Wordt weer wennen... Ik schrik de eerste dagen altijd van de klok, "fuck, zo laat al!!quote:
Ik denk dat 't met mij wel goed komt. Sinds mijn vernieuwde ritme zit ik soms verbijsterd naar de klok te kijken, dan is het voor mijn gevoel al best laat, is het eigenlijk nog best vroegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt weer wennen... Ik schrik de eerste dagen altijd van de klok, "fuck, zo laat al!!"
Ik had een ritme, heb ik iets van een week volgehouden, was zelfs al voor 9u in de ochtend op... Helaas komen er weer toetsweken aan, dan gaat alles weer op de schopquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat 't met mij wel goed komt. Sinds mijn vernieuwde ritme zit ik soms verbijsterd naar de klok te kijken, dan is het voor mijn gevoel al best laat, is het eigenlijk nog best vroeg
Goed dat je het zegt, dat ritme heb ik dus niet meer. Zondag maar eens kijken welk tentamen ik wanneer heb (ja, zo erg is 't inmiddels alquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had een ritme, heb ik iets van een week volgehouden, was zelfs al voor 9u in de ochtend op... Helaas komen er weer toetsweken aan, dan gaat alles weer op de schop
Jij kan zaken loslaten, dat is goed!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dat ritme heb ik dus niet meer. Zondag maar eens kijken welk tentamen ik wanneer heb (ja, zo erg is 't inmiddels al![]()
)
Ik ben bang dat ik een tentamen literatuurgeschiedenis heb, waarvoor ik 15 boeken moest lezen en een shitload aan essays. Faaaaaal!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij kan zaken loslaten, dat is goed!
Oef!! En dat ergens in de komende 2 weken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik een tentamen literatuurgeschiedenis heb, waarvoor ik 15 boeken moest lezen en een shitload aan essays. Faaaaaal!
Dat doe ik dus al 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef!! En dat ergens in de komende 2 weken?
Ik ben te relaxed op het moment, kan me allemaal niet meer zoveel schelen. Op de een of andere manier heb ik me in mijn hoofd geprent dat ik het toch wel haal uiteindelijk, zorgt ervoor dat ik totaal geen druk op de ketel zet...
Zou wel nodig zijn
Oh, geweldig!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al 2 jaar ofzoIk laat dingen iets te veel los. Ach, er komt wel weer een her. Ik ga dat ammenooitniet redden in de komende 2 weken en ik heb ook nog een assesment van stage. Die vind ik nu even iets belangrijker.
Ik loop ook al een half jaar uit. Door de afgelopen 4 jaren heen veel te veel gezeik gehad. Oh well. Nu eerst weekendquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geweldig!![]()
Helaas kan ik niet teveel uitstellen, ik wil alles binnen 3 jaar afgerond hebben, anders moet ik voor nog een jaar collegegeld betalen
Pas op de plaats maken is best goed af en toe, ga ik ook maar eens doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik loop ook al een half jaar uit. Door de afgelopen 4 jaren heen veel te veel gezeik gehad. Oh well. Nu eerst weekend
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Pas op de plaats maken is best goed af en toe, ga ik ook maar eens doen![]()
Weekend inderdaad en ook nog tof weer! Ik ga morgen in de tuin leren, lijkt me een uitstekend plan. Hopen dat ik de zon niet achter een wolk jaag met m'n witte velletje
Oeh, das die in de Diezerstraat bij de stadsmuur toch? Aan de kant van Dynabite, bedoel ik. Wel eens op het terras gezetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]Salute
in Zwolle is weer open, dus daar ga ik morgen maar eens langs
Jep! Talamini skip ik, ik ga liever in de rij staan bij Salute.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, das die in de Diezerstraat bij de stadsmuur toch? Aan de kant van Dynabite, bedoel ik. Wel eens op het terras gezeten![]()
Talamini ging ik ook nog wel eens heen
Binnenkort maar weer eens een stadswandeling plannen met een groep bewoners en dan daar eindigen, wordt vast gewaardeerdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep! Talamini skip ik, ik ga liever in de rij staan bij Salute.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens een stadswandeling plannen met een groep bewoners en dan daar eindigen, wordt vast gewaardeerd
Ik ben morgennacht op een groot feest, gaat die kutklok een uur vooruit, duurt me feest een uur korter.quote:
u gaat naar de Ekdome?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 05:40 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ik ben morgennacht op een groot feest, gaat die kutklok een uur vooruit, duurt me feest een uur korter.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een bagger, heb ik vorige week kleine stukjes van een nieuw album geluisterd op Itunes en nu ben ik de naam van de band vergeten en kan ik het dus nergens meer terugvinden.
Wat ben ik mijn tijd toch ver vooruit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eindelijk gevonden, tof(fe) band(je).![]()
Ik zat zo te luisteren en ik dacht opeens: er klopt niets. Zit ik dus al een tijdje naar Frank Dane te luisteren. Ik geloof dat zowel Timur als Ràmon een weekendje weg zijn.quote:
Het schijnt dat Timur aan het skiën is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat zo te luisteren en ik dacht opeens: er klopt niets. Zit ik dus al een tijdje naar Frank Dane te luisteren. Ik geloof dat zowel Timur als Ràmon een weekendje weg zijn.
Daar gaat Sander Lantinga ook naartoe!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:52 schreef Cee het volgende:
Mr. Brightside
Ik ga vanavond gratiesch naar Paul McCartney.Vanmiddag krijg ik ook nog een backstage rondleiding als het goed is. Ik neem voor de zekerheid een fototoestel mee, ge wit mar nôôt zoals ze bij mij thuis zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |