O'Dono onthouden en HUEHUEHUE. Easy as that.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te lastig om uit de losse pols neer te kwakken
Danny it isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
O'Dono onthouden en HUEHUEHUE. Easy as that.
Niet in de buurt om gratis te proevenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:01 schreef iBenny het volgende:
Volgende week de nieuwe ijsjes van Ola voor 50 cent- http://www.ola.nl/Sharehappyflexible/flexible/ineenhapzomer.aspx
Ik denk dat het ijsje het ook niet zal overleven als ik het naar je toe brengquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in de buurt om gratis te proeven
is toch wel een redelijke lijst met plekken waar het is te halenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef Pheno het volgende:
Het zijn altijd dezelfde steden. HET IS EEN COMPLOT!
Dropstaafjequote:
uhuhquote:Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ik ben aan het bieden voor de toppers, op vakantieveilingen... Hij Haat!
Hypnotiseer hem met de concerten van vorige jaren. Hij wil opeens niks anders meerquote:Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ik ben aan het bieden voor de toppers, op vakantieveilingen... Hij Haat!
mijn kots gaat overal.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hypnotiseer hem met de concerten van vorige jaren. Hij wil opeens niks anders meer
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Lutte het volgende:
Oh ik ben echt een skippybal nu, morgen weer een date
Jij had toch een vriendje? Of niet zulkse dates?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Lutte het volgende:
Oh ik ben echt een skippybal nu, morgen weer een date
Nicht mehr...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendje? Of niet zulkse dates?
KoLquote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik kijk nu naar Kings Of Leon @ O2 Arena op DVD![]()
![]()
Daarnet een Liuk op. Gewoon, omdat citroen en dropstaafje.quote:
Ze komen thuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik m'n tere en onschuldige zieltje niet aanquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Doen jullie ook mee met de Spuiten en Slikken test![]()
?
Jezelf er gewoon doorheen bluffen zoals Dreetje Hazesquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat doe ik m'n tere en onschuldige zieltje niet aan
Oh dat had ik gelezen jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jezelf er gewoon doorheen bluffen zoals Dreetje Hazes
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ik zou Dreetje Hazes doen. Gewoon, omdat ik dan zeggen dat ik de ster heb geraakt.
Niet Freddy Doedelzak?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ik zou Dreetje Hazes doen. Gewoon, omdat ik dan zeggen dat ik de ster heb geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |