Klinkt als een hele dure taart gezien de ingredienten.quote:Op zondag 15 april 2012 23:57 schreef Sandous het volgende:
Deze ja!!! http://www.ah.nl/allerhan(...)rood-wit-blauw-taart
dat jaquote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als een hele dure taart gezien de ingredienten.
http://www.gamecakes.nl/?p=232&lang=nlquote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
waar heb je die how to's gezien? heb je linkjes?
Er staat bij 10 personen en 3,05 per persoon oftwel ruim 30 euro aan boodschappen. En 900 kcal per punt, heftige taart! Maar goed een pond witte chocolade, pond mascarpone etc, dat wil wel...quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Tegan het volgende:
Klinkt als een hele dure taart gezien de ingredienten.
Wat is nu je punt? Dat het wel of niet duur is?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef Trusten het volgende:
[..]
Er staat bij 10 personen en 3,05 per persoon oftwel ruim 30 euro aan boodschappen. En 900 kcal per punt, heftige taart! Maar goed een pond witte chocolade, pond mascarpone etc, dat wil wel...
Zeker duurquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Tegan het volgende:
Wat is nu je punt? Dat het wel of niet duur is?
Ahh ik vind 'm echt heel mooiquote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm geworden!Een taart voor de ondertrouw! Enige wens was; roze!
quote:Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
http://www.gamecakes.nl/?p=232&lang=nl
Dit is het enige nuttige wat ik gevonden heb, maar dat is dus boetseren, en ik neem aan dat je liever een puzzelplaatje hebt? Ik weet niet of je daar bekend mee bent, anders kun je altijd even pm-en
Ziet er fleurig uit zegquote:Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef Alisande het volgende:
Ik heb vandaag geoefend voor de verjaardagstaart voor mijn kleine. Ik heb frosting gebruikt om hem te bekleden, maar wat is dat zoet! Wat kan ik beter gebruiken? Ik was niet van plan het helemaal te bedekken met marsepein of fondant, maar met iets anders en dan bovenop met fondant een figuurtje (Bert, Ernie of Nijntje) er op maken en de zijkant versieren met van dat versier suikerwerk. Slagroom, botercrème? Ik heb geen idee...
[ afbeelding ]
Stomquote:Op woensdag 18 april 2012 21:07 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet hoe oud de kleine is, maar ik zou oppassen met van die nootjesDan zou ik eerder voor sprinkles gaan, zonder noot
Ok, botercrème en sprinkles wordt het dan! Ook een goed idee om alleen de bovenkant te bewerken met fondant.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ziet er fleurig uit zegEn zoet
Je kan ook de alleen de bovenkant bewerken met marsepein of fondant.. zijkant afsmeren met botercreme inderdaad en dan van die nougat nootjes erop ofzo? Of gekleurde sprinkles.
Ik denk daar ook pas sinds kort over na hoorquote:
En hoe krijg je die gekleurde sprinkles/hagelslag dan een beetje fatsoenlijk op de zijkant? zonder al te veel geknoei?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ziet er fleurig uit zegEn zoet
Je kan ook de alleen de bovenkant bewerken met marsepein of fondant.. zijkant afsmeren met botercreme inderdaad en dan van die nougat nootjes erop ofzo? Of gekleurde sprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |