En Sil die zich als een betere vader gedraagt.. Rikki weer in de knoei. Leukquote:
Nou, noem me ouderwets, maar ik zie liever weer eens een kind waarvan papa en mama nog bij elkaar zijn. Geen zin in weer van dat Lana-achtige gedoe...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso moet Sil gewoon terug; het is het enige nog levende kind van Robert en Laura, een halve Alberts (ook niet onbelangrijk) en daarnaast passen Sil en Rikki veel beter bij elkaar dan Sjoerd en Rikki imo.
Zelfs nog tot 2 jaar na het vertrek van Helen. Vooral veel samen met Harmsen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het interessant aan haar is dat ze eigenlijk oorspronkelijk diende als een soort praatpaal voor Helen Helmink, maar werd gehandhaafd, meer zendtijd kreeg en het zolang volhield.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, noem me ouderwets, maar ik zie liever weer eens een kind waarvan papa en mama nog bij elkaar zijn. Geen zin in weer van dat Lana-achtige gedoe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat Ludo niet meer de opperbaas is, stop ik met kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso moet Sil gewoon terug; het is het enige nog levende kind van Robert en Laura, een halve Alberts (ook niet onbelangrijk) en daarnaast passen Sil en Rikki veel beter bij elkaar dan Sjoerd en Rikki imo.
Dan ook nog even Robert en Remco terug, waarna A&A nieuw leven wordt ingeblazen met Robert, Jef, Remco, Laura (als juridisch adviseur of zoiets) en Sil als koerier.
De Sanders Inc.-toren terug, met Ludo die zich bezighoudt met duistere zaakjes. Janine komt weer bij Het Spectrum te werken en komt zodoende achter de duistere zaakjes van Ludo.
En natuurlijk Hero Muller als Eduard Bouwhuis, de Cor de Zeeuw van GTST die haast nog machtiger lijkt te zijn dan Ludo en hem dan ook meermalen klem zet
Ben je dan al niet lang gestopt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De dag dat Ludo niet meer de opperbaas is, stop ik met kijken.
Wat wil je Laura voor grote rol gaan geven dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je dan al niet lang gestopt?
Ludo blijft natuurlijk de opperbaas, alleen komt er nu een andere opperbaas die machtiger lijkt te zijn dan Ludo. Dat hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt mij eerlijk gezegd wel leuk om Ludo eens een keer minder machtig te zien - zonder dat hij failliet hoeft te gaan.
Laat ik het zo zeggen: zodra ik de leiding over de soap zou krijgen, krijgt de oude garde (Laura, Jef, Janine, Ludo en Rik) weer een belangrijke, grote rol, aangevuld met personages uit het (recente) verleden die gezichtsbepalend zijn voor het verleden en de toekomst van de serie.
Om te beginnen de ontdekking dat de babyverwisseling onzin is en dat het gevonden lichaam helemaal niet Arnie blijkt te zijn. Dan de terugkeer van Robert.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat wil je Laura voor grote rol gaan geven dan?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Om te beginnen de ontdekking dat de babyverwisseling onzin is en dat het gevonden lichaam helemaal niet Arnie blijkt te zijn. Dan de terugkeer van Robert.
Weg uit De Rozenboom. Robert keert terug, net als Sil. Robert en Laura komen weer samen. Laura krijgt bij het nieuwe A&A de functie van juridisch adviseur.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat wil je Laura voor grote rol gaan geven dan?
Wil de Smet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
Het wordt een verhaallijn met een gestoord iemand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 24-03-2012 14:04:36 ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
NeeWil de Smet komt niet terug
Kleine opzet van de verhaallijn die ik in gedachten heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zie de emotionele scènes ook al voor me met de Robert en Laura tune en de GTST tune.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
NeeWil de Smet komt niet terug
Kleine opzet van de verhaallijn die ik in gedachten heb:Hun zijn verbaasd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dus. Fons Merkies mag aan het werk met het instuderen van die tunesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:01 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie de emotionele scènes ook al voor me met de Robert en Laura tune en de GTST tune.
Ja, het moet "Zij zijn verbaasd" zijn, ik weet het.quote:
Correctie:quote:
Voor mij is het karakter nooit interessant geweestquote:Is Wil de Smet ooit een interessant personage geweest?
Ze leek me namelijk totaal niet interessant; alleen maar de bemoeizuchtige buurvrouw.
Dan kijk ik helemaal nooit meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je dan al niet lang gestopt?
Ludo blijft natuurlijk de opperbaas, alleen komt er nu een andere opperbaas die machtiger lijkt te zijn dan Ludo. Dat hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt mij eerlijk gezegd wel leuk om Ludo eens een keer minder machtig te zien - zonder dat hij failliet hoeft te gaan.
Laat ik het zo zeggen: zodra ik de leiding over de soap zou krijgen, krijgt de oude garde (Laura, Jef, Janine, Ludo en Rik) weer een belangrijke, grote rol, aangevuld met personages uit het (recente) verleden die gezichtsbepalend zijn voor het verleden en de toekomst van de serie.
Ghehehe, dit is ook oud zegquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef Starlie het volgende:
Wat ik nu weer voor iets geks lees:
http://www.alphens.nl/nie(...)st-door-9-april.html
idd , Wietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Frey het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer van Wiet, want ik vond haar een van de leukste jongeren. Zeker toen ze gek begon te doen.
wat een slechte scène haha..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Frey het volgende:
Dit was niet eens een cliffhanger, maar het gebeurde gewoon middenin de aflevering op een vrijdag.
Ik vond dat gevecht zo nep.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Frey het volgende:
Dit was niet eens een cliffhanger, maar het gebeurde gewoon middenin de aflevering op een vrijdag.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Amy weer terug ?
Julia Batelaan zou het weer overnemen maar heb haar na die andere actrice niet meer als Amy gezien.
Wel hoor: toen Maxime failliet ging, kwam Amy weer bij Ludo wonen (waarbij Amy nog begon te zeuren: waarom kan Maxime hier dan niet blijven?). Toen was Julia weer Amy.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Amy weer terug ?
Julia Batelaan zou het weer overnemen maar heb haar na die andere actrice niet meer als Amy gezien.
Say whut?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:
Wie gaat er naar de film "Plop wordt kabouterkoning" met Bas Muijs?
Een must-see!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat.
Bas Muijs en Winston Post als lakeien.
En Rob de Nijs als Kabouter Kolonel.
![]()
En toen ging ze weer bij de paardjes wonen....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel hoor: toen Maxime failliet ging, kwam Amy weer bij Ludo wonen (waarbij Amy nog begon te zeuren: waarom kan Maxime hier dan niet blijven?). Toen was Julia weer Amy.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit nog steeds hierop te wachten want het is gewoon waar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |