Niet dan? Ik dacht dat ze buiten FOK! met elkaar omgingen.quote:
kusjesquote:
dat mocht dus niet meer van jordy senior omdat de vader het niet kon verdragen dat zn zoon een hommo wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dan? Ik dacht dat ze buiten FOK! met elkaar omgingen.
Maar ja, ik denk dat we maar even met dit onderwerp moeten ophouden.
daquote:
geen idee.quote:
waar kom jij opeens vandaanquote:
Utrecht..?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef leeell het volgende:
[..]
waar kom jij opeens vandaan
spytoolert
moet je roermond dmen, ik weet nog wel wat saillainte details, maar ach, het typen niet meer waardquote:
Allicht denkt de rest daar anders over?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je roermond dmen, ik weet nog wel wat saillainte details, maar ach, het typen niet meer waard
exa is niet meer
Niet uit mij?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef Kaasrol het volgende:
Maar ik kom wel uit Utrecht. Was het maar zo'n feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allicht, maar aangezien ik altijd de zondebok ben in dit groepje qua het verlies van postrechten zal ik niet verder gaan, te weinig bijval van jullie in tijd van conflictenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Allicht denkt de rest daar anders over?
Zet het op pastebin en dm de link.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
allicht, maar aangezien ik altijd de zondebok ben in dit groepje qua het verlies van postrechten zal ik niet verder gaan, te weinig bijval van jullie in tijd van conflicten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |