SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef Kaat38 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste DVD nogquote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je nu dan?
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vanaf de tweede leader wordt het een stukje beter!(afl 650.)
Of Riki verdwijnt met haar kind.......... naar oma.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Gulmez het volgende:
Ik vind dat het te lang door blijft gaan over die Bram, eerst ruzie bij sjors en bing, en rikkie, en nu dit weer. Ik denk dat die baby niet voor eeuwig in gtst blijft, en misschien over een tijd zogenaamd weer word geplaatst in een pleeggezin buiten meerdijk!
Kijk seizoen 4 was niet supererg, ik vond seizoen 2 supererg. Seizoen 4 vond ik in het algemeen redelijk. Seizoen 1 vond ik spannend, met saaie periodes. Seizoen 5 vond ik erg leuk, maar Martine vertrokquote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Eerste DVD nog
[..]![]()
Gewoon even doorbijten, je kan ook niet alles leuk en spannend vinden
Ken je deze ook niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef LetsGame het volgende:
Ik kom uit '82, ben ik de enige die Plop nauwelijks kent?
Samson en Gert ken ik wel. Is hetzelfde bedrijf toch?
Die wordt met carnaval nog wel gedraaidquote:Op maandag 26 maart 2012 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ken je deze ook niet?
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans
Zo gaat de kabouter dans
Seizoen 1 was wel redelijk, alleen duurde het lang voordat het echt op gang kwam en er zaten idd een aantal saaie periodes in.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kijk seizoen 4 was niet supererg, ik vond seizoen 2 supererg. Seizoen 4 vond ik in het algemeen redelijk. Seizoen 1 vond ik spannend, met saaie periodes. Seizoen 5 vond ik erg leuk, maar Martine vertrok. Seizoen 3 vond ik één en al tofheid
Was maar een droomquote:Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
Wiet is weer terugGaat spannend worden
Misschien is ze wel ontsnapt. In Meerdijk zou me dat niks verbazen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Halfgare vergelijking van Ludo, met dat pistool keek ze de code af, ik neem aan dat ze daar niet zoveel vrijheid heeft om te gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |