quote:
1 aflevering en terug de kast in met Amy.. Hahaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel hoor: toen Maxime failliet ging, kwam Amy weer bij Ludo wonen (waarbij Amy nog begon te zeuren: waarom kan Maxime hier dan niet blijven?). Toen was Julia weer Amy.
De DVD-boxen van seizoen 1 tot 5 zijn zeker een kijktip!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Heeft iemand nog een kijktip voor me?
Oude afleveringen?
Seizoen 3 is imo het beste seizoen. Continu spanning, de beste verhaallijn (Celuquote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De DVD-boxen van seizoen 1 tot 5 zijn zeker een kijktip!
Vooral seizoen 3 is een erg goed en spannend seizoen!
Seizoen 3 was één en al spanning en sensatie! Verveelde me geen moment!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3 is imo het beste seizoen. Continu spanning, de beste verhaallijn (Celu) en de komst van de Robert en Laura-tune
Precies! Mede daardoor viel seizoen 4 ook flink tegen voor mij, zeker omdat werd gezegd door verschillende mensen dat dát seizoen het allerbeste zou zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 3 was één en al spanning en sensatie! Verveelde me geen moment!
Mijn top 5 is wel wat anders:quote:Op zondag 25 maart 2012 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! Mede daardoor viel seizoen 4 ook flink tegen voor mij, zeker omdat werd gezegd door verschillende mensen dat dát seizoen het allerbeste zou zijn.
Seizoen 5 was al een stuk beter, zeker toen verhaallijnen uit seizoen 4 (Laura en Tessel, Koen Heeze) waren afgerond. Alleen jammer dat Martine toen uit de serie ging
Mijn top 5 is als volgt:
1. Seizoen 3
2. Seizoen 5
3. Seizoen 2
4. Seizoen 4
5. Seizoen 1
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
Even een matige toevoeging aan Frey's kabouterkoning
[ afbeelding ]
Ik ga ze even downloaden.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De DVD-boxen van seizoen 1 tot 5 zijn zeker een kijktip!
Vooral seizoen 3 is een erg goed en spannend seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ga ze even downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Over seizoen 4 ben ik het volkomen met je eens: er was gewoon teveel liefdesgezeikquote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mijn top 5 is wel wat anders:
1. Seizoen 3
2. Seizoen 5
3. Seizoen 1
4. Seizoen 4
5. Seizoen 2
Ik vond seizoen 4 wel leuk, maar teveel gezeik tussen relaties en dat was een beetje teveel..
Seizoen 2 vond ik wel 't minst.
Dat vingertje bij Aysenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
WATquote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu seizoen 4 aan het kijken. Slap seizoen dusver...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over seizoen 4 ben ik het volkomen met je eens: er was gewoon teveel liefdesgezeik![]()
![]()
Seizoen 2 vond ik beter dan seizoen 1, simpelweg omdat daar al meer spanning in voorkwam en de verhaallijnen al beter in elkaar zaten. En het was al minder "traag" dan seizoen 1
Bij welke aflevering ben je nu dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben nu seizoen 4 aan het kijken. Slap seizoen dusver...
Vanaf de tweede leader wordt het een stukje beter!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je nu dan?
Eeumh ik ben ook uit 88..een plopfilm in de pubertijd ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de eerste 2 Plopfilms destijds nog in de bioscoop gezien!![]()
Jaja, zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag net toevallig de poster hangen
Ik dacht laat ik het even posten
Ja maar ik vond het al leuk toen het begon in 1997, en mijn nichtje die toen nog klein was was mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eeumh ik ben ook uit 88..een plopfilm in de pubertijd ?
Zelfs hier ziet Ludo er nog uit als een baas.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was ik een van die mensen, wat je het beste seizoen vind is nogal subjectief en ik vind dit seizoen van de eerste 7 jaar de beste. Alles is al een beetje gevestigd, personages hebben iets met elkaar meegemaakt, de leukste personages zitten erin (in mijn ogen dus). De familie Alberts staat in het middelpunt. Bovendien het duo Frits en Martine beleefden hier hun hoogtepunt, Stenders kwam nog even langs, het zakenleven maakte allerlei ontwikkelingen door (A&A --> AA&F).quote:Op zondag 25 maart 2012 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! Mede daardoor viel seizoen 4 ook flink tegen voor mij, zeker omdat werd gezegd door verschillende mensen dat dát seizoen het allerbeste zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |