quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klöpping, sport, slechte muziek..
Is dat ooit anders geweest?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vind dat het bij DWDD alleen nog maar talking faces zijn.
We hebben je gemist gister.quote:
Zal ik er 1 voor je vangen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Leuk Alexander Klöpping, het item over vliegen lijkt me interessant.
Ik probeer me hem te herinneren.quote:
Welk item over vliegen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Leuk Alexander Klöpping, het item over vliegen lijkt me interessant.
Scheelt me toch zo'n 150 posts per jaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke keer mag ik deze post weer aanschouwen
Ik weet weer genoeg!quote:
Erg he?quote:
Hij heeft vandaag zijn shirt zo nonchalant open.quote:
Headbangen op electro?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Giel ook met zijn hoofd meeschudden alsof het Electro is.
Ja, waar is de kekke stropdas vandaag?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag zijn shirt zo nonchalant open.
Juist.quote:
Beter dan Jarno's jute zak.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:35 schreef Modus het volgende:
Meid wat heb je weer een eeeeeenige blooooeezze, Alex.
Handje?quote:
Dat ja.quote:
Nou dat lijkt mij nou ook geweldig, vliegend naar mijn werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat hoop ik dat dit geen fake is...
Zo zag het er wel uit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat hoop ik dat dit geen fake is...
Vlieg je net zo hard de laan uit?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij nou ook geweldig, vliegend naar mijn werk
Hahaha ik ook...alleen op den duur kan ik het wel maar wel veel "bijna" neerstort momenten...soms zwetend wakker....hahahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Ik droom dit altijd, maar dan stort ik even later neer.
Ik droom ook altijd dat ik kan vliegen. Ik word dan wakker als ik ga neerstorten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Ik droom dit altijd, maar dan stort ik even later neer.
Ik lig dan al naast m'n nest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik droom ook altijd dat ik kan vliegen. Ik word dan wakker als ik ga neerstorten.
Hij heeft ze tuk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Hehe als dit een 1 april grap is, is het wel een hele goede, wereldwijd
Niet iedereen kan zijn standjes uit alle hoeken laten filmen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef -Willempie- het volgende:
als je echt gaat vliegen, zorg er dan voor dat het door meerdere kanten wordt gefilmd. Door fatsoenlijke camera's
Leuk a-symetrisch blondje.quote:
Geen stapelbed hoop ik.quote:
En Connie Palmen ook?quote:
Deze.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Modus het volgende:
Nou hilarisch. Weer wat te doen bij de koffieautomaat morgen.
Hipsterbril waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef eriksd het volgende:
Matthijs heeft vanmiddag met een grote leesbril op, het fenomeen hoax lopen zoeken.
Daarom durft hij ook niet te wachten tot 1 aprilquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
Ik snap de grap niet en het was toch gelijk duidelijk dat het nep was?
Nu je het zegt, tijdje niet meer gehoord van Matthijs.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Modus het volgende:
Nou hilarisch. Weer wat te doen bij de koffieautomaat morgen.
jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
Ben ik de enige die alle ophef omtrent die gast heeft gemist?
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had er ook niet van gehoord, maar vond het desondanks wel een leuk onderwerp.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
niet leuk...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
Eerste exemplaar wordt gepresenteerd aan Robert M.
Nee, de eerste keer dat ik het las was toen ik de onderwerpen van DWDD zag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
Niet zozeer flauw, maar de grap was ook niet meer te verdedigen volgens mij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Flauw, gaat hij nu al toegeven dat het nep is.
Nee, ik zag hem ook voor het eerst...gelukkig!..quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
Jammer. Iets betere uitwerking van het fake personage en het was zomaar gelukt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet zozeer flauw, maar de grap was ook niet meer te verdedigen volgens mij.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef BobW het volgende:
Die mensen daar achter in het publiek die meededen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef Elusive het volgende:
jack gaat het over ajax hebben...3.2.1...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef Elusive het volgende:
jack gaat het over ajax hebben...3.2.1...
Is er iets waar jij GEEN topic over hebt geopend?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
Aanstaande zondag de 10.000ste uitzending van Langs de Lijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er iets waar jij GEEN topic over hebt geopend?
Hier is nu ook een topic over.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij groeit postuum nog steeds door.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef TLC het volgende:
Willem Ruis had nu nog een grote tv ster kunnen zijn
Als er iets relevants gebeurt moet dat worden vermeld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die duckface heeft Carlo toen perfect gepersifleerd. Daarom kon Matthijs het niet hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef claus_johann het volgende:
Waarom maakt Matthijs altijd zo'n duck face wanneer hij een voor hem leuk muziekje luistert
Uiteraard, stel je voor dat we iets missenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er iets relevants gebeurt moet dat worden vermeld.
Ja....."bestemmingsverkeer"..quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij proeft als het ware de melodie, het ritme, de tekst en keurt het goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef claus_johann het volgende:
Waarom maakt Matthijs altijd zo'n duck face wanneer hij een voor hem leuk muziekje luistert
Zijn bovenlip is nat.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Cynix Ž het volgende:
Koos, dan moet ik denken aan een 5 inch met 2 tetten.
Ik zie jou ook alleen maar dit soortquote:
Prachtige dagquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef Elusive het volgende:
de competitie ontknoping 2007toen PSV kampioen werd op doelsaldo
ook zo'n legendarische
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef tong80 het volgende:
Koomen overleed met een ongeluk op weg naar huis na Twente - MVV
Dat deed Theo Koomen dus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Elusive het volgende:
nieuwe TT, van een drol een feestje maken
Had een kind bij de vrouw van zijn broer.quote:
Die was wel leuk, inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Elusive het volgende:
nieuwe TT, van een drol een feestje maken
Nice.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had een kind bij de vrouw van zijn broer.
Minder lang geleden dan jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie jou ook alleen maar dit soort [ afbeelding ] emoticons posten.
Wanneer heb je voor het laatst een goede beurt gehad?
Was toch de zus van zijn vrouw?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ojaquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was toch de zus van zijn vrouw?
Ik heb een video-band van het WK-74. Zit ie met een kop met krullen naast de spelersvrouwen tijdens de finalequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog een videoband met hoogtepunten van het voetbaljaar 88/89 waar Jack een grote dos haar heeft en aan het einde kun je zo'n schattig klein autootje winnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Beter dan een broer bij de vrouw van zijn kind.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mocht niet van Matthijs, die zei dat Jack er waarschijnlijk niet weer aan herinnerd wilde worden.quote:
Godverdomme, Acda en de Munnik.quote:
Extreme lente.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
Hele NS ontregeld omdat de zon scheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.personenencyclopedie.info/K/Koo/KOOMEN,%20Theo
Herman zit alleen op het terras.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Godverdomme, Acda en de Munnik.
Kan wel janken zeg.
En had een kind van de zuster van zijn vrouw.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef tong80 het volgende:
Koomen overleed met een ongeluk op weg naar huis na Twente - MVV
Wij hebben toch P&W?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
Waarom hebben wij niet zulke talkshows. Ross, Kimmel, Norton, Carr. Heerlijk
Download de meeste talkshowsquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
We hebben Jan Jaap.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |