dit ja.quote:
Neuh, echt een mauwwijf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef Cher- het volgende:
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan Priscilla?
Goeie smoesquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef mime_negert het volgende:
Oh ja, mijn vriendin kijkt dit. Dus ik moet meekijken.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
Daniella weer d'r boobs goed doen. Mens, blijf ervan af.
Wat dacht je van die schoenen, loopt erg lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
Met een Vuitton in het oerwoud lopen is inderdaad een stuk normaler
zeker, ze koopt wel weer nieuwe, hij dubbel omzetquote:
Klinkt als hetzelfde.quote:
Jij mag meedoen met het volgende seizoenquote:
Inderdaad. Ze is overigens tien miljoen keer mooier dan Bibi.quote:
Uiteraard is Michella het met mij eens.twitter:michella29 twitterde op donderdag 22-03-2012 om 21:20:45Ik vind die daniella geweldig! Zij gaat dit jaar echte meisjes maken let op mij woorden! reageer retweet
kamp steunt kampquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:
Uiteraard is Michella het met mij eens.twitter:michella29 twitterde op donderdag 22-03-2012 om 21:20:45Ik vind die daniella geweldig! Zij gaat dit jaar echte meisjes maken let op mij woorden! reageer retweet
volgens deze site: http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/beauties/daniella.xml doet ze promotiewerk, is ze flugelmeisje en rondemeisje bij kickboxwedstrijden. Mij n raadsel waar ze dan al die champi en 900 euro tassen van betaalt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
Daniella woont overigens al vanaf haar tiende in Nederland.![]()
![]()
Ben ook wel benieuwd wat voor werk ze doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |