Wordt weer wennen... Ik schrik de eerste dagen altijd van de klok, "fuck, zo laat al!!quote:
Ik denk dat 't met mij wel goed komt. Sinds mijn vernieuwde ritme zit ik soms verbijsterd naar de klok te kijken, dan is het voor mijn gevoel al best laat, is het eigenlijk nog best vroegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt weer wennen... Ik schrik de eerste dagen altijd van de klok, "fuck, zo laat al!!"
Ik had een ritme, heb ik iets van een week volgehouden, was zelfs al voor 9u in de ochtend op... Helaas komen er weer toetsweken aan, dan gaat alles weer op de schopquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat 't met mij wel goed komt. Sinds mijn vernieuwde ritme zit ik soms verbijsterd naar de klok te kijken, dan is het voor mijn gevoel al best laat, is het eigenlijk nog best vroeg
Goed dat je het zegt, dat ritme heb ik dus niet meer. Zondag maar eens kijken welk tentamen ik wanneer heb (ja, zo erg is 't inmiddels alquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had een ritme, heb ik iets van een week volgehouden, was zelfs al voor 9u in de ochtend op... Helaas komen er weer toetsweken aan, dan gaat alles weer op de schop
Jij kan zaken loslaten, dat is goed!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dat ritme heb ik dus niet meer. Zondag maar eens kijken welk tentamen ik wanneer heb (ja, zo erg is 't inmiddels al![]()
)
Ik ben bang dat ik een tentamen literatuurgeschiedenis heb, waarvoor ik 15 boeken moest lezen en een shitload aan essays. Faaaaaal!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij kan zaken loslaten, dat is goed!
Oef!! En dat ergens in de komende 2 weken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik een tentamen literatuurgeschiedenis heb, waarvoor ik 15 boeken moest lezen en een shitload aan essays. Faaaaaal!
Dat doe ik dus al 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef!! En dat ergens in de komende 2 weken?
Ik ben te relaxed op het moment, kan me allemaal niet meer zoveel schelen. Op de een of andere manier heb ik me in mijn hoofd geprent dat ik het toch wel haal uiteindelijk, zorgt ervoor dat ik totaal geen druk op de ketel zet...
Zou wel nodig zijn
Oh, geweldig!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al 2 jaar ofzoIk laat dingen iets te veel los. Ach, er komt wel weer een her. Ik ga dat ammenooitniet redden in de komende 2 weken en ik heb ook nog een assesment van stage. Die vind ik nu even iets belangrijker.
Ik loop ook al een half jaar uit. Door de afgelopen 4 jaren heen veel te veel gezeik gehad. Oh well. Nu eerst weekendquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geweldig!![]()
Helaas kan ik niet teveel uitstellen, ik wil alles binnen 3 jaar afgerond hebben, anders moet ik voor nog een jaar collegegeld betalen
Pas op de plaats maken is best goed af en toe, ga ik ook maar eens doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik loop ook al een half jaar uit. Door de afgelopen 4 jaren heen veel te veel gezeik gehad. Oh well. Nu eerst weekend
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Pas op de plaats maken is best goed af en toe, ga ik ook maar eens doen![]()
Weekend inderdaad en ook nog tof weer! Ik ga morgen in de tuin leren, lijkt me een uitstekend plan. Hopen dat ik de zon niet achter een wolk jaag met m'n witte velletje
Oeh, das die in de Diezerstraat bij de stadsmuur toch? Aan de kant van Dynabite, bedoel ik. Wel eens op het terras gezetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]Salute
in Zwolle is weer open, dus daar ga ik morgen maar eens langs
Jep! Talamini skip ik, ik ga liever in de rij staan bij Salute.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, das die in de Diezerstraat bij de stadsmuur toch? Aan de kant van Dynabite, bedoel ik. Wel eens op het terras gezeten![]()
Talamini ging ik ook nog wel eens heen
Binnenkort maar weer eens een stadswandeling plannen met een groep bewoners en dan daar eindigen, wordt vast gewaardeerdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep! Talamini skip ik, ik ga liever in de rij staan bij Salute.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens een stadswandeling plannen met een groep bewoners en dan daar eindigen, wordt vast gewaardeerd
Ik ben morgennacht op een groot feest, gaat die kutklok een uur vooruit, duurt me feest een uur korter.quote:
u gaat naar de Ekdome?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:40 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ik ben morgennacht op een groot feest, gaat die kutklok een uur vooruit, duurt me feest een uur korter.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een bagger, heb ik vorige week kleine stukjes van een nieuw album geluisterd op Itunes en nu ben ik de naam van de band vergeten en kan ik het dus nergens meer terugvinden.
Wat ben ik mijn tijd toch ver vooruit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eindelijk gevonden, tof(fe) band(je).![]()
Ik zat zo te luisteren en ik dacht opeens: er klopt niets. Zit ik dus al een tijdje naar Frank Dane te luisteren. Ik geloof dat zowel Timur als Ràmon een weekendje weg zijn.quote:
Het schijnt dat Timur aan het skiën is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat zo te luisteren en ik dacht opeens: er klopt niets. Zit ik dus al een tijdje naar Frank Dane te luisteren. Ik geloof dat zowel Timur als Ràmon een weekendje weg zijn.
Daar gaat Sander Lantinga ook naartoe!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:52 schreef Cee het volgende:
Mr. Brightside
Ik ga vanavond gratiesch naar Paul McCartney.Vanmiddag krijg ik ook nog een backstage rondleiding als het goed is. Ik neem voor de zekerheid een fototoestel mee, ge wit mar nôôt zoals ze bij mij thuis zeggen.
true maarja iig is de muziek goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
Met Frank is het nou niet bepaald ´Open Radio´.. Hij neemt telefoontjes op, stelt een korte vraag, daarna meteen of die persoon ook een nummer wil horen, en door.Dat pakt Timur toch wel net iets beter aan.
Ieder z'n eigen stijl.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
Met Frank is het nou niet bepaald ´Open Radio´.. Hij neemt telefoontjes op, stelt een korte vraag, daarna meteen of die persoon ook een nummer wil horen, en door.Dat pakt Timur toch wel net iets beter aan.
Zijn mensen van een rondleiding die het een keer mogen doen. Frank heeft stiekem de microfoon doorgeschakeldquote:
Aah zo, ik dat had ik even gemistquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn mensen van een rondleiding die het een keer mogen doen. Frank heeft stiekem de microfoon doorgeschakeld
Had ik wel kunnen doen, maar ik vond het niet aardig...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt lekker niet topicfreeze kunnen roepen![]()
![]()
![]()
Je bent een schatjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik wel kunnen doen, maar ik vond het niet aardig...
I knowquote:
Vergeet het bier nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:11 schreef minthy het volgende:
[..]
I know![]()
Ik ben ff weg, ik vind het een mooi tijdstip om boodschappen in te slaan
http://www.olon.nl/specia(...)p?bijeenkomst_id=238quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een medewerker bij een lokale omroep, het is vandaag OLON-dag bij de NOS.
Aan de deur? Wij lopen gewoon even naar de ijstokoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt die nog bij jullie aan de deur!Die heb ik al jaren niet meer zien rijden door de straat
o oke dacht dat je ijs van het ijspaleis bedoeldequote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Aan de deur? Wij lopen gewoon even naar de ijstoko.
Dit Ijspaleisquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o oke dacht dat je ijs van het ijspaleis bedoelde
http://www.ijspaleis.nl/
Weer zo'n plaatsnaam waarvan ik nog nooit heb gehoord...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit Ijspaleishttp://www.ijspaleisdriehuis.nl/
Ik nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik houd wel van kut
Oh verkeerde topic ghihihihih
Volgens mij zijn we nagenoeg alleen...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Allemaal klaar voor Sanderdaynight???!!!!!!!![]()
![]()
Vorige week ook al! Samen meetanzen!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nagenoeg alleen...
Ik tanz niet zo hard, veel gelopen vandaag, heb nog steeds veel last van m'n kniequote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vorige week ook al! Samen meetanzen!
Fuck. Echt een crap weekend om dat in te latengaanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet niet vergeten m'n wekker straks een uur vooruit te zetten
Hij moet 2 uur achteruit hoor!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet niet vergeten m'n wekker straks een uur vooruit te zetten
Kom je net kijken op FOK! ofzo? tss..quote:
Ik ook!! Ik lach alleen niet zo hard, dat vind ik overdreven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
BangarangDaar word ik blij van [ afbeelding ]
2001 representing biatchquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom je net kijken op FOK! ofzo? tss..
Ja, goed idee, kom even brengen..quote:
Nee, heb geen drank op, moet morgen nog 12KM hardlopen op het zandvoort circuitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
Staan jullie ook loos te gaan Dago en noessie??!![ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit nummer toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Whut?? Sander zit gewoon in die studio jong
Neen, ik zit van pure frustratie een Balisto op te kanenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
Staan jullie ook loos te gaan Dago en noessie??!![ afbeelding ][ afbeelding ]
Why??!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik zit van pure frustratie een Balisto op te kanen![]()
Ze hebben SMS geld nodig jonguh!quote:
Schoolopdracht te lang voor me uitgeschoven... Ik heb continu het idee dat ik nog alle tijd van de wereld heb, maar das niet zoquote:
Oh doos.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Schoolopdracht te lang voor me uitgeschoven... Ik heb continu het idee dat ik nog alle tijd van de wereld heb, maar das niet zo
Nah, ik ga het gewoon halen hoor, wees maar niet bang!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh doos.
Uitstel.. afstel Enzovoorts
Nou. Vooruit danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik ga het gewoon halen hoor, wees maar niet bang!!
Maar wat als die burgemeester nu toevallig ook de eigenaar blijkt te zijn van een bedrijf dat hoogwerkers verhuurt?!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
Jantje loopt langs het huis van de burgemeester en spuugt tegen het raam. De burgemeester komt boos naar buiten en vraagt: "Wat zou jou moeder ervan vinden als ik bij jullie tegen het raam spuug?" Jantje: "Dat zou ze heel knap vinden, wij wonen op de tiende verdieping!"
Nou danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar wat als die burgemeester nu toevallig ook de eigenaar blijkt te zijn van een bedrijf dat hoogwerkers verhuurt?!
Hij is verlegenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
Sander is niet zo lief, ik heb hem toegevoegd op FB en hij voegt mij niet toe...
*kras*
Ik ook, maar ik stap tenminste nog over die drempel!!quote:
Nu wel!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Noes heb je deze 2 brilante filmpjes al gezien?
![]()
![]()
![]()
Ja, dan ga ik ook maar van Fok! af, nu is er helemaal geen kloot meer aanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
shitbagger het is nu dus eigenlijk middernacht?
Ff douchen en pitten. Ben kapot eigenlijk. Dooeeei liefjes
Ja, met dit tempo schieten we zo de herfst weer in...quote:
de 10.000 vandaag he zal zo wel inschakelen als het voetbal begint. Hopenlijk krijgen we dit jaar weer zo legendarische uitzending als op de slotdag van het seizoen 2006-2007quote:
Hier ook een rotdag, er staat een dampende barbecue voor m'n neusquote:
Absoluut! Ik kom hier graag, even genieten van de rustquote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet waar, dit is het enige juiste topic.
Absoluut fijn, maar ik raak continu in de war als ik naar de klok kijk. Gevolgd door een grommend "fck, is het al zo laat?!"quote:
ijskoffiequote:Op zondag 25 maart 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Iew behalve het bovenste laagje ziet het er vies uit, wat is het?
Is dat goed?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
heuj heuj! 58.58 op de 12KM van zandvoort!
Hangt er vanaf... Als je veel info erbij geeft, dan komt het vaak wel goed. Er loopt in "muziek" ook een topic, daar helpen ze je ook bij lastige gevallenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zou dokter Pop een extreem moeilijk geval kunnen oplossen?
Heb het al gevraagd daar, maar niemand die het weetquote:Op zondag 25 maart 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... Als je veel info erbij geeft, dan komt het vaak wel goed. Er loopt in "muziek" ook een topic, daar helpen ze je ook bij lastige gevallen
Oeh, uitdaging!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heb het al gevraagd daar, maar niemand die het weet
Vreselijk, hé? Ik heb oneindig gezocht op internet, maar geen resultaatquote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, uitdaging!
*gaat topic checken*
Werkelijk geen idee...![]()
Het zou kunnen dat het voor Microsoft gemaakt is, speciaal voor de commercial. Je kan altijd een poging wagen bij ome Geer!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Vreselijk, hé? Ik heb oneindig gezocht op internet, maar geen resultaat
Shazam zegt Rejoice van Ralv Gielen... maar die is vervolgens NERGENS te vinden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik vraag me af welk nummer dit is. Ik ben eigenlijk al sinds 2006 op zoek
Nee, ik knik gewoon met je mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ik geloof er niet meer in, in het ontmoeten van "de ware". Ik ben een verzuurde trut aan het worden.
Nog meer mensen die luisteren?
Ik luister niet mee, maar ik ben geneigd dezelfde mening te hebben als jij. Tot broerlief met z'n vrouw aan kwam zetten was ik het zeker met je eens, maar nu durf ik niets meer helemáál uit te sluiten.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef minthy het volgende:
Ik geloof er niet meer in, in het ontmoeten van "de ware". Ik ben een verzuurde trut aan het worden.
Nog meer mensen die luisteren?
Ik vind dat alle zuurtjes een commune moeten vormen waarin alles pastelkleurig is, het non-stop lente is en waar overal foto's van de konijntjes van Roel hangen.quote:
Ik heb stiekem de hoop dat hoe negatiever ik me opstel, het per ongeluk vanzelf toch een keertje goedkomt. Zou leuk zijn, hoe langer ik alleen blijf, hoe zuurder ik wordquote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik luister niet mee, maar ik ben geneigd dezelfde mening te hebben als jij. Tot broerlief met z'n vrouw aan kwam zetten was ik het zeker met je eens, maar nu durf ik niets meer helemáál uit te sluiten.
Jaaa, met dartelende hertjes!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat alle zuurtjes een commune moeten vormen waarin alles pastelkleurig is, het non-stop lente is en waar overal foto's van de konijntjes van Roel hangen.
En zorg ik voor foto's als deze.quote:
Nare rotzak dat je er bent!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En zorg ik voor foto's als deze.
[ afbeelding ]
Wat zit jij heerlijk vol van jezelf vandaag!!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
dames! zoek niet verder!
IK ben de ware
en nu ga ik weer film kijken terwijl jullie om me vechten
Nou, zeg dat wel! Ik ga ook ineens allerlei liedjes leuk vindenquote:
Ik was het niet!! Ik loop hier vast in m'n opdrachten, heb het alweer aan de kant gegooid en ga me focussen op m'n toets van dinsdag. Dan maar een week later, hiephoera voor Windesheim met z'n dubbele toetsweken!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond!
Mooi weekeinde gehad, op naar twee tentamendagen.
Welke debiel verzint het om op maandag om fucking half 9 een tentamen te houden![]()
WAT is dat. mijn god ik zie het voor het eerst en de tranen biggelen over mijn wangenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
Gotye...
Ik blijf onderstaande versie beter vinden![]()
Ja, mooi hè? Zo zuiver ook!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAT is dat. mijn god ik zie het voor het eerst en de tranen biggelen over mijn wangen![]()
![]()
![]()
Ik heb niet de meest fijne zangstem, maar ik denk dat ik wel in dat groepje zou passen!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja foutloos. Ik kan het niet zo strak
Open er een topic over in klbquote:Op zondag 25 maart 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik klaag niet graag maar ik wil toch graag even klagen dat ik nog helemaal geen zin heb om te slapen, omdat het PAS 11 UUR IS
Das mijn zoon, dus het kan zijn dat we op elkaar lijken. Alle goede dingen heeft hij van z'n maquote:
en de rest van mijquote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mijn zoon, dus het kan zijn dat we op elkaar lijken. Alle goede dingen heeft hij van z'n ma
65sec open. is dat een record???quote:
Je bent je *plop* vergetenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef borisz het volgende:
Jopen Jacobus Rye Pale Ale. Even wennen hoor qua smaak
quote:
Ludo Sanders (het karakter, niet de mod, ik wil geen banquote:
In pittige tijden vond ik hem anders geweldig: "Het is mij, Ludo, de slechterik van dit verhaal"quote:Op zondag 25 maart 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Ludo Sanders (het karakter, niet de mod, ik wil geen ban) Is een zak hooi
Ge-wel-dig!!quote:
Oh, is dat zo? Een van onze bewoners zoekt er ook al heel lang naar, maar dat komt dus niet meer. Jammerquote:Op maandag 26 maart 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
wahaha, en arnie en roos met hun 3 kindertjes..
Martijntje, Krabbé'tje en Martijntje Krabbé'tje![]()
![]()
ik heb de dvd-box met helaas maar de helft van de afleveringen. de rest is niet op dvd ivm rechtenkwesteis
Al weer vier jaar geleden dat ik een PSB-plaat aanvroeg bij Ekdomquote:
Telekidsquote:
laatst ergens gelezen. ik meen op wikipedia of op Fok! Er zijn nu 4dvd's en meer zal er zeer waarschijnlijk niet komen. wel zonde want het is eigenlijk een doorlopend verhaalquote:Op maandag 26 maart 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Een van onze bewoners zoekt er ook al heel lang naar, maar dat komt dus niet meer. Jammer
epische televisie. als je zoiets in het buitenland laat zien vragen ze zich of wij Nederlanders wel helemaal lekker zijnquote:
Het scheelt dat we nu Barbie's Bruiloft hebben, daarmee komen we vast wel wegquote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
epische televisie. als je zoiets in het buitenland laat zien vragen ze zich of wij Nederlanders wel helemaal lekker zijn
ik heb dat nog nooit gezien, maar daar het met OhOhChersoBarbie is kan het nooit heel hoogstaande tv wezen...quote:Op maandag 26 maart 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Het scheelt dat we nu Barbie's Bruiloft hebben, daarmee komen we vast wel weg
Ik las laatst ergens in een interview met haar dat alles aangedikt wordt en dat ze eigenlijk bijna nooit ruzie hebben in het echt... Op tv vechten ze elkaar de pan uitquote:Op maandag 26 maart 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme.....in haar Gootje Gobbelen![]()
[..]
ik heb dat nog nooit gezien, maar daar het met OhOhChersoBarbie is kan het nooit heel hoogstaande tv wezen...
ze leven in een pan???quote:Op maandag 26 maart 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens in een interview met haar dat alles aangedikt wordt en dat ze eigenlijk bijna nooit ruzie hebben in het echt... Op tv vechten ze elkaar de pan uit
Ja, wist je dat nog niet? In Scheveningen, dus het zal wel een duinpan zijn!quote:
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot (ja, klikken is veilig!)quote:Op maandag 26 maart 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, wist je dat nog niet? In Scheveningen, dus het zal wel een duinpan zijn!
http://3fm.nl/knopjequote:Op maandag 26 maart 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, wist je dat nog niet? In Scheveningen, dus het zal wel een duinpan zijn!
Ik ken het!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot (ja, klikken is veilig!)
en nu ga ik slapen. welterusten
Mogguhquote:Op maandag 26 maart 2012 04:35 schreef minthy het volgende:
Alvast een zwaai naar de ochtendploeg![]()
Insomnia is a bitch
twitter:
Ja leuk nummertje hè.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:16 schreef 3rdRock het volgende:
ff een lekker liedje om mee wakker te worden!
Had het graag gedaan, maar vind 20km iets te veel van het goede... 20 minuten auto of 1 uur fietsen...quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had het graag gedaan, maar vind 20km iets te veel van het goede... 20 minuten auto of 1 uur fietsen...
Ik moet echt een brommer hebben
Bij mij helemaal onmogelijk, 50 km...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had het graag gedaan, maar vind 20km iets te veel van het goede... 20 minuten auto of 1 uur fietsen...
Ik moet echt een brommer hebben
Dat we elkaar op de trap zijn misgelopen, zeg!quote:
Giel heeft het een keer gedaan...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ja met dat soort afstanden is fietsen niet meer leuk![]()
Ik weet nog, vroeger, toen ik een vakantiebaan had bij het Ministerie van VWS
. Elke dag met de fiets naar Den Haag Centrum
(En als het regende de bus)
Ik weet't jaquote:Op maandag 26 maart 2012 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel heeft het een keer gedaan...
Die is met mooi weer ooit eens tijdens zijn show op de fiets de hele N201 af gereden. Pokke-end.
Mopje, das lang gelee!quote:
Dat dachten de Belgen ook over de RvV totdat de Muur eruit werd geslooptquote:
Dat was een zeer aangename verrassing.quote:
Abonnementen op US bladen schelen sws enorm. Ik heb m'n abo op Time Europe opgezegd en een op Amerikaanse Time genomen. Daar betaal ik 20 i.p.v. 30 euro per jaar én ik heb toegang tot de iPad-app. Dus ergens in Amerika komt de papieren versie aan en ik kan gewoon digitaal lezen. Lastig gedoe allemaal dat je voor maximaal het bedrag voor papieren abo geen digitaal abo kan nemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:50 schreef borisz het volgende:
Trouwens waarom zijn studentabonnementen op internationale bladen veel goedkoper dan Nederlandse?
Voorbeeld
Economist: Normaal 300e pj. Voor mij 100e
Elsevier: Normaal 250e pj. Voor mij 150e
Ja dat viel mij ook als eens op met een pokermagazine. Jaarabo(maandblad) 20/30$ incluis de plas over. De Europese versie 100equote:Op maandag 26 maart 2012 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Abonnementen op US bladen schelen sws enorm. Ik heb m'n abo op Time Europe opgezegd en een op Amerikaanse Time genomen. Daar betaal ik 20 i.p.v. 30 euro per jaar én ik heb toegang tot de iPad-app. Dus ergens in Amerika komt de papieren versie aan en ik kan gewoon digitaal lezen. Lastig gedoe allemaal dat je voor maximaal het bedrag voor papieren abo geen digitaal abo kan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |