het meeste op
De rest ga ik denk ik wel halen... 1 is echt stampen, andere 2 zijn theorie toepassen en wetsartikelen..
Ben benieuwd.
Nja...quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus daar ga je nog ff extra mee knutselen?
1 tentamen is echt stampen, 1 puur opzoeken uit wettenbundels, plus literatuur wat je geleverd krijgt en MOET gebruiken op het tentamen(dat had ik vorige keer niet gedaan, want op het tentamen stond indien nodig gebruiken.. direct een 4.0quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
Oke.
Moet je echt alles leren en onthouden of mag je ook wel aantekeningen bij je houden enzo?
Ohw, das wel beterquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1 tentamen is echt stampen, 1 puur opzoeken uit wettenbundels, plus literatuur wat je geleverd krijgt en MOET gebruiken op het tentamen(dat had ik vorige keer niet gedaan, want op het tentamen stond indien nodig gebruiken.. direct een 4.0Terwijl er maar 3 aantekeningen stonden op mn uitwerking
) Ander tentamen is ook opzoeken uit wettenbundel, maar ook dingen uit een boek. En het laatste is ook opzoeken en dingen uit een boek
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo'n blauwblauwe als agenten of spijkerbroekblauw?
Carequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan ook nog een relatie onderhouden..
BRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |