SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is er, na al mijn wensen een meisje geinteresseerd in mij, maar t punt is, ze is 2.5 jaar jonger dan mij, en ehm niet een van de mooisten (lees, als ze niet geinteresseerd was in mij had ik haar nooit als relatiemateriaal gezien)
Nu wil ze me morgen ergens ontmoeten, maar eigenlijk heb ik hier geen zin in omdat ze niet zo mooi is. Maar aan de andere kant vraag ik me af of ik wel te klagen heb? Dat ik zo lelijk ben dat ik hier maar genoegen mee moet nemen. Ik heb het eigenlijk niet zo van om haar te "gebruiken" omdat ze mij toevallig leuk vind. Dilemma's dilemma's
beetje rommelige OP, mijn excusesWinnaar KLB verkiezingen 2012.
ze is 14, ja dat is strafbaar. de grens ligt hier bij 15quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Is het strafbaar om het met een 13-jarige te doen?
hoe bedoel je niet passen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet het niet, maar het zal niet passen denk ik.
Dit. Don't waste her time. En de jouwe ook niet, trouwens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef Aliana het volgende:
Gewoon wachten tot je iemand ontmoet waar jij ook oprecht interesse in hebt. Haar gebruiken kan later best voor problemen zorgen, vooral op zo'n leeftijd. Kan ze erg onzeker van worden e.d. dus, niet doen.
Ik wist niet of dat nou wel of niet mocht. Maar aangezien de grens op 15 ligt hoef je niet op te passen dat je haar pijn doetquote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij heeft al meer succes dan ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jezus je bent 16, misschien moet je er niet zo dwangmatig mee bezig zijn
Nice, living on the edge mi mangquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is 14, ja dat is strafbaar. de grens ligt hier bij 15
misschien dat ik dit maar ga doen,quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:27 schreef zarGon het volgende:
Ga haar gewoon ontmoeten en heb een leuke tijd. Je zit er niet meteen aan vast. Niet alleen oordelen op uiterlijk, hoe verleidelijk dat ook is.
Wanhoop eerder.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien dat ik dit maar ga doen,
dilemma¨'s enzo
Troll!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef Mathemaat het volgende:
Meer dan een jaar geleden was je ook 16 jaar:
te veel, en te vaak
Hoe zit dat?
liegen voor je eigen bestwil enzoquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef Mathemaat het volgende:
Meer dan een jaar geleden was je ook 16 jaar:
te veel, en te vaak
Hoe zit dat?
Je bent 16, je relaties stellen op dat leeftijd toch niets voor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien dat ik dit maar ga doen,
dilemma¨'s enzo
goede fipoquote:
Weet je zeker dat je niet twaalf bent? Om dit en om het relaasje in de OP.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef gogosweden het volgende:
liegen voor je eigen bestwil enzo
paar maanden daarvoor was ik " 18, "
toen noemde ik mezelf 16 omdat ik SEX mod wou worden, en dan is 16 beter dan 15,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Joh, groei lekker op ofzo, genoeg tijd voor chicks.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jezus je bent 16, misschien moet je er niet zo dwangmatig mee bezig zijn
Dikke kans dat dat meisje van 13 mentaal te volwassen voor je is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
liegen voor je eigen bestwil enzo
paar maanden daarvoor was ik " 18, "
toen noemde ik mezelf 16 omdat ik SEX mod wou worden, en dan is 16 beter dan 15,
Dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet twaalf bent? Om dit en om het relaasje in de OP.
Laat dat meisje voor wat het is, heeft totaal geen zin haar een beetje voor de gek te houden om jouw skills te vergroten en het is nog een kutstreek ook.
enorm herkenbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:17 schreef zarGon het volgende:
.
Herkenbaar, hm?.
Wat stond er in die sms'jes?
Allebei wel. Door jou, omdat je eindelijk inziet hoe dit gedrag (wanhopig sms'en) overkomt bij de ander. Door de inhoud van de sms'jes, want ze geinig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lach je nou door mij of die smsjes?
Is toch sneu voor d'r man. Stuur in ieder geval iets terug.quote:
Omdat het lullig is om niks terug te krijgen...quote:
vertel eens hoe het wel moet danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Gogo moet nog veel leren in de omgang met meisjes. Gelukkig is hij nog jong, dus nog vele flaters in het vooruitzicht en lessons to be learned.
nja, dan weet ik wel gelijk waar ze me heeft snap je? geen antwoord? --> nextquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat het lullig is om niks terug te krijgen...
Ik neem aan dat jij dat ook zou vinden als jij wat stuurde naar iemand
Vraag hoe het gaat ofzo.
!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:57 schreef TJV het volgende:
Stuur gewoon wat terug, jij opent hier 10 janktopics als je niets terugkrijgt en nu loop je haar te naaien.
Kan je toch ook gewoon netjes en normaal duidelijk maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vertel eens hoe het wel moet dan
[..]
nja, dan weet ik wel gelijk waar ze me heeft snap je? geen antwoord? --> next
gezien jouw houding is dat niet meer dan logischquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:55 schreef gogosweden het volgende:
nja, dan weet ik wel gelijk waar ze me heeft snap je? geen antwoord? --> next
Wacht, die snap ik ff niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je motiveert jezelf ook niet enzo, je hebt allemaal conclusies over jezelf wat je niet moet hebben. Probeer uit die vicieuze cirkel te komen.
Het is te makkelijk om te zeggen dat je altijd in de friendzone komt.
oh echt? Shit, moet ik straks maar een paar mensen gaan vragen of ik het bij hen mag doen door deze gemiste kansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
En je smst nog steeds niet terug zeker?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
godverdomme ze houd maar niet op met smsen![]()
![]()
![]()
Zeg dan dat je geen interesse hebt in haar. Je verdient echt een petsch tegen je slappe wangen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
godverdomme ze houd maar niet op met smsen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En je smst nog steeds niet terug zeker?
donequote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg dan dat je geen interesse hebt in haar. Je verdient echt een petsch tegen je slappe wangen.
weer wat geleerdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Braaf.
Als iets je niet aanstaat in het vervolg: zeg er dan wat van.
wat?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van TS
wanhopig op zoek, maar om daarvoor je standaarden tot bodem niveau laat zinken, nah toch nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
eerst ben je heel wanhopig op zoek,![]()
dan doet zich een kans aan, wil je het weer niet![]()
en dan wil je ook nog een metamorfose
laat het toch gewoon allemaal zijn loop jongen. Je bent pas 16. Tijd genoeg voor iets leuks!
ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wanhopig op zoek, maar om daarvoor je standaarden tot bodem niveau laat zinken, nah toch niet
Echt op "zoek" ben ik al maanden niet meer, fuck dat, ik heb een goede vriendenkring nu, de rest komt wel.
Die makeover moet gewoon, ik zie er nu niet uit.
Dat is echt sneu. Voor haar en jij bent het. Laat in ieder geval iets van je horen. Dat je op dat vlak geen interesse hebt o.i.d.quote:
Heb jij een bodem?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wanhopig op zoek, maar om daarvoor je standaarden tot bodem niveau laat zinken, nah toch niet
Echt op "zoek" ben ik al maanden niet meer, fuck dat, ik heb een goede vriendenkring nu, de rest komt wel.
Die makeover moet gewoon, ik zie er nu niet uit.
heb ik net gedaan, nu hopen op rustquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is echt sneu. Voor haar en jij bent het. Laat in ieder geval iets van je horen. Dat je op dat vlak geen interesse hebt o.i.d.
Vertel. Wat voor zoete woordjes heb je haar gestuurd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb ik net gedaan, nu hopen op rust
ik zie het nut er niet zo van in om dat te postenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vertel. Wat voor zoete woordjes heb je haar gestuurd.
Doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zie het nut er niet zo van in om dat te posten
Tyfus TS.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zie het nut er niet zo van in om dat te posten
Wat ben jij een hypocriete klootzak zeg. Zelf huilen dat je altijd in de friendzone komt maar nu iemand belachelijk maken die dat ook overkomt en bovendien de inhoud van de smsjes online zetten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:19 schreef gogosweden het volgende:
enorm herkenbaar
"hallo"
"hey"
"hey hoe is t?"
"hey waarom antwoord je niet?"
"hey"
"hallo?"
dat dus. heeft nog wel een tijdje leren te gaan zo te zienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Gogo moet nog veel leren in de omgang met meisjes. Gelukkig is hij nog jong, dus nog vele flaters in het vooruitzicht en lessons to be learned.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |