quote:
terechte lollerlach , de blinde die de lamme leidt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, goed topic.
KB die advies gaat geven over zulke zaken, ik moest lollerlachen.
R&P culturele blablablaquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:13 schreef ThaTim het volgende:
Linkje jongens. Ik wil KB uitlachen.
ik weet niet hoe pohi werkt dus geef die link maar gewoon xd ;p
Ok. Moet nu al lachen.quote:
nu wel stoer hequote:
ALS-homoquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen ziektes toewensen. Verwerpelijk.
geenszins belachelijk maken, ik druk haar op het hart te leren van jouw foutenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heel stoer, mij belachelijk maken ook he?
Geen ramp, maar is best vervelend. Heb de hele middag op niet-ingelopen schoenen gelopen. Daarna op die schoenen door naar werk en met een vriendin even de stad ingegaan. Au.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kleine pijnen. Ezell is een gelukkig mens.
Alsof jij dat nooit gedaan hebt, boehoe.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit gedaan hebt, boehoe.
Ga maar naar het kleineklachtentopic, we hebben hier te maken met culturele wanhoop en als.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen ramp, maar is best vervelend. Heb de hele middag op niet-ingelopen schoenen gelopen. Daarna op die schoenen door naar werk en met een vriendin even de stad ingegaan. Au.
Even teruglezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga maar naar het kleineklachtentopic, we hebben hier te maken met culturele wanhoop en als.
behalve ouders van de dames in kwestie, die mogen best levenslang lijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
doe normaal, wat zit ik te zieken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
waarom mij nou weer? r_r en leeell zitten je te zieken, ik niet
Oh, dan heb ik het maar een keer of 6 gedaan, valt mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef ThaTim het volgende:
Elke keer als R_R mensen ziektes toewenste, resulteerde dat in een ban.
Oké, valt nog wel mee, maar je kleineert wel constant klinkers situatiequote:Op donderdag 22 maart 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
doe normaal, wat zit ik te zieken?
dit is gewoon mijn mening, dat zij het er niet mee eens is betekent niet dat ik aan het zieken ben
jij ook met je sarcasme, bah.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
waarom mij nou weer? r_r en leeell zitten je te zieken, ik niet
veel klagen weinig ondernemen kan je bij mij op weinig bijval rekenen, al vind ik het wel uiterst rot voor haar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, valt nog wel mee, maar je kleineert wel constant klinkers situatie
Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij ook met je sarcasme, bah.
klopt, mensen zijn al belachelijk, ik laat het enkel zienquote:
Mooie pre-edit he.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:24 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, mensen zijn al belachelijk, ik laat het enkel zien
ik moest derhalve lollen dat mijn coca-cola cherry er niet ongehavend vanaf kwamquote:
ik wilde beetje provoceren, maar ik dacht dat iedereen boos zou worden dus dacht laat maarquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest derhalve lollen dat mijn coca-cola cherry er niet ongehavend vanaf kwam
je word wat lafjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik wilde beetje provoceren, maar ik dacht dat iedereen boos zou worden dus dacht laat maar
kwalijke zaakquote:
goede splinter verwijderd uit mn oog, tijd voor de balk in de jouwe schoothond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezee.
+ het is je wordt leeell niet je word
zeer zeker,quote:
ik verwacht before and after fotos, anders nutteloosquote:
Die zijn bestemd voor Ezell, sorry.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
ik verwacht before and after fotos, anders nutteloos
die is toch contactgestoord, valt niet veel te halenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zijn bestemd voor Ezell, sorry.
Dat dan misschien weer net niet.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
die is toch contactgestoord, valt niet veel te halen
Oksels.quote:
vreselijk.quote:
Uurtje of vijf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
Hoe laat kan ik foto's in mijn inbox verwachten?
niet zo tegen mijquote:
achterhaald concept, mensen zijn niet gelijk.quote:
ik gaf slechts 'n voorzetjequote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:36 schreef leeell het volgende:
[..]
achterhaald concept, mensen zijn niet gelijk.
die drang om hem in te tikken is onweerstaanbaarquote:
velen niet, lagen van bevolking zijn er niet voor niets.quote:
zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
velen niet, lagen van bevolking zijn er niet voor niets.
Oh dan stuur ik pas na 8. Het is wel gelijk oversteken natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ben trouwens pas na 8 uur thuis. Dus dat wordt nog effekes langer wachten.
oke okequote:Op donderdag 22 maart 2012 00:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
zeg ik toch niet?
doe niet ook zo tegen mij dan
ik zou hier zoveel sneren op kunnen geven, maar ik laat het omdat ik je genoeg in het harnas heb gejaagd.quote:
Gelijk oversteken kan niet digitaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh dan stuur ik pas na 8. Het is wel gelijk oversteken natuurlijk.
Ja, true. Maar oké, zien we dan wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelijk oversteken kan niet digitaal.Trouwens, het kan ook veel later zijn. Moet morgen voor school voor een artikel naar een evenement. Ga waarschijnlijk thuis meteen aan de slag met schrijven. Ik heb er zin in.
lieflijke kant deze van je R_Rquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, true. Maar oké, zien we dan wel.
Hij moet toch wat he.quote:
Ik ben dan ook gewoon een hele aardige jongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zn rechterhand gaat hem vervelen gok ikquote:
ongetwijfeld, zo afentoe zie ik overeenkomsten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een hele aardige jongen.
Ik ben links.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
[..]
zn rechterhand gaat hem vervelen gok ik
Ah, de internetfappert.quote:
jij masturbeert ook linkshandig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Ezell het volgende:
Linkshandigen zijn sowieso hartstikke aardig tegen elkaar. Schept een band, weetjuh.
ik niet.quote:
danku!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Inmiddels ben ik kaal. Foto's volgen vanavond.
Niet op het forum hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechte sub-cultuurquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of gewoon een gabber zijn.
quote:
aanlokkelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:07 schreef Ezell het volgende:
Leeell, ga voor kaal. Dan kan je met R_R gaan hakken op happy hardcore of zo.
als je baas ben Noordquote:
Nee, dat is te gevaarlijk. Je broertje is geplet door een olifant, daarom mocht jij het niet meer.quote:
Was Kaasrol niet mijn broertje of zo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat is te gevaarlijk. Je broertje is geplet door een olifant, daarom mocht jij het niet meer.
ik kwam hem een keer tegen in Utrecht, we gaven elkaar de 'ik heb jou eerder gezien maar waar'-blikquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was Kaasrol niet mijn broertje of zo?
I know!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wauw, KB, wat ontzettend spannend!
daar heb je veel aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know!Gelukkig was Jan bij me om mn handje vast te houden tegen de schrik.
omdat walvispostuurquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja.
Hoezo vind je dat een walvis? Die ene in dat topic?
pics van jouw tieten ter referentiequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Valt best mee hoor hoe dik ze is.
Die tieren wel groot.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:31 schreef leeell het volgende:
[..]
pics van jouw tieten ter referentie
vraag jan om picsquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:31 schreef leeell het volgende:
[..]
pics van jouw tieten ter referentie
jan zn tieten?quote:
kan die eindelijk wat op zn cv zettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan doet mijn picsadministratie jwz
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef ThaTim het volgende:
R_R, ik durf het toch aan.
Dm me die foto's!
eensquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef ThaTim het volgende:
R_R, ik durf het toch aan.
Dm me die foto's!
vast wel, ik welke mate "sex" kan ik je niet vertellenquote:
etsu nog wel dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Ezell het volgende:
Denk dat je daarvoor bij Etsu moet zijn. De rest spreekt hem volgens mij niet meer.
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordy heeft iedereen geblokkeerd en verwijderd.
maar jij ben zo ontwapenend, derhalve geen bedreigingquote:
lang verhaal, wel leuk verhaal tevensquote:
Allicht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
[..]
maar jij ben zo ontwapenend, derhalve geen bedreiging
Niet dan? Ik dacht dat ze buiten FOK! met elkaar omgingen.quote:
kusjesquote:
dat mocht dus niet meer van jordy senior omdat de vader het niet kon verdragen dat zn zoon een hommo wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dan? Ik dacht dat ze buiten FOK! met elkaar omgingen.
Maar ja, ik denk dat we maar even met dit onderwerp moeten ophouden.
daquote:
geen idee.quote:
waar kom jij opeens vandaanquote:
Utrecht..?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef leeell het volgende:
[..]
waar kom jij opeens vandaan
spytoolert
moet je roermond dmen, ik weet nog wel wat saillainte details, maar ach, het typen niet meer waardquote:
Allicht denkt de rest daar anders over?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je roermond dmen, ik weet nog wel wat saillainte details, maar ach, het typen niet meer waard
exa is niet meer
Niet uit mij?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef Kaasrol het volgende:
Maar ik kom wel uit Utrecht. Was het maar zo'n feest.
allicht, maar aangezien ik altijd de zondebok ben in dit groepje qua het verlies van postrechten zal ik niet verder gaan, te weinig bijval van jullie in tijd van conflictenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Allicht denkt de rest daar anders over?
Zet het op pastebin en dm de link.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
allicht, maar aangezien ik altijd de zondebok ben in dit groepje qua het verlies van postrechten zal ik niet verder gaan, te weinig bijval van jullie in tijd van conflicten
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet uit mij?Hee, die link doet het niet eens meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
vertelquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik begin trouwens een beetje spijt te krijgen van die kamer in Amsterdam.
Dat je het afsloeg? No shit, ik had het in een hartslag gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik begin trouwens een beetje spijt te krijgen van die kamer in Amsterdam.
alles, en altijd praatjes, maar als het op RL aankomt subdominant zijn en alles maar slikken, ughquote:
en altijd schuld geven aan andere mensen hequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
alles, en altijd praatjes, maar als het op RL aankomt subdominant zijn en alles maar slikken, ugh
en doen alsof iedereen tegen haar isquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
en altijd schuld geven aan andere mensen he
nog nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef ThaTim het volgende:
oh, je hebt zeker nu 'n boos whatsapp berichtje gekregen
Fucking goedkope kamer binnen de ring van Amsterdam aangeboden gekregen... Heb ik afgewezen omdat het hospita (met kind) was. Wel superchille mensen met bijna geen regels.quote:
Ga nu definitief voor Utrecht. Over een paar jaar misschien A'dam... Als ik daar studeer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat je het afsloeg? No shit, ik had het in een hartslag gedaan
Als je daar studeert..? Je gaat nog een vervolgstudie doen ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fucking goedkope kamer binnen de ring van Amsterdam aangeboden gekregen... Heb ik afgewezen omdat het hospita (met kind) was. Wel superchille mensen met bijna geen regels.
[..]
Ga nu definitief voor Utrecht. Over een paar jaar misschien A'dam... Als ik daar studeer.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef ThaTim het volgende:
oh, je hebt zeker nu 'n boos whatsapp berichtje gekregen
Ja, wil ik wel graag doen. Ligt wel een beetje aan of ik na mijn huidige studie snel werk vind.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je daar studeert..? Je gaat nog een vervolgstudie doen ofzo?
Ga hakken, jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
beter kamer in amsterdam ezellll
en dan je kontje verkopeeennn
joahquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef ThaTim het volgende:
Heeft R_R de foto's wel gestuurd naar ezell?
Welke foto's..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef ThaTim het volgende:
Heeft R_R de foto's wel gestuurd naar ezell?
verloren deugd ditquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uiteraard, ik ben een man van mijn woord.
die waren ergquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef ThaTim het volgende:
Zijn ze erger dan die carnavalsfoto van R_R met dat hoedje?
Nee, dat niet, maar dat is dan ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef ThaTim het volgende:
Zijn ze erger dan die carnavalsfoto van R_R met dat hoedje?
Ja, klopt, zal ze ook ff naar jou sturen.quote:
durf ik niet te openen :$:$ ik ben onschuldig meisjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, klopt, zal ze ook ff naar jou sturen.
Dat heb ik eens gehad, op kamp in groep 8quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:04 schreef Ezell het volgende:
Nee, foto's van KB met haar zoals die van Pipi Langkous.
Haha, jij onschuldig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
durf ik niet te openen :$:$ ik ben onschuldig meisje
[..]
Dat heb ik eens gehad, op kamp in groep 8
Tien spuitbussen met haarlak?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik eens gehad, op kamp in groep 8
doodsverwensing ban ditdatzuszo rubbereend kom er maar in!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
Sterf maar weer, teruglezen loont.
Kale koppen niet te stoppen!
Wat nou!!!!quote:
+ ijzerdraadquote:
gwn gwnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doodsverwensing ban ditdatzuszo rubbereend kom er maar in!!!!
[..]
Wat nou!!!!
doe dat nou niet !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wat nou!!!!
de schade is reeds berokkendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom doe jij dan quoten a zemmel
Ben ik er weer eens, gelijk dit weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zijn we van je gewendquote:
bahquote:
Niet haten op poutinequote:
patat met kaas en jusquote:
Da's heul geen patat. Ik zie gans geen aardappels.quote:
pfft. Is gewoon een canadese kapsalon jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GatverdammeLosernerds eten dat ja.
"op cafè"quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef Ezell het volgende:
Slecht moment voor Dastan om online te komen.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef Ezell het volgende:
Slecht moment voor Dastan om online te komen.
Pinda's naast je aardappels leggen.quote:
wat heb je het nou steeds over aardappels?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pinda's naast je aardappels leggen.!
DE SAUS NEGER, DE SAUSquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pinda's naast je aardappels leggen.!
o.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij vindt het ongepast om over eten te praten.
Omdat dat patat is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
wat heb je het nou steeds over aardappels?
Zoveel woog ik in de brugklasquote:
ik ben 63 nu , precies goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |