met haar bezem tussen haar benen. het uiteinde steekt uit bij haar hoofd.quote:
Nee, jij gooit al open voordat ie dicht is. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef Studiotje het volgende:
Ben ik nou snel of zijn jullie nou zo sloom?
Zeg mopperkont, nog een borrel doen?quote:
Pas wanneer het knopje tevoorschijn komt!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij gooit al open voordat ie dicht is. Geen idee waarom
Volgende gaat dicht van je.quote:
Ik denk dat ik maar wat anders ga doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg mopperkont, nog een borrel doen?
Nooooooooooooooquote:
Geneauten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
Haha, Wendy doet het zelfde tegen die kinderen als tegen volwassenen.
eindelijk iemand die mij begrijptquote:
weetniet?quote:
Richt en clubje op, noem het martijn. naar Krabbe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
eindelijk iemand die mij begrijpt
Dit zit me het meest tegen. En de uitspraak. Maar dat laatste kan nog goedkomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik wel jammer vind, die overdreven gemaakte maniertjes van zitten en presenteren en doen, zo lekker aangeleerd achter de schermen...
En dat ja. Sukkels.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef merry77 het volgende:
EIKELS.Het nummer is van Dolly Parton! Ja, ook gezongen door Whitney.
Dat is correct. En als zo veel mensen het kunnen is het niet bijzonder.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef merry77 het volgende:
EIKELS.Het nummer is van Dolly Parton! Ja, ook gezongen door Whitney.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Richt en clubje op, noem het martijn. naar Krabbe.
Dit dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef loezzzje het volgende:
Dan moet ze die uithaal ook doen anders is het een faal.
Oh is het weer zo verquote:
Niemand kan dat zo als de laatste keer van Whitneyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef loezzzje het volgende:
Dan moet ze die uithaal ook doen anders is het een faal.
Hij zit op de ananas van Cee?quote:
Whitney was wel heel goed daarin jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand kan dat zo als de laatste keer van Whitney
Fixedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Cher- het volgende:
Echt wtf, die moeder is aan het klappen als een josti.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Cher- het volgende:
Echt wtf, die moeder is aan het klappen als een josti.
Hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Fabienne gaat winnenIk gun het Melissa maar deze manier van zi--i-i-i-i-i-i-i-ngen, lijkt wel een musical.
Ja had ik bij haar laatste optreden niet, jammerquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit einde Vajen? Ja toch? Zo ja, baaaaas
Ansjanas?quote:
Zittend zingen is veel moeilijkerquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
jij bent zeker een fabienne lover?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef Studiotje het volgende:
...... AND IIIIIIIII HHAHAIAHHIIOIIIIIIIII IWILL ALLWAAYSSS LOOVVEE JOEEEHHEJOEEHAAND IIIIIII WILLL ALWAYSSSS LOVE YOOEH!!!! Zo, nu win ik?
Nou, beetje zoals de rest van de Nederlandse chicks van 14 he. Blond, blauwe ogen en puisterig.quote:
Ze is helemaal niet lelijk vind ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Door de lelijkheid zullen mensen afschrikken waardoor er een psychologische grens ontstaat.
nie allemaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nou, beetje zoals de rest van de Nederlandse chicks van 14 he. Blond, blauwe ogen en puisterig.
En Tjiezie in het tekenschermquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Let ff op de subtiele Haribootjes op de achtergrond
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nou, beetje zoals de rest van de Nederlandse chicks van 14 he. Blond, blauwe ogen en puisterig.
ben jij een fabienne loverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Studiotje het volgende:
LOL RECLAME KARIKATUREN HAHA LACHEN IN DE CAMERA HAHAAH WAT ZIJN WE LEUKE KINDEREN HAHA!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Studiotje het volgende:
LOL RECLAME KARIKATUREN HAHA LACHEN IN DE CAMERA HAHAAH WAT ZIJN WE LEUKE KINDEREN HAHA!
Nee, alleen Martijnquote:
dit dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een hekel aan Blof, maar vooruit dit is dan een stuk fijner
Oh wachtDie Amsterdammer gaat ook zingen
Ze is kannibaal?quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef Studiotje het volgende:
danny leek effe op zanger rinus vanaf die shot.
quote:
Moet ik nu Cee of de mod geloven?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
Channah vind ik toch ook wel goed zingen hoor
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
M'n hond zit ook meteen te loeien van ellende, zo hond zo baas
Oh, buitenlands.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat is een bekende uitspraak in rotterdam zuid
Je hebt droplollies in je oren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
GE WEL DIG
wat deed Channah het goed !!!!
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage aan dit topic
doei
12quote:
doen ze niet zelfquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef SchoneZoon het volgende:
Waarom kleden ze al die meisjes zo hoerig?
quote:
En dan later klagen dat ze in het park aangerand zijn. Tja, geen idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef SchoneZoon het volgende:
Tja, de styliste zegt waarschijnlijk 'dat gaan mensen er zelf in zien'. Het is een kind.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef SchoneZoon het volgende:
Ze is de Charly Luske van de kids.quote:
quote:
Kleding heeft niets, maar dan ook niets met aangerand worden te maken en alles met vuige figuren die hun gore poten niet van mensen af kunnen houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan later klagen dat ze in het park aangerand zijn. Tja, geen idee.
ORLYquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Kleding heeft niets, maar dan ook niets met aangerand worden te maken en alles met vuige figuren die hun gore poten niet van mensen af kunnen houden.
Jij maakte pedo opmerkingen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zie hier taal voorbijkomen waarvoor ik eerder in deze serie een waarschuwing heb gekregen
Ze is 13 ofzo...ze weet ook wel dat het hoerig is. Maar misschien moeten ze het dragen van de stylist.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, de styliste zegt waarschijnlijk 'dat gaan mensen er zelf in zien'. Het is een kind.
Een random pick.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef SchoneZoon het volgende:
jij hebt heel rare pedo opmerkingen, vies hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zie hier taal voorbijkomen waarvoor ik eerder in deze serie een waarschuwing heb gekregen
Waar dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar je spoort ze wel aan door dit soort kleding te dragen. Kom op zeg, hoe oud is dit kindquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Kleding heeft niets, maar dan ook niets met aangerand worden te maken en alles met vuige figuren die hun gore poten niet van mensen af kunnen houden.
Ansj niet neequote:
Mijn punt. Maar goed, het gaat hier om de showquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar je spoort ze wel aan door dit soort kleding te dragen. Kom op zeg, hoe oud is dit kind
tuurlijk wel, een meisje met een kort broekje waar de billen bijna uitsteken en enorme inkijk, heeft meer kans op aangeranden te worden dan een meisje met een lange jurk en hoofddoekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Gekleed als een hipster. Ik denk dat Fabienne ook met dr iPhone via Instagram foto's maakt van haar Café Latte. Die ze deelt via Facebook, zodat we allemaal weten hoe hip ze wel niet is.quote:
Klopt sommige mensen dagen het gewoon uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een meisje met een kort broekje waar de billen bijna uitsteken en enorme inkijk, heeft meer kans op aangeranden te worden dan een meisje met een lange jurk en hoofddoek
indeedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gekleed als een hipster. Ik denk dat Fabienne ook met dr iPhone via Instagram foto's maakt van haar Café Latte. Die ze deelt via Facebook, zodat we allemaal weten hoe hip ze wel niet is.
Wat een aanstellerij dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die opmerking van Marco heul ranzig in combinatie met haar uiterlijk, ik weet niet
zolang iedereen zijn handen thuis houdt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die opmerking van Marco heul ranzig in combinatie met haar uiterlijk, ik weet niet
Goede vraag, geen idee. Was vroeger een andere naam toch? Ben het alweer vergeten.quote:
Precies. Ligt aan die mensen zelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik vond het goehoeeddddEn deze kleding is toch helemaal niet hoerig
Als een kind van 13 al geen kort broekje meer aan mag zonder dat mensen er meteen iets seksueels van moeten maken...
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef vraagjesman123 het volgende:
en dat ze eigenlijk deels doof is
Statistieken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een meisje met een kort broekje waar de billen bijna uitsteken en enorme inkijk, heeft meer kans op aangeranden te worden dan een meisje met een lange jurk en hoofddoek
HE en SHE is nu WEquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Goede vraag, geen idee. Was vroeger een andere naam toch? Ben het alweer vergeten.
Ik wist niet eens dat ze kinderkleding hadden eigenlijk.
Hij is de steward van onze KLM-vluchtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft Martijn eigenlijk een apenpak aan vanavond, dat jasje met wit randje
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is de steward van onze KLM-vlucht
Oh, dacht dat het een afkorting was die ik iet snaptequote:
Die stem jaquote:
Hij, en Zij, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Goede vraag, geen idee. Was vroeger een andere naam toch? Ben het alweer vergeten.
Ik wist niet eens dat ze kinderkleding hadden eigenlijk.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
De grootste tegenvaller vanavond vond ik toch wel Vajen...
Ik Wendy. Ze zegt te weinig geneautenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
De grootste tegenvaller vanavond vond ik toch wel Vajen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |