quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet uit mij?Hee, die link doet het niet eens meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
vertelquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik begin trouwens een beetje spijt te krijgen van die kamer in Amsterdam.
Dat je het afsloeg? No shit, ik had het in een hartslag gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik begin trouwens een beetje spijt te krijgen van die kamer in Amsterdam.
alles, en altijd praatjes, maar als het op RL aankomt subdominant zijn en alles maar slikken, ughquote:
en altijd schuld geven aan andere mensen hequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
alles, en altijd praatjes, maar als het op RL aankomt subdominant zijn en alles maar slikken, ugh
en doen alsof iedereen tegen haar isquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
en altijd schuld geven aan andere mensen he
nog nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef ThaTim het volgende:
oh, je hebt zeker nu 'n boos whatsapp berichtje gekregen
Fucking goedkope kamer binnen de ring van Amsterdam aangeboden gekregen... Heb ik afgewezen omdat het hospita (met kind) was. Wel superchille mensen met bijna geen regels.quote:
Ga nu definitief voor Utrecht. Over een paar jaar misschien A'dam... Als ik daar studeer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat je het afsloeg? No shit, ik had het in een hartslag gedaan
Als je daar studeert..? Je gaat nog een vervolgstudie doen ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fucking goedkope kamer binnen de ring van Amsterdam aangeboden gekregen... Heb ik afgewezen omdat het hospita (met kind) was. Wel superchille mensen met bijna geen regels.
[..]
Ga nu definitief voor Utrecht. Over een paar jaar misschien A'dam... Als ik daar studeer.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef ThaTim het volgende:
oh, je hebt zeker nu 'n boos whatsapp berichtje gekregen
Ja, wil ik wel graag doen. Ligt wel een beetje aan of ik na mijn huidige studie snel werk vind.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je daar studeert..? Je gaat nog een vervolgstudie doen ofzo?
Ga hakken, jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
beter kamer in amsterdam ezellll
en dan je kontje verkopeeennn
joahquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef ThaTim het volgende:
Heeft R_R de foto's wel gestuurd naar ezell?
Welke foto's..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef ThaTim het volgende:
Heeft R_R de foto's wel gestuurd naar ezell?
verloren deugd ditquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uiteraard, ik ben een man van mijn woord.
die waren ergquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef ThaTim het volgende:
Zijn ze erger dan die carnavalsfoto van R_R met dat hoedje?
Nee, dat niet, maar dat is dan ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef ThaTim het volgende:
Zijn ze erger dan die carnavalsfoto van R_R met dat hoedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |