Leuk gedaan! En nog/alvast gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:51 schreef MarjoBlabla het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn cupcakes voor mijn 20e verjaardagWat werkt Satin Ice fijn zeg!
![]()
Viel tegen, ze zakten nog in, dus waren denk ik.. 3/4 tot 4/5 vol. Ik ben van mening dat een cakeje toch wel tot het randje of nét iets hoger moet komen, misschien heb ik dat wel verkeerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die zitten ook wel vol voor een cupcake met een platte bovenkant hoor
Geen mix, recept van cupcakerecepten.nlquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En welke mix heb je daarvoor gebruikt als ik vragen mag?
gaaf!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:29 schreef Yannick567 het volgende:
Resultaat van vrijdagavond. Beginnend, dus beetje experimenteren, was voor een verjaardag hier thuis.
[ afbeelding ]
Beetje overbelicht door de foto![]()
Mijn moeder had nog wat kleurstoffen over, dus daar maar wat mee gedaan. Had nog een creme recept van dr. oetker, alles gekocht, zou mijn moeder maken omdat ik moest werken. Schoot gelijk die creme in de schiftToen maar zonder creme gedaan, smaakte er niet minder om
Misschien is het gaan schiften? Misschien is de kleurstof die je gebruikt toevallig niet geschikt voor creme of slagroom mee te kleuren.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet dus
Het blijft nu een vloeibare smurrie
geen stevigheid meer in de krijgen
Ja crap zo leek het wel, dan heb je van die korreltjes he?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Misschien is het gaan schiften? Misschien is de kleurstof die je gebruikt toevallig niet geschikt voor creme of slagroom mee te kleuren.
Toen mijn creme geschift was probeerde ik het met slagroom. Die schoot ook in de schift
Zie hierbovenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:20 schreef Troel het volgende:
Hu, bij mij werkt dat wel? Wat voor kleurstof heb je dan?
Dat klinkt wel als geschift ja. Enkeltje prullenbak dan maarquote:Op zondag 13 mei 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja crap zo leek het wel, dan heb je van die korreltjes he?
Het is ook icing color van Wiltonmaar ik dacht dat dus ook wel kon
[..]
Zie hierboven
Niks aan te doen.. had de taart er niet mee bekleed ofzo.. maar ik mieter het wel weg dan
Mooi hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef calastra het volgende:
Ik heb afgelopen week de taart mogen maken voor mijn nichtje Sarah.
Ben blij met het resultaat, dacht eerst dat de taart te machtig zou zijn geworden maar dan viel heel erg mee, vulling van banketbakkersroom, jam, slagroom, bosvruchten, afgesmeerd met witte ganache en bekleed met marsepein.
[ afbeelding ]
Nee hoor, effect van de glitters, en het feit dat de taart ingevroren is geweest en dus nog aan het "uitwasemen"was toen ik de foto maakte.quote:Mooi hoor Glimt marsepein altijd zo?
Ah, dat verklaartquote:Op maandag 14 mei 2012 15:10 schreef calastra het volgende:
[..]
Nee hoor, effect van de glitters, en het feit dat de taart ingevroren is geweest en dus nog aan het "uitwasemen"was toen ik de foto maakte.
Ik heb later nog een keer botercreme gemaakt maar eerst de kleur gemengd met het boter en daarna met de botercreme mix die ik heb.. Dat ging goed...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als geschift ja. Enkeltje prullenbak dan maar
Ik ga binnenkort ngo een poging wagen. Zag net op cupcakerecepten.nl een recept voor frosting. Kijken of dat werkt. Anders zelf nog een keer dat recept van dr. oetker proberen voor creme
Oh wauwquote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef calastra het volgende:
Ik heb afgelopen week de taart mogen maken voor mijn nichtje Sarah.
Ben blij met het resultaat, dacht eerst dat de taart te machtig zou zijn geworden maar dan viel heel erg mee, vulling van banketbakkersroom, jam, slagroom, bosvruchten, afgesmeerd met witte ganache en bekleed met marsepein.
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb later nog een keer botercreme gemaakt maar eerst de kleur gemengd met het boter en daarna met de botercreme mix die ik heb.. Dat ging goed...
Dus mijn 2 bruiloftstaarten zijn af... Helaas kan ik geen foto plaatsen, pas na de 18e omdat de bruid en bruidegom nog wel eens hier en daar op Fok misschien mee kunnen lurken
Het blijft toch een beetje een verrassing ...
Per pm/dm kan wel natuurlijk
[..]
Oh wauw![]()
Wat een lief taartje en mooie kleurtjes
Donequote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwdMag hij per PM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |