De groei in 2012 kan mogelijk op de laagste groei sinds 1990 uitkomen..quote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Poekieman het volgende:
Gisteravond bij de BuyInCoins een handige alles-lader gekocht voor maar $37.59.
[ afbeelding ]
Blijkt nu al dispatched te zijn. Die Chinezen werken gewoon 24/7. Niet verwonderlijk dat de economie daar (nog steeds!) zo snel groeit.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 25 maart 2012 11:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
MP4 nation op Facebook![]()
[ afbeelding ]
Haha, groot verschil idd. Vriendlief is niet dik, wel wat ouder (21); maar die matentabel is zo verwarrend.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:00 schreef Fifut het volgende:
Ik weet ook niet precies wat je moet hebben maar je kan beter wat groter bestellen, mijn broertje is namelijk ook een wielrenner en is nu 14 jaar oud (niet erg groot voor zijn leeftijd, en ook geen dikke kont) en heeft al een large broekje aan.
Zeker zeker.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef sciter het volgende:
Ik moet toch ook maar eens van die Brainwavz bestellen.
Ah, kiek us oane. In de OP stond ook eentje die zou moeten werken meen ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Fifut het volgende:
De coupon code voor 5% korting op de hele MP4nation site van facebook is: fb2012fiver.
Hoeven jullie niet meer op "vind ik leuk" te drukken
Jij wilde ze ook?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ze bijna op de eerste dag gepreordererd hebbenEn dat is al weer even geleden...
Ze zijn nu wel echt binnen, de foto's stonden op FB (van de headphones die naar Amazon.com gingen).
Als je de info erbij leest, zijn ze morgen binnen(/verzendklaar?)... tenminste, dat is de verwachting.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:05 schreef Fifut het volgende:
Ga waarschijnlijk de M2's bestellen, maar deze staan ook nog op pre-order. Kan dat zo lang duren dan?
Link klopt (nog steeds) niet ;Pquote:Op zondag 25 maart 2012 14:40 schreef ItWasWritten het volgende:
chinacheep.com is hetzelfde als chinaprices.us? of klopt de link gewoon niet in de 1e post
Dat was echt een goeie actie, eerst belachelijke korting geven en dan ook nog quantity discountquote:Op zondag 25 maart 2012 14:58 schreef Xu het volgende:
Ik had ooit 5 Brainwavz Alpha's besteld voor 3 euro per stukAls er nog eens zo'n actie komt bestel ik er tien
$5,-/stquote:Op zondag 25 maart 2012 14:58 schreef Xu het volgende:
Ik had ooit 5 Brainwavz Alpha's besteld voor 3 euro per stukAls er nog eens zo'n actie komt bestel ik er tien
Sterker nog. Volgens mij zijn ze dood. Vraag me ook af wie dat überhaupt nog gebruikte het afgelopen jaar.quote:
Ha, die is daar nog goedkoper dan op de site waar die oorspronkelijk vandaan komt (Hobbyking).quote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Poekieman het volgende:
Gisteravond bij de BuyInCoins een handige alles-lader gekocht voor maar $37.59.
[ afbeelding ]
Blijkt nu al dispatched te zijn. Die Chinezen werken gewoon 24/7. Niet verwonderlijk dat de economie daar (nog steeds!) zo snel groeit.
quote:Package Included:
◦1 x iMax B6AC Battery Balance Charger
◦Some Power Cable
Je hebt 'm! (eindelijk)quote:Op zondag 25 maart 2012 15:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
$5,-/stMet quantity discount $4,-/st, Dat was leuk ja.
[..]
Sterker nog. Volgens mij zijn ze dood. Vraag me ook af wie dat überhaupt nog gebruikte het afgelopen jaar.
Na die horloge gisteren nu ook bij BIC weer eens wat aangeschaft maar. Cokin P filter holder + 62mm adapter ring + graduated, neutral density ND2 ND4 ND8 filters (schade: $15,50 , je lacht je gek!).Nu nog ergens een polarized filter vinden. Voor op m'n pas gekochte Pana GH2 met 14-140mm.
Zelfde hier! Eerder dan mijn bestelling van BIC van 4-3.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef Miniem het volgende:
1 cent iPod kabel van nooitkopen die ik besteld had (6-3) binnen gehad
Ghehe dit staat er al best wel lang! Ik vroeg me al af wanneer jullie t door zouden hebben!quote:
Hier ook, al heb ik er niks aan en geef het dus aan een vriend..quote:Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef Miniem het volgende:
1 cent iPod kabel van nooitkopen die ik besteld had (6-3) binnen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |