zelfquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]Heb jij een vrouwmens die dat voor je doet? Of moet je ook zelf koken
ZOmeteen Pierre Wind inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee. Echte mannen kunnen koken.
Echte jannen koken bedoel jequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee. Echte mannen kunnen koken.
Hij heeft pas 2 jaar internet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Die strik zit van: shit deze filmpjes heb ik even gemist.
Ik hoorde wel iets over rakenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef Modus het volgende:
"Twee meisjes doen een spelletje..."
Claudia meteen zeiknat.
Volgens mij moet je bellen als je een antwoord weet ofzo. Maar ik vind het ook vaag.quote:
hehequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:08 schreef alors het volgende:
De Beavissen en Buttheads van fok kunne hun hart weer ophalen...
Heb je de nieuwe gezien? Ook best te pruimen. Al weer gestopt geloof ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef Elusive het volgende:
[..]
hehe
hehehhehe
HEHEHEHHEhHEHEHEFIRE EHHEHEHE
HEHEHE
omg beavis & butthead
* Elusive afleveringen downloaden doet voor nostalgie enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe???quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe gezien? Ook best te pruimen. Al weer gestopt geloof ik.
Net alsof je daar lente voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef marcodej het volgende:
Het wordt lente en Mathijs denkt aan jonge meisjes.
Niet als Claudia hem voor is...quote:
Paar maanden terug was alweer de laatste geloof ik. 29 december vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:10 schreef Elusive het volgende:
[..]
nieuwe???
downloads machine aanslingeren doet
idd, die heeft haar beste tijd gehad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt nu echt op dat Claudia een oude kop heeft
Ik zag een tijdje terug dat concert op tv, geweldig inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Eerste album is echt tof, tweede een stuk minder. Live is ze geweldig.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind het een beetje eng hoe al die middle aged men naar haar zitten te staren.
De hele wereld is nep, behalve Techno Viking.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik vind dat meisje erg nep overkomen
Smeerpijp.quote:
Riri is de grootste bazin van de bizzquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
ik zag gaga eens bij paul de leeuw, dat was wel goed ja... maar wat je van haar op de radio hoord, van die standaard over geproduceerde bubblegum pop bagger alla rihanna/madonna etc, daar wordt ik zo moe van
Vond de band idd best lekker vandaag, deed me denken aan de band Monster Magnet om de één of andere reden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Oidipous het volgende:
Een dertien-in-een-dozijn liedje.![]()
Dan doe maar toch die Shaking Godspeed.
Naar een foto van je kanarie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]bitch please, waar moet je anders naar kijken
Hoordquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
ik zag gaga eens bij paul de leeuw, dat was wel goed ja... maar wat je van haar op de radio hoord, van die standaard over geproduceerde bubblegum pop bagger alla rihanna/madonna etc, daar wordt ik zo moe van
Ik kijk met 1 hand nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind het een beetje eng hoe al die middle aged men naar haar zitten te staren.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
Ik ben daar juist allergisch voorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Pierre vind ik echt een leuke vent, ik houd van dat overdreven gedoe van hem.
Nee dit is niet leuk meer, dit is téquote:
quote:
Adidas jas, Uggs allesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Typisch brabants gezicht, dat meisje.
Dat is snelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
OK even naar de winkel geweest, ben benieuwd
vervelend voor je zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is wel echt beroerd hoor.
quote:
Dat komt omdat het geforceerd en niet leuk is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
waarom voelt dit zo geforceerd en niet leuk aan? :/
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Deze jongens? Het is toch elke keer dezelfde standupper?
Vandaag een nieuwe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Deze jongens? Het is toch elke keer dezelfde standupper?
Is dit man achter hem zijn buikspreker?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef waxmask het volgende:
Zijn shirt is leuker dan zijn grappen....
Wat is een wuit? Als je zijn kin bedoelt, dan ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
Die wuit en een enorme spleet tussen de tanden leiden af.
wuitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is een wuit? Als je zijn kin bedoelt, dan ja.
Dit werkte ook, hoefde ik niet te zoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
wuit
1) Apparaat, werktuig of gereedschap 2) Deel van een schip 3) Haspel 4) Klus 5) Kluts 6) Vooruitstekende kin 7) Werktuig
Gevonden op
Ik ben service gericht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit werkte ook, hoefde ik niet te zoeken
Juist.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Beetje makkelijk om Robert te dissen, een goede cabaretier draait het om en pakt die misbruikte kinderen eens aan.
kutscheten van Lindaquote:
quote:Ad Visser: Matthijs schoot uit
Ad Visser vindt dat De Wereld Draait Door-presentator Matthijs van Nieuwkerk te ver is gegaan in het interview met PvdA-Kamerlid Martijn van Dam. Dit vertelt de presentator in een interview met de VARAgids.
Van Nieuwkerk kreeg kandidaat-partijleider Van Dam in februari letterlijk aan het zweten. "Soms kan Matthijs van Nieuwkerk uitschieten. Bijvoorbeeld in zijn interview met Martijn van Dam. Van Nieuwkerk zei: 'Ik zal u wat zeggen: het wordt helemaal niets.' Dat slaat nergens op, want wat weet hij er nou van?", bekritiseert Visser.
Visser is teleurgesteld in de populaire VARA-presentator: "De interviewer schatte zichzelf te hoog in. Maar dat geldt voor wel meer interviewers. Ik snap hoe het ontstaat. Tijdens een live-interview floept er wel eens iets uit."
Dat was echt bizar van Mathijs inderdaad, jeetje...quote:
Dat vraag je je bij bijna elk interview van Matthijs af.quote:Dat slaat nergens op, want wat weet hij er nou van?", bekritiseert Visser.
quote:Te gast in de uitzending van maandag 26 maart zijn: Maurice de Hond, Lodewijk Asscher, Hans Klok, Willem van Hanegem. Tafelheer is Jan Mulder en muziek is er van Bertolf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |