Nou, noem me ouderwets, maar ik zie liever weer eens een kind waarvan papa en mama nog bij elkaar zijn. Geen zin in weer van dat Lana-achtige gedoe...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso moet Sil gewoon terug; het is het enige nog levende kind van Robert en Laura, een halve Alberts (ook niet onbelangrijk) en daarnaast passen Sil en Rikki veel beter bij elkaar dan Sjoerd en Rikki imo.
Zelfs nog tot 2 jaar na het vertrek van Helen. Vooral veel samen met Harmsen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het interessant aan haar is dat ze eigenlijk oorspronkelijk diende als een soort praatpaal voor Helen Helmink, maar werd gehandhaafd, meer zendtijd kreeg en het zolang volhield.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, noem me ouderwets, maar ik zie liever weer eens een kind waarvan papa en mama nog bij elkaar zijn. Geen zin in weer van dat Lana-achtige gedoe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat Ludo niet meer de opperbaas is, stop ik met kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso moet Sil gewoon terug; het is het enige nog levende kind van Robert en Laura, een halve Alberts (ook niet onbelangrijk) en daarnaast passen Sil en Rikki veel beter bij elkaar dan Sjoerd en Rikki imo.
Dan ook nog even Robert en Remco terug, waarna A&A nieuw leven wordt ingeblazen met Robert, Jef, Remco, Laura (als juridisch adviseur of zoiets) en Sil als koerier.
De Sanders Inc.-toren terug, met Ludo die zich bezighoudt met duistere zaakjes. Janine komt weer bij Het Spectrum te werken en komt zodoende achter de duistere zaakjes van Ludo.
En natuurlijk Hero Muller als Eduard Bouwhuis, de Cor de Zeeuw van GTST die haast nog machtiger lijkt te zijn dan Ludo en hem dan ook meermalen klem zet
Ben je dan al niet lang gestopt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De dag dat Ludo niet meer de opperbaas is, stop ik met kijken.
Wat wil je Laura voor grote rol gaan geven dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je dan al niet lang gestopt?
Ludo blijft natuurlijk de opperbaas, alleen komt er nu een andere opperbaas die machtiger lijkt te zijn dan Ludo. Dat hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt mij eerlijk gezegd wel leuk om Ludo eens een keer minder machtig te zien - zonder dat hij failliet hoeft te gaan.
Laat ik het zo zeggen: zodra ik de leiding over de soap zou krijgen, krijgt de oude garde (Laura, Jef, Janine, Ludo en Rik) weer een belangrijke, grote rol, aangevuld met personages uit het (recente) verleden die gezichtsbepalend zijn voor het verleden en de toekomst van de serie.
Om te beginnen de ontdekking dat de babyverwisseling onzin is en dat het gevonden lichaam helemaal niet Arnie blijkt te zijn. Dan de terugkeer van Robert.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat wil je Laura voor grote rol gaan geven dan?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Om te beginnen de ontdekking dat de babyverwisseling onzin is en dat het gevonden lichaam helemaal niet Arnie blijkt te zijn. Dan de terugkeer van Robert.
Weg uit De Rozenboom. Robert keert terug, net als Sil. Robert en Laura komen weer samen. Laura krijgt bij het nieuwe A&A de functie van juridisch adviseur.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat wil je Laura voor grote rol gaan geven dan?
Wil de Smet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
Het wordt een verhaallijn met een gestoord iemand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 24-03-2012 14:04:36 ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
NeeWil de Smet komt niet terug
Kleine opzet van de verhaallijn die ik in gedachten heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zie de emotionele scènes ook al voor me met de Robert en Laura tune en de GTST tune.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
NeeWil de Smet komt niet terug
Kleine opzet van de verhaallijn die ik in gedachten heb:Hun zijn verbaasd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dus. Fons Merkies mag aan het werk met het instuderen van die tunesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:01 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie de emotionele scènes ook al voor me met de Robert en Laura tune en de GTST tune.
Ja, het moet "Zij zijn verbaasd" zijn, ik weet het.quote:
Correctie:quote:
Voor mij is het karakter nooit interessant geweestquote:Is Wil de Smet ooit een interessant personage geweest?
Ze leek me namelijk totaal niet interessant; alleen maar de bemoeizuchtige buurvrouw.
Dan kijk ik helemaal nooit meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je dan al niet lang gestopt?
Ludo blijft natuurlijk de opperbaas, alleen komt er nu een andere opperbaas die machtiger lijkt te zijn dan Ludo. Dat hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt mij eerlijk gezegd wel leuk om Ludo eens een keer minder machtig te zien - zonder dat hij failliet hoeft te gaan.
Laat ik het zo zeggen: zodra ik de leiding over de soap zou krijgen, krijgt de oude garde (Laura, Jef, Janine, Ludo en Rik) weer een belangrijke, grote rol, aangevuld met personages uit het (recente) verleden die gezichtsbepalend zijn voor het verleden en de toekomst van de serie.
Ghehehe, dit is ook oud zegquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef Starlie het volgende:
Wat ik nu weer voor iets geks lees:
http://www.alphens.nl/nie(...)st-door-9-april.html
idd , Wietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Frey het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer van Wiet, want ik vond haar een van de leukste jongeren. Zeker toen ze gek begon te doen.
wat een slechte scène haha..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Frey het volgende:
Dit was niet eens een cliffhanger, maar het gebeurde gewoon middenin de aflevering op een vrijdag.
Ik vond dat gevecht zo nep.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Frey het volgende:
Dit was niet eens een cliffhanger, maar het gebeurde gewoon middenin de aflevering op een vrijdag.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Amy weer terug ?
Julia Batelaan zou het weer overnemen maar heb haar na die andere actrice niet meer als Amy gezien.
Wel hoor: toen Maxime failliet ging, kwam Amy weer bij Ludo wonen (waarbij Amy nog begon te zeuren: waarom kan Maxime hier dan niet blijven?). Toen was Julia weer Amy.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Amy weer terug ?
Julia Batelaan zou het weer overnemen maar heb haar na die andere actrice niet meer als Amy gezien.
Say whut?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:
Wie gaat er naar de film "Plop wordt kabouterkoning" met Bas Muijs?
Een must-see!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat.
Bas Muijs en Winston Post als lakeien.
En Rob de Nijs als Kabouter Kolonel.
![]()
En toen ging ze weer bij de paardjes wonen....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel hoor: toen Maxime failliet ging, kwam Amy weer bij Ludo wonen (waarbij Amy nog begon te zeuren: waarom kan Maxime hier dan niet blijven?). Toen was Julia weer Amy.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit nog steeds hierop te wachten want het is gewoon waar
![]()
quote:
1 aflevering en terug de kast in met Amy.. Hahaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel hoor: toen Maxime failliet ging, kwam Amy weer bij Ludo wonen (waarbij Amy nog begon te zeuren: waarom kan Maxime hier dan niet blijven?). Toen was Julia weer Amy.
De DVD-boxen van seizoen 1 tot 5 zijn zeker een kijktip!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Heeft iemand nog een kijktip voor me?
Oude afleveringen?
Seizoen 3 is imo het beste seizoen. Continu spanning, de beste verhaallijn (Celuquote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De DVD-boxen van seizoen 1 tot 5 zijn zeker een kijktip!
Vooral seizoen 3 is een erg goed en spannend seizoen!
Seizoen 3 was één en al spanning en sensatie! Verveelde me geen moment!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3 is imo het beste seizoen. Continu spanning, de beste verhaallijn (Celu) en de komst van de Robert en Laura-tune
Precies! Mede daardoor viel seizoen 4 ook flink tegen voor mij, zeker omdat werd gezegd door verschillende mensen dat dát seizoen het allerbeste zou zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 3 was één en al spanning en sensatie! Verveelde me geen moment!
Mijn top 5 is wel wat anders:quote:Op zondag 25 maart 2012 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! Mede daardoor viel seizoen 4 ook flink tegen voor mij, zeker omdat werd gezegd door verschillende mensen dat dát seizoen het allerbeste zou zijn.
Seizoen 5 was al een stuk beter, zeker toen verhaallijnen uit seizoen 4 (Laura en Tessel, Koen Heeze) waren afgerond. Alleen jammer dat Martine toen uit de serie ging
Mijn top 5 is als volgt:
1. Seizoen 3
2. Seizoen 5
3. Seizoen 2
4. Seizoen 4
5. Seizoen 1
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
Even een matige toevoeging aan Frey's kabouterkoning
[ afbeelding ]
Ik ga ze even downloaden.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De DVD-boxen van seizoen 1 tot 5 zijn zeker een kijktip!
Vooral seizoen 3 is een erg goed en spannend seizoen!
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ga ze even downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Over seizoen 4 ben ik het volkomen met je eens: er was gewoon teveel liefdesgezeikquote:Op zondag 25 maart 2012 16:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mijn top 5 is wel wat anders:
1. Seizoen 3
2. Seizoen 5
3. Seizoen 1
4. Seizoen 4
5. Seizoen 2
Ik vond seizoen 4 wel leuk, maar teveel gezeik tussen relaties en dat was een beetje teveel..
Seizoen 2 vond ik wel 't minst.
Dat vingertje bij Aysenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
WATquote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu seizoen 4 aan het kijken. Slap seizoen dusver...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over seizoen 4 ben ik het volkomen met je eens: er was gewoon teveel liefdesgezeik![]()
![]()
Seizoen 2 vond ik beter dan seizoen 1, simpelweg omdat daar al meer spanning in voorkwam en de verhaallijnen al beter in elkaar zaten. En het was al minder "traag" dan seizoen 1
Bij welke aflevering ben je nu dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben nu seizoen 4 aan het kijken. Slap seizoen dusver...
Vanaf de tweede leader wordt het een stukje beter!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je nu dan?
Eeumh ik ben ook uit 88..een plopfilm in de pubertijd ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de eerste 2 Plopfilms destijds nog in de bioscoop gezien!![]()
Jaja, zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag net toevallig de poster hangen
Ik dacht laat ik het even posten
Ja maar ik vond het al leuk toen het begon in 1997, en mijn nichtje die toen nog klein was was mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eeumh ik ben ook uit 88..een plopfilm in de pubertijd ?
Zelfs hier ziet Ludo er nog uit als een baas.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was ik een van die mensen, wat je het beste seizoen vind is nogal subjectief en ik vind dit seizoen van de eerste 7 jaar de beste. Alles is al een beetje gevestigd, personages hebben iets met elkaar meegemaakt, de leukste personages zitten erin (in mijn ogen dus). De familie Alberts staat in het middelpunt. Bovendien het duo Frits en Martine beleefden hier hun hoogtepunt, Stenders kwam nog even langs, het zakenleven maakte allerlei ontwikkelingen door (A&A --> AA&F).quote:Op zondag 25 maart 2012 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies! Mede daardoor viel seizoen 4 ook flink tegen voor mij, zeker omdat werd gezegd door verschillende mensen dat dát seizoen het allerbeste zou zijn.
Ik kijk ook een keer niet 's ochtends. Is het gelijk een goede afleveringquote:Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond het best goed. Sommige delen dan, niet alles.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef Kaat38 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste DVD nogquote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je nu dan?
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vanaf de tweede leader wordt het een stukje beter!(afl 650.)
Of Riki verdwijnt met haar kind.......... naar oma.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Gulmez het volgende:
Ik vind dat het te lang door blijft gaan over die Bram, eerst ruzie bij sjors en bing, en rikkie, en nu dit weer. Ik denk dat die baby niet voor eeuwig in gtst blijft, en misschien over een tijd zogenaamd weer word geplaatst in een pleeggezin buiten meerdijk!
Kijk seizoen 4 was niet supererg, ik vond seizoen 2 supererg. Seizoen 4 vond ik in het algemeen redelijk. Seizoen 1 vond ik spannend, met saaie periodes. Seizoen 5 vond ik erg leuk, maar Martine vertrokquote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Eerste DVD nog
[..]![]()
Gewoon even doorbijten, je kan ook niet alles leuk en spannend vinden
Ken je deze ook niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef LetsGame het volgende:
Ik kom uit '82, ben ik de enige die Plop nauwelijks kent?
Samson en Gert ken ik wel. Is hetzelfde bedrijf toch?
Die wordt met carnaval nog wel gedraaidquote:Op maandag 26 maart 2012 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ken je deze ook niet?
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans
Zo gaat de kabouter dans
Seizoen 1 was wel redelijk, alleen duurde het lang voordat het echt op gang kwam en er zaten idd een aantal saaie periodes in.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kijk seizoen 4 was niet supererg, ik vond seizoen 2 supererg. Seizoen 4 vond ik in het algemeen redelijk. Seizoen 1 vond ik spannend, met saaie periodes. Seizoen 5 vond ik erg leuk, maar Martine vertrok. Seizoen 3 vond ik één en al tofheid
Was maar een droomquote:Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
Wiet is weer terugGaat spannend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |