quote:
terechte lollerlach , de blinde die de lamme leidt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, goed topic.
KB die advies gaat geven over zulke zaken, ik moest lollerlachen.
R&P culturele blablablaquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:13 schreef ThaTim het volgende:
Linkje jongens. Ik wil KB uitlachen.
ik weet niet hoe pohi werkt dus geef die link maar gewoon xd ;p
Ok. Moet nu al lachen.quote:
nu wel stoer hequote:
ALS-homoquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen ziektes toewensen. Verwerpelijk.
geenszins belachelijk maken, ik druk haar op het hart te leren van jouw foutenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heel stoer, mij belachelijk maken ook he?
Geen ramp, maar is best vervelend. Heb de hele middag op niet-ingelopen schoenen gelopen. Daarna op die schoenen door naar werk en met een vriendin even de stad ingegaan. Au.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kleine pijnen. Ezell is een gelukkig mens.
Alsof jij dat nooit gedaan hebt, boehoe.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit gedaan hebt, boehoe.
Ga maar naar het kleineklachtentopic, we hebben hier te maken met culturele wanhoop en als.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen ramp, maar is best vervelend. Heb de hele middag op niet-ingelopen schoenen gelopen. Daarna op die schoenen door naar werk en met een vriendin even de stad ingegaan. Au.
Even teruglezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga maar naar het kleineklachtentopic, we hebben hier te maken met culturele wanhoop en als.
behalve ouders van de dames in kwestie, die mogen best levenslang lijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
doe normaal, wat zit ik te zieken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
waarom mij nou weer? r_r en leeell zitten je te zieken, ik niet
Oh, dan heb ik het maar een keer of 6 gedaan, valt mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef ThaTim het volgende:
Elke keer als R_R mensen ziektes toewenste, resulteerde dat in een ban.
Oké, valt nog wel mee, maar je kleineert wel constant klinkers situatiequote:Op donderdag 22 maart 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
doe normaal, wat zit ik te zieken?
dit is gewoon mijn mening, dat zij het er niet mee eens is betekent niet dat ik aan het zieken ben
jij ook met je sarcasme, bah.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
waarom mij nou weer? r_r en leeell zitten je te zieken, ik niet
veel klagen weinig ondernemen kan je bij mij op weinig bijval rekenen, al vind ik het wel uiterst rot voor haar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, valt nog wel mee, maar je kleineert wel constant klinkers situatie
Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij ook met je sarcasme, bah.
klopt, mensen zijn al belachelijk, ik laat het enkel zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |